geen idee, heb het gemist....quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:44 schreef computergirl het volgende:
Moeten ze nou van 3 gerechten alle ingredienten &hoeveelheden onthouden?
![]()
Nog 1quote:
brood is niet rauwquote:Op maandag 12 september 2016 18:35 schreef franklop het volgende:
Rauw gerecht
Gewoon lekker broodje vis maken ofzo
Omdat hij Miles heet natuurlijk!quote:Op maandag 12 september 2016 19:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zag je al van mijlenver aankomen
Thanks! Had ik echt nodigquote:
Bij Frank niet moeilijk, die kent geen schaamtequote:Op maandag 12 september 2016 23:29 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Gewoon nog iemand die hem schaamteloos maakt
in Australië doen ze ook wel eens zes afleveringen per week tochquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:34 schreef Nizno het volgende:
ow de hele week, zitten ze nu al scheef in de uitzendingen??
?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
in Australië doen ze ook wel eens zes afleveringen per week toch
volgens mij wel. Zal zo even op wiki bij oud seizoen kijkenquote:
okeuj, ik buik nog even uit na een hele pizza opgehapt te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij wel. Zal zo even op wiki bij oud seizoen kijken
Pompoen, pancetta, feta, komijn e.d., dus toetje is iets lastigerquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:38 schreef Karina het volgende:
Heb wel gemist wat ze moeten maken, toetje gok ik?
Om erop terug te komen; ze doen de masterclass vaak op zelfde dag als de laatste eliminatieopdracht van de week. Zenden op 5 dagen uit, maar met masterclass dus 2 afleveringen op 1 dag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
okeuj, ik buik nog even uit na een hele pizza opgehapt te hebben.
ow ik zag toevallig net toen ik het postte iemand met iets zoets aan de slagquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Pompoen, pancetta, feta, komijn e.d., dus toetje is iets lastiger
Kan blijkbaar welquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
ow ik zag toevallig net toen ik het postte iemand met iets zoets aan de slag
ahaa vandaar. een dubbele uitzending op 1 dag. vandaar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Om erop terug te komen; ze doen de masterclass vaak op zelfde dag als de laatste eliminatieopdracht van de week. Zenden op 5 dagen uit, maar met masterclass dus 2 afleveringen op 1 dag.
Na 8 seizoenen mogen ze het wel doorkrijgen dat ze beter in de mysterybox een gok kunnen nemen dan bij een inventie..quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
Ik zie eigenljik best veel zoete dingenMaar niet echt iets wat mij lekker lijkt.
Ze proberen idd wel wat dingen, zoals net die rolletjes en daar de parfait in stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |