Is Amaquote:
Oh, horen cassieres tot minderwaardig in jouw beeld of wat?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Terug bitchen in dat geval. Voor je je toch door een cassiere dingen laat vertellen
Hij is superieur aan iedereen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, horen cassieres tot minderwaardig in jouw beeld of wat?
Ik ben de klant en dus ook koning.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
quote:
Je oogt wat mad.quote:
da klinkt echt geil in bed denk ikquote:
als mensen gewoon eens wat aardiger waren tegen kassameisjes zouden zij ook misschien wat vaker lachenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha mad.quote:
Ben alijd aardig tegen iedereen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mensen gewoon eens wat aardiger waren tegen kassameisjes zouden zij ook misschien wat vaker lachen
Niet alleen tegen kassameisjesquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mensen gewoon eens wat aardiger waren tegen kassameisjes zouden zij ook misschien wat vaker lachen
hadden ze maar een opleiding moeten volgenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha jij noemde mij net ook mongooltjequote:
Ja maar jij bent een kutkloon dus dan is het terecht.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha jij noemde mij net ook mongooltje
Ik win
lul niet zo domquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben alijd aardig tegen iedereen.
truequote:
de meesten zijn daar nog mee bezigquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hadden ze maar een opleiding moeten volgen
quote:Voor sommige vrouwen is de menstruatie een regelrechte kwelling. Tijdens de studie kan de maandelijkse hormonale cyclus zelfs verzuim en studieproblemen tot gevolg hebben. Worstel jij hiermee en/of wil je er meer over weten? Bezoek dan maandag 12 september de lezing van de Publieksacademie in de Hemminkzaal in Schouwburg Odeon. Je kunt de lezing ook volgen via live webstreaming.
mensen die denken dat ik een kloon benquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een kutkloon dus dan is het terecht.
Da's het leuke aan reizen. Je komt aparte dingen tegen.quote:
Ook in je bed zeker?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's het leuke aan reizen. Je komt aparte dingen tegen.
is goed. Als mijn vriendin menstrueert, heb ik een probleemquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
Laten we het over menstruatieproblemen hebben
Ik ruik hetquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
mensen die denken dat ik een kloon ben
jij begintquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
ik vraag me af hoe je bij deze absurde conclusie komt..quote:
Is zijn nattedroomquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe je bij deze absurde conclusie komt..
Neem aan dat mensen een bepaald niveau van volwassenheid hebben en dit gewoon zien als een goed ding.quote:
haha weet jij zeker veel vanquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
jezusquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer, Hermann zijn moeder heeft weer zin, pfffff
Ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Neem aan dat mensen een bepaald niveau van volwassenheid hebben en dit gewoon zien als een goed ding.
Wilde hier op antwoorden maar toen bedacht ik me dat jij me niets boeit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe je bij deze absurde conclusie komt..
Gewoon altijd zuur zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha weet jij zeker veel vanLOL moest ff
fijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef Catkiller het volgende:
mooiquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilde hier op antwoorden maar toen bedacht ik me dat jij me niets boeit.
hou je wel van slikken jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
gewoon de pil doorslikken
einde lezing
ze gaat toevallig net weg om ''boodschappen te doen''quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef Catkiller het volgende:
je moeder ook hoorde ik van CKquote:
Jij kan dat wetenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gwn nog in opso denkwijze blijven hangen
ik bitch op wat iedereen zegt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meteen bitchen op iets wat Cachie zegt. Andersom ook trouwens.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je ook zegt heb ik al genoeg aan, wanneer kan ik langskomen
Bij jou valt niks te slikkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat je ook zegt heb ik al genoeg aan, wanneer kan ik langskomen
Ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noel vindt het vast geen probleem
ik ben net noel maar dan zonder de drugs en slechte persoonlijkheid en agressieproblemen en met good looksquote:
Cripquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:20 schreef Crip het volgende:
lol cachet je poging tot naaien is wel echt bad. u need to learn some more
Prima toch, maar dat bedoelde ik niet. Er wordt hier weer een beetje onrelax gedaan en het is nog niet eens 17u. Belooft wat voor straks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe het lekker rustig aan voor de rest van de dag.
Nahh, als dat dingen zijn (en dan wil absoluut ik niet zeggen dat je gelijk hebt) waar ik tegenaan zou lopen bij Noel had ik geen relatie met hem hequote:Op vrijdag 9 september 2016 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben net noel maar dan zonder de drugs en slechte persoonlijkheid en agressieproblemen en met good looks
Hopelijk gaat de SC weer dicht. Bietje sensatie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima toch, maar dat bedoelde ik niet. Er wordt hier weer een beetje onrelax gedaan en het is nog niet eens 17u. Belooft wat voor straks.
oh je hebt echt een relatie met noel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nahh, als dat dingen zijn (en dan wil absoluut ik niet zeggen dat je gelijk hebt) waar ik tegenaan zou lopen bij Noel had ik geen relatie met hem he
Jammer dat Chai haar excel al een tijdje niet meer heeft bij kunnen werken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
oh je hebt echt een relatie met noel?
gvd man what went wrongquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer dat Chai haar excel al een tijdje niet meer heeft bij kunnen werken.
Maar, ja.
Dit is een grap ja?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar, ja.
chai moet wcht weer on top of die ahit Ijn. Chaiquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar, ja.
heb chai een keer gezien en gesproken op een beursquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
chai moet wcht weer on top of die ahit Ijn. Chaibeste source
sws, mis d'rquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
chai moet wcht weer on top of die ahit Ijn. Chaibeste source
lul nie ;squote:Op vrijdag 9 september 2016 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd net schaapie gekocht voor je moeder wat is deze
chai allknowing supreme beingquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:27 schreef zeer het volgende:
[..]
heb chai een keer gezien en gesproken op een beurs
hand to god van iedere bezoekers wist ze op z'n minst 3 dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |