haha geef chipsquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
ik had laatst zo'n albert heijn krat gekocht 'want dat is handig'
durf hem nu niet mee te nemen zometeen denken ze dat ik hem gepakt heb in de winkel en niet wil afrekenen
heb je geen betaald sticker gekregen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
durf hem nu niet mee te nemen zometeen denken ze dat ik hem gepakt heb in de winkel en niet wil afrekenen
Dan zeg je dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
ik lever ze altijd weer in bij de Pickup point en dan krijg ik nieuwequote:Op vrijdag 9 september 2016 15:56 schreef zeer het volgende:
jawel maar die heb ik er uiteraard al afgepeurterdquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je geen betaald sticker gekregen?
Ben nog niet zo hopeloos dat ik homo ben geworden.quote:
...quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:58 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel maar die heb ik er uiteraard al afgepeurterd
wij hebben geen pickup pointquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik lever ze altijd weer in bij de Pickup point en dan krijg ik nieuwe
je hoeft er niet van te genietenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben nog niet zo hopeloos dat ik homo ben geworden.
Beschadig dat ding gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:58 schreef zeer het volgende:
[..]
jawel maar die heb ik er uiteraard al afgepeurterd
Als ik er niet van wilde genieten dan was ik wel als vrouw geboren.quote:
Precies, een keer van een viaduct de A2 opgooien en klaar is Zeerquote:
OOOOOOOHWquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik er niet van wilde genieten dan was ik wel als vrouw geboren.
ik praat liever niet in de supermarktquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk mangewoon meenemen en zeggen dat je die betaald hebt.
vrouwen genieten bij mij altijdquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik er niet van wilde genieten dan was ik wel als vrouw geboren.
Ga jij ook maar weg mongooltjequote:
Wauw vieze metro ben jequote:
C'est la vie, adiós, good riddance, FUCK YOU!quote:
Sommige cassieres zijn bitchesquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk mangewoon meenemen en zeggen dat je die betaald hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |