Niks mis met Barbie hoor, lekkere 40-jarige MILF.quote:
Niks mis met een knielende Kerber.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:54 schreef Szura het volgende:
Dat walgelijke voetenwerk van de knielende Kerber weer
Dat ze n beetje zenuwachtig is tijdens de belangrijkste wedstrijd - by far - in haar hele tenniscarriere? Dat noem ik geen choken, hoor. Ze was tegen Williams bij de belangrijke punten verrassend koel, overigens. Dus ze kan er vrij goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:16 schreef superniger het volgende:
Pliskova is vieshard aan het choken
Ja, ik snap al die negatieve reacties mbt Pliskova niet. Ze kan echt fantastisch tennissen. En het zou me niets verbazen als ze hier nog gaat winnen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:31 schreef Szura het volgende:
Ik kijk liever naar dat spelletje van Pliskova, hopelijk heeft Kerber er nog een zwakke game bij zitten.
In het begin stond ze ook te kloten en Kerber was zoals altijd heel degelijk, zag die break eigenlijk niet meer vallen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ik snap al die negatieve reacties mbt Pliskova niet. Ze kan echt fantastisch tennissen. En het zou me niets verbazen als ze hier nog gaat winnen.
Ja, zenuwen. Logisch, toch.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
In het begin stond ze ook te kloten en Kerber was zoals altijd heel degelijk, zag die break eigenlijk niet meer vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |