Ik wel, en dat lijkt me voor de meeste mensen te gelden.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef Crip het volgende:
[..]
In de praktijk verschil je ook niet zo enorm van tienerjaren into 20-whatever. Maar dat verschilt ook per individu.
Zeker weten, maar dat doen die lui meestal. Zwakkeren pakken, dat is makkelijker dan een gespierde hulk.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
En toch vind ik het echt héél erg zwak om als volwassen man iemand met een geestelijke beperking te pakken te nemen,
gewoon alle jd posts overslaanquote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
Als hier zulke discussies gaande zijn ga ik altijd wel spontaan wat nuttigs doen i.p.v. FOK!en.
Ja been there done that hequote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
Als hier zulke discussies gaande zijn ga ik altijd wel spontaan wat nuttigs doen i.p.v. FOK!en.
heb benieuwd wanneer ik er klaar voor benquote:Op donderdag 8 september 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
De ene is er klaar voor met 14 jaar en de andere pas op zijn 25e. Boeiend allemaal eigenlijk.
Dat moet die man ook wel gezien hebben aan mijn neefje.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten, maar dat doen die lui meestal. Zwakkeren pakken, dat is makkelijker dan een gespierde hulk.
Ben bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb benieuwd wanneer ik er klaar voor ben
ja vind ik ook. ene kant preuts af, andere kant overseksualisering in advertenties en shit.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er wordt sowieso veel te spastisch gedaan over seks in onze samenleving en het staat veel te centraal. Het is maar seks.
Ja, maar het brein bepaalt onf leven meer dan we denken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef Crip het volgende:
De ontwikkeling van een individu is toch niet altijd precies vast te stellen, ligt ook aan de omgevingsfactoren, achtergrond, cultuur, religie, etc etc.
Sommigen doen er wat langer over dan de ander.
Tuurlijk wel, die kiezen meestal wel hun slachtoffer echt uit. Soms stalken ze ze zelfs van te voren eerst om te checken van hoe of wat.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat moet die man ook wel gezien hebben aan mijn neefje.
Bah.
wat is daar grappig aan?quote:
Ben het soms met Jimmy eensquote:Op donderdag 8 september 2016 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon alle jd posts overslaan
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja been there done that heal op je 12e
allemaal maar saai nu op je 18e.
Je loopt richting de 30 toch?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb benieuwd wanneer ik er klaar voor ben
daarom doen we het ook ;$quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik was daar voldoende van op de hoogte destijds, maar nogmaals, ik vertegenwoordig ze niet allemaal.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.. echter is het wel zo dat sommige jongeren echt te dom zijn en totaal niet doorhebben wat soa's zijn en zwangerschap. Heel treurig maar die zijn er genoeg nog.
Dat zekers, maar was gwn mijn punt dat die overgang vaak niet het geval is van 15-17.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, maar het brein bepaalt onf leven meer dan we denken.
Ik heb wel goede hoop dat ze die vent oppakken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die kiezen meestal wel hun slachtoffer echt uit. Soms stalken ze ze zelfs van te voren eerst om te checken van hoe of wat.
Is Crip ook een jongen? Wtfquote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef Drug het volgende:
ok chachie is weg, we kunnen het weer over niks hebben jongens
statistisch gezien wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zekers, maar was gwn mijn punt dat die overgang vaak niet het geval is van 15-17.
Was bij mij ook niet het geval overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |