anders mogen zolderkamer autisten niet in korte broekquote:Op maandag 12 september 2016 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit of er wel of niet een officiële hittegolf is?
Als ik het toch warm moet hebben in fucking september vind ik het stiekem wel leuk dat het een hittegolf is.quote:Op maandag 12 september 2016 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit of er wel of niet een officiële hittegolf is?
30,1 uiteindelijk.quote:Op maandag 12 september 2016 15:12 schreef Klonk het volgende:
Arcen weer op 29,8
Moet toch net lukken denk ik, hoogste max altijd wat later op de dag.
In het oosten compleet los, in het westen niets. Zoals altijd.quote:Op maandag 12 september 2016 16:58 schreef Ener-G het volgende:
Hoe hard zal het gaan spoken als het straks weer omslaat naar wat 'normalere' temperaturen?
Ah zo, zal ook wel best apart zijn. Dan feest ik mee!quote:Op maandag 12 september 2016 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als ik het toch warm moet hebben in fucking september vind ik het stiekem wel leuk dat het een hittegolf is.
Zou pas de 4de regionale september hittegolf zijn sinds zo ongeveer ooit.
Dus normaal boeit het me niet. Nu vind ik het als weerfreak wel grappig.
hakken over de sloot maar 30 is 30. Samengevat regionale hittegolf binnen. Jammer dat ik er midden in zit en het warm hebquote:
nah, was best lekker, ben vanmiddag wezen fietsen, weliswaar veel de schaduw opgezocht en het ging nog, windje erbij maakt het wat fijner, en het is droge lucht die voorlopig onze kant uitkomt.quote:Op maandag 12 september 2016 17:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaag. Maar ik ben geloof ik een soort witte neger als ik dat hier zo lees....
Herkenbaar. Al snap ik best dat iemand een dag als vandaag too much vindt.quote:Op maandag 12 september 2016 17:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaag. Maar ik ben geloof ik een soort witte neger als ik dat hier zo lees....
Topdag vandaagquote:Op maandag 12 september 2016 17:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mijn weer app krijgen we nog t/m donderdag 30(+) graden. En dat voor ZO Brabant, meestal gaat Limburg er dan nog wel met een graadje of wat overheen.quote:Op maandag 12 september 2016 15:07 schreef Klonk het volgende:
Spannend, haalt Arcen wel of niet de 30 graden
Zat op 29,8 nu 29,2, zonder vandaag geen derde hittegolf mogelijk in Arcen. (en als we het dan toch pleuriswarm hebben dan heb ik ook graag iets toonbaars voor de geschiedenisboeken)
Ell wordt sowieso lastig omdat het daar gisteren onder de 25 bleef. En die zou dus Vrijdag nog een 25+ moeten hebben en dat gaat niet lukken zoals het nu uitziet
Meeste modellen gaan uit van morgen en woensdag heet (30+) daarna een klein stapje terug rond de 28 gradenquote:Op maandag 12 september 2016 18:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mijn weer app krijgen we nog t/m donderdag 30(+) graden. En dat voor ZO Brabant, meestal gaat Limburg er dan nog wel met een graadje of wat overheen.
Wat is er überhaupt leuker aan?quote:Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Een mens mag hopen.
Aangezien er nu uitzonderlijke temperaturen zijn in september krijgen we misschien dit keer ook eens een echt mooie winter
Vind jij van dat heldere weer met een mooi pakje sneeuw zelfs niet leuk als je vrij hebt?quote:Op maandag 12 september 2016 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er überhaupt leuker aan?
Je kan niet eens normaal naar buiten.
Helder weer met volle bomen en normale temperaturen, dat is het beste wat er is. Niet dat je eerst helemaal jezelf in moet pakkenquote:Op maandag 12 september 2016 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind jij van dat heldere weer met een mooi pakje sneeuw zelfs niet leuk als je vrij hebt?
Ik begrijp dat jij voorkeur hebt voor zomer, ieder z'n meug, maar ik dacht stiekem dat iedereen een paar echte mooie sneeuwdagen ook wel kon waarderen.
En zo'n herfstdag met echt dikke storm of onweer? Hou je daar wel van?
Klopt, maar als het dan toch moet, dan inderdaad beetje hetzelfde weer als vandaag, maar dan koud. Dat grijze soepkippenweer met tyfuswind kan me gestolen worden.quote:Op maandag 12 september 2016 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helder weer met volle bomen en normale temperaturen, dat is het beste wat er is. Niet dat je eerst helemaal jezelf in moet pakken
Hoezo koud? Je kan nooit normaal naar buitenquote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar als het dan toch moet, dan inderdaad beetje hetzelfde weer als vandaag, maar dan koud. Dat grijze soepkippenweer met tyfuswind kan me gestolen worden.
Maar juist dat weer is waar halve volksstammen op hopen
Ja Hallo je kent me ondertussen toch wel, maar in de wintermaanden word het toch niet warm. Als het dan toch moet.. en dan het liefste niet onder de nulquote:Op maandag 12 september 2016 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo koud? Je kan nooit normaal naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |