VRouwen zullen wel gillend wegrennen bij het zien van dat monsterquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:42 schreef CarltonBanks het volgende:
Hier leeft een trousersnake van 28cm. best een eng ding om te zien zo in het wild.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:42 schreef CarltonBanks het volgende:
Hier leeft een trousersnake van 28cm. best een eng ding om te zien zo in het wild.
en hard ookquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
VRouwen zullen wel gillend wegrennen bij het zien van dat monster
Is dat niet gewoon een black dick?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
wel duidelijk hoe hij aan die naam komt
lijkt er wél opquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een black dick?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een black dick?
Ja wat dan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel een lief beestje .. Ik heb hem weer vrijgelaten op het balkon
Juist dat zei ik toch een lief beestjequote:Op zaterdag 10 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja wat dan?![]()
ziet er best eng uit, maar dat ziet een lieverheersbeestje ook als je hem goed bekijkt![]()
ah... had ik je toch doorquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist dat zei ik toch een lief beestje
de bovenste is een sprinkhaan en de onderste noemen we hier een "hooiwagen".quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
ik vond vandaag deze...
een groen bruin brommer monster
[ link | afbeelding ]
en een zwaar functioneel spinachtig monster...
[ link | afbeelding ]
hebben jullie, behalve vrouw, vriendin, man, vriend, en/of kinderen óók monsters in huis?
laat het weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |