Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:40 schreef Drug het volgende:
[..]
reflectie van mijn persoonlijkheid dus
Soms wel, idd.quote:
Fok bestaat pas 17 jaar dacht ik.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd jullie mogen me wel begroeten hoor
Goedendagquote:Op donderdag 8 september 2016 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd jullie mogen me wel begroeten hoor
Getrouwd pfffquote:Op donderdag 8 september 2016 13:44 schreef Drug het volgende:
[..]
noh mattie op 27 was ik getrouwd alles
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:48 schreef gianni61 het volgende:
Willoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Oh ik moest juist zeggen dat dat niet zo was idd. Excuses.quote:
Zeg ik je gedag en zeg je niks terug :squote:
En nu niet meer dan? je komt wel altijd heel oversekst over dus dat verklaart het wel een beetje.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:44 schreef Drug het volgende:
[..]
noh mattie op 27 was ik getrouwd alles
Tuurlijkquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg ik je gedag en zeg je niks terug :s
niet meer getrouwd neequote:Op donderdag 8 september 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En nu niet meer dan? je komt wel altijd heel oversekst over dus dat verklaart het wel een beetje.
Vergevenquote:
Haten is mijn beroepquote:
Als je dit niet beantwoord heb ik daar begrip voor maar waarom niet meer?quote:
nice, zijn er nog vacatures?quote:
Jaquote:
ik kon niet omgaan met haar onvoorwaardelijke liefdequote:Op donderdag 8 september 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dit niet beantwoord heb ik daar begrip voor maar waarom niet meer?
waar kan ik solliciteren?quote:
Jaquote:Op donderdag 8 september 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey. Wist je dat de gemiddelde persoon met 17 jaar al ontmaagd is?
Bij Willoow Creationsquote:
Echt jongquote:
ik stuur je mijn CVquote:
Da's wel oké leeftijdquote:
Is goedquote:
nee, jij solliciteert maar ergens andersquote:
Vind dat niet heel gek. Vind 15 wel te jong.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
Met 17 jaar al gepopt zijn is wel jong joh.
Maar ik heb daar mss andere meningen over.
srs? vind ik absoluut nietquote:Op donderdag 8 september 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
waarom te?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind dat niet heel gek. Vind 15 wel te jong.
jammer dat jij nog niet gepopt bentquote:Op donderdag 8 september 2016 14:09 schreef Crip het volgende:
Omdat ik kinderen van 15 les geef en zie dat de meesten geen idee hebben van hoe de wereld in elkaar steekt. Lange termijn denken is nog niet ver genoeg ontwikkeld.quote:
Wel in haar sterretje.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jammer dat jij nog niet gepopt bent
Vind 15/17 niet heel ver van elkaar liggen op cognitief gebied eiglk.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind dat niet heel gek. Vind 15 wel te jong.
Hoe weet jij dat? Heb je dat aan mijn kut gevraagd?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is juist de leeftijd waarop het verschil gemaakt wordt.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind 15/17 niet heel ver van elkaar liggen op cognitief gebied eiglk.
helderquote:Op donderdag 8 september 2016 14:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik kinderen van 15 les geef en zie dat de meesten geen idee hebben van hoe de wereld in elkaar steekt. Lange termijn denken is nog niet ver genoeg ontwikkeld.
Uiteraard een veralgemenisering.
In de praktijk zie ik tussen 15 en 17 weinig verschil op cognitief gebied.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind 15/17 niet heel ver van elkaar liggen op cognitief gebied eiglk.
19/20 is imo een wat meer verstandige keuze.
Bedoelde niet dat hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 14:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb je dat aan mijn kut gevraagd?
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:00 schreef Drug het volgende:
[..]
ik kon niet omgaan met haar onvoorwaardelijke liefde
Watquote:
Poppen is toch schieten? neuken is toch ploppen?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom? Het is maar seksquote:
Over het algemeen groeit de prefrontale cortex sterk tussen het 12e en 16e jaar, dus er zit een behoorlijk verschil in.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:12 schreef Crip het volgende:
[..]
In de praktijk zie ik tussen 15 en 17 weinig verschil op cognitief gebied.
o gvd echt fucked opquote:Op donderdag 8 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft trouwens o.a. zijn oogkas gebroken.
Nope.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef Drug het volgende:
[..]
o gvd echt fucked op
die klootzak is zeker niet gepakt?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
In dat geval zet ik een TR voor doodsverwensing.
Ja je kunt wel kijken naar de interne ontwikkelingen maar dat is niet de enige factor die speelt.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Over het algemeen groeit de prefrontale cortex sterk tussen het 12e en 16e jaar, dus er zit een behoorlijk verschil in.
Ahja, beter druk maak over de laatste dan de eerste keerquote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja weet niet, voelde niks voor haar.
Daar zijn studies over, maar ik heb die info niet paraat.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wat zijn in jullie hoofd eventuele repercussies van het hebben van seks op te jonge leeftijd? Ik geef toe dat ik zelf buiten de norm jong was, maar heb daar geen negatieve gevolgen van ondervonden.
Op dit gebied het belangrijkste. Iemand van 17 heeft een veel beter inzicht in lange termijn en consequenties van acties dan iemand van 15.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja je kunt wel kijken naar de interne ontwikkelingen maar dat is niet de enige factor die speelt.
We caren niet.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
De ene is er klaar voor met 14 jaar en de andere pas op zijn 25e. Boeiend allemaal eigenlijk.
Nee. Maar die inbreker die denkt dat het zijn pension wasquote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef Drug het volgende:
[..]
seksueel misbruik is niet echt grappig toch?
wats gebeurt?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft trouwens o.a. zijn oogkas gebroken.
Je hebt maar een eerste keer, en zo veel laatste keren als je wilt.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ahja, beter druk maak over de laatste dan de eerste keer
14 vind ik wel echt te jong.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
De ene is er klaar voor met 14 jaar en de andere pas op zijn 25e. Boeiend allemaal eigenlijk.
Maar wat een baas is mijn neefje. Hij is dus meerdere keren in zijn gezicht geslagen en ook nog eens bedreigd (ik pak mijn wapen!). Maar hij weigerde zijn geld en telefoon te geven aan die jongen.quote:
Dat neemt niet weg dat je op beiden leeftijden nog steeds sterk vatbaar bent voor groepsdruk, nog naïef bent etc etc. Het verschil tussen 15 en 17 is helemaal niet zo significant als je denkt, ook al kun je situaties wat beter inschatten.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op dit gebied het belangrijkste. Iemand van 17 heeft een veel beter inzicht in lange termijn en consequenties van acties dan iemand van 15.
ja zo zie ik het ook wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Is Stimo al in Barcelona? Zag dat ze om tips vroeg voor uitgaan en jij naar mij verwees. Maar daar weet ik niks van.quote:
moet iedereen verder zelf weten boeit niet zo veelquote:Op donderdag 8 september 2016 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
Maar wat zijn in jullie hoofd eventuele repercussies van het hebben van seks op te jonge leeftijd? Ik geef toe dat ik zelf buiten de norm jong was, maar heb daar geen negatieve gevolgen van ondervonden.
Neefje (met een verstandelijke beperking) is gisteren in elkaar getrapt omdat die gene hem wou overvallen. Maar hij heeft zijn spullen niet afgegeven. Wel nu dus zijn gezicht kapot, hij wordt vanmiddag geopereerd.quote:
Omdat de prefrontale cortex onvoldoende is ontwikkeld voor een 14 jarige om een goed besef te hebben van de gevolgen.quote:
op het moment van vragen beweerde ze daar te zijn ja..quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is Stimo al in Barcelona? Zag dat ze om tips vroeg voor uitgaan en jij naar mij verwees. Maar daar weet ik niks van.
Jij begon erover dat 17 te jong wasquote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
moet iedereen verder zelf weten boeit niet zo veel
Mensen zijn altijd vatbaar voor groepsdruk.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je op beiden leeftijden nog steeds sterk vatbaar bent voor groepsdruk, nog naïef bent etc etc. Het verschil tussen 15 en 17 is helemaal niet zo significant als je denkt, ook al kun je situaties wat beter inschatten.
o het was een overval.. wat een heldquote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wat een baas is mijn neefje. Hij is dus meerdere keren in zijn gezicht geslagen en ook nog eens bedreigd (ik pak mijn wapen!). Maar hij weigerde zijn geld en telefoon te geven aan die jongen.
Is het beste idd.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neefje (met een verstandelijke beperking) is gisteren in elkaar getrapt omdat die gene hem wou overvallen. Maar hij heeft zijn spullen niet afgegeven. Wel nu dus zijn gezicht kapot, hij wordt vanmiddag geopereerd.
Laatste keer is ook maar een vanquote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt maar een eerste keer, en zo veel laatste keren als je wilt.
[..]
14 vind ik wel echt te jong.
Ja mislukte overval.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef Drug het volgende:
[..]
o het was een overval.. wat een held
Die kan je opnieuw doen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laatste keer is ook maar een van
Ja, ik ook. Maar het gebeurd wel echt. Ik was toen nog niet zo ver in elk geval.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt maar een eerste keer, en zo veel laatste keren als je wilt.
[..]
14 vind ik wel echt te jong.
Ik was 14 ;s keek er toen niet anders naar dan nu. Had in ieder geval niet een ander besef van 'consequenties' (als die er al zijn hoor, ik heb dat altijd onzin gevonden) dan ik dat nu tien jaar later heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de prefrontale cortex onvoldoende is ontwikkeld voor een 14 jarige om een goed besef te hebben van de gevolgen.
Baas of heel dom. Als het anders was afgelopen heel dom.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wat een baas is mijn neefje. Hij is dus meerdere keren in zijn gezicht geslagen en ook nog eens bedreigd (ik pak mijn wapen!). Maar hij weigerde zijn geld en telefoon te geven aan die jongen.
Ik was toen wel vet geil steeds weet ik nog. Maar niet gedaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar het gebeurd wel echt. Ik was toen nog niet zo ver in elk geval.
Ben jellyquote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het moment van vragen beweerde ze daar te zijn ja..
Ja dat is mijn mening, boeit toch verder niet zo veel voor iemand ander.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij begon erover dat 17 te jong was
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:18 schreef Drug het volgende:
[..]
bij hele jonge mensen vind ik wel die gelijkwaardigheid in leeftijd belangrijk
Dat lijkt me een vervorming van de waarheid die gekleurd is door je persoonlijke betrokkenheid.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was 14 ;s keek er toen niet anders naar dan nu. Had in ieder geval niet een ander besef van 'consequenties' (als die er al zijn hoor, ik heb dat altijd onzin gevonden) dan ik dat nu tien jaar later heb.
Ja bedenk ik mij ook nu.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Baas of heel dom. Als het anders was afgelopen heel dom.
Niet in dezelfde gradaties voor de meeste.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd vatbaar voor groepsdruk.
ja maar je maakt toch allerlei beslissingen op basis van (o.a.) het ontwikkelingsstadium waarin je je bevindt? waarom zou de beslissing om seks te hebben niet gemaakt mogen worden?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat de prefrontale cortex onvoldoende is ontwikkeld voor een 14 jarige om een goed besef te hebben van de gevolgen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik was toen wel vet geil steeds weet ik nog.
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet in dezelfde gradaties voor de meeste.
Ik weet dat mijn persoonlijke situatie niet representatief is voor die leeftijdsgroep in het algemeen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vervorming van de waarheid die gekleurd is door je persoonlijke betrokkenheid.
In de praktijk verschil je ook niet zo enorm van tienerjaren into 20-whatever. Maar dat verschilt ook per individu.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was 14 ;s keek er toen niet anders naar dan nu. Had in ieder geval niet een ander besef van 'consequenties' (als die er al zijn hoor, ik heb dat altijd onzin gevonden) dan ik dat nu tien jaar later heb.
Eens.. echter is het wel zo dat sommige jongeren echt te dom zijn en totaal niet doorhebben wat soa's zijn en zwangerschap. Heel treurig maar die zijn er genoeg nog.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn persoonlijke situatie niet representatief is voor die leeftijdsgroep in het algemeen.
Maar wellicht kijk ik er sowieso wat anders en luchtiger tegenaan. Er wordt sowieso veel te spastisch gedaan over seks in onze samenleving en het staat veel te centraal. Het is maar seks.
Omdat sommige beslissingen niet goed zijn. Uiteraard hoeft het niet per se een slecht gevolg te hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar je maakt toch allerlei beslissingen op basis van (o.a.) het ontwikkelingsstadium waarin je je bevindt? waarom zou de beslissing om seks te hebben niet gemaakt mogen worden?
Ik bedoelde dat je toen wel gedacht kan hebben dat je alles goed kon overzien terwijl dat niet zo was. Het is niet zo dat pubers zich beseffen dat ze een slecht ontwikkelde lange termijn visie hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn persoonlijke situatie niet representatief is voor die leeftijdsgroep in het algemeen.
Maar wellicht kijk ik er sowieso wat anders en luchtiger tegenaan. Er wordt sowieso veel te spastisch gedaan over seks in onze samenleving en het staat veel te centraal. Het is maar seks.
Ik wel, en dat lijkt me voor de meeste mensen te gelden.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
In de praktijk verschil je ook niet zo enorm van tienerjaren into 20-whatever. Maar dat verschilt ook per individu.
Zeker weten, maar dat doen die lui meestal. Zwakkeren pakken, dat is makkelijker dan een gespierde hulk.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
En toch vind ik het echt héél erg zwak om als volwassen man iemand met een geestelijke beperking te pakken te nemen,
gewoon alle jd posts overslaanquote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
Als hier zulke discussies gaande zijn ga ik altijd wel spontaan wat nuttigs doen i.p.v. FOK!en.
Ja been there done that hequote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
Als hier zulke discussies gaande zijn ga ik altijd wel spontaan wat nuttigs doen i.p.v. FOK!en.
heb benieuwd wanneer ik er klaar voor benquote:Op donderdag 8 september 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Dat moet die man ook wel gezien hebben aan mijn neefje.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten, maar dat doen die lui meestal. Zwakkeren pakken, dat is makkelijker dan een gespierde hulk.
Ben bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb benieuwd wanneer ik er klaar voor ben
ja vind ik ook. ene kant preuts af, andere kant overseksualisering in advertenties en shit.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er wordt sowieso veel te spastisch gedaan over seks in onze samenleving en het staat veel te centraal. Het is maar seks.
Ja, maar het brein bepaalt onf leven meer dan we denken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef Crip het volgende:
De ontwikkeling van een individu is toch niet altijd precies vast te stellen, ligt ook aan de omgevingsfactoren, achtergrond, cultuur, religie, etc etc.
Sommigen doen er wat langer over dan de ander.
Tuurlijk wel, die kiezen meestal wel hun slachtoffer echt uit. Soms stalken ze ze zelfs van te voren eerst om te checken van hoe of wat.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moet die man ook wel gezien hebben aan mijn neefje.
Bah.
wat is daar grappig aan?quote:
Ben het soms met Jimmy eensquote:Op donderdag 8 september 2016 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon alle jd posts overslaan
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja been there done that heal op je 12e
allemaal maar saai nu op je 18e.
Je loopt richting de 30 toch?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb benieuwd wanneer ik er klaar voor ben
daarom doen we het ook ;$quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik was daar voldoende van op de hoogte destijds, maar nogmaals, ik vertegenwoordig ze niet allemaal.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.. echter is het wel zo dat sommige jongeren echt te dom zijn en totaal niet doorhebben wat soa's zijn en zwangerschap. Heel treurig maar die zijn er genoeg nog.
Dat zekers, maar was gwn mijn punt dat die overgang vaak niet het geval is van 15-17.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, maar het brein bepaalt onf leven meer dan we denken.
Ik heb wel goede hoop dat ze die vent oppakken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die kiezen meestal wel hun slachtoffer echt uit. Soms stalken ze ze zelfs van te voren eerst om te checken van hoe of wat.
Is Crip ook een jongen? Wtfquote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef Drug het volgende:
ok chachie is weg, we kunnen het weer over niks hebben jongens
statistisch gezien wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zekers, maar was gwn mijn punt dat die overgang vaak niet het geval is van 15-17.
Was bij mij ook niet het geval overigens.
gewoon, jelly zijn op stimoquote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat is daar grappig aan?
[..]
Ben het soms met Jimmy eens
[..]
Tuurlijk, genoeg niet dommen. Ik stel ook alleen dat er echt hele achterlijke mensen zijn die beter daar later mee kunnen beginnen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was daar voldoende van op de hoogte destijds, maar nogmaals, ik vertegenwoordig ze niet allemaal.
ben ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben bedoel je denk ik?
Als je nat bent ben je er klaar voor
Wat een loze conclusie. Daarom ben ik het weer niet met je eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dus hoogstwaarschijnlijk waarheid.
Haha, ja zou wel in Barca willen zijn tochquote:Op donderdag 8 september 2016 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, jelly zijn op stimo
en dat kan, maar dan nog is het beter ze gewoon allemaal te negeren
zoiets ja. wat denk je....oud genoeg nu?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je loopt richting de 30 toch?
Mijn posts bevatten bovengemiddeld veel keiharde waarheid.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een loze conclusie. Daarom ben ik het weer niet met je eens.
ik zou wel vakantie willen hebben, dat hoeft voor mij niet daarquote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een loze conclusie. Daarom ben ik het weer niet met je eens.
[..]
Haha, ja zou wel in Barca willen zijn toch
Zou nog ff wachten als ik jou was.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zoiets ja. wat denk je....oud genoeg nu?
okeejquote:Op donderdag 8 september 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou nog ff wachten als ik jou was.
Bewijs?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn posts bevatten bovengemiddeld veel keiharde waarheid.
Graagquote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben ja.
ik hou je op de hoogte.
p.s. had je ban? lang niet gezien
Heeft ie wel een goed signalement?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel goede hoop dat ze die vent oppakken.
Statistieken zijn niet representatief voor de persoonlijke ontwikkeling van een individu en houd niet rekening met omgevingsfactoren. Maar gaat uit van ''normale'' ontwikkeling. Wat ik zelf niet representatief vind, want dat kijk je naar kinderen met een cookiecutter beeld.quote:
ik zal je eens laten zien over welke motoriek ik beschikquote:Op donderdag 8 september 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Statistieken zijn niet representatief voor de persoonlijke ontwikkeling van een individu en houd niet rekening met omgevingsfactoren. Maar gaat uit van ''normale'' ontwikkeling. Wat ik zelf niet representatief vind, want dat kijk je naar kinderen met een cookiecutter beeld.
Als een kind volgens vastgestelde ontwikkeling op zijn 4e al over een gevorderde fijne motoriek moet beschikken en dit is niet het geval. Kun je ook niet zeggen dat het per definitie wel zo is omdat hij 4 is en dit niet anders gaat.
Ik zag hem vannacht nogquote:
nicequote:Op donderdag 8 september 2016 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien over welke motoriek ik beschik
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien over welke motoriek ik beschik
Waarom fix je d'r niet gewoon? Dat gekwijl in de SCquote:
als het je niet aanstaat, dan log je toch lekker uit?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
[..]
Waarom fix je d'r niet gewoon? Dat gekwijl in de SC
ja hoorquote:
wrm doe je zo zuur, serieuze discussie's zijn niet goed en bullshit ook niet. Ik weenie niet iedereen houd rekening met jou hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
[..]
Waarom fix je d'r niet gewoon? Dat gekwijl in de SC
Dp komt altijd met beide pootjes terechtquote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ook, maar hij werd volgens mij wat roekeloos en nadien heb ik m nie meer gezien
noel heeft vies zaad, kijk maar:quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm doe je zo zuur, serieuze discussie's zijn niet goed en bullshit ook niet. Ik weenie niet iedereen houd rekening met jou hoor.
quote:
Beste is toch met jezelfquote:
jij weetquote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dp komt altijd met beide pootjes terecht
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Drug het volgende:
[..]
als het je niet aanstaat, dan log je toch lekker uit?
Stel die vraag ook eens aan jezelfquote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm doe je zo zuur, serieuze discussie's zijn niet goed en bullshit ook niet. Ik weenie niet iedereen houd rekening met jou hoor.
O, daar is ie alquote:
neequote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef Drug het volgende:
[..]
hehe aight
hoe ging die ding? werd t nog wa?
was ook niet anders te verwachtenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
noel heeft vies zaad, kijk maar:
[..]
hoe kan zaad nou schoon of vies zijn? ;squote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
noel heeft vies zaad, kijk maar:
[..]
oh god de blooslach en care komt weer aan bod horquote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
Stel die vraag ook eens aan jezelf
Wrm care je
oke nou nog ff door janken en dan ga je op mutequote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Stel die vraag ook eens aan jezelf
Wrm care je
oh god zuurtegraad komt weer aan bod horquote:Op donderdag 8 september 2016 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
oh god de blooslach en care komt weer aan bod hor
blufquote:Op donderdag 8 september 2016 14:39 schreef Drug het volgende:
[..]
oke nou nog ff door janken en dan ga je op mute
vies als in niet lekkerquote:Op donderdag 8 september 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoe kan zaad nou schoon of vies zijn? ;s
meh jammer. mjah slapen is ook wel nicequote:Op donderdag 8 september 2016 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
neevoelde me gewoon enorm gaar, alsof k fucking veel geblowd had
wel lkkr geslapen though
thnx voor deze zelfreflectiequote:Op donderdag 8 september 2016 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh god zuurtegraad komt weer aan bod hor
???quote:Op donderdag 8 september 2016 14:41 schreef Willoow het volgende:
Vuren jullie je zaad af in een bakje ofzo?
Altijd van een specifieke doelgroep.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:41 schreef Drug het volgende:
[..]
noh
[..]
haha wilders retoriek gebruiken
Ja, anders heb je zo'n troep. Als je meteen bij afval hebt ben je ervan af.quote:
wrm probeer je zo hard om bitchy over te komenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
wanneer is onze volgende sessie?
ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, anders heb je zo'n troep. Als je meteen bij afval hebt ben je ervan af.
normaal is enkel normaal omdat het de statistische (en dus representatieve) norm is. Statistiek is niet een op een toepasbaar op een individu uiteraard, maar in een context zoals deze waarin we over groepen spreken is het uitermate relevant. Je weet toch wel hoe statistiek werkt?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Statistieken zijn niet representatief voor de persoonlijke ontwikkeling van een individu en houd niet rekening met omgevingsfactoren. Maar gaat uit van ''normale'' ontwikkeling. Wat ik zelf niet representatief vind, want dat kijk je naar kinderen met een cookiecutter beeld.
Als een kind volgens vastgestelde ontwikkeling op zijn 4e al over een gevorderde fijne motoriek moet beschikken en dit is niet het geval. Kun je ook niet zeggen dat het per definitie wel zo is omdat hij 4 is en dit niet anders gaat.
Mooi zo. Hopelijk pakken ze die mongool en geven ze hem meer dan een belerend vingertje.quote:
Hoezo probeer ik hard dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm probeer je zo hard om bitchy over te komen
denigrerende lulquote:Op donderdag 8 september 2016 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
normaal is enkel normaal omdat het de statistische (en dus representatieve) norm is. Statistiek is niet een op een toepasbaar op een individu uiteraard, maar in een context zoals deze waarin we over groepen spreken is het uitermate relevant. Je weet toch wel hoe statistiek werkt?
Zo'n opvangbak.quote:
ewaquote:
van die mensen die nog nooit met kleurrijke medelanders in contact zijn geweestquote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Altijd van een specifieke doelgroep.
Succesquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek ;s
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
maar in een context zoals deze waarin we over groepen spreken is het uitermate relevant. J
Zou willen dat ik dat niet had gehoeven.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
van die mensen die nog nooit met kleurrijke medelanders in contact zijn geweest
droogt vanzelf opquote:Op donderdag 8 september 2016 14:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, anders heb je zo'n troep. Als je meteen bij afval hebt ben je ervan af.
Oh, genoeg hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
hhhhhquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Had ik ook zeker de eerste 12 jaar van mijn leven niet.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef Drug het volgende:
[..]
Je drukt heel hard op de enter toets, ik zag het wel.quote:
Warm en vroegquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou anders ik wel.
Hoe is het in Murika?
Watquote:
Dat is jouw perceptie en dat is verder niet zo erg relevant voor mij.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dan weet je dus niet hoe statistiek werkt...
ssstquote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je drukt heel hard op de enter toets, ik zag het wel.
wij ookquote:Op donderdag 8 september 2016 14:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou willen dat ik dat niet had gehoeven.
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie en dat is verder niet zo erg relevant voor mij.
maar jij hebt kritisch denkvermogen en een geest die zich niet laat inpakken door herkauwde jaren 30 retoriekquote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had ik ook zeker de eerste 12 jaar van mijn leven niet.
meer paardenmeisje dan jij?quote:
Ben dol op kleurlingen, zolang de kleur maar wit is.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
Vind donkere mensen niet kleurrijk hoor.
We waren het eerder al erover eens dat andere factoren aan bod komen. Dus je hebt me al gelijk gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat je het beter weet dan de wetenschap.
Je leert het snel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is jouw perceptie en dat is verder niet zo erg relevant voor mij.
Ugh... doe niet zo dom Crip.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
We waren het eerder al erover eens dat andere factoren aan bod komen. Dus je hebt me al gelijk gegeven.
Weer een discussie gewonnen.
(Zelfs ik) vond het niveau hier vandaag ook om te huilen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks weer les.
Ik ben wel blij met het onderwijs in Nederland, het niveau hier is zo laag.
Ligt aan de uni waar je zit denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks weer les.
Ik ben wel blij met het onderwijs in Nederland, het niveau hier is zo laag.
Wat erg dat we het eens niet hebben over je tinderdates uit spanjequote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
(Zelfs ik) vond het niveau hier vandaag ook om te huilen.
Heb je al een fwb??
Als kind zijn er wel pogingen gedaan om mij te hersenspoelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij hebt kritisch denkvermogen en een geest die zich niet laat inpakken door herkauwde jaren 30 retoriek
Dan zeg je net dat ik zo hard m'n best doe een bitch tegen je te zijn, maar dit slaat wel echt alles.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat erg dat we het eens niet hebben over je tinderdates uit spanje
Beter jaren 50 retoriek idd.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:47 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij hebt kritisch denkvermogen en een geest die zich niet laat inpakken door herkauwde jaren 30 retoriek
geloof er niks vanquote:
je wast ze nu alleen maar?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op een paard zat was 29 decemeber 2015.
Ja en nee. We vinden elkaar wel leuk, wel al seks gehad en gaan zondag weer op datequote:Op donderdag 8 september 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
(Zelfs ik) vond het niveau hier vandaag ook om te huilen.
Heb je al een fwb??
uhm, biefstuk dacht ik.quote:
Denk broccoli banaan ananas smoothiequote:
sletje ben je wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee. We vinden elkaar wel leuk, wel al seks gehad en gaan zondag weer op date
Is Noel goed in bed?
aparte combi, wel zin in biefstuk.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, biefstuk dacht ik.
en bleekselderij
en jij?
Dat is drinken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk broccoli banaan ananas smoothie
lkkrquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voeren en op 't land zetten. Pracht baantje.quote:
Oeh, hoeveelste date wordt het?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee. We vinden elkaar wel leuk, wel al seks gehad en gaan zondag weer op date
Is Noel goed in bed?
Als maaltijd? wtf anaquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer wat kan vullen (wink haha) maar je vroeg om eten niet om iets waarmee je je gaat vullen.quote:
Ja, nou enquote:
Derdequote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voeren en op 't land zetten. Pracht baantje.
[..]
Oeh, hoeveelste date wordt het?
Jaaaaa
ach ja, was in de aanbiedingquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
aparte combi, wel zin in biefstuk.
weenie moet buiten wat fixen want ben pas half 12 weer thuis
lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voeren en op 't land zetten. Pracht baantje.
[..]
Oeh, hoeveelste date wordt het?
Jaaaaa
ach man skkltjquote:
ahaha ja ik snap jequote:Op donderdag 8 september 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer wat kan vullen (wink haha) maar je vroeg om eten niet om iets waarmee je je gaat vullen.
Jeetjequote:
Oke. Dit is dus nou sfeerontwrichtend gedrag.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind iedereen die seks heeft buiten het huwelijk slet. xoxo
huilie huiliequote:Op donderdag 8 september 2016 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Dit is dus nou sfeerontwrichtend gedrag.
Ja is 't ook wel. De jongens die de stallen uitmesten zijn bang voor paarden dus ik zorg dat de paarden van plek wisselen. Maar heb misschien alweer een ander baantje. Meer uur. Dat is toch wel belangrijker al heb ik nog nooit zo'n chill baantje gehadquote:Op donderdag 8 september 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, was in de aanbieding
[..]
lijkt me heerlijk
Nou hequote:Op donderdag 8 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Derde![]()
Wat boffen we toch met onze mannen
wat weet dima van paarden verzorgen?quote:
Meer dan van neuken hihahoquote:Op donderdag 8 september 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat weet dima van paarden verzorgen?
hahahaquote:Op donderdag 8 september 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij jij een sfeer ontwricht worden? Nee. K. Bek dicht. Ok. Doei.
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij jij een sfeer ontwricht worden? Nee. K. Bek dicht. Ok. Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |