Mark my words..... bezit van veel geld geeft weer een heel andere zorgdimensie.....quote:Op woensdag 7 september 2016 02:00 schreef Yasmin23 het volgende:
En in het geval van oud geld waar die verwende rijkeluiskinderen niks voor hebben moeten doen hebben ze gewoon simpelweg geluk. Hoe jaloers ik ook ben
En hoeveel van die rijke succesvolle mensen zijn in de VS niet op straat beland? Als je daar je geld kwijtraakt door wat voor reden dan ook dan ben je gewoon "fucked", zoek maar een kartonnen doos om in te wonen.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:12 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Elk land heeft haar schaduwzijde. Leeggeplukt worden als je succesvol bent is de andere keerzijde. De VS is in ieder geval de juiste plaats voor succesvolle mensen. Armen zijn op hun plaats in NL. Ik denk dat de VS wel wil ruilen met NL. Alle succesvolle Nederlanders richting USA en dan komen de arme Amerikanen richting NL.
Ik romantiseer helemaal niks. Jij romantiseert Nederland veel te veel! Ik stel dat succes wordt afgestraft in NL. De VS niet! Waarom denk je dat het land zo succesvol is op het gebied van tech- en wetenschap en dergelijke? Je betaalt inkomsten- en loonbelasting en daarover nog eens vermogensbelasting en als je spaarzaam bent geweest en het loodje legt ook nog eens erfbelasting. Inkomsten- en loonbelasting is nog tot daar aan toe, want al die voorzieningen kosten wat, maar vermogensbelasting en erfbelasting is gewoon legale diefstal. Daar is niks rechtvaardig aan. Ik loop in ieder geval niet blind een overheid achterna! Ik heb een gewetensgevoel en die zegt vermogens- en erfbelasting zeer verkeerd! Het straft spaarzame en hardwerkende mensen af. Die tweede paspoort is zeer handig kan ik je vertellen uit ervaring.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:22 schreef Harvest89 het volgende:
En hoeveel van die rijke succesvolle mensen zijn in de VS niet op straat beland? Als je daar je geld kwijtraakt door wat voor reden dan ook dan ben je gewoon "fucked", zoek maar een kartonnen doos om in te wonen.
Je romantiseert de VS veel te veel, dat land heeft enorme problemen. Je kunt dat land bijna vergelijken met een derde wereldland.
Dit.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En hoeveel van die rijke succesvolle mensen zijn in de VS niet op straat beland? Als je daar je geld kwijtraakt door wat voor reden dan ook dan ben je gewoon "fucked", zoek maar een kartonnen doos om in te wonen.
Je romantiseert de VS veel te veel, dat land heeft enorme problemen. Je kunt dat land bijna vergelijken met een derde wereldland.
quote:Op woensdag 7 september 2016 02:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands. Hun hele leven ingericht op angst, alles willen indekken. Het liefst op kosten van een ander, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:26 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dit.
En word niet ziek. Bovendien hebben de hardwerkende Amerikanen bijna geen sociaal leven.
Klopt, alles wordt ook verzekerd want het moet ingedekt worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:27 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
Typisch Nederlands. Hun hele leven ingericht op angst, alles willen indekken. Het liefst op kosten van een ander, natuurlijk.
Dacht je dat het niet gebeurd?quote:Op woensdag 7 september 2016 02:11 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zie liever dat de controle daarop eens ooit plaats gaat vinden
Ze maken muziek.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de schuld van Amerika dat negerts er een andere "cultuur" op nahouden.
Vreselijk inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2016 02:28 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Klopt, alles wordt ook verzekerd want het moet ingedekt worden.
Je hebt bepaalde levensfasen. Denk daar maar eens over na. Dat heeft niets met angst te maken maar met gezond verstand en een leefbaar klimaat in een land.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:27 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
Typisch Nederlands. Hun hele leven ingericht op angst, alles willen indekken. Het liefst op kosten van een ander, natuurlijk.
Je hebt zeker bepaalde levensfasen. En een verstandig iemand regelt daarom zoveel mogelijk zelf. Niet de Nederlander, die geeft gewillig alles uit handen aan Vadertje Staat. Je zult toch eens iets zelf regelen.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde levensfasen. Denk daar maar eens over na. Dat heeft niets met angst te maken maar met gezond verstand en een leefbaar klimaat in een land.
Ik heb geen probleem met het betalen van belasting. Maar nogmaals, ik heb er wel problemen mee als ik belasting moet betalen terwijl de voorzieningen die we hadden alsnog verdwijnen.
Criminelen ruimen elkaar soms aardig op inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Ze schieten elkaar ook nogal regelmatig dood.
En anderen ook, natuurlijk.
Angst is typisch Amerikaans. Een van de redenen waarom daar zo veel mensen worden neergeschoten, is omdat ze bang voor elkaar zijn. Ze vertrouwen niemand. Als je daar zou verdwalen en je loopt per ongeluk over iemands land komen veel je al met een shotgun begroeten.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:27 schreef Grems het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk nog nooit in de VS geweest.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Angst is typisch Amerikaans. Een van de redenen waarom daar zo veel mensen worden neergeschoten, is omdat ze bang voor elkaar zijn. Ze vertrouwen niemand. Als je daar zou verdwalen en je loopt per ongeluk over iemands land komen veel je al met een shotgun begroeten.
Dat gaat wel erg ver. Is het echt zo erg daar?quote:Op woensdag 7 september 2016 02:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Angst is typisch Amerikaans. Een van de redenen waarom daar zo veel mensen worden neergeschoten, is omdat ze bang voor elkaar zijn. Ze vertrouwen niemand. Als je daar zou verdwalen en je loopt per ongeluk over iemands land komen veel je al met een shotgun begroeten.
In Camden, wellichtquote:Op woensdag 7 september 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver. Is het echt zo erg daar?
Helaas kunnen veel mensen het zelf niet regelen. En uiteindelijk zal dat de maatschappij nog meer gaan kosten. Niet erg zul je denken, maar dan zal hiermee ook het onderwijs, zorg en infra behoorlijk verloederen met alle gevolgen. Bovendien zal een groter deel van de bevolking voor grote overlast gaan zorgen dat de maatschappij zeker geen goed zal doen.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:34 schreef Grems het volgende:
[..]
Je hebt zeker bepaalde levensfasen. En een verstandig iemand regelt daarom zoveel mogelijk zelf. Niet de Nederlander, die geeft gewillig alles uit handen aan Vadertje Staat. Je zult toch eens iets zelf regelen.
Nee, beter iedere avond een fopspeen in je mond en een kusje op je voorhoofd, Vadertje Staat heeft namelijk het beste met je voor.
Je ontkent dat dus? Je wilt zeker nu gaan zeggen dat Amerikanen totaal niet bang zijn voor elkaar of the government?quote:Op woensdag 7 september 2016 02:37 schreef Grems het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in de VS geweest.
Ik ontken dat zeker. Verder is heel gezond om de overheid te wantrouwen.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je ontkent dat dus? Je wilt zeker nu gaan zeggen dat Amerikanen totaal niet bang zijn voor elkaar of the government?
Is dat ooit anders geweest?quote:Op woensdag 7 september 2016 06:10 schreef superniger het volgende:
Alleen maar snotneuzen bij Groenlinks.
Neuh die weten de belasting perfect te ontduiken.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Dus de mensen die hun schaapjes op het droge hebben moeten de domme mislukkelingen gaan onderhouden?
Telegraaf plsquote:Op woensdag 7 september 2016 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
het hippe Amsterdamse cultureel centrum De Melkweg
Kut hippies.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:41 schreef Donnis het volgende:
Ik ben best een linkse hippie maar zelfs mij gaat Groen Links te ver, achterlijk ideologisch gebral is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |