Mijn gehoor dacht hier destijds anders over.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
Ik vond zo'n lawinepijl zonder stok toch leuker.
Dat kan ook alleen als er een stel mongolen in dat vak zitten. Hoe haal je in je hoofd dat te doen..quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn gehoor dacht hier destijds anders over.
Inderdaad zoiets zou bij ons nooit gebeuren, zitten alleen maar verstandige mensen in de Kuip!quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen als er een stel mongolen in dat vak zitten. Hoe haal je in je hoofd dat te doen..
Een lawinepijl zonder stok, nou dat zie ik bij ons niet gebeuren nee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets zou bij ons nooit gebeuren, zitten alleen maar verstandige mensen in de Kuip!
Onze spitsen zijn wel trefzeker trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
Klinkt ook minder hard dan die astmatische ezel als Kuyt lachtquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:23 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt me iets voor Typischquote:
Tof.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Goed, het is bij deze zeker. wij zijn altijd de eerste die een speciale prijs winnen. Dit seizoen gaan we dus weer kampioen worden.
http://www.ad.nl/eredivis(...)den-schaal~af1bc6bb/
[ afbeelding ]
Absoluut!quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Scrummie het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uip-4176920-a1520539
Prima stukje.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was dat figuur ook al weer dat altijd riep dat Ado beter was als Feyenoord ? Rare user was dat.
Is van voor jouw tijd niet zo grappig willen doen.quote:
Tja. Een opsomming van datgene wat we al een tijdje weten hé. Een totaal incompetente directie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Prima stukje.
Heel interessant inderdaad. Vooral frustrerend om je weer te herinneren hoe chaotisch en waardeloos gecommuniceerd al die plannen waren. Al heb ik nog steeds goede hoop dat Feyenoord City wel gaat lukken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Prima stukje.
Deze laatste zin is overigens ook weer veelzeggend, geef gewoon uitsluitsel over de vraagtekens in het artikelquote:Algemeen directeur Eric Gudde en stadiondirecteur Jan van Merwijk wilden niet meewerken aan dit artikel omdat er volgens hen „al genoeg is gezegd” over dit onderwerp.
Ik heb geen goede hoop op Feyenoordcity. Ik hoop dat ze De Kuip gaan renoveren. Er is weinig wat ik meer hoop.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel interessant inderdaad. Vooral frustrerend om je weer te herinneren hoe chaotisch en waardeloos gecommuniceerd al die plannen waren. Al heb ik nog steeds goede hoop dat Feyenoord City wel gaat lukken.
[..]
Deze laatste zin is overigens ook weer veelzeggend, geef gewoon uitsluitsel over de vraagtekens in het artikel
Dan moet er eerst een andere bestuur+directie komen, want dat gaat met deze mensen nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:32 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ik heb geen goede hoop op Feyenoordcity. Ik hoop dat ze De Kuip gaan renoveren. Er is weinig wat ik meer hoop.
Dat viel mij ook op idd. Er is 'genoeg over gezegd' omdat zij zwaar falen en keer op keer niet met een keihard en duidelijk plan op tafel komen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:
Deze laatste zin is overigens ook weer veelzeggend, geef gewoon uitsluitsel over de vraagtekens in het artikel
Ik vind het vooral frustrerend dat wéér hetzelfde liedje wordt gespeeld. Weer tunnelvisie en krampachtige en tegenstrijdige communicatie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heel interessant inderdaad. Vooral frustrerend om je weer te herinneren hoe chaotisch en waardeloos gecommuniceerd al die plannen waren. Al heb ik nog steeds goede hoop dat Feyenoord City wel gaat lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |