Wij hebben dit weekend Taptoe Delft....quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:34 schreef chufi het volgende:
Shit ik was vergeten dat het vandaag weer de jaarlijkse rommelmarkt voor de buurt is.. 300 kraampjes vol met ouwe rotzooi en begeleidt door allochtone klanken
En is dat wat of hou je het wel voor gezien.?quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben dit weekend Taptoe Delft....
Vroeger vaak genoeg gezien, mijn vader, toen nog actief bij de politie, kreeg altijd vrijkaartjes voor de ere-tribune voor onsquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En is dat wat of hou je het wel voor gezien.?
Dan kan jij je lol weer op, gisteren was hier ook iets, de straat om de hoek leek wel klein Mekka.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:34 schreef chufi het volgende:
Shit ik was vergeten dat het vandaag weer de jaarlijkse rommelmarkt voor de buurt is.. 300 kraampjes vol met ouwe rotzooi en begeleidt door allochtone klanken
Nee joh is geen streetparade. Markt is omsingeld door tribunes waar de mensen zitten. Alles hermetisch afgedicht met zeilen zodat je niet gratis kunt gluren !quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:42 schreef chufi het volgende:
Je hoeft niet te betalen om de Streetparade door de straten te bekijken.. WoW
Das de grote show, maar nu lopen ze door de straat .. Een geschenk van de gemeentequote:Op zaterdag 10 september 2016 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh is geen streetparade. Markt is omsingeld door tribunes waar de mensen zitten. Alles hermetisch afgedicht met zeilen zodat je niet gratis kunt gluren !
Ik heb wel de was die ik vanmorgen op heb gehangen lekker droog...quote:
Kan ik me voorstellen hoor dat andere er wél blij meer zijnquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel de was die ik vanmorgen op heb gehangen lekker droog...
quote:
Ik zat te zappen en dan hoor ik je nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:21 schreef chufi het volgende:
Maar jij woont verder oostelijk en daar wordt het nog eerder donker
Dan duurt het wel veul langer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor dat andere er wél blij meer zijnen die was is hier ook zo droog
in huis hoor
ja ja...quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan duurt het wel veul langer.![]()
Plus dat je dan al dat vocht in huis hebt.
Ik heb geen droger, niet dat ik er een wil hoor, maar s' zomers droogt de was nu eenmaal sneller dan s' winters....logisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Die heb je ook als je de was binnen moet drogenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan duurt het wel veul langer.![]()
Plus dat je dan al dat vocht in huis hebt.
Ben de mijne leeg aan het eten zodat ik het ding een keer kan ontdooien, dan kan ik hem weer vullen met spul uit mijn andere dv, zodat ik die ook een keer kan ontdooien, heb ik nog nooit gedaan maar wordt wel tijd geloof ik.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag een nieuwe vriezer besteld, mijn oude (6 jaar) is kaduuk, heel de binnenkant bevriest
Dat is toch de bedoeling van een vriezert?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag een nieuwe vriezer besteld, mijn oude (6 jaar) is kaduuk, heel de binnenkant bevriest
Dat is inderdaad weleens lekker en meteen een goedkope weekquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben de mijne leeg aan het eten zodat ik het ding een keer kan ontdooien, dan kan ik hem weer vullen met spul uit mijn andere dv, zodat ik die ook een keer kan ontdooien, heb ik nog nooit gedaan maar wordt wel tijd geloof ik.
Zo'n zelf regulerend ding die onderhouds vrij is is wel heel handig.. Ja alleen mn ijsblokjes bevriezenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben de mijne leeg aan het eten zodat ik het ding een keer kan ontdooien, dan kan ik hem weer vullen met spul uit mijn andere dv, zodat ik die ook een keer kan ontdooien, heb ik nog nooit gedaan maar wordt wel tijd geloof ik.
Nou nee, niet dat ik zoveel ijsafzetting heb dat ik geen lade meer open krijgquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van een vriezert?
Ik heb dus zo'n non frost vriezer besteld, nooit meer zelf ontdooien, maar compleet automagischquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n zelf regulerend ding die onderhouds vrij is is wel heel handig.. Ja alleen mn ijsblokjes bevriezen
Welkom bij de Clubquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n non frost vriezer besteld, nooit meer zelf ontdooien, maar compleet automagisch
Ik kwam er helaas niet door.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor, bij de Kunsthal.
Wat doet Tina daar?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor, bij de Kunsthal.
Verassingquote:
Dat valt hier reuze mee, ook al zitten we aan het water. Elk voorjaar komt de spinnenman om de boel in te spuiten, dan is er de hele zomer geen rag of spin te zienquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
Morgen maar weer eens de stofzuiger langs al die spinnen op het balkon halen... Het hangt er nu weer vol mee
Wat gebruiken ze ? Enig idee?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt hier reuze mee, ook al zitten we aan het water. Elk voorjaar komt de spinnenman om de boel in te spuiten, dan is er de hele zomer geen rag of spin te zien
Één of ander pittig goedje, is natuurlijk geheim, want anders raakt hij klanten kwijtquote:
Zal vast wel te googlen zijn, maar nu geen zin in..quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Één of ander pittig goedje, is natuurlijk geheim, want anders raakt hij klanten kwijt
Je hebt er ook veel verschil in hoor, uit betrouwbare bron weet ik dat ze het goedje hier bij de Formidi onder de toonbank verkopen, dus volgend jaar doen we het zelfquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal vast wel te googlen zijn, maar nu geen zin in..
Illegale verdelgingsmiddelen bij de Formido ...quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er ook veel verschil in hoor, uit betrouwbare bron weet ik dat ze het goedje hier bij de Formidi onder de toonbank verkopen, dus volgend jaar doen we het zelf
Pas maar op met de poes.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Één of ander pittig goedje, is natuurlijk geheim, want anders raakt hij klanten kwijt
Urn me er niet op vast.quote:
Nee snappen we, maar als dat spul het hele voorjaar en zomer werkzaam zijn ... Waar wordt er allemaal gespoten?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik spuit het natuurlijk niet op Tom
In kieren en spletenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee snappen we, maar als dat spul het hele voorjaar en zomer werkzaam zijn ... Waar wordt er allemaal gespoten?
ik weet waar ze wonen en dan verplaats ik zequote:Op zaterdag 10 september 2016 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij verzamelt ze en zet ze weer uit in het bos...
Terug in hun kiertjes en spleetjesquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet waar ze wonen en dan verplaats ik ze
Nog nooit van gehoord dat ze voor spinnetjes komen spuitenquote:
Bij mij altijd aan het eind van de zomer, begin najaar.. Maar niet elk jaar evenveel hoor.. dat verschilt per jaarquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord dat ze voor spinnetjes komen spuitenwl voor ratten en kakkerlakken
enzo...
Zijn er zoveel spinnen dan bij jou?
Nu nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord dat ze voor spinnetjes komen spuitenwl voor ratten en kakkerlakken
enzo...
Zijn er zoveel spinnen dan bij jou?
Ik woon ook aan het water, mogelijk dat het daardoor komt.. Fann heb jij geen last van die beestjes dan? Jij woont toch ook aan het water..quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu niet![]()
Maar aan het water heb je altijd meer last van spinnen, dus als ik niet zou spuiten zouden er wel veel zijn.
Dus niets zielige spinnetjes vermoorden, maar preventief spuiten zodat ze niet bij je komen wonenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
Ze bestaan trouweens gewoon : http://spinbusters.nl/
Ik las net dat ze beschermde besstjes zijn.... Maar wie zet ze dan bij mij neer... Dta zou ik wel eens willen weten.. Ik heb geen planten of zo op mn balkon Nadaquote:
Ik zie niet veel van die beesten, komt misschien wel omdat ik in een stad woon.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las net dat ze beschermde besstjes zijn.... Maar wie zet ze dan bij mij neer... Dta zou ik wel eens willen weten.. Ik heb geen planten of zo op mn balkon Nada
Ogf omddat je niet aan het water woontquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie niet veel van die beesten, komt misschien wel omdat ik in een stad woon.![]()
ik woon in het water, maakt de samenstelling nog wat uit?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ogf omddat je niet aan het water woont
Heb jij spinnen dan tochquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik woon in het water, maakt de samenstelling nog wat uit?
quote:AntiSpin is geen spinnenbestrijdingsmiddel, maar een 100% biologisch en milieuvriendelijk product om overlast van spinnen te voorkomen. AntiSpin is dus veilig voor mens, plant en dier! Nadat het oppervlak met Antispin geïmpregneerd is blijft een onzichtbaar vuilafstotend beschermlaagje achter. Op dit beschermlaagje kunnen spinnen geen nesten of spinnenwebben bouwen!
Mijn ouders hebben een aantal jaren in Australië gewoond, mijn vader heeft me wel eens verteld dat de spinnen daar 'gigantisch' waren en dat ie er niet dol op was, en in de tuin zaten slangen e.d.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
loopt er toch net een immens grote zwarte grondspin langs
die krengen gaan hard jaquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:56 schreef sacha het volgende:
zei ik lopen?
dat was racen, Max Verstappen waardig!
Komt uit de Spiderman-movies waarschijnlijk.. Alles bespuiten met een laagje Teflon ..quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:01 schreef sacha het volgende:
met antispin geïmpregneerd![]()
#advertising
En net nu je nieuwe isolerende ramen en zo hebtquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
das geen spin hoor, das een vliegend brommer monster
Hij is niet alleen maar heeft de hele familie meegenomenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:10 schreef sacha het volgende:
deze zitten nu in mijn huis![]()
[ link | afbeelding ]
ja, broer en zus rijden hier ook rond op hun brommerquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is niet alleen maar heeft de hele familie meegenomen
Hebben ze ook een naam?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, broer en zus rijden hier ook rond op hun brommer
Heb je geen ragebol?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
deze heb ik ook, zeer functioneel![]()
[ link | afbeelding ]
Een wants is dat die vreten je planten op.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:10 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
dat weet ik wel Piet!quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een wants is dat die vreten je planten op.
ik heb echt zo goed als geen muggen gezien dit jaar of ander gevleugdequote:Op zaterdag 10 september 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon ook aan het water, mogelijk dat het daardoor komt.. Fann heb jij geen last van die beestjes dan? Jij woont toch ook aan het water..
ah.. daar zou ik niet blij van worden eigenlijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:10 schreef sacha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als ie niet weg was gegaan had je dat beest toch zeker koud gemaakt, of niet?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb echt zo goed als geen muggen gezien dit jaar of ander gevleugde![]()
alleen die fruitvliegjs, maar sinds ik dat dingetje had gekocht ook maar af en toe ééntje en
die verdwijnen dan in die vliegenval die zit nu wel vol vliegenlijkjes en dus é'n keer een muis
gezin, maar die is volgens mij ook alweer oetsie, niet meer gezien en ook geen keuteltjes
gevonden ofzo....
Die duif was wél heel hardnekkig mar woont inmiddels ergens anders denk ik
Dus dan moeten ze gewoon verhuizenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Om een actiegroep op mijn nek te voorkomen:
[..]
Nee, dat weer nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie niet weg was gegaan had je dat beest toch zeker koud gemaakt, of niet?
Zijn die niet beschermd?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
Alsik last van bedzwanden krijg bel ik ook de terminator
Geen resultaten gevonden voor bedzwandenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
bedwantsquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden voor bedzwanden
had ook bedwantsen moeten zijnquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden voor bedzwanden
Van wie?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:52 schreef FANN het volgende:
Tering zeg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
had ook bedwantsen moeten zijnga maar googlen
![]()
[ afbeelding ]
Ik neem gelijk een nieuw bed ookquote:Bedwantsen verbergen zich voornamelijk in de zomen van matrassen, in kieren van het bedframe, achter de bedombouw (vooral bij het hoofdeinde) en bij plinten. Een flinke plaag gaat vaak gepaard met een donkere of zwarte verkleuring van de matras door de uitwerpselen van de bedwantsen.
Zoals de naam al doet vermoeden worden bedwantsen vaak aangetroffen in het bed of in beddengoed, maar ze kunnen ook verstopt zitten in meubels. Bedwantsen worden vaak aangetroffen in:
bedframes en hoofdeinden
beddengoed, zoals kussens, dekens, dekbedden, lakens
de naden van matrassen
nachtkastjes
in kasten (vooral als hier het beddengoed in bewaard wordt)
onder plinten
tapijten
ondertapijt
tussen de vloerdelen
in gebarsten en gebroken pleisterwerk
achter loslatend behang
in elektrische apparaten zoals laptops en babyfoons
stopcontacten
verlichting
Dat is niet van de een op de andere dag iig.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]ik weet niet hoe iemand daar aan komt eigenlijk, misschien als je niet shoonmaakt ofzo
als et effe kan welquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou gelijk een nieuw huis nemen.
daarom regelmatig schoonmaak houdenquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is niet van de een op de andere dag iig.
Hier ziet het er best redelijk uit, ben geen poetser maar hou de boel gewoon tussendoor een beetje bij.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom regelmatig schoonmaak houden
Ik hoop het toch wel voor je, ik zou daar niet mee kunnen leven hoorquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ziet het er best redelijk uit, ben geen poetser maar hou de boel gewoon tussendoor een beetje bij.
quote:Waterpijpcafé Fayrouz aan de Amstelveenseweg in Amsterdam-Zuid krijgt definitief geen vergunning meer. In de voormalige shishalounge, die in maart werd dichtgetimmerd nadat het hoofd van de geliquideerde Nabil Amzieb er voor de zaak was achtergelaten, komt een tassenwinkel.
zou best wel een stunt zijnquote:Op zondag 11 september 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets was ik ook aan het denken.
99% van de Nederlands niet. Ik bevind mij in een zeer select gezelschap van mensen die wél van zon en warmte houden.quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
99% van de Nederlands niet. Ik bevind mij in een zeer select gezelschap van mensen die wél van zon en warmte houden.
zou het?quote:Op zondag 11 september 2016 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
99% van de Nederlands niet. Ik bevind mij in een zeer select gezelschap van mensen die wél van zon en warmte houden.
Ja, maar dit dus:quote:Op zondag 11 september 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
zou het?ik dacht dat de meeste mensen toch wel van de zon hielden?
Dát is heel erg typisch Nederlands. Het mag vooral niet té warm worden.quote:Op zondag 11 september 2016 01:38 schreef FANN het volgende:
Geen 30 graden, dat hoeft voor mij nou ook weer niet
Maar Fann is niet gewoon een zeikerd als het om teveel zon gaat, bij haar is er een goede reden voor.quote:Op zondag 11 september 2016 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar dit dus:
[..]
Dát is heel erg typisch Nederlands. Het mag vooral niet té warm worden.
Wat is er toch in vredesnaam misgegaan bij de Nederlandse lesquote:Een supermarkt in de wijk Poelenburg in Zaandam is vannacht beklad. op de gevel staat een hakenkruis met de tekst 'Wat jullie weik ons land'.
Wat bedoelen ze?quote:Op zondag 11 september 2016 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er toch in vredesnaam misgegaan bij de Nederlandse les![]()
Ik gok op 'wijk'.quote:
Ah zou kunnenquote:Op zondag 11 september 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gok op 'wijk'.
Onbeit met een gekookt ijtje.![]()
En, ben je de dag een beetje doorgekomen?quote:
Ik dacht dat het elk moment kon gaan regenen.. Beetje grauwe dag, maar ik heb het overleefd.. Hittegolf heeft van zich doen spreken bij jou en omgeving?quote:Op zondag 11 september 2016 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En, ben je de dag een beetje doorgekomen?
Neuh, het was gewoon een mooie dag, niet te warm, niet te koud, matig zonnetje en lekker droog, perfect om te fietsen.quote:Op zondag 11 september 2016 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het elk moment kon gaan regenen.. Beetje grauwe dag, maar ik heb het overleefd.. Hittegolf heeft van zich doen spreken bij jou en omgeving?
En waar ben je heen gefiett?quote:Op zondag 11 september 2016 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, het was gewoon een mooie dag, niet te warm, niet te koud, matig zonnetje en lekker droog, perfect om te fietsen.
Even de stad in, en een keer naar de AH.quote:
Kijk.. De AH had ik wel verwacht , maar de stad nee.. daar komen mensenquote:Op zondag 11 september 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even de stad in, en een keer naar de AH.
Het was rustig, gisteren de straat om de hoek 'bomvol' moslims en vandaag helemaal leeg en aan de deur v/d groentenwinkel hing een briefje dat ze ivm het offerfeest gesloten zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk.. De AH had ik wel verwacht , maar de stad nee.. daar komen mensen
Vakantieperiode loopt op zn eind natuurlijk..quote:Op zondag 11 september 2016 19:59 schreef sacha het volgende:
vandaag prachtig hier, strak blauwe lucht, zon, geen wind en héél stil
Was dat gisteren? Hier dus alleen last van het buurtfeest gehad.. Misschien was dat wel de verkapte uitvoering ervan..quote:Op zondag 11 september 2016 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was rustig, gisteren de straat om de hoek 'bomvol' moslims en vandaag helemaal leeg en aan de deur v/d groentenwinkel hing een briefje dat ze ivm het offerfeest gesloten zijn.
ja, het is allemaal klaar, nu is het eiland weer van mij mét mooi weerquote:Op zondag 11 september 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantieperiode loopt op zn eind natuurlijk..
Juig niet te hardquote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, het is allemaal klaar, nu is het eiland weer van mij mét mooi weer
Ik ken die 'feestdagen' niet. ik zie alleen of er veel of weinig rondlopen en of ze al dan niet in 'feestkledij' zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat gisteren? Hier dus alleen last van het buurtfeest gehad.. Misschien was dat wel de verkapte uitvoering ervan..
Nieuwe ramen, jij blij.quote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
Mooi ga dan nu maar weer eens wat moois jutten langs dat eindeloze strandquote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
Wat moet er nog allemaal gebeuren dan?quote:Op zondag 11 september 2016 21:11 schreef sacha het volgende:
de verbouwing is nog niet klaar![]()
het seizoen is voorbij
vloer- en dakisolatie, badkamer, w.c, meterkast voegen buitenmuurquote:Op zondag 11 september 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moet er nog allemaal gebeuren dan?
Nieuw huis was makkelijker geweestquote:Op zondag 11 september 2016 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
vloer- en dakisolatie, badkamer, w.c, meterkast voegen buitenmuur
er is geen planningquote:Op zondag 11 september 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze klaar volgens de planning?
Dus op de bonnefooi komen ze met de boot en hopen maar dat ze iets kunnen doen... Handig hoor..quote:
Ik heb het weer overleefdquote:Op zondag 11 september 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar Fann is niet gewoon een zeikerd als het om teveel zon gaat, bij haar is er een goede reden voor.
Verder ben ik het met je eens dat mensen te vaak over de zon lopen te zeuren, dan denk ik soms: het is bij jullie ook nooit goed, het is verdorie zomer, dus ja, de zon schijnt, dat hoort zo.
ik heb nog nooit van mijn leven een echte planning gehadquote:
Nou dat valt wel mee toch? Wat een ellendequote:Op zondag 11 september 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van mijn leven een echte planning gehadgewoon van de ene in de andere ellende rollen
weet jij niks van schatquote:Op maandag 12 september 2016 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee toch? Wat een ellende
ja dan moet je wel...quote:Op maandag 12 september 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik plan ook niks , behalve wanneer ik een afspraak heb
Die zijn terug naar Polenquote:Op maandag 12 september 2016 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die bouwvakkers van Sas zonder planning zien we nooit meer terug dus
Tetten plettenquote:
Volgens mij ben jij al eerder op de leeftijd van borstkanker onderzoek. Ik mag ook Jippiequote:
ah... nah ik hoop dat ze niks vinden dan...quote:Op maandag 12 september 2016 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al eerder op de leeftijd van borstkanker onderzoek. Ik mag ook Jippie
Jij heb dat nooit gehad?quote:Op maandag 12 september 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nah ik hoop dat ze niks vinden dan...
Wat raar.quote:
quote:Op maandag 12 september 2016 00:33 schreef FANN het volgende:
als ik zulke brieven krijg verscheur ik ze... als ik kanker heb dat hou ik het voor gezien...
Je lult als Robin Ookquote:Op maandag 12 september 2016 00:33 schreef FANN het volgende:
als ik zulke brieven krijg verscheur ik ze... als ik kanker heb dat hou ik het voor gezien...
Dat snap ikquote:Op maandag 12 september 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nou dan ben ik het met haar eens...
Je waait maar met winden mee. Het is okquote:Op maandag 12 september 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ik het met haar eens ben of dat ik het dan voor gezien hou?
Dat deed ik al, er kan er maar 1 per subforum zijn die dat doet. maar wie is Robin dan?quote:Op maandag 12 september 2016 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je waait maar met winden mee. Het is ok
quote:Op maandag 12 september 2016 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je waait maar met winden mee. Het is ok
iemand uit CUL maar ik lees niet alles na, kelere ik ben vandaag de hele dag niet op Fok geweestquote:Op maandag 12 september 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik al, er kan er maar 1 per subforum zijn die dat doet. maar wie is Robin dan?
Gisteren bedoel jequote:Op maandag 12 september 2016 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
iemand uit CUL maar ik lees niet alles na, keleren ik ben vandaag de hele dag niet op Fok geweest
Prima ga met je googel verder, ik laat mijn tetten plettenquote:Op maandag 12 september 2016 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]hoe weet ik nou hoe Robin Ook daarover denkt, had ik dat ergens moet lezen vandaag ofzo?
Ik heb trouwens minder kans op kanker, geluk bij een ongeluk...
https://www.nationalezorg(...)en-tegen-kanker.html
Succes! I hoop dat alles goed isquote:Op maandag 12 september 2016 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima ga met je googel verder, ik laat mijn tetten pletten
Je mammen rammenquote:Op maandag 12 september 2016 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima ga met je googel verder, ik laat mijn tetten pletten
maandag voor de vroege vogels morgenquote:Op maandag 12 september 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Gisteravond was ik er toch wel even?
ah... o ja het is alweer een dag verder bedoel je
ja ja, vandaag is het alweer maandag... 3 afspraken deze weekquote:Op maandag 12 september 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
maandag voor de vroege vogels morgen
quote:
Komt goedquote:Op maandag 12 september 2016 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]Ja even vervelend. Maar voor een goed doel.
Zou wel zonde zijn..quote:Op maandag 12 september 2016 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nou dat mag je hopen... kusje erop gaat niet meer werken dan...
Het zit niet in de familie. En mijn tieten zijn okquote:
nou eerder volkomen kut natuurlijk.... ik heb het verhaal van Yvon gevolgd, wordt je niet vrolijk vanquote:
Mooi zo ..quote:Op maandag 12 september 2016 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zit niet in de familie. En mijn tieten zijn ok
Jij heb dus ook oproep gehadquote:Op maandag 12 september 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
nou eerder volkomen kut natuurlijk.... ik heb het verhaal van Yvon gevolgd, wordt je niet vrolijk van
Mijn zus heb ik er eigenlijk nooit meer over gehoord, maar zo vaak spreek ik die ook niet.. Maar zeg leeftijd Yvonne..quote:Op maandag 12 september 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
nou eerder volkomen kut natuurlijk.... ik heb het verhaal van Yvon gevolgd, wordt je niet vrolijk van
Je zus heeft/had borstkanker?quote:Op maandag 12 september 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zus heb ik er eigenlijk nooit meer over gehoord, maar zo vaak spreek ik die ook niet.. Maar zeg leeftijd Yvonne..
Ze deed er redelijk nuchter over.
Dan wordt je wegbezuinigd voor dat aparte onderzoek en val je buiten de statistiekenquote:Op maandag 12 september 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
Misschien hoeft dat bij mij niet omdat ik om de drie maanden een groot onderzoek heb en de hele
da in het ziekenhuis kan doorbrengen
weer een geluk bij een ongelukquote:Op maandag 12 september 2016 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt je wegbezuinigd voor dat aparte onderzoek en val je buiten de statistieken
Lijkt me wel klote, maar als je daarna oké bent is er misschien mee te leven..quote:Op maandag 12 september 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep die mist 1 borst sinds een paar jaar
Je tetten vallen daar niet onderquote:Op maandag 12 september 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
weer een geluk bij een ongeluk![]()
igenlijk heb ik gewoon mazzel dus
Maar goed jij hoeft dus niet in dat martel aperaat omdat je iets anders hebtquote:Op maandag 12 september 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, mijn tetten zitten er nog in elk geval en hopelijk blijft dat zo....
Je kent het apparaat al welquote:Op maandag 12 september 2016 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed jij hoeft dus niet in dat martel aperaat omdat je iets anders hebt
Ik heb dat wel eens gehad bij zo'n groot onderzoek, maar ik kan me maar één keer herinnerenquote:Op maandag 12 september 2016 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar goed jij hoeft dus niet in dat martel aperaat omdat je iets anders hebt
Ik zou topless gaanquote:Op maandag 12 september 2016 01:03 schreef chufi het volgende:
Morgen strandweer, zal ik eens een mooie strandwandeling gaan maken
Voor dat het te laat isquote:
Zo is datquote:
Verbrande tetten zijn niet leuk neequote:
Laten we het maar over paarden hebbenquote:
Is Piet online dan, verder ken ik niemand.. Oh ja maar die slaapt vast alquote:Op maandag 12 september 2016 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we het maar over paarden hebben
Nou iever niet...quote:Op maandag 12 september 2016 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we het maar over paarden hebben
Nou zegquote:Op maandag 12 september 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Piet online dan, verder ken ik niemand.. Oh ja maar die slaapt vast al
Piet slaapt toch nooit op dit uur?quote:Op maandag 12 september 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Piet online dan, verder ken ik niemand.. Oh ja maar die slaapt vast al
Wat boeit het ?quote:Op maandag 12 september 2016 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou iever niet...
wanneer moet je met die tetten onder dat apparaat?
als het me niet zou boeien zou ik het niet vragen.quote:
DJ spelen ergens in een godvergeten plaatsquote:Op maandag 12 september 2016 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie weet is ie wel de hort op..
Het is niet boeiend en jij zou net als ik die oproep moeten hebben. Jij bent iets ouderquote:Op maandag 12 september 2016 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
als het me niet zou boeien zou ik het niet vragen.
maar als je geen atwoord wil geven vind ik het ook best.
ik heb hem niet ik kan je niet helpenquote:Op maandag 12 september 2016 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet boeiend en jij zou net als ik die oproep moeten hebben. Jij bent iets ouder
da's een mogelijke verklaring denk ikquote:Op maandag 12 september 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
Je hebt inmiddels al een mogelijke verklaring afgelegd omtrent het missen van je oproepen.
Dat zou heel goed kunne, zeker als je al een aantal jaren daar looptquote:Op maandag 12 september 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een mogelijke verklaring denk ik
al meer dan tien jaarquote:Op maandag 12 september 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunne, zeker als je al een aantal jaren daar loopt
Raar het is een bevolkings onderzoek. Maar Noord valt daar vast buitenquote:Op maandag 12 september 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem niet ik kan je niet helpen
Dat geldt voor een boel jaquote:Op maandag 12 september 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
Je hebt inmiddels al een mogelijke verklaring afgelegd omtrent het missen van je oproepen.
Er zijn niet zo héél veel mensen met SLE én metquote:Op maandag 12 september 2016 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar het is een bevolkings onderzoek. Maar Noord valt daar vast buiten
Wat heeft dat met je tieten te maken ? Je weet het wel he.quote:Op maandag 12 september 2016 01:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn niet zo héél veel mensen met SLE én met
https://nl.wikipedia.org/wiki/Polymorfe_lichteruptie
in amsterdam Noord misshien>
Toen ik mijn folie op de ramen kreeg hoorde in dat er in héél Amsterdam maar één vrouw
was die Polymorfe lichteruptie heeft, dus dat zou hee; goed kunnen...
ik weet niet precies wat je wil, maar het is wel genoeg info zoquote:Op maandag 12 september 2016 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je tieten te maken ? Je weet het wel he.
Echt kom op je lult,je tieten moeten ook Heeft niks met je zon gedoe te makenquote:Op maandag 12 september 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een mogelijke verklaring denk ik
De waarheid is vermoeiendquote:Op maandag 12 september 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
Soms wordt ik écht zo schijtmoe van jou Soury
Soury , Fann is mogelijk al zo vaak doorgestraald met van alles en nog wat dat ze anders al wel wat gevonden zouden hebben...quote:Op maandag 12 september 2016 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt kom op je lult,je tieten moeten ook Heeft niks met je zon gedoe te maken
quote:Op maandag 12 september 2016 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury , Fann is mogelijk al zo vaak doorgestraald met van alles en nog wat dat ze anders al wel wat gevonden zouden hebben...
Dan geef je dat aan n.a.v. die brief, Dat is normaal lijkt me. Iedereen krijgt die shitquote:Op maandag 12 september 2016 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury , Fann is mogelijk al zo vaak doorgestraald met van alles en nog wat dat ze anders al wel wat gevonden zouden hebben...
Je bent zelf 10 keer zo vermoeiend, maar doordat je die plank voor je kop hebt heb je het zelf niet door, dat scheelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 12 september 2016 09:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent zelf 10 keer zo vermoeiend, maar doordat je die plank voor je kop hebt heb je het zelf niet door, dat scheelt.![]()
La maar gaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ben ik nog verplicht om mijn hele medische geschiedenis hier on line te gooien,
ze moet het maar doen met het antwoord dat ik heb gegeven, ik wil beleefd blijven maar
het wordt wel moeilijk zo...
misschien toch maar zo'n negeerknop aanvragen![]()
Iedereen verteld wat ie zelf kwijt wil, niets is verplicht, gelukkig maar, want anders was ik zo weg hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 09:46 schreef FANN het volgende:
[..]
La maar gaan....
Straks ben ik nog verplicht om mijn hele medische geschiedenis hier on line te gooien,
ze moet het maar doen met het antwoord dat ik heb gegeven, ik wil beleefd blijven maar
het wordt wel moeilijk zo...
misschien toch maar zo'n negeerknop aanvragen
Nou ik was duidelijk genoeg, meer kan ik er niet van maken....quote:Op maandag 12 september 2016 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen vertel wat ie zelf kwijt wil, niets is verplicht, gelukkig maar, want anders was ik zo weg hoor.
quote:Op maandag 12 september 2016 09:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent zelf 10 keer zo vermoeiend, maar doordat je die plank voor je kop hebt heb je het zelf niet door, dat scheelt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Waar had je nu weer een ban voor?quote:
Nou ik kwam gewoon 's avond laat nog even zappen, ik dacht gezellig............quote:Op maandag 12 september 2016 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen verteld wat ie zelf kwijt wil, niets is verplicht, gelukkig maar, want anders was ik zo weg hoor.
Vandaag geen bonus meer, en ik had de afgelopen dagen veel gefietst dus blijf ik vandaag lekker thuis...gewoon vanalles een beetje doen, waar ik zin in heb of iets dat ik denk dat nodig is in het huishouden doen, maar iig heel rustig aan.quote:Op maandag 12 september 2016 09:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik kwam gewoon 's avond laat nog even zappen, ik dacht gezellig............
dacht ik nu ook![]()
wat ga je doen vandaag? of blijf jij ook binnen met die hitte?
Mijn boodschappen van AH worden vanmiddag gebrachtquote:Op maandag 12 september 2016 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag geen bonus meer, en ik had de afgelopen dagen veel gefietst dus blijf ik vandaag lekker thuis...gewoon vanalles een beetje doen, waar ik zin in heb of iets dat ik denk dat nodig is in het huishouden doen, maar iig heel rustig aan.
Een dagje. Voor crewbash. Was het niet eens met een slotje.quote:Op maandag 12 september 2016 09:54 schreef FANN het volgende:
Nu zullen we eerst maar gezellig een bakkie koffie nemen met zijn alle![]()
Volgend onderwerp
[..]
Waar had je nu weer een ban voor?
ben jij het ooit wel een wél eens met een slotje?quote:Op maandag 12 september 2016 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een dagje. Voor crewbash. Was het niet eens met een slotje.
Om acht uur al bij de Appie geweest. Doe ik meestal. Lekker rustig enzo.quote:Op maandag 12 september 2016 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet alleen nog even langs de Jumbo voor brood en beleg.
quote:Op maandag 12 september 2016 10:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ben jij het ooit wel een wél eens met een slotje?
Brood, kaas en eieren enzo kan ik hier bij de super wel halen hoor, maar vanmorgen was ikquote:Op maandag 12 september 2016 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om acht uur al bij de Appie geweest. Doe ik meestal. Lekker rustig enzo.
ahquote:Op maandag 12 september 2016 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor. Soms geef ik het zelf aan. Bij dubbele topics.
In die buurt zit jij toch?quote:Op maandag 12 september 2016 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag geen bonus meer, en ik had de afgelopen dagen veel gefietst dus blijf ik vandaag lekker thuis...gewoon vanalles een beetje doen, waar ik zin in heb of iets dat ik denk dat nodig is in het huishouden doen, maar iig heel rustig aan.
Moet alleen nog even langs de Jumbo voor brood en beleg.
Vandaag de hele dag 28°C.quote:Op maandag 12 september 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
In die buurt zit jij toch?![]()
Hittegolf
In Limburg is het mogelijk dat de komende dagen de derde regionale hittegolf van het jaar daar plaatsheeft. Tot en met woensdag worden daar temperaturen verwacht van 30 graden. Als er tot woensdag twee tropische dagen bijkomen, wordt het record uit 1947 van meest laatst gemeten hittegolf verbroken.
Dat wordt een zware dag vandaag![]()
gelukkig niet veel geslapen vannacht dus dat kan ik straks wel weer gaan doen
Daar heb ik geen apparatuur.quote:Op maandag 12 september 2016 10:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je toch lekker buiten zitten met een 0% biertje
Oké klink goed... zit je altijd boven dan dat je je dakraam opendoet?quote:Op maandag 12 september 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen apparatuur.![]()
Ik zit dan wel binnen, maar ik heb de deur en het dakraam open dus zit ik lekker, plus ik kan het balkon op, en daar is het ook lekker.
Ik zit helemaal boven, niemand boven me, daar heb ik een open balkon, en een dakraam, dat kan kantelen, dus helemaal open in feite, ik zie en hoor hier verder vrij weinig als ik niet het balkon op ga.quote:Op maandag 12 september 2016 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké klink go... zit je altijd boven dan dat je je dakraam opendoet?
Ik dacht dat jij een heel klein huisje had, woont er niemand boven je dan?
ah... ik had een benedenverdieping in mijn hoofd bij jouquote:Op maandag 12 september 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit helemaal boven, niemand boven me, daar heb ik een open balkon, en een dakraam, dat kan kantelen, dus helemaal open in feite, ik zie en hoor hier verder vrij weinig als ik niet het balkon op ga.
Gelukkig voor mij zit er wél een balkon boven mequote:Op maandag 12 september 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit helemaal boven, niemand boven me, daar heb ik een open balkon, en een dakraam, dat kan kantelen, dus helemaal open in feite, ik zie en hoor hier verder vrij weinig als ik niet het balkon op ga.
De balkons onder mij hebben allemaal een balkon boven zich, ik dus niet, vandaar dat ik het open noem, er zit niets boven namelijk.
Oh en het steekt niet uit ten opzichte v/d flat dus is ook nog veilig.![]()
Mijn balkon heeft nu nog geen zon, de zon komt daar in de middag pas, nu is de zon nog aan de kant v/d galerij.quote:Op maandag 12 september 2016 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik had een benedenverdieping in mijn hoofd bij jougeen idee waarom..
Het is nu best fonker op mijn balkon, helemaal afgeschermd en de zon staat ook aan de andere kant, dus ik kán er wel gaan zitten, notebook mee enzo, maar heb ik ook geen zin in
hier ook...quote:Op maandag 12 september 2016 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn balkon heeft nu nog geen zon, de zon komt daar in de middag pas, nu is de zon nog aan de kant v/d galerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |