Ze heeft maar een week, net als Marco eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:32 schreef franklop het volgende:
Maar dacht dat Nigella ook regelmatig te gast zou zijnZe is niet de vaste coach-chef in ieder geval. Benieuwd wat dr rol is
Ow, het werd zo aangekondigd dat ze een andere rol hadquote:Op woensdag 7 september 2016 18:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze heeft maar een week, net als Marco eigenlijk.
Als ik me de fb berichten nog wat voor de geest kan halen was ze er wel een paar keer extra in de laatste periodequote:Op woensdag 7 september 2016 18:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ow, het werd zo aangekondigd dat ze een andere rol had
en het gegiechel op het einde deed het hemquote:Op woensdag 7 september 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
Reynold heeft nu al meer gezegd dan tijdens zijn MC deelname
ik houd niet van die toetjesuitblinkers die dan weinig anders gaan doen de rest van het seizoen......quote:
Mja dat is wel waar ik me vorig jaar bij Reynold aan stoordequote:Op woensdag 7 september 2016 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd niet van die toetjesuitblinkers die dan weinig anders gaan doen de rest van het seizoen......
ben bang dat dat bij haar ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja dat is wel waar ik me vorig jaar bij Reynold aan stoorde![]()
Mooie toetjes, maar kan weinig anders.
dat is natuurlijk ook hoe het in beeld wordt gebracht...quote:Op woensdag 7 september 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
Carmen kijkt ook teveel naar de anderen. Gewoon zorgen dat je zelf alles op tijd heb.
Het was niet zo ergquote:Op woensdag 7 september 2016 19:10 schreef Nizno het volgende:
met dank aan ziggo zag ik dat ze alleen uitgleed.... dat was helemaal niet leuk om te zien. Had blauwe plekken en bloed willen zien
daar kwam ik ook achter door terug te spoelequote:
mag t wel aannemen als de smaak prima is dat het kleurelement van de karamel de pret niet mag drukkenquote:
stiekem hoop ik op karmen, maar dat is puur op basis van the onetrickponygevaar.quote:
Kan nog door het missen van een onderdeelquote:Op woensdag 7 september 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem hoop ik op karmen, maar dat is puur op basis van the onetrickponygevaar.
helaas peanutbutterquote:Op woensdag 7 september 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan nog door het missen van een onderdeel
MC opent deuren....quote:Op woensdag 7 september 2016 19:29 schreef Elvi het volgende:
Hoe kan ze nou meteen als hoofd van de pattiserie-afdeling werken!?
tot maandagquote:Op woensdag 7 september 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
tot maandag![]()
(vanaf morgen in Dublin)
geen idee, heb het gemist....quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:44 schreef computergirl het volgende:
Moeten ze nou van 3 gerechten alle ingredienten &hoeveelheden onthouden?
![]()
Nog 1quote:
brood is niet rauwquote:Op maandag 12 september 2016 18:35 schreef franklop het volgende:
Rauw gerecht
Gewoon lekker broodje vis maken ofzo
Omdat hij Miles heet natuurlijk!quote:Op maandag 12 september 2016 19:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zag je al van mijlenver aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |