Niet in het gospelkoor?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met de triangel.
Mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De rest van het repetoir van the gathering is ook erg goed.
Ieder zijn niveau.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens.Maar dat is niet echt bekend voor onze Mani denk ik.
Mani kent mensen die gestorven zijn door een landloper.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo negatief over landlopers?
Ik zie ze ook wel eens in de trein, mensen met een t-shirt en een spijkerbroek aan, in het openbaar. Ik heb dan echt de neiging om die mensen te vragen, wat doet u eigenlijk in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani kent mensen die gestorven zijn door een landloper.
Tsja. Ik kan een feitelijke onjuistheid niet laten gaan.quote:
Dat wordt altijd pas in de loop van de dag bekend en zeker niet om 7 uur 's ochtends.quote:
quote:Marco Versluis volgt per 1 oktober Dieuwke Wynia op als hoofdredacteur van het VARA-programma De Wereld Draait Door. Wynia begint samen met Boudewijn Vos, huidig productieleider van DWDD, een productiebedrijf.
Wynia begon elf jaar geleden bij de start van De Wereld Draait Door als samensteller en volgde in 2008 Ewart van der Horst op als eindredacteur. Onder leiding van Matthijs van Nieuwkerk en Dieuwke Wynia groeide DWDD niet alleen uit tot een succesvol programma op de vooravond op NPO1, maar werden er ook diverse spin-offs van het programma gerealiseerd zoals DWDD University, concerten, het festival De Wereld Draait Buiten en het DWDD Pop-Up Museum.
Dieuwke Wynia: 'Stoppen met DWDD was een moeilijke beslissing. DWDD is het mooiste programma dat er is, met de beste presentator en de beste redactie. Na 11 jaar DWDD waarvan de laatste 8 jaar als eindverantwoordelijke is het tijd voor iets nieuws. De televisiewereld verandert snel, online gebeurt er veel, dat is spannend en uitdagend.'
Marco Versluis begon vier jaar geleden als samensteller bij De Wereld Draait Door en is sinds 2014 verantwoordelijk voor de spin-offs van het programma. Daarvoor was hij onder andere eindredacteur van 'Mooi! Weer De Leeuw'.
Mediadirecteur BNN-VARA Robert Kievit: 'Natuurlijk zullen we Dieuwke Wynia ontzettend missen. Samen met Matthijs heeft ze afgelopen jaren met niet aflatende energie en vernieuwingsdrang gewerkt aan het groot maken van DWDD. Maar met onbetwiste aanvoerder Matthijs van Nieuwkerk in de voorhoede, Marco Versluis als hoofdredacteur en een ijzersterke redactie draait de wereld gewoon door.'
Ron Jeremy en Kim Holland.quote:
Misschien wel niet zo erg. Het programma kan wat opfrissing gebruiken. Er vanuit gaande dat het verschil maakt of Marco Versluis in de rol van hoofdredacteur of in de rol van samensteller zit.quote:
Het zal nog net zo commercieel blijven met exact dezelfde gasten.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Meneer is nu al de samensteller dus veel gaat er niet veranderen...
Eerlijk? Ik wist niet wat ik moest schrijven vandaar de domme vraag😳😊quote:Op donderdag 8 september 2016 10:14 schreef Mike het volgende:
Dat wordt altijd pas in de loop van de dag bekend en zeker niet om 7 uur 's ochtends.
Ik zag pas Marco Versluis samen met Paul de Leeuw in De La Mar te Amsterdam.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:14 schreef female81 het volgende:
Misschien wel niet zo erg. Het programma kan wat opfrissing gebruiken. Er vanuit gaande dat het verschil maakt of Marco Versluis in de rol van hoofdredacteur of in de rol van samensteller zit.
Moet ik het uitgerekend vanavond missenquote:Op donderdag 8 september 2016 15:42 schreef showtimer het volgende:
Tafelheer: Hugo Borst
Dhr. Goenavund komt ook.
quote:Presentatie:Matthijs van Nieuwkerk,
tafelheer:Hugo Borst.Te gast:
* Het is precies een jaar geleden dat
Joost Zwagerman overleed.Zijn vriend
en sparringpartner Peter Buwalda
blikt terug op hun vriendschap en
hun muzikale voorkeuren.
* Rob Wijnberg legt uit waarom The
Simpsons 'n briljante serie is.
* Peter R. de Vries vertelt over de
nooit opgeloste moord op Petra van
den Berg (17) in 1981.Petra's broer
is ook aanwezig.
* Muziek van Daniil Trifonov
Ook geen Band of Brothersquote:Op donderdag 8 september 2016 19:24 schreef BobW het volgende:
Geen South Park?
Dit lijstje kan ik niet serieus nemen.
Flopshowquote:Op donderdag 8 september 2016 19:44 schreef Postbus100 het volgende:
Het valt hier helemaal stil. Zit iedereen geboeid te luisteren?
genot met Tomquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:42 schreef Anoonumos het volgende:
De Manchester derby
Een titanengevecht. Aanstaande zaterdag staan Manchester United en Manchester City tegenover elkaar. Twee teams uit dezelfde stad met de allerduurste ster-spelers, de beste managers én de beste score in de competitie, met elk negen punten. Vuurwerk gegarandeerd! Aan tafel Tom Egbers en Wytse van der Goot.
Waarom kneuzen als Wytse en Tom uitnodigenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:42 schreef Anoonumos het volgende:
De Manchester derby
Een titanengevecht. Aanstaande zaterdag staan Manchester United en Manchester City tegenover elkaar. Twee teams uit dezelfde stad met de allerduurste ster-spelers, de beste managers én de beste score in de competitie, met elk negen punten. Vuurwerk gegarandeerd! Aan tafel Tom Egbers en Wytse van der Goot.
Wie had jij dan willen zien?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom kneuzen als Wytse en Tom uitnodigen![]()
Niet te weinig Britten op het veld?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix en een paar andere fokkers.
Britten kunnen, op een paar na, amper voetballenquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet te weinig Britten op het veld?
Wat een enorm debiel itemquote:
Jan Joost van Gangelen is straks te gast bij Humbertoquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom kneuzen als Wytse en Tom uitnodigen![]()
Doen ze altijdquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan weer zo'n nobuddie als Egbers uitnodigen
Die moet nu zonder autocue iets zeggen over voetbal.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan weer zo'n nobuddie als Egbers uitnodigen
Iets instuderen komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moet nu zonder autocue iets zeggen over voetbal.
''Beide clubs hebben ordinair met geld gesmeten''quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Iets instuderen komt op hetzelfde neer.
Enorm voorspelbaar ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Beide clubs hebben ordinair met geld gesmeten''
Veel bijzondere dingen kan je er nu toch niet over vertellen of ben ik een beetje gek. We zitten pas aan het begin van het seizoen, alle dingen moeten nog op zijn plaats rollen en alles.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Enorm voorspelbaar ja.Net zoals de mening over Mourinho, Zlatan enz.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea is na dit weekend koploper.
Mata, Martial en Rashford zijn nog wel bazen.quote:
Mata is in een bizar slechte vorm. Gelukkig gaat Mourinho Rashford opstellen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mata, Martial en Rashford zijn nog wel bazen.
Dit voorspelde ik vooraf al. Doe dit lekker in een inhoudelijke voetbaltalkshow..quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal randzaakgeneuzel, wat een flopitem.
Randzaakgeneuzel in een inhoudelijke show vind ik ook niet leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit voorspelde ik vooraf al. Doe dit lekker in een inhoudelijke voetbaltalkshow..
Twee jaar verschil, isee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
Egberts praat complete bullshit. Voor Man UTD bestond City niet eens
Dit item bedoel ik zeg maar, niet hoe dit item in dit programma is vormgegeven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Randzaakgeneuzel in een inhoudelijke show vind ik ook niet leuk.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit item bedoel ik zeg maar, niet hoe dit item in dit programma is vormgegeven.
Dit is een heel domme post.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guardiola, alleen bij de grootste clubs laten zien.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:24 schreef tong80 het volgende:
Mooiste anecdote is met Dennis Law. Die met United de EC-1 won en europees voetballer van het jaar werd.
In zijn nadagen nog bij City gaan voetballen.
In de laatste minuut van zijn laatste wedstrijd scoorde ie met een geniale hakbal voor City tegen United. United degradeerde. Hij weigerde te juichen en liet zich wisselen.
United is verder een kleine club.
Ajax is nooit gedegradeerd.
Alleen dat Ajax gezwam mag je voortaan wel achterwege laten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ik was ze weer eens voor. Hier Dennis Law.
Net als Messiquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guardiola, alleen bij de grootste clubs laten zien.
Ik zwam al 15 jaar hier. Ik verbied niemand om te zwammen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen dat Ajax gezwam mag je voortaan wel achterwege laten.
Ik was hem 5 minuten voor. Zonder te hakkelen.quote:
Ah op die manier. Egberts had het over de animositeit tussen city en united maar die was er niet. United vocht met Liverpool en Arsenal en dat waren de krakers. City was geen rivaal voor united. Alleen andersom was het sentiment aanwezig, city wilde maar wat graag van united winnenquote:
Hij heeft het toch alleen laten zien bij 2 van de 3 beste clubs in de wereld. Gewoon feitelijk juist.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Guardiola's verdiensten in het voetbal dieper liggen dan alleen prijzen pakken.
Daar mag jij je op blind staren.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft het toch alleen laten zien bij 2 van de 3 beste clubs in de wereld. Gewoon feitelijk juist.
Ik was weer eens te vroegquote:
Goede smaak.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Waarom posten zoveel VBL users in dezelfde topics buiten VBL?
Ik wilde hier een opmerking plaatsen maar ik doe desbetreffende toch maar niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:36 schreef Smoofie het volgende:
oke hansquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hier een opmerking plaatsen maar ik doe desbetreffende toch maar niet.
Waarom niet grote vriend?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde hier een opmerking plaatsen maar ik doe desbetreffende toch maar niet.
groepskorting.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anouk, hou nu op met dit soort rare shit.
Heeft echt prima nummers, het is jammer dat ik al 9 jaar geen noemenswaardig tof nummer kan noemenquote:
How many licks was stiekem wel een lekkere plaat, net als My Neck, My Back.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:39 schreef tong80 het volgende:
How manny licks. Ik hoop niet dat ze zul schaamhaar heeft.
Waar?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen in de basis morgen.
[ afbeelding ]
Bij United of City?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat Barcelona de concurrentie ook een kans wil gevenquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Deportivo Alaves winnen ze wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat Barcelona de concurrentie ook een kans wil geven
Deze van de Peppers vind ik wel lekker eigenlijk. Ook al vind ik hem zeker weer niet groots.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Deportivo Alaves winnen ze wel.
En van Celtic.
En van Leganes.
En 80 voorzetten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarover gesproken, ik las dat PSV het meeste schoten had tegen Groningen sinds 4 jaar.
Leek wel Ajax - Sparta van een paar jaar geleden. Werd ook gelijkspel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarover gesproken, ik las dat PSV het meeste schoten had tegen Groningen sinds 4 jaar.
Voor Tong een schoot voor open doel.quote:
Heb jij nog mooie herinneringen aan de Old Firm? Zag dat die morgen weer is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor Tong een schoot voor open doel.
alleen als ik een stuk tape over haar mond mag plakken zou ik het overwegen. Maar inmiddels is ze er toch niet bepaald beter uit gaan zienquote:
Net gepost.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog mooie herinneringen aan de Old Firm? Zag dat die morgen weer is.
Lafjes tegenaan hangen misschienquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gepost.
Over de FA-cup finale Man-U-Arsenal was ik in London. Mooiste FA cup finale ooit. Uit 79. Google maar. Anders wordt het verhaal te lang. In VBL zouden ze m'n topic verkloten.
Hoe laat is finish Quebec?quote:
Tussen 21:30 en 22:00 i guess.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat is finish Quebec?
Die opvolger van Dieuwkuh was de man achter het DWDD Restaurant. Misschien wordt het alleen maar slechter deze showquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar serieus, welke MONGOOL heeft bedacht dat Soundos humor heeft?
Schippersquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Memorial van Damme met Schippers en Martina.
Hoop het wel. Nog een links bolwerk weg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die opvolger van Dieuwkuh was de man achter het DWDD Restaurant. Misschien wordt het alleen maar slechter deze show.
Walgelijke post van jou. Haten op heptathlongodinnenquote:
Ik ben alleen fan van Bolt en Martina.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Walgelijke post van jou. Haten op heptathlongodinnen
is dat ter ere van Jean Claud van Damme?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Memorial van Damme met Schippers en Martina.
jij bent dol op negermannen??quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen fan van Bolt en Martina.
Beetje een clichelijstje.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen fan van Bolt en Martina.
Ik had gehoopt op 1 leuke naam zoals Tamgho, Picardio, Ibarguen (Koffieplanter vindt dit leuk) of Magi, maar helaas.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik ga nu anderhalf uur voetbal kijken voor Sagan Quebec voor zich wint.
Nee klinkt stomquote:Op maandag 12 september 2016 19:02 schreef Typisch het volgende:
Allemaal even opletten als het over dat boek gaat jongens.
Is dit nu per ongeluk of een leuke icoontje-speling ?quote:
vindt. Verder mevrouw Clinton. Item duurt te lang.quote:Op maandag 12 september 2016 19:16 schreef danos het volgende:
Kapitein Obvious vind het allemaal geniaal bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |