Is Amaquote:
Oh, horen cassieres tot minderwaardig in jouw beeld of wat?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Terug bitchen in dat geval. Voor je je toch door een cassiere dingen laat vertellen
Hij is superieur aan iedereen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, horen cassieres tot minderwaardig in jouw beeld of wat?
Ik ben de klant en dus ook koning.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
quote:
Je oogt wat mad.quote:
da klinkt echt geil in bed denk ikquote:
als mensen gewoon eens wat aardiger waren tegen kassameisjes zouden zij ook misschien wat vaker lachenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha mad.quote:
Ben alijd aardig tegen iedereen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mensen gewoon eens wat aardiger waren tegen kassameisjes zouden zij ook misschien wat vaker lachen
Niet alleen tegen kassameisjesquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mensen gewoon eens wat aardiger waren tegen kassameisjes zouden zij ook misschien wat vaker lachen
hadden ze maar een opleiding moeten volgenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha jij noemde mij net ook mongooltjequote:
Ja maar jij bent een kutkloon dus dan is het terecht.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
haha jij noemde mij net ook mongooltje
Ik win
lul niet zo domquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben alijd aardig tegen iedereen.
truequote:
de meesten zijn daar nog mee bezigquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hadden ze maar een opleiding moeten volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |