quote:Voor sommige vrouwen is de menstruatie een regelrechte kwelling. Tijdens de studie kan de maandelijkse hormonale cyclus zelfs verzuim en studieproblemen tot gevolg hebben. Worstel jij hiermee en/of wil je er meer over weten? Bezoek dan maandag 12 september de lezing van de Publieksacademie in de Hemminkzaal in Schouwburg Odeon. Je kunt de lezing ook volgen via live webstreaming.
mensen die denken dat ik een kloon benquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een kutkloon dus dan is het terecht.
Da's het leuke aan reizen. Je komt aparte dingen tegen.quote:
Ook in je bed zeker?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Da's het leuke aan reizen. Je komt aparte dingen tegen.
is goed. Als mijn vriendin menstrueert, heb ik een probleemquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
Laten we het over menstruatieproblemen hebben
Ik ruik hetquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
mensen die denken dat ik een kloon ben
jij begintquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
ik vraag me af hoe je bij deze absurde conclusie komt..quote:
Is zijn nattedroomquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe je bij deze absurde conclusie komt..
Neem aan dat mensen een bepaald niveau van volwassenheid hebben en dit gewoon zien als een goed ding.quote:
haha weet jij zeker veel vanquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
jezusquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weer, Hermann zijn moeder heeft weer zin, pfffff
Ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Neem aan dat mensen een bepaald niveau van volwassenheid hebben en dit gewoon zien als een goed ding.
Wilde hier op antwoorden maar toen bedacht ik me dat jij me niets boeit.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe je bij deze absurde conclusie komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |