quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Rus in de winkel ('Iek kom uit Soviet Oenie'). Brood deed hem denken aan de tijd dat hij klein was.Brood in Nederland was net een harmonica, dat kun je zó plat drukken.
Dat moet toch je hele dag goedmaken, toch? Geweldig dat jullie mensen zo'n fijne beleving geven met jullie brood.quote:
Dat hoor ik het liefst ja, dat het iemand doet denken aan vroeger. Volgens mij is dat het grootste compliment.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:10 schreef verita het volgende:
[..]
Dat moet toch je hele dag goedmaken, toch? Geweldig dat jullie mensen zo'n fijne beleving geven met jullie brood.![]()
Zulke klanten zouden mij erg dierbaar zijn.
Tadaaah!quote:Op donderdag 29 september 2016 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nieuwe shoppinggids is uit,.staan we weer in.
Jaaaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Tadaaah!
[ afbeelding ]
Mét kontjesfoto van LHO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder de afgelopen weken wel record omzetten (er vanuit gaande dat iedereen gaat betalen). Dus verder prima hier
![]()
Vier a vijf ondertussenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
3 maand te laat is wel erg extreem vind ik
Ik overweeg bij uitblijven response op zaterdagavond met pinautomaat langs te gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even bezoekje brengen een optie?
We hebben iets van tien zakelijke partijen waar we -sommige wekelijks, sommige dagelijks, andere eens per kwartaal- aan leveren. Daar zat een notoir laatbetaler bij maar die maakt nu netjes bijtijds over. Dit is de eerste die er onderuit probeert te komen, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:21 schreef Iwanius het volgende:
Jij maakt de meest voorkomende fout die de meeste startende ondernemers met weinig vermogen altijd maken en dat is dat ze zich te afhankelijk laten zijn van klanten die zeggen later te betalen. Niet of nooit doen, ook al snij jij je misschien de eerste tijd even in de vingers. Een betrouwbare klantenbasis opbouwen kost tijd en veek moeite en daar hoort ook shifting bij.
Beter dat dan wat je nu meemaakt tegenkomen. Daarbij moet jij ze ook wat laten tekenen alvorens je weer levert. Je bestiert een business en daar horen harde afspraken bij en dat weten afnemers ook wel alleen die proberen er alitjd onderuit te komen of te laat te betalen daarbij jou uiteindelijk in problemen brengend ongeacht of je het wel of niet kunt opvangen.
De essentie van mijn betoog heb je volgens mij gemist en wel dat je sowieso zo min mogelijk in een positie moet komen waarbij jij dus ziet dat sommigen klanten structureel telaat betalen. Dat is de kern in deze. En dat kun je volgens mij wel voorkomen is mijn ervaring door de jaren heen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hebben iets van tien zakelijke partijen waar we -sommige wekelijks, sommige dagelijks, andere eens per kwartaal- aan leveren. Daar zat een notoir laatbetaler bij maar die maakt nu netjes bijtijds over. Dit is de eerste die er onderuit probeert te komen, zo lijkt het.
Het gunnen van dat vertrouwen is wat mij betreft ook een stukje klantenbinding.
Overigens ook flink wat particulieren die we achteraf laten betalen (of vooraf en dat we het achteraf pas controleren) - tientallen over het afgelopen jaar, en die betalen allemaal.
Spuit 11quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:05 schreef Isegrim het volgende:
Krijg net een mailtje, ze hebben alles overgemaakt. Ze 'hadden de facturen niet in de gaten'.
Enfin. Opgelost, slotje!
Zij hebben rabo wij triodos dus dat weten we met een uurtjequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 14:08 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Wel checken of het er straks echt op staat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |