sletje ben je wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee. We vinden elkaar wel leuk, wel al seks gehad en gaan zondag weer op date
Is Noel goed in bed?
aparte combi, wel zin in biefstuk.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, biefstuk dacht ik.
en bleekselderij
en jij?
Dat is drinken.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk broccoli banaan ananas smoothie
lkkrquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voeren en op 't land zetten. Pracht baantje.quote:
Oeh, hoeveelste date wordt het?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee. We vinden elkaar wel leuk, wel al seks gehad en gaan zondag weer op date
Is Noel goed in bed?
Als maaltijd? wtf anaquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer wat kan vullen (wink haha) maar je vroeg om eten niet om iets waarmee je je gaat vullen.quote:
Ja, nou enquote:
Derdequote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voeren en op 't land zetten. Pracht baantje.
[..]
Oeh, hoeveelste date wordt het?
Jaaaaa
ach ja, was in de aanbiedingquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
aparte combi, wel zin in biefstuk.
weenie moet buiten wat fixen want ben pas half 12 weer thuis
lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voeren en op 't land zetten. Pracht baantje.
[..]
Oeh, hoeveelste date wordt het?
Jaaaaa
ach man skkltjquote:
ahaha ja ik snap jequote:Op donderdag 8 september 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, er is wel meer wat kan vullen (wink haha) maar je vroeg om eten niet om iets waarmee je je gaat vullen.
Jeetjequote:
Oke. Dit is dus nou sfeerontwrichtend gedrag.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind iedereen die seks heeft buiten het huwelijk slet. xoxo
huilie huiliequote:Op donderdag 8 september 2016 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Dit is dus nou sfeerontwrichtend gedrag.
Ja is 't ook wel. De jongens die de stallen uitmesten zijn bang voor paarden dus ik zorg dat de paarden van plek wisselen. Maar heb misschien alweer een ander baantje. Meer uur. Dat is toch wel belangrijker al heb ik nog nooit zo'n chill baantje gehadquote:Op donderdag 8 september 2016 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, was in de aanbieding
[..]
lijkt me heerlijk
Nou hequote:Op donderdag 8 september 2016 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Derde![]()
Wat boffen we toch met onze mannen
wat weet dima van paarden verzorgen?quote:
Meer dan van neuken hihahoquote:Op donderdag 8 september 2016 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat weet dima van paarden verzorgen?
hahahaquote:Op donderdag 8 september 2016 14:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij jij een sfeer ontwricht worden? Nee. K. Bek dicht. Ok. Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |