VRouwen zullen wel gillend wegrennen bij het zien van dat monsterquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:42 schreef CarltonBanks het volgende:
Hier leeft een trousersnake van 28cm. best een eng ding om te zien zo in het wild.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:42 schreef CarltonBanks het volgende:
Hier leeft een trousersnake van 28cm. best een eng ding om te zien zo in het wild.
en hard ookquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
VRouwen zullen wel gillend wegrennen bij het zien van dat monster
Is dat niet gewoon een black dick?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
wel duidelijk hoe hij aan die naam komt
lijkt er wél opquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een black dick?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een black dick?
Ja wat dan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel een lief beestje .. Ik heb hem weer vrijgelaten op het balkon
Juist dat zei ik toch een lief beestjequote:Op zaterdag 10 september 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja wat dan?![]()
ziet er best eng uit, maar dat ziet een lieverheersbeestje ook als je hem goed bekijkt![]()
ah... had ik je toch doorquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist dat zei ik toch een lief beestje
de bovenste is een sprinkhaan en de onderste noemen we hier een "hooiwagen".quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
ik vond vandaag deze...
een groen bruin brommer monster
[ link | afbeelding ]
en een zwaar functioneel spinachtig monster...
[ link | afbeelding ]
hebben jullie, behalve vrouw, vriendin, man, vriend, en/of kinderen óók monsters in huis?
laat het weten
de bovenste is écht geen sprinkhaan hut!quote:Op zondag 11 september 2016 14:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de bovenste is een sprinkhaan en de onderste noemen we hier een "hooiwagen".
Maar hut heet *ologie gestudeerdquote:Op zondag 11 september 2016 19:55 schreef sacha het volgende:
[..]
de bovenste is écht geen sprinkhaan hut!
wat dan?quote:Op zondag 11 september 2016 20:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En die rotzooi die ze op de ramen achterlaten
zo heet dat beest ook geloof ikquote:Op zondag 11 september 2016 14:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de bovenste is een sprinkhaan en de onderste noemen we hier een "hooiwagen".
wanneer heb je voor he laast je ramen gelapt? of láte lappen?quote:Op zondag 11 september 2016 21:21 schreef chufi het volgende:
vlekken met lijkvocht waarschijnlijk....
Nog niet zo heel lang geleden om eerlijk te zijn, En best wel grondig .. Maar zo zie maar wat dat ongedierte te weeg brengt... Mogelijk ook regendruppelresten ....quote:Op maandag 12 september 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer heb je voor he laast je ramen gelapt? of láte lappen?![]()
Ik járen geledenzijn stomme ramen war je niet zelf bij kan, en meestal zit toch alles dicht
spinnetjes zijn wel nuttige beestjes, maar een spinnenplaat is wel klote...quote:Op maandag 12 september 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden om eerlijk te zijn, En best wel grondig .. Maar zo zie maar wat dat ongedierte te weeg brengt... Mogelijk ook regendruppelresten ....
Jaren terug had ik ook regelmatig van die grote in huis, maar dat valt nu wel mee.. Meestal gaan die diervriendelijk de Dyson in ...quote:Op maandag 12 september 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
spinnetjes zijn wel nuttige beestjes, maar een spinnenplaat is wel klote...
voor grote spinnen ben ik ook wel bang eigenlijkidioot natuurlijk, maar ja
kruipen ze er dan niet net ze hard weer uit?quote:Op maandag 12 september 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaren terug had ik ook regelmatig van die grote in huis, maar dat valt nu wel mee.. Meestal gaan die diervriendelijk de Dyson in ...
Voorzover ik weet niet...quote:Op maandag 12 september 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
kruipen ze er dan niet net ze hard weer uit?
Dacht jij vroeger als kind ook alijd dat er een monster onder je bed lag?quote:
Mjn Dyson zorgt zekre dat je niet meer kruiptquote:Op maandag 12 september 2016 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ik wel doen als ik een spin was
Ik sprong altijd zo ver mogelijk van mij bedoeld vandaan om de grijpende armen te ontwijkenquote:Op maandag 12 september 2016 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dacht jij vroeger als kind ook alijd dat er een monster onder je bed lag?
deed ik ook![]()
en dan tóch evn héél snel kijken
ik ken hetquote:Op maandag 12 september 2016 00:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik sprong altijd zo ver mogelijk van mij bedoeld vandaan om de grijpende armen te ontwijken
doom je nooit meer dan?quote:Op maandag 12 september 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger heel vroeger ook wel eens iets gedroomd
Jawel, maar niet meer over enge beesten..quote:Op maandag 12 september 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
doom je nooit meer dan?![]()
ik droom zo vaak....
waar droom je dan over?quote:Op maandag 12 september 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer over enge beesten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |