Dat is ook wel typisch Wawrinka, die kan eigenlijk het hele toernooi beroerd spelen en dan opeens straks Djoko verslaan in de finalequote:Op donderdag 8 september 2016 06:56 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vind Wawrinka het hele toernooi matig. Heb al zijn wedstrijden gezien en nu zou hij gewoon ff winnne van Del Potro. Ik snap er niks meer van.
Wawa is echt geen touw aan vast te knopen ja....ik zie hem in ieder geval als de enige die Djoko nu nog zou kunnen verslaan. En Kei in de finale is natuurlijk wel riskant...maar zou bij Djoko zijn toernooi passen, een walkover in de finalequote:Op donderdag 8 september 2016 10:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is ook wel typisch Wawrinka, die kan eigenlijk het hele toernooi beroerd spelen en dan opeens straks Djoko verslaan in de finale
(volgens mij speelde hij in de halve finale op RG vorig jaar ook enorm slecht om dan in de finale opeens 4 klassen beter te spelen)
Delpo chokete de eerste set weg. Wawa was veel minder, maakte zeer veel fouten, maar Delpo was gewoon niet 100% fit. Laatset 2 sets waren daarom vooral een formaliteit. Maar goed. Ik heb alleen highlights gezien, maar het niveau daarin overtuigde mij geenszins. En de verslagen op MTF ook niet...quote:Op donderdag 8 september 2016 10:50 schreef DO2 het volgende:
Ik heb de wedstrijd van Delpo en Wawa overigens niet gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat Wawa met die overtuigende cijfers n slechte wedstrijd heeft gespeeld... ?
Monfils is normaliter geen bedreiging, Wawrinka niet in topvorm en Kei komt dood aan als 'ie de finale haalt.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:36 schreef DO2 het volgende:
Ja, iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat Djoko al gewonnen heeft, maar die speelt natuurlijk wel n heel vreemd toernooi. Hij staat al in de halve finale en is eigenlijk nog nauwelijks getest.
madquote:
Ongeveer zoquote:Op donderdag 8 september 2016 12:49 schreef GewoneBurger het volgende:
Hoe heeft Murray in hemelsnaam die 4e set kunnen laten liggen met 6-1? Tankte hij hem nou gewoon?
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ongeveer zo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2016 14:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ongeveer zo
[ afbeelding ]
Delpotwitter:delpotrojuan twitterde op donderdag 08-09-2016 om 08:28:09Gracias!!! ❤️❤️❤️ https://t.co/jDtXfXDqLB reageer retweet
Ik zou het wel tof vinden als wawa hier zijn jaarlijkse GS meepakt en daarmee direct op 3 verschillende komt.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopen op Wawa in de finals, die staat 2-0 in Grand slam finales.
En dan volgend jaar afscheid nemen na wimbledon winst, 4-0 in slam finalsquote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden als wawa hier zijn jaarlijkse GS meepakt en daarmee direct op 3 verschillende komt.
Ja. Mooiste scenario.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:00 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden als wawa hier zijn jaarlijkse GS meepakt en daarmee direct op 3 verschillende komt.
Ik heb Williams zelden zo kwetsbaar gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:49 schreef macca728 het volgende:
half uurtje voorbij en de set voor Pliskova.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 02:20 schreef macca728 het volgende:
belangrijke hold, nu moet het voor Pliskova
Sowieso, ongeacht het resultaat nu. Maar goed, dubbele break voor in set 2.quote:Op vrijdag 9 september 2016 04:37 schreef macca728 het volgende:
Kerber straks nog nummer 1 ?? Heeft wel een ongelooflijk jaar
Ja? Was Serena weer lekker bezig nadat ze verloren had? Wat deed ze? Blijft jammer. Moet zeggen dat ze soms heel goed kan verliezen, maar dat is dan gewoon puur fake.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:20 schreef Norrage het volgende:
Wat een slechte verliezer is ze toch altijd zeg![]()
![]()
![]()
Maar knap van Pliskova
Leukquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:53 schreef Maver24 het volgende:
Beetje offtopic maar wist niet waar anders te plaatsen. Nadal komt naar Rotterdam in februari
https://twitter.com/ABNAMROSport/status/774110149367562240
Het is bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Tijd om daar eens heen te gaan, finale bijv.
Als je Rafa wilt zien moet je 1e ronde gaan hoorquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Tijd om daar eens heen te gaan, finale bijv.
Zeker leuk om eens heen te gaan! Al kan je er de klok op gelijk zetten dat hij weer af gaat zeggen net zoals de andere toppers dat regelmatig doen in R'dam.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:53 schreef Maver24 het volgende:
Beetje offtopic maar wist niet waar anders te plaatsen. Nadal komt naar Rotterdam in februari
https://twitter.com/ABNAMROSport/status/774110149367562240
Ik ga niet speciaal om hem, meer om er uberhaupt eens bij te zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je Rafa wilt zien moet je 1e ronde gaan hoor
Ze maakten allebei erg veel indruk in de halve finale, iig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:23 schreef Norrage het volgende:
Finale Pliskova - Kerber wordt wel interessant. In de cincinatti finale blies Pliskova Kerber van de baan. Maar Kerber heeft wel wat meer ervaring opgedaan dit jaar in GS finales
Kutwijf idd, het ligt nooit aan de tegenstander die beter was.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:55 schreef Szura het volgende:
Haha Williams![]()
Hele wedstrijd niks van gezien maar nu ineens een blessure hebben. Ik haat dat mens.
De vrouwelijke Roger Federer....quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:20 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Kutwijf idd, het ligt nooit aan de tegenstander die beter was.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:26 schreef Szura het volgende:
Hopelijk maakt de Clown er een leuke wedstrijd van.
Als ie z'n beste tennis een hele wedstrijd kan volhouden zou ie Djoko nog wel een beetje kunnen bedreigen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Monfils is weer volop Monfils. Hij bakt er werkelijk niks van.
Monfils doet dit zo vaak, niks nieuws.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Monfils oogt alsof hij elk moment op kan geven, maar tijdens de punten is hij opeens weer topfit. Lijkt Djoko wel
Eigenlijk beschrijf je hier Serena. Ik ga bijna denken dat het gerelateerd is aan de huidskleur. - Maar daar waag ik me maar niet aan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Monfils oogt alsof hij elk moment op kan geven, maar tijdens de punten is hij opeens weer topfit. Lijkt Djoko wel
Denk dat de "blessure" van Djoko wel meevalt. Die wint gewoon het toernooi.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:45 schreef BobW het volgende:
Nou, Wawrinka of Nishikori hoeven niet bang te zijn voor Djokovic (of Monfils).
Helaas andersom ook niet echt.
Van Agassi kon ik het altijd prima hebben. Vraag me af waar dat aan ligt, eigenlijk. Het is bij Djoko niet oprecht? n Toneelstukje om zieltjes te winnen? Zou kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef TheGeneral het volgende:
Die bedankjes van Djoko op het einde. Doe gewoon normaal man.
Dat denk ik bij Djoko ook altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Van Agassi kon ik het altijd prima hebben. Vraag me af waar dat aan ligt, eigenlijk. Het is bij Djoko niet oprecht? n Toneelstukje om zieltjes te winnen? Zou kunnen.
Er is sowieso steeds minder animo voor de GS's op fok, kan natuurlijk ook aan andere dingen liggen. Daarnaast heeft US Open natuurlijk niet de meest gunstige tijden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:48 schreef DO2 het volgende:
Halve finales bij de mannen, en we zijn hier amper 2 pagina's opgeschoten. Blijkbaar is er weinig animo voor de US Open.
Het is een beetje opgedroogd. Niet heel lang geleden waren drie grootheden op hun best Djoker, Nadal en Federer maar nu zijn twee opgedroogd en is nog een die op de top van zijn kunnen kan spelen maar dat heeft Djoker niet nodig met wat nu rondloopt op de tour. Nadal en Federer waren de enige die hem tot max. konden dwingen. Wie kan dat nu? We wachten op de nieuwe generatie maar die stelt behoorlijk teleur. Dimitrov is meer bezig met pussy dan met tennis lijkt het wel en Kyrgios geeft meer om bad boystatuur dan tennis.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:48 schreef DO2 het volgende:
Halve finales bij de mannen, en we zijn hier amper 2 pagina's opgeschoten. Blijkbaar is er weinig animo voor de US Open.
Het gaat toch die kant opquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:13 schreef DO2 het volgende:
Kei is bij de bookies overigens de favoriet. Geen idee waarom.
Ja. Hoewel ik nog steeds denk dat Wawa nog moet wakker worden.quote:
Zou niet de eerste keer zijn inderdaad. Ook is er altijd nog de mogelijkheid van een blessure bij Keiquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik nog steeds denk dat Wawa nog moet wakker worden.
Nee, da's kansloos. Die #$$$@@××&&@ Wawa moet gaan tennissen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:05 schreef Szura het volgende:
Wawrinka
Ik heb helemaal geen zin in een finale met die gare Jap
Is er een tennisser waar je wél fan van bent?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:05 schreef Szura het volgende:
Wawrinka
Ik heb helemaal geen zin in een finale met die gare Jap
Haasequote:Op zaterdag 10 september 2016 01:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er een tennisser waar je wél fan van bent?
Je kan de beker inderdaad al aan Djoko geven. Nishikori lijkt nu al fysiek gesloopt en Wawrinka is niet constant genoeg. Veels te veel fouten. Daarintegen wordt dit waarschijnlijk een slopende 5 setter.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:02 schreef Szura het volgende:
1-1 in sets
Eruit gesleept hoor, zaten nog erg moeizame games tussen
Djoko speelt ook niet overtuigend. Er zijn er eigenlijk maar 2 dit toernooi die me in positieve zin zijn opgevallen. En die staan beiden in de damesfinale.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:03 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Je kan de beker inderdaad al aan Djoko kunnen geven. Nishikori lijkt nu fysiek al gesloopt en Wawrinka is niet constant genoeg. Veels te veel fouten. Daarintegen wordt dit waarschijnlijk een slopende 5 setter.
Djokovic wint in 3 sets hoogstens 4 sets van Wawrinka of Nishikori.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Djoko speelt ook niet overtuigend. Er zijn er eigenlijk maar 2 dit toernooi die me in positieve zin zijn opgevallen. En die staan beiden in de damesfinale.
Energie sparen. Niet zo slim alleen op setpoint.quote:Op zaterdag 10 september 2016 03:02 schreef GewoneBurger het volgende:
Wat doet Kei elke keer aan het net? Hij pakt daar bar weinig punten.
Die gaat er nu keihard af.quote:Op zaterdag 10 september 2016 03:02 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zie Nishikori niet nog 2 sets op rij winnen, maar ik laat me verrassen.
Zo moet Wawrinka spelen zoals die laatste 2 games en dan heeft hij een goede kans tegen Djokovic. Helaas is hij het hele toernooi niet zo constant geweest.quote:
Hij is nooit constant. Maar hij kan wel z'n beste tennis naar bovenhalen wanneer het echt moet. En dan is Djokovic allerminst zeker van de zege.quote:Op zaterdag 10 september 2016 03:13 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Zo moet Wawrinka spelen zoals die laatste 2 games en dan heeft hij een goede kans tegen Djokovic. Helaas is hij het hele toernooi niet zo constant geweest.
Ik wist niet dat het zo extreem was. Maar zoals ik al eerder zei: als het echt moet, haalt ie zn beste tennis naar boven. Djokovic had 10x liever tegenover Kei gestaan, hoor. - Die weet daar namelijk alles van.quote:Op zaterdag 10 september 2016 03:45 schreef GewoneBurger het volgende:
WTF, Wawrinka heeft zijn laatste 10 finales allemaal gewonnen
Niks mis met Barbie hoor, lekkere 40-jarige MILF.quote:
Niks mis met een knielende Kerber.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:54 schreef Szura het volgende:
Dat walgelijke voetenwerk van de knielende Kerber weer
Dat ze n beetje zenuwachtig is tijdens de belangrijkste wedstrijd - by far - in haar hele tenniscarriere? Dat noem ik geen choken, hoor. Ze was tegen Williams bij de belangrijke punten verrassend koel, overigens. Dus ze kan er vrij goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:16 schreef superniger het volgende:
Pliskova is vieshard aan het choken
Ja, ik snap al die negatieve reacties mbt Pliskova niet. Ze kan echt fantastisch tennissen. En het zou me niets verbazen als ze hier nog gaat winnen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:31 schreef Szura het volgende:
Ik kijk liever naar dat spelletje van Pliskova, hopelijk heeft Kerber er nog een zwakke game bij zitten.
In het begin stond ze ook te kloten en Kerber was zoals altijd heel degelijk, zag die break eigenlijk niet meer vallen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ik snap al die negatieve reacties mbt Pliskova niet. Ze kan echt fantastisch tennissen. En het zou me niets verbazen als ze hier nog gaat winnen.
Ja, zenuwen. Logisch, toch.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
In het begin stond ze ook te kloten en Kerber was zoals altijd heel degelijk, zag die break eigenlijk niet meer vallen.
Dat is eigenlijk al vanaf game 2 van de wedstrijd het geval.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:55 schreef GewoneBurger het volgende:
Pliskova wint haar service games veel makkelijker dan Kerber.
Nog geen 3 topics vol kunnen krijgen, hier. En daar zit n hoop geouwehoer van mij bij. Dus dan weet je het wel.quote:Op zondag 11 september 2016 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
Hebben er hier meer een mindere interesse dan anders?
Ja het is wel wat minder interessant geworden met kleurloze nummer 1, falende subtop en nieuwe generatie, en zonder Federer.quote:Op zondag 11 september 2016 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
Oja de US Open is bezig en bijna klaar. Nog niks van gezien zelfs.
Niet dat ik veel tennis kijk maar dit is wel heel ernstig. Hebben er hier meer een mindere interesse dan anders?
Als Williams meer toernooien zou spelen, zou ze makkelijk aan kop blijven.quote:Op zondag 11 september 2016 00:33 schreef macca728 het volgende:
Kijken of Kerber nummer 1 blijft voorlopig...
Ik ben bang voor een anti-climax.quote:Op zondag 11 september 2016 00:36 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgen we morgen weer een TOPSHOW
Wawa-Djoko in n grandslamfinale? Lijkt me niet.quote:Op zondag 11 september 2016 00:38 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een anti-climax.
22.20 schat ik ongeveer, al is dat wel een uur eerder dan vorige jaren.quote:Op zondag 11 september 2016 17:18 schreef TennispeRFect het volgende:
22:30 uur daadwerkelijke start of 23.00 uur?
Zijn ook stuk voor stuk geen echte toppers, al heb je die bij de vrouwen op een enkeling na niet meer.quote:Op zondag 11 september 2016 01:18 schreef Thomas-sama het volgende:
Poep Kerber, vieze grinder..
Tis trouwens wel een vloek zeg. Wie Serena eerder dan de finale verslaat, wint het toernooi niet. Stephens, Lisicki, Vinci, Pliskova enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |