Prima toch, maar dat bedoelde ik niet. Er wordt hier weer een beetje onrelax gedaan en het is nog niet eens 17u. Belooft wat voor straks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe het lekker rustig aan voor de rest van de dag.
Nahh, als dat dingen zijn (en dan wil absoluut ik niet zeggen dat je gelijk hebt) waar ik tegenaan zou lopen bij Noel had ik geen relatie met hem hequote:Op vrijdag 9 september 2016 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben net noel maar dan zonder de drugs en slechte persoonlijkheid en agressieproblemen en met good looks
Hopelijk gaat de SC weer dicht. Bietje sensatie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Prima toch, maar dat bedoelde ik niet. Er wordt hier weer een beetje onrelax gedaan en het is nog niet eens 17u. Belooft wat voor straks.
oh je hebt echt een relatie met noel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nahh, als dat dingen zijn (en dan wil absoluut ik niet zeggen dat je gelijk hebt) waar ik tegenaan zou lopen bij Noel had ik geen relatie met hem he
Jammer dat Chai haar excel al een tijdje niet meer heeft bij kunnen werken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
oh je hebt echt een relatie met noel?
gvd man what went wrongquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer dat Chai haar excel al een tijdje niet meer heeft bij kunnen werken.
Maar, ja.
Dit is een grap ja?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar, ja.
chai moet wcht weer on top of die ahit Ijn. Chaiquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar, ja.
heb chai een keer gezien en gesproken op een beursquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
chai moet wcht weer on top of die ahit Ijn. Chaibeste source
sws, mis d'rquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
chai moet wcht weer on top of die ahit Ijn. Chaibeste source
lul nie ;squote:Op vrijdag 9 september 2016 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd net schaapie gekocht voor je moeder wat is deze
chai allknowing supreme beingquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:27 schreef zeer het volgende:
[..]
heb chai een keer gezien en gesproken op een beurs
hand to god van iedere bezoekers wist ze op z'n minst 3 dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |