abonnement Unibet Coolblue
pi_165228234
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:20 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Gaat die de Ierse bankvergunning van de city branches afpakken, dan? ;)
Een Ierse bankvergunning is weinig waard wanneer passporting niet meer mogelijk is.
pi_165228680
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:25 schreef J.B. het volgende:

[..]

Een Ierse bankvergunning is weinig waard wanneer passporting niet meer mogelijk is.
Daar schijnen de bewuste banken zelf heel anders over te denken, merkwaardig....
pi_165234407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De weerstand van het luchtkanaal kan verlaagd zijn. Verder hangt de belastingscurve af van het motorontwerp, en de P-V curve van de vorm van de impeller.
Neem aan dat de belangrijkste verbeteringen het ontwerp van de impeller betreft, misschien toevoegen van vaste schoepen voor de impeller zodat de lucht onder de optimale hoek binnenkomt, en achter de impeller om de uitgaande lucht in axiale richting te sturen (een ronddraaiende impeller zal de lucht onvermijdelijk een radiale snelheidscomponent, ie een rotatie, meegeven, die wil je omzetten in nuttige axiale flow.).
En de lucht gaat in oude modellen vaak deels of volledig door de motor om deze te koelen, dat kan veel efficienter via aerodynamische koelvinnen.
Nu ik erover nadenk, voor ventilatortjes in de PC is er de afgelopen jaren ook veel verbeterd. Niet alleen omwille van het grotere oppervlak (altijd welkom :)) maar ook bij de kleinere ventilatortjes hoor je minder lawaai dan vroeger als je een ietwat fatsoenlijk ventiatortje koopt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165236356
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze daarmee hebben gedaan, de motor zal waarschijnlijk niet veel efficiënter zijn. Een elektromotor haalt vrij gemakkelijk een hoog rendement.
Er zijn voldoende onderdelen van de stofzuiger die verbeterd kunnen om zo niet alleen de zuigkracht te verbeteren maar evens om verlies van zuigkracht te minimaliseren.
Denk hierbij aan de slang en koppelstukken, filters, de stofzuigerzak en de ruimte van de stofzuiger waarin deze geplaatst word.
Maar vooral natuurlijk de pomp die op de motor gemonteerd zit, wat vroeger een simpele waaier was dat vooral veel toeren moest maken is tegenwoordig een klein pomphuis met daarin een dichte waaier dat veel efficiënter en krachtiger is.
Een sterke motor zegt niet zoveel, veel verlies betekent minder zuigkracht maar wel een hoge opname en veel herrie.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_165243359
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:34 schreef bedachtzaam het volgende:
veel verlies betekent minder zuigkracht maar wel een hoge opname en veel herrie.
Dat is duidelijk, wat dat betreft is het hartstikke fijn als ze dat verbeteren, maar ik dacht dat ze wat verder waren met de rest van de technologie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 11 september 2016 @ 13:05:48 #131
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_165244367
Ik weet niet of het al genoemd was maar:

http://www.theguardian.co(...)ese-brexit-letter-eu

http://uk.businessinsider.com/japan-brexit-note-to-britain-2016-9

De Japanners hebben het VK al gedreigd met dat als de Brexit niet onder hun voorwaarden gaat gebeuren, het VK een behoorlijk groot probleem heeft. Zij hebben hun waarschuwing niet alleen naar May gestuurd maar naar het gehele Britse volk. Japan heeft grote belangen in het VK en zal die weghalen als er geen sprake is van een "soft-brexit".

De verwachting is dat de andere Aziatische landen (waaronder China) die ook grote, commerciele belangen hebben in het VK en in de Unie zullen volgen. Dit verzwakt de positie van de Britten aanzienlijk.

Momenteel zijn ze er ook achter gekomen dat de onderhandelingen een 'two-way negotiation' zijn. Of het mogelijk is om de "beste balans" te vinden als het gaat om het beperken van immigratie is nog onduidelijk.

http://www.bbc.com/news/uk-politics-37332282
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_165249126
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:05 schreef Ryon het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd was maar:

http://www.theguardian.co(...)ese-brexit-letter-eu

http://uk.businessinsider.com/japan-brexit-note-to-britain-2016-9

De Japanners hebben het VK al gedreigd met dat als de Brexit niet onder hun voorwaarden gaat gebeuren, het VK een behoorlijk groot probleem heeft. Zij hebben hun waarschuwing niet alleen naar May gestuurd maar naar het gehele Britse volk. Japan heeft grote belangen in het VK en zal die weghalen als er geen sprake is van een "soft-brexit".

De verwachting is dat de andere Aziatische landen (waaronder China) die ook grote, commerciele belangen hebben in het VK en in de Unie zullen volgen. Dit verzwakt de positie van de Britten aanzienlijk.

Momenteel zijn ze er ook achter gekomen dat de onderhandelingen een 'two-way negotiation' zijn. Of het mogelijk is om de "beste balans" te vinden als het gaat om het beperken van immigratie is nog onduidelijk.

http://www.bbc.com/news/uk-politics-37332282
Dat is wel genoemd, maar mensen lezen liever sappige headlines, dan de tekst van de Japanners zelf. Die is namelijk niet gericht aan May, noch het Britse volk, maar aan de UK en de EU, met nogal wat expliciete reacties op de 'geen onderhandelingen' schoten voor de boeg van de EU. Kort samengevat, niet zeiken, kappen met egotrippen, maar een handelsdeal maken. In een eerdere post staat een link naar de originele tekst.

Het is geen nieuws dat buiten de EU de EU als een hoogst instabiele regio wordt geschouwd, waarin telkens nieuwe crisis elkaar opvolgen, en verschillende congxi's meer en meer elkaar tegenwerken Met als voorlopig hoogtepunt de openlijke belastingoorlog binnen de EU. Ik kan me best voorstellen dat ze zich zorgen maken. Maar dat zal nooit veranderen binnen de EU omdat er volstrekt tegengestelde belangen zijn.
  zondag 11 september 2016 @ 17:14:34 #133
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_165249490
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:00 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Dat is wel genoemd, maar mensen lezen liever sappige headlines, dan de tekst van de Japanners zelf. Die is namelijk niet gericht aan May, noch het Britse volk, maar aan de UK en de EU, met nogal wat expliciete reacties op de 'geen onderhandelingen' schoten voor de boeg van de EU. Kort samengevat, niet zeiken, kappen met egotrippen, maar een handelsdeal maken. In een eerdere post staat een link naar de originele tekst.

Het is geen nieuws dat buiten de EU de EU als een hoogst instabiele regio wordt geschouwd, waarin telkens nieuwe crisis elkaar opvolgen, en verschillende congxi's meer en meer elkaar tegenwerken Met als voorlopig hoogtepunt de openlijke belastingoorlog binnen de EU. Ik kan me best voorstellen dat ze zich zorgen maken. Maar dat zal nooit veranderen binnen de EU omdat er volstrekt tegengestelde belangen zijn.
Die tekst staat ook gewoon gelinked in de artikelen :P Denk niet dat mensen daar overheen hebben gekeken ;)

Maar even het kerncitaat erbij gepakt:

quote:
It is our sincere hope, in particular, that the UK, until the time it officially leaves the EU, will fully participate in the EPA negotiations in a responsible manner and will fulfil honestly what has been agreed.
Japan is momenteel aan het onderhandelen met de Unie. De Britten willen weg (en daarmee de facto en de jure ook weg uit de onderhandelingen tussen de Unie en Japan) en krijgen de waarschuwing mee dat er geen "vervelende verrassingen" mogen gebeuren. Aangezien Japan flink geïnvesteerd heeft in met name het VK zullen zij daar de gevolgen van kunnen ondervinden. Zoals zij het zelf zeggen":
quote:
. In light of the fact that a number of Japanese businesses, invited by
the Government in some cases, have invested actively to the UK, which was
seen to be a gateway to Europe, and have established value-chains across
Europe, we strongly request that the UK will consider this fact seriously and
respond in a responsible manner to minimise any harmful effects on these
businesses.
De EU wordt buiten de Unie helemaal niet als "hoogst instabiele regio" beschouwd. Dat zijn kwalificaties die op zijn best voor de sommige delen van Zuid-Amerika en het Midden-Oosten gelden. Wel als de grootste economie ter wereld. Dat de Unie niet bekend staat als een politieke eenheid is wel bekend, maar dat staat er verder los van en daar maakt Japan zich geen zorgen over.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_165254339
Is onvolledig en uit context quoten hier verplicht of zo? :D

quote:
In thisregard, we will be sending a strong message to the world by working together
to reach agreement in principle on the ongoing Japan-EU EPA negotiations as
early as possible this year.
en deze dikke vinger naar de er-wordt-niet-onderhandeld-EU
quote:
we strongly hope that the UK and the EU will present
to the world the whole picture of the BREXIT process as early as possible,
cooperating to avoid a vacuum or stagnation in their relations and instead
generating a seamless process towards BREXIT that could include
arrangements such as the establishment of an extendable transitional period
during which an interim agreement could be applied if required, and
immediately disclosing measures to eliminate any harmful effects on
businesses already investing in the UK and the EU
quote:
[Requests directed at the UK and the EU]
quote:
While trusting that the UK, on its part, will give due consideration to
the context in which Japanese businesses have invested in the UK, and the EU,
on its part, will deeply recognise that it is not easy for the UK to respond to
some of the aforementioned requests solely on its own, we request the both to
heed the voices of Japanese businesses to the fullest extent and to do their
utmost to cooperate in taking the necessary measures to advance the BREXIT
negotiations.
waarom denk je dat trusting wel voor de UK staat, maar niet voor de EU ;)

etc etc

Qua financiele sector, de enige Japanse bank met materiele activteiten in Nederland gaat gewoon door met het hoofdkantoor van Robeco naar London te verplaatsen. En dat zijn uitermate slimme jongens :)

On Japanse vrienden zeggen hier, ey sukkels, ff kappuh met die ego's gewoon een normale deal waar jullie allebei goed mee zijn afsluiten.

Wat doet de EU? Er wordt niet onderhandeld, en een notoire ruziemakende incompetente flapdrol als Verhofstad aanwijzen. Waar de Japanners trowuens al ervaring mee hebben, met de subtiliteit van Verhofstad :) Tekenend voor de onkunde en onwil an de EU.

En daar waarschuwen onze Japanse vrinden voor. Het gaat niet alleen om het ego van de Junckers en Verhofstads.
pi_165254497
Trouwens, nadat Oostenrijk heeft aangegeven dat ze zich niet Frankrijk en Duitsland laat ringeloren als het gaat om de onderhandelen met de UK, geven ze het volgende schot voor de boeg. 100% spijker kop.

quote:
"Hij pleit ervoor van Europa weer "het continent van de hoop" te maken. Door de bezuinigingpolitiek is er volgens Kern veel schade ontstaan.

Veel mensen hebben aan die politiek geleden, net als hun geloof in de welvaart die is beloofd bij de vereniging van Europa. De EU wordt door burgers gezien als bevorderaar van een oneerlijke modernisering, terwijl die de burgers juist moet beschermen tegen verstoringen in de geglobaliseerde economie."
http://www.nu.nl/beurs/43(...)ert-in-economie.html

Het maakt wel wat los zo'n Brexit. als er eentje durft op te staan en het juk van zich af gooit, volgen er meer. ;) Ik begrijp wel waarom de EU zo'n haast wil maken met irrationeel straffen van de Britten, ze verliezen de controle. People are mad as hell, and they are not going to take it anymore.
  zondag 11 september 2016 @ 21:19:54 #136
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_165256747
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:21 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Je miste een deel van de quote.
Ik miste het minst interessante deel van de quote. "vrij moraliseren" is iets wat geen einde kent en wat dus ook niet boeit. Concrete afspraken en concrete gevolgen van het niet nakomen van die afspraken boeien des te meer.
pi_165257042
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:21 schreef invalidusername het volgende:
Trouwens, nadat Oostenrijk heeft aangegeven dat ze zich niet Frankrijk en Duitsland laat ringeloren als het gaat om de onderhandelen met de UK, geven ze het volgende schot voor de boeg. 100% spijker kop.

[..]

http://www.nu.nl/beurs/43(...)ert-in-economie.html

Het maakt wel wat los zo'n Brexit. als er eentje durft op te staan en het juk van zich af gooit, volgen er meer. ;) Ik begrijp wel waarom de EU zo'n haast wil maken met irrationeel straffen van de Britten, ze verliezen de controle. People are mad as hell, and they are not going to take it anymore.
En hoe moet de EU dat financieren? De EU is volledig afhankelijk van de lidstaten voor haar financiering. Investeren door de EU is dus een verkapte manier van het herverdelen van welvaart.
  maandag 12 september 2016 @ 12:05:17 #138
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_165268598
quote:
waarom denk je dat trusting wel voor de UK staat, maar niet voor de EU
Om de simpele reden dat UK de sjaak is als zij de belagen van de Japanners niet onder ogen zien :P Dus de Japanners vertrouwen erop dat de UK die belangen erkent en niet onderschat. Nogmaals: uit alle citaten die jij op noemt blijkt dat in de visie van Japan de UK de zwakkere partij is. Dit door de hoge concentratie aan investeringen en bedrijven in dat deel van (toekomstig voormalig) Unie. De onderhandelingen tussen Japan en de Unie worden ook los gevoerd van wat de Britten doen.
quote:
Qua financiele sector, de enige Japanse bank met materiele activteiten in Nederland gaat gewoon door met het hoofdkantoor van Robeco naar London te verplaatsen. En dat zijn uitermate slimme jongens :)
Ik zie verder niet in wat dit met de Brexit te maken heeft? De perikelen rondom de overname van Robeco door de Japanners is vrij goed belicht door o.a het FD. Heeft niet echt iets te maken met de deal tussen Japan en de Unie of de Brexit.
quote:
Het gaat niet alleen om het ego van de Junckers en Verhofstads
Nee, het gaat om deze man:
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_165269212
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:05 schreef Ryon het volgende:

[..]

Om de simpele reden dat UK de sjaak is als zij de belagen van de Japanners niet onder ogen zien :P Dus de Japanners vertrouwen erop dat de UK die belangen erkent en niet onderschat. Nogmaals: uit alle citaten die jij op noemt blijkt dat in de visie van Japan de UK de zwakkere partij is. Dit door de hoge concentratie aan investeringen en bedrijven in dat deel van (toekomstig voormalig) Unie. De onderhandelingen tussen Japan en de Unie worden ook los gevoerd van wat de Britten doen.

Als je dat erin leest wordt het denk ik toch tijd voor een bezoek aan Pearle voor je ;)
Japan waarschuwt zowel de EU als de UK dat ze een beetje volwassen met elkaar moeten omgaan. Dat gemiep over zwakke en sterke partij is leuk voor het schoolplein, dat interessert de rest van de wereld geen jota.

quote:
Ik zie verder niet in wat dit met de Brexit te maken heeft? De perikelen rondom de overname van Robeco door de Japanners is vrij goed belicht door o.a het FD. Heeft niet echt iets te maken met de deal tussen Japan en de Unie of de Brexit.
Omdat de praktijk nogal afwijkt van wat hier vaak georeerd wordt door de ramptoeristen. Mij is de argumentatie van Orix genoegzaam bekend, en dat is niet omdat ze zo veel vertrouwen in de EU hebben.

quote:
Nee, het gaat om deze man:
[ afbeelding ]
Fijn argument :D Heeft het UK die malloot als onderhandelaar naar voren geschoven dan? Of benadert de UK brexit wel serieus ipv een politiek spelletje waar de Japanners niet het kind van de rekening van willen worden?
  maandag 12 september 2016 @ 12:51:09 #140
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_165269593
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:30 schreef invalidusername het volgende:
Als je dat erin leest wordt het denk ik toch tijd voor een bezoek aan Pearle voor je
Japan waarschuwt zowel de EU als de UK dat ze een beetje volwassen met elkaar moeten omgaan. Dat gemiep over zwakke en sterke partij is leuk voor het schoolplein, dat interessert de rest van de wereld geen jota.
Jawel. De Unie is de grootste economie ter wereld. Japan stelt in vergelijking tot de Unie geen ene flikker voor ondanks dat zij de tweede economie ter wereld zijn. Weten zij zelf ook wel :P In internationale betrekkingen gaat het om macht en omvang.

Helaas voor de Japanners hebben zij eerder besloten het meesten van hun geld in te zetten op wat momenteel de zwakste van de twee scheidende machten is. Voor wie denk je dat dit een probleem is? De "gateway to Europe" heeft plotsklaps de deur dicht gedaan. Vervelend voor onze vrienden uit het Oosten. Die moeten nu op zoek naar een andere ingang.
quote:
Omdat de praktijk nogal afwijkt van wat hier vaak georeerd wordt door de ramptoeristen. Mij is de argumentatie van Orix genoegzaam bekend, en dat is niet omdat ze zo veel vertrouwen in de EU hebben.
Ah oké. Dan weet jij de dingen. Als Orix hun stappen zet o.g.v de Brexit / Unie weet jij ook meer dan velen anderen.
quote:
Fijn argument :D Heeft het UK die malloot als onderhandelaar naar voren geschoven dan? Of benadert de UK brexit wel serieus ipv een politiek spelletje waar de Japanners niet het kind van de rekening van willen worden?
Hij is niet de lead negotiator. maar als nieuwe foreign secretary is het natuurlijk wel duidelijk welk signaal de Britten willen uitzenden ;) Hetzelfde signaal dat de Unie waarschijnlijk in gedachten had toen zij Verhofstadt benoemden.

Nu kan je beweren dat het om de ego's van Juncker en vrienden gaat, maar als de Brexit iets heeft geleerd is dat het in eerste instantie om het ego van Boris en zijn kompanen is gegaan.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_165269892
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:51 schreef Ryon het volgende:

[..]

Jawel. De Unie is de grootste economie ter wereld. Japan stelt in vergelijking tot de Unie geen ene flikker voor ondanks dat zij de tweede economie ter wereld zijn. Weten zij zelf ook wel :P In internationale betrekkingen gaat het om macht en omvang.

Helaas voor de Japanners hebben zij eerder besloten het meesten van hun geld in te zetten op wat momenteel de zwakste van de twee scheidende machten is. Voor wie denk je dat dit een probleem is? De "gateway to Europe" heeft plotsklaps de deur dicht gedaan. Vervelend voor onze vrienden uit het Oosten. Die moeten nu op zoek naar een andere ingang.

[..]

Ah oké. Dan weet jij de dingen. Als Orix hun stappen zet o.g.v de Brexit / Unie weet jij ook meer dan velen anderen.

[..]

Hij is niet de lead negotiator. maar als nieuwe foreign secretary is het natuurlijk wel duidelijk welk signaal de Britten willen uitzenden ;) Hetzelfde signaal dat de Unie waarschijnlijk in gedachten had toen zij Verhofstadt benoemden.

Nu kan je beweren dat het om de ego's van Juncker en vrienden gaat, maar als de Brexit iets heeft geleerd is dat het in eerste instantie om het ego van Boris en zijn kompanen is gegaan.
Meester, hij deed het eerst! :D

Een uitspraak van 'Wir schaffen das' Merkel doet de EU bijna ploffen, macht en omvang ging het om, zei je? Ik zag bijvoorbeeld een Erdowattes krimpen van schrik, inderdaad.
Laat Guy de Grote die Japanners maar vertellen dat die laatste geen flikker voorstellen ;)

Typische zelfoverschatting van een mislukt experiment, imho.

Wat je eigenlijk zegt is dat het er in zaken en onderhandelingen om gaat wie de grootste heeft. Vroeger ging dat nog wel op, maar dan ging het om de grootte van het kanon, maar die tijd ligt ver achter ons.
pi_165269925
Goh, heeft onze huistrol weer geen inhoudelijke respons?
pi_165269985
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
Goh, heeft onze huistrol weer geen inhoudelijke respons?
Praat je weer tegen jezelf?
  dinsdag 13 september 2016 @ 00:56:51 #144
1234 HiZ
Istanbullu
pi_165285244
Nou ja, het is wel opvallend dat ongeacht het moment waarop je dit topic opent, halve pagina's bestaan uit posts van dezelfde persoon.

Kennelijk is voor iemand alles wat hij in zijn hoofd verbind met de EU (zelfs als het in werkelijkheid niks met de EU te maken heeft) reden om een anti-betoog te schrijven. Een soort obsessie.
pi_165285728
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Er zijn voldoende onderdelen van de stofzuiger die verbeterd kunnen om zo niet alleen de zuigkracht te verbeteren maar evens om verlies van zuigkracht te minimaliseren.
Denk hierbij aan de slang en koppelstukken, filters, de stofzuigerzak en de ruimte van de stofzuiger waarin deze geplaatst word.
Maar vooral natuurlijk de pomp die op de motor gemonteerd zit, wat vroeger een simpele waaier was dat vooral veel toeren moest maken is tegenwoordig een klein pomphuis met daarin een dichte waaier dat veel efficiënter en krachtiger is.
Een sterke motor zegt niet zoveel, veel verlies betekent minder zuigkracht maar wel een hoge opname en veel herrie.
Het vermogen is sinds de jaren '80 ook aanzienlijk gestegen. Van 1980 tot 2008 steeg het typische vermogen van een "upright" model (rechtstaand model zonder slang of steel, waar het "mondstuk" de voet vormt. vooral in UK en US populair) van amper 350 W naar 1000 tot 2000 W, het vermogen van een "cylindermodel" (of "canister", met slang en steel, typisch voor mainland Europa) steeg van 600 tot 1000 W naar 1200 tot 2700 W. Neem aan dat moderne modellen alvast een breder mondstuk hebben, wat de stijging voor een deel zou verklaren.

Je zou kunnen kijken naar de geleverde "air watts" in verhouding tot het vermogen ("elektrische watts"), airwatt geeft het geleverde vermogen (drukverschil * volume/sec), er bestaan Europese normen voor het meten van airwatts van stofzuigers.
De Dyson DC41 heeft een vermogen van 1320W (http://vacuums.homeowl.com/l/98/Dyson-DC41-animal) en levert 160 air watts (https://static1.squarespa(...)438044312020/1000w/).
De Karcher WD 5 Premium verbruikt 1100W en zou 240 air watts leveren.
In hoeverre dat overeenkomt met de praktijk?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_165286513
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:56 schreef HiZ het volgende:
Nou ja, het is wel opvallend dat ongeacht het moment waarop je dit topic opent, halve pagina's bestaan uit posts van dezelfde persoon.

Kennelijk is voor iemand alles wat hij in zijn hoofd verbind met de EU (zelfs als het in werkelijkheid niks met de EU te maken heeft) reden om een anti-betoog te schrijven. Een soort obsessie.
Het is wel opvallend dat het altijd dezelfden zijn die enkel op de persoon kunnen spelen, laten we het geobsedeerd noemen. Dat vind ik heel lief hoor, maar ook wel een beetje eng, in het bijzonder in de derde persoon. En daar is het topic niet voor bedoeld. Het feit dat er vijf posts over stofzuigers gaan (dat heeft in je ogen kennelijk wel wta met de EU te maken :D ) wil niet zeggen dat jullie direct alleen nog maar moeten zuigen in dit topic.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 september 2016 @ 08:55:10 #147
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165286740
Ik ben benieuwd of het VK weer teruggaat naar mijlen en ponden en zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165290323
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:55 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd of het VK weer teruggaat naar mijlen en ponden en zo.
Pond is nooit weg geweest, mijlen inches weet ik niet!

Dat wist je niet?
Jij hangt hier rond met opmerkingen maar hebt geen info van dat land?
Vk zal meer komen aan het betalen, de Eu krijgt alles goedkoper dan, zonder invoer rechten?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2016 12:22:48 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 september 2016 @ 12:24:04 #149
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165290409
Pond als in: pounds & ounces.

Dat moest geloof ik van de EU. Benieuwd of ze het terugdraaien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165290447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:24 schreef Ulx het volgende:
Pond als in: pounds & ounces.

Dat moest geloof ik van de EU. Benieuwd of ze het terugdraaien.
Als het terug gedraaid wordt worden ze er rijker van?

Als niet zal het wel zo blijven als het is, volgens mij zijn er belangrijkere dingen te regelen als dat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')