Mijn gehoor dacht hier destijds anders over.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
Ik vond zo'n lawinepijl zonder stok toch leuker.
Dat kan ook alleen als er een stel mongolen in dat vak zitten. Hoe haal je in je hoofd dat te doen..quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn gehoor dacht hier destijds anders over.
Inderdaad zoiets zou bij ons nooit gebeuren, zitten alleen maar verstandige mensen in de Kuip!quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen als er een stel mongolen in dat vak zitten. Hoe haal je in je hoofd dat te doen..
Een lawinepijl zonder stok, nou dat zie ik bij ons niet gebeuren nee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets zou bij ons nooit gebeuren, zitten alleen maar verstandige mensen in de Kuip!
Onze spitsen zijn wel trefzeker trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
Klinkt ook minder hard dan die astmatische ezel als Kuyt lachtquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt me iets voor Typischquote:
Tof.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Goed, het is bij deze zeker. wij zijn altijd de eerste die een speciale prijs winnen. Dit seizoen gaan we dus weer kampioen worden.
http://www.ad.nl/eredivis(...)den-schaal~af1bc6bb/
[ afbeelding ]
Absoluut!quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Scrummie het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uip-4176920-a1520539
Prima stukje.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was dat figuur ook al weer dat altijd riep dat Ado beter was als Feyenoord ? Rare user was dat.
Is van voor jouw tijd niet zo grappig willen doen.quote:
Tja. Een opsomming van datgene wat we al een tijdje weten hé. Een totaal incompetente directie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Prima stukje.
Heel interessant inderdaad. Vooral frustrerend om je weer te herinneren hoe chaotisch en waardeloos gecommuniceerd al die plannen waren. Al heb ik nog steeds goede hoop dat Feyenoord City wel gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Prima stukje.
Deze laatste zin is overigens ook weer veelzeggend, geef gewoon uitsluitsel over de vraagtekens in het artikelquote:Algemeen directeur Eric Gudde en stadiondirecteur Jan van Merwijk wilden niet meewerken aan dit artikel omdat er volgens hen „al genoeg is gezegd” over dit onderwerp.
Ik heb geen goede hoop op Feyenoordcity. Ik hoop dat ze De Kuip gaan renoveren. Er is weinig wat ik meer hoop.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel interessant inderdaad. Vooral frustrerend om je weer te herinneren hoe chaotisch en waardeloos gecommuniceerd al die plannen waren. Al heb ik nog steeds goede hoop dat Feyenoord City wel gaat lukken.
[..]
Deze laatste zin is overigens ook weer veelzeggend, geef gewoon uitsluitsel over de vraagtekens in het artikel
Dan moet er eerst een andere bestuur+directie komen, want dat gaat met deze mensen nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:32 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ik heb geen goede hoop op Feyenoordcity. Ik hoop dat ze De Kuip gaan renoveren. Er is weinig wat ik meer hoop.
Dat viel mij ook op idd. Er is 'genoeg over gezegd' omdat zij zwaar falen en keer op keer niet met een keihard en duidelijk plan op tafel komen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:
Deze laatste zin is overigens ook weer veelzeggend, geef gewoon uitsluitsel over de vraagtekens in het artikel
Ik vind het vooral frustrerend dat wéér hetzelfde liedje wordt gespeeld. Weer tunnelvisie en krampachtige en tegenstrijdige communicatie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel interessant inderdaad. Vooral frustrerend om je weer te herinneren hoe chaotisch en waardeloos gecommuniceerd al die plannen waren. Al heb ik nog steeds goede hoop dat Feyenoord City wel gaat lukken.
de_kromme oidquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was dat figuur ook al weer dat altijd riep dat Ado beter was als Feyenoord ? Rare user was dat.
Ik gok dat Feyenoord pas kampioen wordt als de kampioen niet meer direct de CL in gaat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Goed, het is bij deze zeker. wij zijn altijd de eerste die een speciale prijs winnen. Dit seizoen gaan we dus weer kampioen worden.
http://www.ad.nl/eredivis(...)den-schaal~af1bc6bb/
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:37 schreef Typisch het volgende:
Ik ben er donderdag ook bij hoor ik net.
Ben benieuwd als hij de winnende maakt tegen Manchester en dan die Judeska celebration gaat doen.quote:
Klopt, maar je bent daardoor nog gevoeliger voor counters. Hij is ook niet de snelste. En ADO heeft best wat snelheid.quote:Op zondag 11 september 2016 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Viel goed in, de laatste wedstrijd.
We gaan het zienquote:Op zondag 11 september 2016 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar je bent daardoor nog gevoeliger voor counters. Hij is ook niet de snelste. En ADO heeft best wat snelheid.
Ja, hopelijk ben ik te pessimistisch.quote:Op zondag 11 september 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Ik ben er vandoor, succes allen.
Ik ook niet, zoals altijd inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2016 12:08 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben er, zoals gewoonlijk, niet geheel gerust op...
Zal er ooit een tijd komen dat jij en ik vol vertrouwen een overwinning verwachten?quote:Op zondag 11 september 2016 12:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zoals altijd inderdaad.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 11 september 2016 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal er ooit een tijd komen dat jij en ik vol vertrouwen een overwinning verwachten?
Ik erger me er elke wedstrijd aanquote:Op zondag 11 september 2016 12:37 schreef TC03 het volgende:
Had er iemand al gezegd dat Karsdorp een debiel kapsel heeft?
quote:Op zondag 11 september 2016 12:42 schreef Caland het volgende:
Botteghin met een hakje.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Geloof het wel maar kan het niet goed zienquote:Op zondag 11 september 2016 13:06 schreef TC03 het volgende:
Mooi passje, maar gek dat ze niet ff laten zien of het buitenspel was of niet.
Weer eens?quote:Op zondag 11 september 2016 13:09 schreef Coco98 het volgende:
Scheidsrechter helpt Feyenoord weer eens hoor
quote:Op zondag 11 september 2016 13:09 schreef Coco98 het volgende:
Oke, volledig bovenlichaam danquote:Op zondag 11 september 2016 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
net? Volledig bovenlichaam... Leek mij duidelijk, al zag ik niet waar de grensrechter stond.
Dat mocht wel eens tijd worden inderdaadquote:Op zondag 11 september 2016 13:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Eindelijk een keer een scheidsrechterlijke beslissing mee, op z'n Ajax'![]()
![]()
Weer? Lolquote:Op zondag 11 september 2016 13:09 schreef Coco98 het volgende:
Wil eigenlijk nog wel een onterechte penaltyquote:Op zondag 11 september 2016 13:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat mocht wel eens tijd worden inderdaad
ADO doet het meeste helpenquote:Op zondag 11 september 2016 13:09 schreef Coco98 het volgende:
Feyenoord speelt goed inderdaad.. Berghuis en Jorgensen blijken echte versterkingen te zijn en de rest speelt met meer vertrouwen dan vorig seizoen lijkt het wel.quote:
Wat storten ze dan? Beton?quote:Op zondag 11 september 2016 13:21 schreef Bronson_ het volgende:
Dit Feyenoord heeft dezelfde overeenkomsten als vorig jaar. Leuk begin van het seizoen, de scheidsrechter telkens mee en straks na de winterstop stort het hele zooitje.
Matige poging, 2/10quote:Op zondag 11 september 2016 13:21 schreef Bronson_ het volgende:
Dit Feyenoord heeft dezelfde overeenkomsten als vorig jaar. Leuk begin van het seizoen, de scheidsrechter telkens mee en straks na de winterstop stort het hele zooitje.
quote:Op zondag 11 september 2016 13:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alles minder dan het kampioenschap, de beker en de EL finale en jullie seizoen is mislukt.
Sorry wist niet dat je zo dom was dat je dacht dat het een grapje was. De gelijkenissen met vorig seizoen ziet iedereen en dat laatste zie je sowieso aankomen.quote:
Het spel is nu beter en we hebben op een aantal posities betere spelers, dus een ineenstorting zie ik minder snel gebeurenquote:Op zondag 11 september 2016 13:21 schreef Bronson_ het volgende:
Oké.quote:Op zondag 11 september 2016 13:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat je zo dom was dat je dacht dat het een grapje was. De gelijkenissen met vorig seizoen ziet iedereen en dat laatste zie je sowieso aankomen.
Neuh. Vorig jaar was het voetbal vanaf het begin af aan kut en won je wedstrijden echt op mazzel.quote:Op zondag 11 september 2016 13:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat je zo dom was dat je dacht dat het een grapje was. De gelijkenissen met vorig seizoen ziet iedereen en dat laatste zie je sowieso aankomen.
bedankt jomandaquote:Op zondag 11 september 2016 13:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Alleen Heerenveen-uit was goed.quote:Op zondag 11 september 2016 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Vorig jaar was het voetbal vanaf het begin af aan kut en won je wedstrijden echt op mazzel.
Kijk je de wedstrijden met je aars? Groningen, Excelsior, Twente, ADO hadden werkelijk niks in te brengen. Heracles had gelijkspel kunnen worden. Dat terwijl je vorig seizoen aan het begin alles redelijk op de Ajaxwijze won, met vrij veel geluk.quote:Op zondag 11 september 2016 13:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Madquote:Op zondag 11 september 2016 13:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijden met je aars? Groningen, Excelsior, Twente, ADO hadden werkelijk niks in te brengen. Heracles had gelijkspel kunnen worden. Dat terwijl je vorig seizoen aan het begin alles redelijk op de Ajaxwijze won, met vrij veel geluk.
Kloptquote:Op zondag 11 september 2016 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Spelen? Nee, staat (volgens mij) nog wel onder contract.
Blijkbaar wel, hij heeft toch echt dat kapsel...quote:Op zondag 11 september 2016 14:05 schreef skysherrif het volgende:
dat haar van karsdorp kan echt niet
Kuyt rechtsbackquote:Op zondag 11 september 2016 14:07 schreef Caland het volgende:
Ah ja natuurlijk. Zo ongeveer de enige speler waar je geen vervanger voor hebt eruit met een spierblessure.
wat is er mis met gustafson?quote:Op zondag 11 september 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Gustafson? Lol wat? Heeft Gio een beroerte ofzo
overhyped. bruikbaar, meer niet.quote:Op zondag 11 september 2016 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Beste keeper van de Eredivisie.
Niksquote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 11 september 2016 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je had het niet verwacht? Zoals ze de laatste 10/15 minuten spelen?
quote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Montelly het volgende:
Onnodige tegendoelpunt, dit jou je zomaar een kampioenschap kunnen kosten.
Eerste helft vond ik echt dikke prima hoor, aantal prima aanvallen gezien. Spel wordt langzaam beter.quote:Op zondag 11 september 2016 14:54 schreef Happel het volgende:
United wordt een kansloos verlies natuurlijk. Verder was het maar een matige pot vandaag. Wel gewonnen en dat telt
Mwa, of het een kansloos verlies wordt hangt ook af van welke spelers United op gaat stellen en met welke instelling ze spelen. Vrijwel geen enkele Engelse ploeg speelt in de EL op volle oorlogssterkte, en in de groepsfase al helemaal niet.quote:Op zondag 11 september 2016 14:54 schreef Happel het volgende:
United wordt een kansloos verlies natuurlijk. Verder was het maar een matige pot vandaag. Wel gewonnen en dat telt
guzzebuhjuk is een van de slechtste fluiters in de eredivisoequote:Op zondag 11 september 2016 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd. Terecht de 3 punten binnengehouden, jullie waren veel beter. Maar de scheids... wat een paardenlul!
Was meer een fout van de grensrechter.quote:Op zondag 11 september 2016 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
guzzebuhjuk is een van de slechtste fluiters in de eredivisoe
Ja, die bakte er weer helemaal niks van.quote:Op zondag 11 september 2016 15:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
guzzebuhjuk is een van de slechtste fluiters in de eredivisoe
Ja goed waar slaat dit op dan? Je strijdt toch elk jaar voor Europese plaatsen zodat je op het hoogste niveau kan acteren? Lijkt me beetje stom om dan tegen clubs als United een B-elftal op te stellen. Met die instelling kan je beter helemaal geen Europees spelen.quote:Op zondag 11 september 2016 14:30 schreef Montelly het volgende:
Met United lekker B-elftal opstellen en focussen op PSV
Sowieso stelt United al een B-team op hoogstwaarschijnlijk dus daar zou je dan juist van moeten profiteren.quote:Op zondag 11 september 2016 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja goed waar slaat dit op dan? Je strijdt toch elk jaar voor Europese plaatsen zodat je op het hoogste niveau kan acteren? Lijkt me beetje stom om dan tegen clubs als United een B-elftal op te stellen. Met die instelling kan je beter helemaal geen Europees spelen.
Tegen United is het gewoon een kansloze onderneming en twee dagen later moet je tegen PSV. Ik heb liever dat ze een gat slaan van 5 punten dan gelijk spelen of verliezen van United wat hoogstwaarschijnlijk is. Onnodig team uitputten dit, stel gewoon een reservebank op.quote:Op zondag 11 september 2016 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja goed waar slaat dit op dan? Je strijdt toch elk jaar voor Europese plaatsen zodat je op het hoogste niveau kan acteren? Lijkt me beetje stom om dan tegen clubs als United een B-elftal op te stellen. Met die instelling kan je beter helemaal geen Europees spelen.
Altijd. RTL7.quote:Op zondag 11 september 2016 15:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Is de wedstrijd tegen ManU donderdag te zien op het open net?
Prima, als het dan een zekerheidje is op 3 punten in Eindhoven. Maar dan wordt de winst nog niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 11 september 2016 15:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tegen United is het gewoon een kansloze onderneming en twee dagen later moet je tegen PSV. Ik heb liever dat ze een gat slaan van 5 punten dan gelijk spelen of verliezen van United wat hoogstwaarschijnlijk is. Onnodig team uitputten dit, stel gewoon een reservebank op.
Eens. Kippenvelmoment.quote:Op zondag 11 september 2016 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Oh, hoogtepunt van de wedstrijd: 12e minuut, actie ADO supporters. Vond het schitterend om te zien, echt supertof.
Heb je 't binnen 2 minuten gevonden?quote:Op zondag 11 september 2016 16:37 schreef Scrummie het volgende:
En ik moest Googlen wat een dab was.
Sneller zelfs, ik leer snel van schommel.quote:Op zondag 11 september 2016 16:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je 't binnen 2 minuten gevonden?
quote:Op zondag 11 september 2016 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sneller zelfs, ik leer snel van schommel.
Was geweldig.Het legioen dat aftelde voor de ado supporters.quote:Op zondag 11 september 2016 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Oh, hoogtepunt van de wedstrijd: 12e minuut, actie ADO supporters. Vond het schitterend om te zien, echt supertof.
Was zeker tofquote:Op zondag 11 september 2016 17:14 schreef eight het volgende:
[..]
Was geweldig.Het legioen dat aftelde voor de ado supporters.
Ja en dan verlies je van United én PSV, ga je dan zeuren dat ze tegen United een beter team op hadden moeten stellen? Het is drie dagen later en je speelt donderdag gewoon thuis, niet in Kazachstan. Het beste team moet gewoon spelen en dan kijk je zondag wie er wel en niet fit genoeg uit de strijd zijn gekomen.quote:Op zondag 11 september 2016 15:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tegen United is het gewoon een kansloze onderneming en twee dagen later moet je tegen PSV. Ik heb liever dat ze een gat slaan van 5 punten dan gelijk spelen of verliezen van United wat hoogstwaarschijnlijk is. Onnodig team uitputten dit, stel gewoon een reservebank op.
?quote:Op zondag 11 september 2016 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verloren van die erdoganlover uit Zeist
Caland geniet.quote:Dirk Kuyt scoorde zondag de 1-0 voor Feyenoord. Na zijn doelpunt juichte hij op een speciale manier, het zogenoemde ‘dabben’. Na afloop gaf de aanvoerder uitleg over deze manier van juichen.
‘Mijn zoon is morgen jarig. Die wilde heel graag dat ik op een bepaalde manier zou juichen’, aldus Kuyt tegen FOX Sports. ‘Mijn zoon was jarig en die mocht kiezen hoe ik ging juichen.’
Hoop het niet dat Vejinovic gaat spelen doe maar Tapia.quote:Op zondag 11 september 2016 18:03 schreef Henrys het volgende:
Wat speelt Jens Toornstra de laatste goed zeg, misschien krijgt Vejinovic ook zo'n verlichting, neem aan dat hij op de plek van El Ahmadi zal gaan spelen als die naar Africa cup is
Werden toch geen bananen-knuffels gegooid he?!?quote:Op zondag 11 september 2016 21:22 schreef Elan het volgende:
Neem aan dat al die belachelijke Ado-hooligans een stadionverbod hebben gekregen vanwege dat wangedrag in de 12e minuut?![]()
![]()
Wel bruine beren.quote:Op zondag 11 september 2016 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werden toch geen bananen-knuffels gegooid he?!?
Echt he, en ik probeerde de boel nog te sussen maar de knuffels vlogen mij om de oren.quote:Op zondag 11 september 2016 21:22 schreef Elan het volgende:
Neem aan dat al die belachelijke Ado-hooligans een stadionverbod hebben gekregen vanwege dat wangedrag in de 12e minuut?![]()
![]()
Ik zag in het filmpje wel duidelijk een apenknuffel!quote:Op zondag 11 september 2016 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Werden toch geen bananen-knuffels gegooid he?!?
Eljero.quote:Op zondag 11 september 2016 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gekke Toornstra straks speler van het jaar bij ons. Benieuwd wie er gaat banken als Elia terug is.
Tony of Dirk ?
Vorig seizoen in de wedstrijden tegen afgelopen tegenstanders zelfs maar 8 punten...quote:Op maandag 12 september 2016 03:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
15% van het seizoen is voorbij, niks verloren, 15 punten en 15 doelpunten. Dit wordt onze 15e titel mensen.
Tommie is een Feyenoorder.quote:Tommie Beugelsdijk speelde zondag met ADO Den Haag tegen Feyenoord in De Kuip. Donderdag zal hij weer naar De Kuip gaan, dit keer als toeschouwer tijdens Feyenoord - Manchester United. ,,Ik denk het wel, ja. Of dat gek is?’’, aldus Beugelsdijk tegen De Telegraaf. ,,Als ik een potje voetbal wil zien, sla ik Groningen over. Dit is lekker dichtbij. Vroeger kwam ik hier ook wel eens, dat vond ik altijd wel leuk.’’
Beugelsdijk baalde van het verlies van ADO Den Haag in De Kuip. ,,Iedereen stond erachter dat we op het middenveld met vier man een blok zouden vormen. Dat kwam er niet uit. Al hoop je na de 2-1 nog op 2-2 met een lucky goal, maar dat gebeurt dan niet.’’
Mooi, dan mag ie zien hoe Rashford gaat slopen.quote:
quote:Het heeft er alle schijn van dat Manchester United donderdag in De Kuip met een veredeld B-elftal aantreedt voor het Europa League-duel met Feyenoord. Manager José Mourinho wilde zondagavond alleen bevestigen dat Marcus Rashord een kans krijgt.
Ik mag toch hopen op Vilhena. Zijn spel is vertragend en voor de kijker vermoeiend.quote:Op zondag 11 september 2016 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gekke Toornstra straks speler van het jaar bij ons. Benieuwd wie er gaat banken als Elia terug is.
Tony of Dirk ?
Hij gedraagt zich iets teveel als postbode in plaats van als voetballer. Heb er wel vertrouwen in dat dit nog goed kan komen. Maar hij is wel sterk geworden zeg. Al die ADO gasten die tegen hem opliepen gisteren en vervolgens zelf omvielenquote:Op maandag 12 september 2016 10:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen op Vilhena. Zijn spel is vertragend en voor de kijker vermoeiend.
Vilhena is gewoon niet zo'n goeie voetballer. Nét aan goed genoeg voor Feyenoord, meer niet.quote:Op maandag 12 september 2016 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich iets teveel als postbode in plaats van als voetballer. Heb er wel vertrouwen in dat dit nog goed kan komen. Maar hij is wel sterk geworden zeg. Al die ADO gasten die tegen hem opliepen gisteren en vervolgens zelf omvielen
Ik vond Vilhena gisteren duidelijk de minste op het veld.quote:Op maandag 12 september 2016 11:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich iets teveel als postbode in plaats van als voetballer. Heb er wel vertrouwen in dat dit nog goed kan komen. Maar hij is wel sterk geworden zeg. Al die ADO gasten die tegen hem opliepen gisteren en vervolgens zelf omvielen
quote:Op maandag 12 september 2016 11:00 schreef hhh38 het volgende:
Een b-team is natuurlijk nog steeds een stuk beter dan wat wij hebben lopen, maar dit is wel een mogelijkheid die je niet mag laten lopen. Vol erop klappen met je beste 11.
Zie Jens liever meer in de buurt van het doel.quote:Op maandag 12 september 2016 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond Vilhena gisteren duidelijk de minste op het veld.
Wat mij betreft mag Toornstra op zijn plek zodra Elia terug is.
Met die 45.000 man erachter komt het dan helemaal goed............quote:Op maandag 12 september 2016 11:00 schreef hhh38 het volgende:
Een b-team is natuurlijk nog steeds een stuk beter dan wat wij hebben lopen, maar dit is wel een mogelijkheid die je niet mag laten lopen. Vol erop klappen met je beste 11.
Dit dus. Bovendien is Jens op de flank prima, want hij loopt ook zoveel dat hij zowel aanval als middenveld ondersteund. Je speelt in principe 4-4-2 als hij inzakt.quote:Op maandag 12 september 2016 12:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zie Jens liever meer in de buurt van het doel.
Vilhena en El Ahmadi (die ineens begint te scoren) verzetten wel bergen werkt zodat Kuyt als tweede spits kan fungeren. Toornstra zou dat ook wel kunnen, maar zou ik zonde vinden.
Ik wacht het liever nog even een half jaartje af voor ik ga zeggen dat van Geel een prima selectie heeft neer gezet.quote:Op maandag 12 september 2016 12:20 schreef Typisch het volgende:
Is dit trouwens ook te danken aan Gudde en Van Geel of is het alleen als het slecht gaat dat we naar hunnie mogen wijzen?
Onzin.quote:Op maandag 12 september 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Elia kan gewoon het bankje op als er verder niets gebeurt.
Jammer.quote:
Feyenoord gaat gewoon derde worden.quote:Op maandag 12 september 2016 12:25 schreef Kaas- het volgende:
Denk helaas eigenlijk dat PSV gewoon kampioen wordt. Maar ik acht Feyenoord wel in staat om weer eens voor Ajax te eindigen.
Ze hadden gewoon SCChouders de mogelijkheid moeten geven om een kaart bij te kopen.quote:Op maandag 12 september 2016 12:34 schreef Luni het volgende:
Feyenoord zit er aan te denken om de rest van de passe partouts in de vrije verkoop te gooien!
Kans is vrij groot. Maar in tegenstelling tot (de) vorig(e) seizoen(en) denk ik dat Feyenoord nu wel de concurrentie aan kan gaan met PSV en Ajax.quote:
Die staan 2 minuten na aankoop dan op Marktplaatsquote:Op maandag 12 september 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon SCChouders de mogelijkheid moeten geven om een kaart bij te kopen.
Moet je ook niet willen met een halfleeg stadion.quote:Op maandag 12 september 2016 12:40 schreef H.FR het volgende:
Geen sfeeractie a.s. donderdag. Logische keuze.
Klopt, logisch dus.quote:Op maandag 12 september 2016 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen met een halfleeg stadion.
Kan het me ook niet voorstellen. Eerst allerlei veiligheidsamaatregelen en vervolgens een deel vrije verkoopquote:Op maandag 12 september 2016 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Die staan 2 minuten na aankoop dan op Marktplaats
Als ze dit doen maken ze zich complete belachelijk.
twitter:Lunatic_News twitterde op maandag 12-09-2016 om 11:54:02#Feyenoord overweegt resterende EL kaarten in de vrije verkoop te doen, waarmee het de volledige controle verliest wie De Kuip in komt 1/2 reageer retweet
Heel slimquote:Op maandag 12 september 2016 12:53 schreef Happel het volgende:
twitter:Lunatic_News twitterde op maandag 12-09-2016 om 11:54:02#Feyenoord overweegt resterende EL kaarten in de vrije verkoop te doen, waarmee het de volledige controle verliest wie De Kuip in komt 1/2 reageer retweet
quote:Op maandag 12 september 2016 12:53 schreef Happel het volgende:
Paar sluipschutters en zoeklichten erbij en het plaatje is compleet.twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 12-09-2016 om 12:02:20Wat een naar beeld. Netten in die mooie Kuip. Peperduur en pijnlijk. Foto via @FeyenoordEuropa #feyman https://t.co/szrttLmUeu reageer retweet
De netten hangen ook voor het vaste camerastandpunt van de TVtwitter:FeyenoordEuropa twitterde op maandag 12-09-2016 om 11:38:03En zo werd Europees voetbal in De Kuip KAPOT gemaakt. https://t.co/HIIntyPSG5 reageer retweet
Denk dat ze losse verkoop bedoelen i.p.v vrije verkoop...quote:Op maandag 12 september 2016 12:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan het me ook niet voorstellen. Eerst allerlei veiligheidsamaatregelen en vervolgens een deel vrije verkoop
als zondag niet verloren wordt ben ik ook al wel tevreden.quote:Op maandag 12 september 2016 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijk 15 uit 5.
1e helft was prima, 2e helft was slecht.
Tevreden, ben benieuwd naar donderdag en zondag, hopelijk 2x gelijk.
Dan ben ik erg tevreden
Staat daar niet eens wekelijks basis volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2016 14:39 schreef Typisch het volgende:
Voor volgende zomer moeten we trouwens die Larsson maar eens oppikken bij Heerenveen.Elia zal wel weg gaan en Bilal kan niet.
Ja laten we Bilal 1.1 halen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:39 schreef Typisch het volgende:
Voor volgende zomer moeten we trouwens die Larsson maar eens oppikken bij Heerenveen.Elia zal wel weg gaan en Bilal kan niet.
Hahaquote:Op maandag 12 september 2016 14:39 schreef Typisch het volgende:
Voor volgende zomer moeten we trouwens die Larsson maar eens oppikken bij Heerenveen.
Ja, dat lijkt me wel een puik plan jaquote:Op maandag 12 september 2016 14:39 schreef Typisch het volgende:
Dat zijn goeie berichtenquote:Slechtste seizoensstart sinds 1907 voor Fenerbahçe: ‘Dik kan niet!’
Dick Advocaat is nu vijf wedstrijden de trainer van Fenerbahçe en daarvan gingen er slechts twee gewonnen. De club uit Aziatisch Istanbul leed zondagavond namelijk opnieuw puntverlies, want in eigen huis was Bursaspor met 0-1 te sterk. De krant Fanatik vraagt zich af wat er met Fenerbahçe aan de hand is.
Het dagblad opent de maandag met de tekst: ‘Dik kan niet!’. Fenerbahçe kent zijn slechtste seizoensstart sinds het jaar 1907 en naast kranten zijn ook analytici kritisch op de negentienvoudig kampioen. Oud-middenvelder Sinan Engin zei dat de spelers het vertrouwen zijn verloren: “Het lijkt wel alsof ze spelen om degradatie te ontlopen.” Engin richtte zich vervolgens ook tot Robin van Persie en noemde hem een ‘luxepaardje’.
Voormalig international Tümer Metin zei: “Advocaat zegt dat hij zijn spelers niets kwalijk kan nemen, maar er moet gewonnen worden. Van Persie? Hij rent niet terug en helpt zijn medespelers niet. De enige man die het niveau haalt, is Volkan Sen.” De fans van Fenerbahçe eisten na afloop overigens nog uitleg en werden te woord gestaan door vicevoorzitter Seip Mosturoglu. Hij bood namens de rest van Fenerbahçe zijn excuses aan.
Nee.quote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Kan EliaGod weer meedoen tegen PSV?
Hij zou er 4 tot 6 weken uit liggen, dus wat denk je zelf?quote:Op maandag 12 september 2016 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Kan EliaGod weer meedoen tegen PSV?
Hij zou misschien PSV kunnen halen waren destijds de berichten.quote:Op maandag 12 september 2016 16:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij zou er 4 tot 6 weken uit liggen, dus wat denk je zelf?
Nou ja, psv komt 4 weken na dat bericht.quote:Op maandag 12 september 2016 16:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij zou er 4 tot 6 weken uit liggen, dus wat denk je zelf?
Krap 4 weken.quote:Op maandag 12 september 2016 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, psv komt 4 weken na dat bericht.
4 weken en 4 dagen om precies te zijn.quote:
Kutquote:Op maandag 12 september 2016 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
4 weken en 4 dagen om precies te zijn.
Maar goed, het komt te snel.
Is ook gewoon een goede speler Scrummie.quote:Op maandag 12 september 2016 18:51 schreef Scrummie het volgende:
Jullie praten over Elia alsof je hem zo erg gemist hebt. Bijzonder.
Met 1 goeie wedstrijd.. Ik zou 'm in elk geval gewoon laten banken.quote:Op maandag 12 september 2016 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goede speler Scrummie.
Zeker. Ging mij er meer om dat ik dacht dat het nog net geen 4 weken was nu.quote:Op maandag 12 september 2016 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met 1 goeie wedstrijd.. Ik zou 'm in elk geval gewoon laten banken.
quote:Op maandag 12 september 2016 19:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker. Ging mij er meer om dat ik dacht dat het nog net geen 4 weken was nu.
Ik mis hem eigenlijk totaal niet.quote:Op maandag 12 september 2016 18:51 schreef Scrummie het volgende:
Jullie praten over Elia alsof je hem zo erg gemist hebt. Bijzonder.
Ja precies datquote:Op maandag 12 september 2016 20:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik mis hem eigenlijk totaal niet.Loopt allemaal prima toch zo? Volgens mij is Elia ook meer bezig met het merk Elia dan iets anders.
Vilhena de lijm op het middenveld. En dat willen ze er hier dan uit halen.quote:Op maandag 12 september 2016 21:02 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig positiespel zo, ook volgens de statistiekjes.
Loopt wel wat teveel met de bal, maar het is niet dat we wat beters hebben op het moment.quote:Op maandag 12 september 2016 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena de lijm op het middenveld. En dat willen ze er hier dan uit halen.
Ja zeker eens, dat moet ie wat minder doen (maar hij mag dan ook nog leren), maar is zoveel in beweging, kan heerlijk passjes geven, sterk aan de bal, sterk in duels. En waar ik hem pakweg 2 jaar terug nog ongeconcentreerd vond in teveel momenten, is ie daar echt in vooruit gegaan.quote:Op maandag 12 september 2016 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Loopt wel wat teveel met de bal, maar het is niet dat we wat beters hebben op het moment.
#TeamTonny
Wie anders Toornstra verdient zijn plekje ook.quote:Op maandag 12 september 2016 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena de lijm op het middenveld. En dat willen ze er hier dan uit halen.
Niemand, is al paar keer gezegd nu.quote:Op maandag 12 september 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie anders Toornstra verdient zijn plekje ook.
Jij hebt wel vaker een beetje aparte kijk op zaken.quote:Op maandag 12 september 2016 21:55 schreef Henrys het volgende:
Zal Vermeer gewoon weer in de basis staan als hij herstelt is? Vind Jones helemaal niet onder doen
Props voor Woudenberg die als debutant vijf keer op rij minimaal een 7,5 scoort.quote:Op maandag 12 september 2016 21:02 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig positiespel zo, ook volgens de statistiekjes.
Natuurlijk. Goede lijnkeeper, maar heb Jones nu al 3 keer zien grabbelen bij een hoge voorzet, in de laatste twee wedstrijden.quote:Op maandag 12 september 2016 21:55 schreef Henrys het volgende:
Zal Vermeer gewoon weer in de basis staan als hij herstelt is? Vind Jones helemaal niet onder doen
Heb je de afgelopen 2 potjes niet gezien? Hij loopt soms aardig te grabbelen. Zonder gevolgen tot nu toe, maar hij is toch duidelijk minder dan Vermeer.quote:Op maandag 12 september 2016 21:55 schreef Henrys het volgende:
Uit 15?quote:Op maandag 12 september 2016 22:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Props voor Woudenberg die als debutant vijf keer op rij minimaal een 7,5 scoort.
Hij heeft eigenlijk ook nog niet écht iets te doen gehad.quote:Op maandag 12 september 2016 22:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 2 potjes niet gezien? Hij loopt soms aardig te grabbelen. Zonder gevolgen tot nu toe, maar hij is toch duidelijk minder dan Vermeer.
Toch moet je zorgen dat je niet in de positie komt 'dat je niks beters hebt'. Anders had je nu bijvoorbeeld Ziyech gehad. Die wilde niet komen omdat Rutten niet kon garanderen dat hij Immers uit de basis zou spelenquote:Op maandag 12 september 2016 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Loopt wel wat teveel met de bal, maar het is niet dat we wat beters hebben op het moment.
#TeamTonny
Nu Nelom en Vejinovic nooit meer spelen en Jan-Arie het verdienstelijk doet, wie krijgt nu de schuld als iets mis gaat behalve Bilal? Was altijd Immersquote:Op maandag 12 september 2016 23:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch moet je zorgen dat je niet in de positie komt 'dat je niks beters hebt'. Anders had je nu bijvoorbeeld Ziyech gehad. Die wilde niet komen omdat Rutten niet kon garanderen dat hij Immers uit de basis zou spelen![]()
Als Elia terug is, mag Tonny van mij sneuvelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |