quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar is Oversight? Heb je TT aangepast
ligt aan de contextquote:
Hoe naïef idd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:38 schreef Oversight het volgende:
[..]Laatste wat een vrouw begrijpt.
Klopt. Die zet ik er de volgende keer gewoon bij.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt aan de context
geen idee waar het stond want er stond geen linkje en geen usernaam bij
niet hierquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt. Die zet ik er de volgende keer gewoon bij.
ja maar jij bent vrouwquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik maak die fout ook regelmatig.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Hele tijd tegen deze TT aan moeten kijken.
die tekstversie mag welquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar gaan we het nu over hebben?
Doe jij het dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:51 schreef Oversight het volgende:
[..]we kunnen natuurlijk,... ( heel per ongeluk ) een random post hier quoten.
As ongelukje dan he?
of asociaal experiment.
quote:
sp3c is een aluhoedje.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:58 schreef sp3c het volgende:
nu zit je gewoon specularium te dissen zonder reden
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb 2 dagen lang zitten wachten totdat Fokker er niet was zodat ik een TT kon maken en dan is het zover en dan komt Fidel Sp3c met zijn modpowers een beetje alles aanpassen.
als je bang bent voor fokker dan heb je sowieso verloren in het levenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb 2 dagen lang zitten wachten totdat Fokker er niet was zodat ik een TT kon maken en dan is het zover en dan komt Fidel Sp3c met zijn modpowers een beetje alles aanpassen.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij waait ook maar met alle winden mee he
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef sp3c het volgende:
nu vind ik het zielig, ik zet het weer terug
Fokker heeft het lapo hunten tot een kunst verheven. Das het enige wat die jongen met zijn leven doet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef sp3c het volgende:
nu vind ik het zielig, ik zet het weer terug
Walgelijk. Zou je een note voor moeten krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef Oversight het volgende:
[..]dat heeft een doel, ik wil infiltreren.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fokker heeft het lapo hunten tot een kunst verheven. Das het enige wat die jongen met zijn leven doet.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Walgelijk. Zou je een note voor moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:10 schreef sp3c het volgende:
tihi, ik ga stiekom snel een broodje eten
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Oversight het volgende:
[..]ik zou maar opschieten, je letters worden kleiner.
donequote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
Daar zou jij ook een note voor moeten krijgen.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja.
Daar zou jij ook een note voor moeten krijgen.
ik snap dat zijn moeder heel dik is maar om dr nu met de maan te vergelijken ...quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het trouwens nogal achterbaks dat je met de tt naar David zijn vader verwijst Sp3c.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap dat zijn moeder heel dik is maar om dr nu met de maan te vergelijken ...
Wil je nog een gekneusde voet erbij?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind het trouwens nogal achterbaks dat je met de tt naar David zijn vader verwijst Sp3c.
Waarom vraag je dat niet aan Sp3c?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wil je nog een gekneusde voet erbij?
dit is wel het meest waardeloze dreigement in de geschiedenis van de wereld he?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:13 schreef sp3c het volgende:
dat vind ik serieus nog niet eens zo'n gek idee
Enig idee hoe irritant een gekneusde voet is?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is wel het meest waardeloze dreigement in de geschiedenis van de wereld he?
'zal ik je voet eens kneuzen?'
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij dat niet hoor volgens de policy.
wat ik wel of niet leuk vind gaat je natuurlijk geen voet aanquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus zo'n kneusverwensing richting mij vind je wel leuk?
Bij deze ga ik dus het hoofd kneuzen van David als ik de kans krijg.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat ik wel of niet leuk vind gaat je natuurlijk geen voet aan
en dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij deze ga ik dus het hoofd kneuzen van David als ik de kans krijg.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:
moet je zijn moeder maar niet lopen dissenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als wraak voor zijn kneusverwensing richting mij.
Uh jij was de gene die dat deedquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je zijn moeder maar niet lopen dissen
nee ik vond hetquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
was het Hoog Catherijne?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Maar als ze op haar buik ligt komen haar billen zo hoog, dat er een heel winkelcentrum naar is vernoemd.
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap dat zijn moeder heel dik is maar om dr nu met de maan te vergelijken ...
JA DAT ZEG IK TOCH?quote:
quote:
Waar is jouw kneusverwensing dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik verdien er geeneen slimmerikquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Waar is jouw kneusverwensing dan?
Ja klopt. Ben nog aan het oefenen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:39 schreef sp3c het volgende:
sp3lin zou beter geweest zijn, dit is gewoon matig
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:49 schreef Specularium het volgende:
Zit Yasmin weer aan de rode klats of heeft ze borderline?
Moeilijk hoor, zo'n slowchat.
niet in je voet hoop ik, dat is super irritantquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:51 schreef YokiKloon het volgende:
Ik heb alles gelezen, ik denk dat ik nu aids heb.
oh nou ja. ik voelde me geroepenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:53 schreef Oversight het volgende:
[..]specu,... maar die mag je hier niet quoten schijnt.
Aan mijn ogen. Wat een vermoeiende shit. Moet ik verdomme nog vreten maken ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in je voet hoop ik, dat is super irritant
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:53 schreef sp3c het volgende:
die poll suggereerde dat niemand je heeft geroepen
Zit te lang thuisquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:49 schreef Specularium het volgende:
Zit Yasmin weer aan de rode klats of heeft ze borderline?
Moeilijk hoor, zo'n slowchat.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in je voet hoop ik, dat is super irritant
Goede vraag.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:56 schreef Oversight het volgende:
[..]als je hier geen nietsvermoedende mensen mag quoten, mag je dan wel quotes van hier ergens anders zetten?
is toch een verschil...
ja die ellenlange revalidatie van een gekneusde voet is langquote:
Ja al 4 dagen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die ellenlange revalidatie van een gekneusde voet is lang
ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:56 schreef Oversight het volgende:
[..]als je hier geen nietsvermoedende mensen mag quoten, mag je dan wel quotes van hier ergens anders zetten?
is toch een verschil...
Heb het gedaan,quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:56 schreef Oversight het volgende:
is toch een verschil...
wat moet jequote:
Jezus dat is nog veel ergerquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:01 schreef Oversight het volgende:
[..]ONZ / quote hier nietsvermoedende users en zeik ze af.
ow shit.
Heeft dat je zo diep geraakt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht ik gisteren ook met die poll.
die weet ik niet of die lang open blijftquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:01 schreef Oversight het volgende:
ow shit.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar alsof dat niet stom is?
Doe dat maar even niet hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:01 schreef Oversight het volgende:
ow shit.
het was maar uit FB hoor...
Dan is het alsnog gewoon hier. Dat is waar het om gaat. Bijna al die flauwigheidjes zijn stom maar we houden ze wel hier en gaan er geen andere topics of de rest van FOK! mee verneuken. Net als het lokquoten of afzeiken van mensen die hier nooit komen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar alsof dat niet stom is?
quote:
Die poll was gewoon echt onaardig.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:05 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan is het alsnog gewoon hier. Dat is waar het om gaat. Bijna al die flauwigheidjes zijn stom maar we houden ze wel hier en gaan er geen andere topics of de rest van FOK! mee verneuken. Net als het lokquoten of afzeiken van mensen die hier nooit komen.
Specularium was daar wel super snel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:06 schreef Oversight het volgende:
[..]nu ben ik verdrietig.
Maar ik zal me groot houden,...
..en het nooooit meer doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Specularium was daar wel super snel.
Alsof die hier in traptquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:07 schreef Oversight het volgende:
[..]Dat is hij altijd.
Specularium is cool!
... zie je wel?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:09 schreef Specularium het volgende:
Yasmin23
Oversight
Wat zal dat lekker rustig zijn zeg.
Ze wissen de hele tijd alles.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Doe jij 'm Yasmin.... of zal ik het doen?
Zo is dat, Cnorrie vindt het hier helemaal kut maar dit is wel een van de weinige SC's die niet compleet verneukt is over het hele forum heen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:05 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan is het alsnog gewoon hier. Dat is waar het om gaat. Bijna al die flauwigheidjes zijn stom maar we houden ze wel hier en gaan er geen andere topics of de rest van FOK! mee verneuken. Net als het lokquoten of afzeiken van mensen die hier nooit komen.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:10 schreef sp3c het volgende:
genoeg met deze onzin
beantwoord mijn vraag
Wat is er verneukt aan die andere dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is dat, Cnorrie vindt het hier helemaal kut maar dit is wel een van de weinige SC's die niet compleet verneukt is over het hele forum heen.
Ze zeggen eind dit jaar, dus tussen nu en kerst. Kan ook geen duidelijke datum vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:09 schreef sp3c het volgende:
either way!
iemand enig idee wanneer star citizen uitkomt?
met iemand bedoel ik yoki, die weet dat wel ... shit is mij niet duidelijk
Waar kan ik stemmen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:13 schreef Oversight het volgende:
[..]Stem voor mij als mod, en ik haal al hun wis knopjes weg.
zit nu wat van die filmpjes met die schepen te kijken en ik ben ineens hypedquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:13 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ze zeggen eind dit jaar, dus tussen nu en kerst. Kan ook geen duidelijke datum vinden.
Ik heb weinig zin om jou of Yasmin te doen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:10 schreef Oversight het volgende:
[..]Doe jij 'm Yasmin.... of zal ik het doen?
Ho ho, je vergeet de BNW SC!quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is dat, Cnorrie vindt het hier helemaal kut maar dit is wel een van de weinige SC's die niet compleet verneukt is over het hele forum heen.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin om jou of Yasmin te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
Ik kwam dan ook op de TT af, dacht steeds dat ik op BNW zatquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was gisteren ook de BNW SC.
gastquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Kun je in dat Star spel ook op een planeet rondlopen?
quote:
echt hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon antwoord geven
quote:
* DJMO reltquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:32 schreef Oversight het volgende:
ik ga eten maken...
niet rellen tot ik weer terug ben graag.
na de spitsquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:58 schreef Oversight het volgende:
[..]aan het werk jij.
NWS / Nederlanse exMinister-President eist strafproces tegen Netanyahu
nerdalertquote:
Niet eens een Nederlands artikel?quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:58 schreef Oversight het volgende:
[..]aan het werk jij.
NWS / Nederlanse exMinister-President eist strafproces tegen Netanyahu
Rij hem over met je scooter! Oh wacht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet eens een Nederlands artikel?
Hij is nu in Den Haag. De Rat.
Morgen hoop ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:01 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Rij hem over met je scooter! Oh wacht.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet eens een Nederlands artikel?
Hij is nu in Den Haag. De Rat.
vertaal dan maar voor me.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:02 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik ga pas vertalen als het op de FP moet, dat hoeft nu gelukkig nog niet.
Nederlandse exMinister-President eist dat Netanyahu voor het oorlogstribunaal wordt berecht voor oorlogsmisdaden, Dries van Agt, een pro-Palestijnse activist deed in 2010 de beroemde uitspraak dat de Joden een staat in Duitsland zouden moeten hebben, in plaats van op de plek waar ze nu zijn neergestreken.quote:Ex-Dutch PM Demands Trying Netanyahu for War Crimes During Netherlands Visit
Dries Van Agt, a pro-Palestinian activist, famously said in 2012 that the Jews should have a state in Germany rather than its current location.
Voormalig Nederlandse Minister-President en pro-Palestijnse activist Dries van Agt zei dat Netanyahu een oorlogsmisdadiger is, en dat hij vervolgd zou moeten worden tijdens zijn bezoek aan Nederland deze week.quote:Former Dutch prime minister and longtime pro-Palestinian activist Dries van Agt said Benjamin Netanyahu is a war criminal who should be prosecuted during his visit this week to the Netherlands.
-blaat-quote:Van Agt, who in 2012 said Jews should have had a state in Germany instead of the Land of Israel and who in 2008 spoke at rally in Rotterdam that featured a speech via satellite by Hamas Prime Minister Ismail Haniyeh, spoke about Netanyahu on Monday during an interview with the NPO 1 public television channel.
Er komt een oorlogscrimineel op bezoek naar ons land, en wat de Joden hebben gedaan staat gelijk aan oorlogsmisdaden.quote:“There’s a war criminal coming to this country,” said Van Agt, 85, who presided as the Dutch prime minister for five years until 1982 for the centrist Christian-Democratic Appeal party.
“The occupation and expansion … building of settlements, of occupied territory, this is according to the Rome Statute, which is… the setup… the statute on which the international criminal court is based, in so many words, a war crime,” Van Agt said in a rambling television interview.
Waarom zouden we zo iemand ontvangen, zei hij over Netanyahu? Het zou beter zijn als we hem rechtstreeks naar het Internationale strafhof zouden brengen en vervolgenquote:“So why should we receive someone who continues with such things, we could have sent him right away to the international criminal court, that would have been better,” he said of Netanyahu.
quote:Van Agt has fended off accusations that he was anti-Semitic after he said in 1972, while serving as justice minister:
“”I am only an Aryan” in speaking to a journalist about his intention to bring about the release from prison of Nazi prisoners for health reasons.
He later said that meant to say that the release would be difficult for him to achieve because his Jewish predecessor had, according to Van Agt, tried and failed.
He also has been accused of hypocrisy in criticizing what he regards as Israel’s excessive use of force in light of his deciding vote at a cabinet meeting in 1977 in favor of an armed takeover of a train that terrorists had hijacked as a bargaining chip for negotiating the rights of Indonesians who collaborated with the Dutch colonialist authorities.
Six of them died along with two hostages in the takeover.
These controversies and his frequent speeches against Israel have prompted the leaders of his party and other politicians to distance themselves from Van Agt.
Former party leader Maxime Verhagen during an interview in 2008 chuckled when asked about Van Agt, adding: “Dries Van Agt represents the opinion of one man: Dries Van Agt.”
Likoed Nederland, a pro-Israel group, said in a statement Monday: “Van Agt merits no serious podium.”
During his visit, Netanyahu, who visited the Netherlands in 2011, will meet with Dutch Prime Minister Mark Rutte and King Willem Alexander.
Zit je aan de buis gekluisterd?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:23 schreef YokiKloon het volgende:
Op EditieNL gaat het over stinkende vagina's en vaginadeodorant. Fascinerend!
Dat kan alleen met de juiste buik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:28 schreef YokiKloon het volgende:
Nu gaat het over de crop top voor mannen, ik ga er gelijk een paar bestellen.
Kijk je welles in het honden topic in flora en fauna?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:28 schreef YokiKloon het volgende:
Nu gaat het over de crop top voor mannen, ik ga er gelijk een paar bestellen.
Nee. Heel lang geleden op een ander account heb ik wel een tijdje in de SC daar meegepost en ik deed mee met de Dierenthuis actie en zo. Hoezo?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk je welles in het honden topic in flora en fauna?
In dat topic honden met foto's staan echt leuke hondenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee. Heel lang geleden op een ander account heb ik wel een tijdje in de SC daar meegepost en ik deed mee met de Dierenthuis actie en zo. Hoezo?
Mijn eigen honden zijn natuurlijk het leukst.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In dat topic honden met foto's staan echt leuke hondenDacht misschien vond je het leuk om te zien.
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Mijn eigen honden zijn natuurlijk het leukst.
Begrijpelijk. Sowieso is pasta altijd goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:56 schreef Uccie het volgende:
Thuis en te lui om echtte koken, dus ik flans zo wel iets van pasta in elkaar.
Kom danquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:
Ja verbeterd recept zeggen zequote:Op dinsdag 6 september 2016 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze niet meer zo knapperig zijn
Leugenaars zijn het zeg ik jequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Vrouwen die hun vriend mijn mannetje noemen
Echt?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Of baasjes die zichzelf het vrouwtje noemen van de hond....
nee dat is echtquote:
Ja. Dat ze zo'n leuk weekend hebben gehad met hun mannetje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:53 schreef Uccie het volgende:
Als ze dat in openbaar doen over hun kerel die er niet bij is.
Alsof het een verstandelijk beperkte dwerg is.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Dat ze zo'n leuk weekend hebben gehad met hun mannetje.
Idd. Het is echt te denigrerend.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:54 schreef Uccie het volgende:
a
[..]
Alsof het een verstandelijk beperkte dwerg is.
Wat ook ergerlijk is, is als ze hem dan in hun telefoon hebben als "schatje".quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Idd. Het is echt te denigrerend.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mannen die het met vrouwen doen is ook echt te simpel. 'Even met vrouwtje op stap geweest'
ik riep altijd 'dawg, waar zijn mijn koekjes???'quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik roep dagelijks "waar zijn de sokken van de baas gebleven?" "nou?"
En dan kijkt ze even met onschuldige ogen op.. ( zonder haar kin van mijn sokken te tillen )
Nja schatje vind ik veel minder erg dan mannetjequote:Op dinsdag 6 september 2016 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ook ergerlijk is, is als ze hem dan in hun telefoon hebben als "schatje".
Ik ben denk ik geweoon nieg goed in dat kleffe gedoe, snap meteen waarom ik alleen ben.
Dat vind ik heel tokkie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mannen die het met vrouwen doen is ook echt te simpel. 'Even met vrouwtje op stap geweest'
Alsof jij als autist ooit een vrouw krijgtquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Mannen zeggen hele andere dingen als hun vrouw er niet bij is.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik riep altijd 'dawg, waar zijn mijn koekjes???'
'koekjes'
'KOEKJES!!!!
geef me mijn koekjes dawg
geef ze
aan mij
mijn koekjenssss@!!#@!
koekjes met kaas´
beestje helemaal trippen om die koekjes natuurlijk maar ik vraag dan juist of ik een koekje mag, niet of hij een koekje wil
en lachen als het kwartje dan valt
Ik heb mannen dit serieus horen zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Mannen zeggen hele andere dingen als hun vrouw er niet bij is.
Hij heeft zichzelf al voortgeplant zelfs.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij als autist ooit een vrouw krijgt
En haar dan vervolgens keihard bitch noemen
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij als autist ooit een vrouw krijgt
quote:En haar dan vervolgens keihard bitch noemen
Foto?quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:59 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik geloof dat driekwart van FOK! mijn ex graag eens zou willen nemen, 99% van de mannen, en een kwart van de vrouwen.
[..]...wat ze dan weer wel bleek te zijn, maar laten we het daar maar niet over hebben.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf al voortgeplant zelfs.
oh er zijn meerdere mini-oversights?quote:
Oehquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:01 schreef Oversight het volgende:
[..]ff zoeken straks, PM ik m wel.
ik ben niet jaloers op voortplantsels hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:01 schreef sp3c het volgende:
jeetje man je breekt hun harten oversight
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:01 schreef sp3c het volgende:
jeetje man je breekt hun harten oversight
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh er zijn meerdere mini-oversights?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ben niet jaloers op voortplantsels hoor
Leuke leeftijden of inmiddels de hoofdpijncreerende leeftijd?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuke leeftijden of inmiddels de hoofdpijncreerende leeftijd?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
stadhuismedewerkers in heel het land nu net
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:04 schreef Oversight het volgende:
[..]Schatjes,.. kan ook niet anders... , maar gevoelige snaar dit...
ah ok, dan laten we het hierbijquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:04 schreef Oversight het volgende:
[..]Schatjes,.. kan ook niet anders... , maar gevoelige snaar dit...
Lekker rustig toch.quote:
Sommige vrouwen zeggen 'mijn vent', dat zijn vaak van die kogelstootsters.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja das ook niks. Maar mijn partner vind ik ook vreemd klinken. Denk dan gelijk dat ze homo zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zeggen 'mijn vent', dat zijn vaak van die kogelstootsters.
Gewoon Klaas, of hoe die gast ook heet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das ook niks. Maar mijn partner vind ik ook vreemd klinken. Denk dan gelijk dat ze homo zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:54 schreef Uccie het volgende:
a
[..]
Alsof het een verstandelijk beperkte dwerg is.
Ik heet geen Klaasquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon Klaas, of hoe die gast ook heet.
Dat moet je dan weer niet zeggen, zijn ze gelijk beledigd.quote:
Wie? Die mannen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat moet je dan weer niet zeggen, zijn ze gelijk beledigd.
#dingendiejenietverwacht
nee die vrouwen van die josti-sneezy.quote:
Oh sorry, KTVDLquote:
Oh, hahaha, ja.. draaaaaamaaaa. Mensen moeten gewoon lekker normaal doen met hun hoofd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee die vrouwen van die josti-sneezy.
Dan ben ik een jaloerse teef.....quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:44 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh, hahaha, ja.. draaaaaamaaaa. Mensen moeten gewoon lekker normaal doen met hun hoofd.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ben ik een jaloerse teef.....
Tuurlijk, want wie wil nou niet Grimli de simpele over zich heen.
Is het nou gimli of grimli, ik weet het niet meer.quote:
Gimliquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het nou gimli of grimli, ik weet het niet meer.
Toch, heb ik het goed verbeterd.quote:
His preciousquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:52 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Die zal het wel druk hebben met de hobbit.
Zou die dat niet even laten weten denken jullie?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:52 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Die zal het wel druk hebben met de hobbit.
Ik slaap zowat niet meer, teveel stress. Aanstaande donderdag is er hier woninginspectie, maandag komen ze de ketel onderhouden, volgende week donderdag contract tekenen en sleutels ophalen, vrijdag met aanhanger de grote en zware spullen verhuizen en dan heb ik nog tot de donderdag daarop om de kleine spullen (in verhuisdozen) over te brengen en op donderdag moet ik de sleutels van deze woning inleveren.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch, heb ik het goed verbeterd.
Ik was net te moe om te koken, nam een boterham kaas...nu heb ik dus honger.
Ja, als dat kind naar het voortgezet onderwijs gaat bedenkt hij zich dat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou die dat niet even laten weten denken jullie?
Wat is die stress dan precies?Dat je te weinig tijd hebt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:54 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik slaap zowat niet meer, teveel stress. Aanstaande donderdag is er hier woninginspectie, maandag komen ze de ketel onderhouden, volgende week donderdag contract tekenen en sleutels ophalen, vrijdag met aanhanger de grote en zware spullen verhuizen en dan heb ik nog tot de donderdag daarop om de kleine spullen (in verhuisdozen) over te brengen en op donderdag moet ik de sleutels van deze woning inleveren.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als dat kind naar het voortgezet onderwijs gaat bedenkt hij zich dat.
Ik ben ook wat stressig, morgen mijn beoordeling.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:54 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik slaap zowat niet meer, teveel stress. Aanstaande donderdag is er hier woninginspectie, maandag komen ze de ketel onderhouden, volgende week donderdag contract tekenen en sleutels ophalen, vrijdag met aanhanger de grote en zware spullen verhuizen en dan heb ik nog tot de donderdag daarop om de kleine spullen (in verhuisdozen) over te brengen en op donderdag moet ik de sleutels van deze woning inleveren.
Gewoon het hele gedoe. Ik wil het achter de rug hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is die stress dan precies?Dat je te weinig tijd hebt?
Dat zit wel goed toch.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook wat stressig, morgen mijn beoordeling.
Ja das bijna. Je bent niet zo van de verandering?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:56 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Gewoon het hele gedoe. Ik wil het achter de rug hebben.
Daar wen je wel aan. Maar het is gewoon een hoop gedoe en ik ben een controlfreak.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das bijna. Je bent niet zo van de verandering?
Nou tot nu heb je nog alle controle toch? Mits ze morgen gewoon komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:57 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan. Maar het is gewoon een hoop gedoe en ik ben een controlfreak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |