gewoon, jelly zijn op stimoquote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat is daar grappig aan?
[..]
Ben het soms met Jimmy eens
[..]
Tuurlijk, genoeg niet dommen. Ik stel ook alleen dat er echt hele achterlijke mensen zijn die beter daar later mee kunnen beginnen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was daar voldoende van op de hoogte destijds, maar nogmaals, ik vertegenwoordig ze niet allemaal.
ben ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben bedoel je denk ik?
Als je nat bent ben je er klaar voor
Wat een loze conclusie. Daarom ben ik het weer niet met je eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dus hoogstwaarschijnlijk waarheid.
Haha, ja zou wel in Barca willen zijn tochquote:Op donderdag 8 september 2016 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, jelly zijn op stimo
en dat kan, maar dan nog is het beter ze gewoon allemaal te negeren
zoiets ja. wat denk je....oud genoeg nu?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je loopt richting de 30 toch?
Mijn posts bevatten bovengemiddeld veel keiharde waarheid.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een loze conclusie. Daarom ben ik het weer niet met je eens.
ik zou wel vakantie willen hebben, dat hoeft voor mij niet daarquote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een loze conclusie. Daarom ben ik het weer niet met je eens.
[..]
Haha, ja zou wel in Barca willen zijn toch
Zou nog ff wachten als ik jou was.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zoiets ja. wat denk je....oud genoeg nu?
okeejquote:Op donderdag 8 september 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou nog ff wachten als ik jou was.
Bewijs?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn posts bevatten bovengemiddeld veel keiharde waarheid.
Graagquote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben ja.
ik hou je op de hoogte.
p.s. had je ban? lang niet gezien
Heeft ie wel een goed signalement?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel goede hoop dat ze die vent oppakken.
Statistieken zijn niet representatief voor de persoonlijke ontwikkeling van een individu en houd niet rekening met omgevingsfactoren. Maar gaat uit van ''normale'' ontwikkeling. Wat ik zelf niet representatief vind, want dat kijk je naar kinderen met een cookiecutter beeld.quote:
ik zal je eens laten zien over welke motoriek ik beschikquote:Op donderdag 8 september 2016 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Statistieken zijn niet representatief voor de persoonlijke ontwikkeling van een individu en houd niet rekening met omgevingsfactoren. Maar gaat uit van ''normale'' ontwikkeling. Wat ik zelf niet representatief vind, want dat kijk je naar kinderen met een cookiecutter beeld.
Als een kind volgens vastgestelde ontwikkeling op zijn 4e al over een gevorderde fijne motoriek moet beschikken en dit is niet het geval. Kun je ook niet zeggen dat het per definitie wel zo is omdat hij 4 is en dit niet anders gaat.
Ik zag hem vannacht nogquote:
nicequote:Op donderdag 8 september 2016 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien over welke motoriek ik beschik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |