quote:Op donderdag 8 september 2016 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zal je eens laten zien over welke motoriek ik beschik
Waarom fix je d'r niet gewoon? Dat gekwijl in de SCquote:
als het je niet aanstaat, dan log je toch lekker uit?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
[..]
Waarom fix je d'r niet gewoon? Dat gekwijl in de SC
ja hoorquote:
wrm doe je zo zuur, serieuze discussie's zijn niet goed en bullshit ook niet. Ik weenie niet iedereen houd rekening met jou hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
[..]
Waarom fix je d'r niet gewoon? Dat gekwijl in de SC
Dp komt altijd met beide pootjes terechtquote:Op donderdag 8 september 2016 14:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ook, maar hij werd volgens mij wat roekeloos en nadien heb ik m nie meer gezien
noel heeft vies zaad, kijk maar:quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm doe je zo zuur, serieuze discussie's zijn niet goed en bullshit ook niet. Ik weenie niet iedereen houd rekening met jou hoor.
quote:
Beste is toch met jezelfquote:
jij weetquote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dp komt altijd met beide pootjes terecht
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Drug het volgende:
[..]
als het je niet aanstaat, dan log je toch lekker uit?
Stel die vraag ook eens aan jezelfquote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm doe je zo zuur, serieuze discussie's zijn niet goed en bullshit ook niet. Ik weenie niet iedereen houd rekening met jou hoor.
O, daar is ie alquote:
neequote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef Drug het volgende:
[..]
hehe aight
hoe ging die ding? werd t nog wa?
was ook niet anders te verwachtenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
noel heeft vies zaad, kijk maar:
[..]
hoe kan zaad nou schoon of vies zijn? ;squote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
noel heeft vies zaad, kijk maar:
[..]
oh god de blooslach en care komt weer aan bod horquote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
Stel die vraag ook eens aan jezelf
Wrm care je
oke nou nog ff door janken en dan ga je op mutequote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Stel die vraag ook eens aan jezelf
Wrm care je
oh god zuurtegraad komt weer aan bod horquote:Op donderdag 8 september 2016 14:38 schreef Crip het volgende:
[..]
oh god de blooslach en care komt weer aan bod hor
blufquote:Op donderdag 8 september 2016 14:39 schreef Drug het volgende:
[..]
oke nou nog ff door janken en dan ga je op mute
vies als in niet lekkerquote:Op donderdag 8 september 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoe kan zaad nou schoon of vies zijn? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |