Spuit 11quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:05 schreef Isegrim het volgende:
Krijg net een mailtje, ze hebben alles overgemaakt. Ze 'hadden de facturen niet in de gaten'.
Enfin. Opgelost, slotje!
Zij hebben rabo wij triodos dus dat weten we met een uurtjequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:08 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Wel checken of het er straks echt op staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Gewoon op hetzelfde brood 'glutenvrij' plakken en 3x zoveel vragenquote:Op donderdag 10 november 2016 07:17 schreef Isegrim het volgende:
Ah, okee.Wij gaan geen glutenvrij brood bakken. Voor mensen die er werkelijk niet tegen kunnen, gaat dat niet omdat onze bakkerij te klein is (-> kruisbesmetting) en voor de hipsters die denken dat glutenvrij gezonder is, willen we het niet.
Het is ook echt een compleet ander proces. Brood bestaat feitelijk bij de gratie van gluten, dus je moet heel veel kunstgrepen toepassen voor een resultaat dat in het beste geval 'zozo' is.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:54 schreef komrad het volgende:
» Er is al 36 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ja dat kan dus niet he![]()
Hoe gaat het met de bakkerts? hebben jullie nog iets speciaals voor de laatste week voor kerst?
En krijg LHO zijn opslag ?![]()
oh dat is wel erg vervelend. Met het proces voor zuurdesembrood kun je vandaag niet veel meer behalve morgen voorbereidenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Vandaag niet, want de timer van de koelkast is overleden, dus ik had vanmorgen 60 kilo deeg op 24,5 graden ipv. op 13 graden. Alles weg kunnen gooien, bakkerij dicht.
Behalve dát gaat het primaVrij stabiele omzet van 800-1100 per week. Op 1e kerstdag hebben we brioche gevuld met gekonfijt fruit (ananas, sinaasappelschil, papaya) en amandelspijs.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag niet, want de timer van de koelkast is overleden, dus ik had vanmorgen 60 kilo deeg op 24,5 graden ipv. op 13 graden. Alles weg kunnen gooien, bakkerij dicht.
Eerste periode warme rijs, daarna koelen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:16 schreef NedKelly het volgende:
Hoe werkt dat met die timer? Staat de koelkast niet continu aan of moet hij op diverse tijden verschillende temperaturen hebben? Zat ik me af te vragen omdat jullie het nu over handmatig instellen hadden (oh zie nu dat dat niet hier staat, zag ik het op fb voorbij komen)
Ah vandaar. Dank voor de uitleg.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eerste periode warme rijs, daarna koelen.
Vandaag ruim ¤500, dus gister aardig goed gemaakt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |