SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ziyech op rechtsvoor Nouri op midlinksquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze veel samen spelen
Dat zou het geilst zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech op rechtsvoor Nouri op midlinksOh.![]()
hallo Geertquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jong ajax wordt ff afgemaakt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, wout weghorst speelt voor Jong az en volgens mij ontbreken veel spelers bij jong ajax die nog met de nationale teams zijn.quote:![]()
Als die twee samen gaan spelen!quote:![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Zolang ie nouri maar niet overhaalt voor marokko te spelentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 13:35:30Vliegende start! 🙌👊 https://t.co/x93x2BkF5v reageer retweet
![]()
![]()
Ach, daar komt hij tenminste nog een keer bij de selectie. Dat gast hem bij Oranje zeker niet lukken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:49 schreef skysherrif het volgende:
Zolang ie nouri maar niet overhaalt voor marokko te spelentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 13:35:30Vliegende start! 🙌👊 https://t.co/x93x2BkF5v reageer retweet
![]()
Nouri en Ziyech slopen iedere verdediging.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Slechte act.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nouri en Ziyech slopen iedere verdediging.![]()
ok gastquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, daar komt hij tenminste nog een keer bij de selectie. Dat gast hem bij Oranje zeker niet lukken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heey baddrtje alles goedBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
je verwekking was een slechte actquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat rijmt.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Zeker, maar waarom moet Ziyech meteen weer omgaan met Nouri en Younes? Omdat ze moslims zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van creatieve middenvelders hield.![]()
![]()
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom moet Ziyech meteen weer omgaan met Nouri en Younes? Omdat ze moslims zijn?![]()
kabel. moslimkliekje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:49 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Dat is toch niet zo gek. Ziyech zal eerder toe trekken naar de jongens uit de selectie die van het straattaal zijn, dan naar Klaassen/Veltman/van de Beek/ Viergever die lekker aan het kezen zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom moet Ziyech meteen weer omgaan met Nouri en Younes? Omdat ze moslims zijn?Oh.![]()
Hij voelt zich te goed voor het Arische ras?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek. Ziyech zal eerder toe trekken naar de jongens uit de selectie die van het straattaal zijn, dan naar Klaassen/Veltman/van de Beek/ Viergever die lekker aan het kezen zijn.![]()
Haal vd beek uit dat lijstje. Heb je hem wel eens horen praten haha.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek. Ziyech zal eerder toe trekken naar de jongens uit de selectie die van het straattaal zijn, dan naar Klaassen/Veltman/van de Beek/ Viergever die lekker aan het kezen zijn.![]()
Ik hoop maar dat je trollt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij voelt zich te goed voor het Arische ras?Oh.![]()
Ziyech. Komt. Nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Heiko gaat er wel even met gestrekt been in bij Ziyech. Duitsers laten niet met zich sollen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormenquote:![]()
![]()
Zo gaat dat toch overal met groepen mensen, dat je naar de mensen toe trekt met wie je gezamenlijke interesses hebt of een cultuur deelt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormen
Als ze maar gewoon prima omgaan met de andere groepjes binnen de selectie en goed samenspelen.Oh.![]()
quote:Hakim Ziyech heeft dinsdag zijn eerste training als Ajacied afgewerkt. De van FC Twente overgekomen middenvelder toonde direct zijn kwaliteiten.
Na een warm welkom van zijn nieuwe teamgenoten kende Ziyech op De Toekomst een vliegende start.
Na eerst een bal op de lat te hebben geknald, maakte de Marokkaan tijdens zijn debuut op het trainingsveld meteen ook zijn eerste 'Amsterdamse' trainingsgoal. Ziyech besloot de oefensessie bovendien met een zege in de partijvorm.
Het afgelopen weekeinde kwam de linkspoot uit voor Marokko. In het duel met Sao Tomé en Principe (2-0 zege) was hij eenmaal trefzeker vanaf de stip.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bron?quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:53 schreef Bronson_ het volgende:
Nouri heeft de dochter van Baddertje geneukt.![]()
De dochter van Badr is 4 jaar oud gekquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:53 schreef Bronson_ het volgende:
Nouri heeft de dochter van Baddertje geneukt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De dochter van Badr is 4 jaar oud gekOh.![]()
Ok...quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij zit onder dr bed net als Poepzor
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet die Badder mongool.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De dochter van Badr is 4 jaar oud gek![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormen![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.quote:FC Twente zal de verrichtingen van Hakim Ziyech bij zijn nieuwe club Ajax nauwlettend in de gaten houden. De Tukkers hebben er baat bij als de Marokkaan goed presteert in Amsterdam.
Ziyech verkaste vorige week voor een bedrag van elf miljoen euro naar Ajax, waardoor de Twente kas gespekt werd. Dat bedrag kan echter oplopen wanneer de middenvelder zichzelf laat zien in Amsterdam, aldus interim-directeur Onno Jacobs. Twente krijgt een vast bedrag wanneer Ziyech ooit nog wordt doorverkocht.
Ook ontvangen de Tukkers een bonus wanneer Ajax goed presteert. "Als het goed gaat met Ajax en Ziyech, is dat goed voor FC Twente', luidt de reactie van Jacobs, geciteerd door Twente Fans. Ziyech zette zijn handtekening onder een vijfjarige verbintenis bij Ajax. De middenvelder was vorig seizoen de grote man bij Twente, met zeventien doelpunten en tien assists.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel gunstig dat Twente tegen Ajax een financieel belang heeft bij verliezen.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Welke wandelgangen?quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.![]()
dat betekend geen schriftelijke bron, zelf gehoord.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Racistquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormen![]()
![]()
Eindelijk vallen de puzzelstukjes op hun plek, die hele Angelsaksische / Froome verheerlijking van jou is gewoon een racistisch dingetjequote:![]()
![]()
quote:Onjuist en tevens niet correct. Ik zag dat anderen ook al zoiets als "kabel" postte. Het viel gewoon op dat Ziyech meteen richting Younes, Nouri en El Ghazi trok. In het filmpje van de training zie je hem echter ook met Dijks.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eindelijk vallen de puzzelstukjes op hun plek, die hele Angelsaksische / Froome verheerlijking van jou is gewoon een racistisch dingetje![]()
Gaat ie op links spelen?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Onjuist en tevens niet correct. Ik zag dat anderen ook al zoiets als "kabel" postte. Het viel gewoon op dat Ziyech meteen richting Younes, Nouri en El Ghazi trok. In het filmpje van de training zie je hem echter ook met Dijks.![]()
waar maak je dat uit op? denk het niet overigensquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax kan sowieso elftal met middenvelders opstellen,quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waar maak je dat uit op? denk het niet overigens
Ghazi kan als back nog![]()
Ghazi als back?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ajax kan sowieso elftal met middenvelders opstellen,
Ghazi kan als back nog
spelen met 11 middenvelders?
rustig met de pilletjes Piet, je gaat ijlen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ghazi is als buitenspeler is geen top, als spits ook niet, middenvelder gaat het ook niet worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ghazi als back?
spelen met 11 middenvelders?
rustig met de pilletjes Piet, je gaat ijlen.
Omscholen naar rechtsback. Werkt dat niet snel verkopen.![]()
Twente krijgt gewoon wat centjes als Ajax kampioen wordt. Benieuwd hoe fel Twente speelt op 6 april 2017.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.![]()
En wat zou daar precies mis mee zijn? Misschien ben jij een uitzondering, maar de meeste mensen zoeken andere mensen op op wie ze lijken.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Onjuist en tevens niet correct. Ik zag dat anderen ook al zoiets als "kabel" postte. Het viel gewoon op dat Ziyech meteen richting Younes, Nouri en El Ghazi trok. In het filmpje van de training zie je hem echter ook met Dijks.![]()
Mij valt zoiets niet op.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Nouri is een stuk breder dan Ziyech trouwens, dus daar kan het bij de parel van onze jeugdopleiding niet aan liggen.![]()
Ik las gisteren in de krant dat ASV Dronten 30000 euro krijgt als opleidingsvergoeding.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.
Lekker voor zo'n amateurcluppie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Van wie?quote:Op woensdag 7 september 2016 08:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat betekend geen schriftelijke bron, zelf gehoord.![]()
Ik vond hem 1 van de beteren.quote:
Jammer dat hij die kansen miste.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
was alweer even geleden dat ze Wim Jonk zwart hadden gemaakt.quote:Het is weer rustig in het technisch hart van Ajax. Sinds het vertrek van Wim Jonk als hoofd jeugdopleiding wordt er volgens Dennis Bergkamp weer op een constructieve manier met elkaar overlegd.
Nieuw bij dat overleg is Saïd Ouaali, die sinds deze zomer definitief de opvolger van Jonk is. Het vertrek van Jonk wil niet zeggen dat iedereen nu dezelfde mening heeft. "Het gaat er niet zozeer om dat je op één lijn zit", zegt Bergkamp in gesprek met Ajax TV. "Ik vind dat je verschillende meningen mag hebben. Die blijven ook, als je maar respecteert waarom die beslissing en mening er is."
"Als dat puur inhoudelijk is, heb ik er totaal geen moeite mee om af en toe eens te zeggen 'dan ga ik op jou af, Edwin, Marc of Saïd'. Dan kunnen we daarna gewoon verder in beslissingen nemen", aldus Bergkamp, die zelf ook een andere rol bekleedt. Hij focust zich sinds deze zomer meer op de jeugdopleiding en de ondersteuning van Ouaali. Tijdens wedstrijddagen zit hij daardoor niet meer op de bank bij wedstrijden van het eerste elftal.
maar hij is dus nog niet vergetenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ondanks de matige start ben ik benieuwd hoeveel van jullie collega Ajacieden denken dat wij volgend jaar gewoon weer met die schaal op het Leidse of P2 staan. Ik zeg dan het gewoon gebeurd.![]()
![]()
Ik denk dat we tweede worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:39 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks de matige start ben ik benieuwd hoeveel van jullie collega Ajacieden denken dat wij volgend jaar gewoon weer met die schaal op het Leidse of P2 staan. Ik zeg dan het gewoon gebeurd.![]()
Nergens op gebaseerdquote:Op woensdag 7 september 2016 18:39 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks de matige start ben ik benieuwd hoeveel van jullie collega Ajacieden denken dat wij volgend jaar gewoon weer met die schaal op het Leidse of P2 staan. Ik zeg dan het gewoon gebeurd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax wordt derde of vierde. Geen ramp, zolang we maar weer leuke wedstrijden gaan zien en volgend seizoen er echt klaar voor zijn.![]()
Goeie grap. Gewoon minimaal 2e natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wordt derde of vierde. Geen ramp, zolang we maar weer leuke wedstrijden gaan zien en volgend seizoen er echt klaar voor zijn.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Vierde, Feyenoord 3e, AZ 2e, PSV kampioen. Feyenoord huurt de Coolsingel af omdat ze eindelijk boven Ajax eindigen en dat is beter dan welke prijs dan ook.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wordt derde of vierde. Geen ramp, zolang we maar weer leuke wedstrijden gaan zien en volgend seizoen er echt klaar voor zijn.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jij trapte in de 'Zyjech' komt niet actquote:Op woensdag 7 september 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt 'gewoon' tweede. Mensen die nog steeds in de grap van Rotterdam blijven trappen, lol.![]()
Plaag die jongen nou eens niet, niemand neemt hem al serieus.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij trapte in de 'Zyjech' komt niet act![]()
Sorryquote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plaag die jongen nou eens niet, niemand neemt hem al serieus.![]()
Plaag. Hem. Niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plaag die jongen nou eens niet, niemand neemt hem al serieus.![]()
Gaap.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij trapte in de 'Zyjech' komt niet act![]()
Sinkgodquote:Op woensdag 7 september 2016 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We hebben Sink al gr gr, Jr.
Oh.![]()
Mensen die nog steeds denken dat Ziyech komt.Transferperiode zit er al op, we hebben sink al en we hebben al genoeg middenvelders.
Ja, laten we Ajacied422 even verwijten dat hij wèl logisch kan nadenken.
Enige fout was het overschatten van Overmars, die zat toch meer op één lijn met alle paniekschreeuwers hier dan gedacht.![]()
enige foute is het te laat halen van Ziyech.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, laten we Ajacied422 even verwijten dat hij wèl logisch kan nadenken.
Enige fout was het overschatten van Overmars, die zat toch meer op één lijn met alle paniekschreeuwers hier dan gedacht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad, Ajax had hem 1 jaar geleden al moeten halen, totaal onlogisch dat het zo lang duurde. Daarom ook niet gek dat mensen er vanuit gingen dat ie niet meer kwam, met dat pauperbeleid van ons.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
enige foute is het te laat halen van Ziyech.![]()
Enige fout is dat ze zich volledig hebben laten leiden door paniek en gelul dat Schone, Serero en Bazoer eventueel nog verkocht zouden worden. Lachwekkend beleid![]()
Hehe.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Of speelt hij bij Ajax?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Juist niet, dat is alleen maar in de media gebracht om de aankoop Ziyech te kunnen verantwoorden.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige fout is dat ze zich volledig hebben laten leiden door paniek en gelul dat Schone, Serero en Bazoer eventueel nog verkocht zouden worden. Lachwekkend beleid![]()
-----Younes - Traore - Ziyech
------------ Klaassen
---+---- Gudelj ------ Bazoer
Dijks - Riedewald - Sanchez - Veltman
------------Krul / Onanana
Zoiets zal het wel gaan worden dan om de 'minste' slachtoffers te maken, met Sinkgraven als backup Younes, Dolberg backup Traore, El Ghazi backup Ziyech en Riedewald doorschuiven in 3-4-3 formatieWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Een jaar geleden was fysieke hardheid meer waar het om draaide bij het transferbeleid van Ajax. Op dat moment was het ook niet echt logisch om hem te halen. Spelers op dat moment al afschrijven ging wat te ver. Gudelj moest nog zijn eerste voetstappen zetten, Klaassen werd uitgetest op een nieuwe positie, Bazoer zat nog in de straaljager naar Gods hemelpoort qua vorm.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:27 schreef Donnis het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax had hem 1 jaar geleden al moeten halen, totaal onlogisch dat het zo lang duurde. Daarom ook niet gek dat mensen er vanuit gingen dat ie niet meer kwam, met dat pauperbeleid van ons.![]()
Ziyech presteerde bij Heerenveen al meer dan sink deed bij Heerenveen, dus ja. Destijds is de keuze wellicht op afkomst gemaakt?![]()
Ajax overschatte haar middenvelders in 2014/15 en haalde de verkeerde spelers in de daaropvolgende zomer.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ziyech presteerde bij Heerenveen al meer dan sink deed bij Heerenveen, dus ja. Destijds is de keuze wellicht op afkomst gemaakt?![]()
ik hoop dat hij daar ook komt te spelen met een middenveld Gudelj(met in de nabije toekomst Nouri) Riedewald Klaassenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Gudelj in deze vorm blijft presteren, ga ik hem gedogen.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop dat hij daar ook komt te spelen met een middenveld Gudelj(met in de nabije toekomst Nouri) Riedewald Klaassen![]()
Bazoer is zwaar uit vorm, die wil ik voorlopig even niet meer zienquote:Op donderdag 8 september 2016 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Gudelj in deze vorm blijft presteren, ga ik hem gedogen.
Sink heeft het niveau niet, in mijn ogen.
vd Beek is er nog niet, en anders alleen ter vervanging voor Klaassen.
Nouri heeft nog geen minuten gemaakt.
Frenkie heeft nog geen minuten gemaakt.
Serero moet weg.
dusja, dan maar GudeljFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dolberg vanmiddag afspraak met de clubarts als laatste controle.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:18 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg en Tete trainen gewoon weer mee
Kwetsuur lijkt verdwenen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven op linksbuiten na 60 minuten als Younes moe is.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat een verkapte 4-4-2 worden dus.
4-5-1 genotOh.![]()
Sinkgraven toonde juist een beetje aan weer op de weg terug te zijn, maar toen ging Bosz weer gek doen. Maar ik zie hem momenteel eerder als linksbuiten in actie komen. Als er al op het middenveld iets fout gaat, zie ik hem nog wel Ziyech doorschuiven naar het middenveld. We hebben toch nog El Ghazi en Cerny daarachter.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bazoer is zwaar uit vorm, die wil ik voorlopig even niet meer zien
Sink heeft het niveau niet, in mijn ogen.
vd Beek is er nog niet, en anders alleen ter vervanging voor Klaassen.
Nouri heeft nog geen minuten gemaakt.
Frenkie heeft nog geen minuten gemaakt.
Serero moet weg.
dusja, dan maar Gudelj
Het blijft schandelijk dat ze niet wat spelers verkocht hebben en niet hebben geïnvesteerd in een fatsoenlijke linksbuiten achter Younes, of zelfs voor.![]()
En ik ben groot voorstander van Steil-Klatsch. Zie je zelden terug bij Ajax. Ghazi is snel genoeg, Dolberg of Traore kunnen prima kaatsen. Gaan met die banaanquote:Op donderdag 8 september 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)76029300847-e18b905b
Goed stuk. Nooit breed spelen![]()
KNVB is ook een volledig 4-3-3 bolwerk aangevoerd door COllege. Weinig inbreng van buitenaf, weinig nieuwe ideëen van frisse trainers. Alle curisten daar komen van profvoetbal zowat, die zijn al volledig geindoctrineerd![]()
Opzich wel beter dat de KNVB nu ook de toelatingseisen voor die trainersopleiding gaat versoepelen. Na al die mislukte paarden die geen goede ruiters bleken.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En ik ben groot voorstander van Steil-Klatsch. Zie je zelden terug bij Ajax. Ghazi is snel genoeg, Dolberg of Traore kunnen prima kaatsen. Gaan met die banaanOh.![]()
Bij Ajax mogen ze dat ook wel beter doen, maar daar is al helemaal een ons-kent-ons cultuur natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
KNVB is ook een volledig 4-3-3 bolwerk aangevoerd door COllege. Weinig inbreng van buitenaf, weinig nieuwe ideëen van frisse trainers. Alle curisten daar komen van profvoetbal zowat, die zijn al volledig geindoctrineerdOh.![]()
Jups, begint al helemaal bovenaan bij RvC tot aan de trainers en materiaalmannen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax mogen ze dat ook wel beter doen, maar daar is al helemaal een ons-kent-ons cultuur natuurlijk.![]()
Totale stilstand qua innovatie zo, een vlak waarop we ooit uitblonken.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, begint al helemaal bovenaan bij RvC tot aan de trainers en materiaalmannen.Oh.![]()
quote:Bosz: ‘Ziyech kan op drie of vier posities uitstekend uit de voeten’
Donderdag, 8 september 2016 om 13:12
Peter Bosz heeft ‘drie of vier posities’ op het oog waar Hakim Ziyech uit de voeten kan. Dat zei de Ajax-trainer donderdag op de persconferentie. Op welke positie de Marokkaans international zijn debuut gaat maken, liet Bosz niet los. Volgens de trainer moet Ziyech eerst zien te wennen aan het systeem van Ajax.
Voordat de transfer van Ziyech naar Ajax werd afgerond, sprak Bosz uitgebreid met Ziyech. “Eerst hebben we Marc Overmars en zijn zaakwaarnemer erbij gesproken en daarna hebben we met zijn tweeën lekker over voetbal zitten praten”, aldus Bosz volgens Voetbal International donderdag op de persconferentie in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Vitesse. “Ik zie hem vooral als een goede speler. Waar ik hem voor Ajax nodig heb, daar ga ik hem neerzetten. Hij kan op drie of vier posities uitstekend uit de voeten.”
Bosz vindt dat Ziyech eerst de manier van spelen onder de knie moet krijgen. “Verder van de eigen goal spelen, vraagt wat anders van je. Bij balverlies hebben veel spelers de neiging achteruit te lopen, dat heb ik ook bij Ajax gezien toen ik hier kwam. Juist dan moet je meteen druk zetten, dat vraagt wat van de aanvallers, maar ook van de middenvelders en verdedigers”, aldus de trainer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Maar hij gaat wel spelen zo te zien, da's een verschil. En die laatste alinea spreekt me wel aan, om toch wat positiefs te noemen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zeg daar geen nee tegen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven op linksbuiten na 60 minuten als Younes moe is.
4-5-1 genotGroot fan van User Wotte![]()
HIJ MOET WENNENquote:DE GEEST VAN FRANK IS BACK
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Cruijff 101. Die man had echt een bizar goede kijk op voetbal, zo veel van die dingen die je hoort als vernieuwend heeft hij gepropageerd of aan de basis van gestaan, het blijft me verbazenquote:Op donderdag 8 september 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://decorrespondent.n(...)76029300847-e18b905b
Goed stuk. Nooit breed spelen![]()
Ah, ik heb het hele stukje over dat "systeemwennen" gelezen. Gaat meer om het werk zonder bal. Dat er voetbalchemie met medespelers is, is hij van overtuigd.![]()
Nee, een heel bijzonder systeem. Het schijnt dat Ajax de enige ploeg is in de wereld die met een 4-3-3 aanvallend voetbal probeert te spelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:13 schreef Bolasie het volgende:
Triest. Echt triest. Spelen ze bij Ajax heel anders dan, met een vierkante bal of zo?![]()
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, een heel bijzonder systeem. Het schijnt dat Ajax de enige ploeg is in de wereld die met een 4-3-3 aanvallend voetbal probeert te spelen.![]()
![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 08-09-2016 om 14:40:43Peter #Bosz borduurt voort op Jairo #Riedewald op 6. ,,Eigenlijk enige speler die ik als echte controlerende middenvelder zie." #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Feyenoorders zijn raar volk.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vierde, Feyenoord 3e, AZ 2e, PSV kampioen. Feyenoord huurt de Coolsingel af omdat ze eindelijk boven Ajax eindigen en dat is beter dan welke prijs dan ook.
Mijn zwager is voor Feyenoord en die zei laatst "we staan al 5 punten los".
Ze denken daar alleen maar aan Ajax. Hoe erg kan een trauma zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Klaassen - Riedewald - Ziyech
Bazoer - Sinkgraven - Gudelj
Van de Beek - Nouri - De Jong
We kunnen drie Eredivisiewaardige middenvelden opstellenen dan heb je ook nog Schöne en Serero
![]()
Ach in het beste Ajax van de afgelopen 8 jaar zaten er ook maar 2 spelers met diepgang.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Dus Gudelj out of viermansmiddenveld. Of zal hij Hakim toch op rechtsbuiten gooien?quote:Op donderdag 8 september 2016 16:08 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 08-09-2016 om 14:40:43Peter #Bosz borduurt voort op Jairo #Riedewald op 6. ,,Eigenlijk enige speler die ik als echte controlerende middenvelder zie." #Ajax reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hakim gaat op rechtsbuiten. Al spelen we dan ook met een verkapte 4-4-2quote:Op donderdag 8 september 2016 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus Gudelj out of viermansmiddenveld. Of zal hij Hakim toch op rechtsbuiten gooien?Groot fan van User Wotte![]()
Dan zie ik Bosz persoonlijk eerder aan voor een driemansverdediging. maar goed, uiteindelijk is het allemaal niet meer dan gelul op papier en kan het op het veld allemaal weer compleet anders staan.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hakim gaat op rechtsbuiten. Al spelen we dan ook met een verkapte 4-4-2"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
JR-Style-93 zit nu met zijn broek op de knietjes.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:08 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 08-09-2016 om 14:40:43Peter #Bosz borduurt voort op Jairo #Riedewald op 6. ,,Eigenlijk enige speler die ik als echte controlerende middenvelder zie." #Ajax reageer retweet
![]()
Jaaaaa. Viergever in het centrum.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:08 schreef Brammess het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op donderdag 8 september 2016 16:08 schreef Brammess het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klaassen en Ziyech ervoor![]()
![]()
Dit kan haast niet anders dan het oh zo gepredikte buitenkansje wordenquote:Ryan Babel heeft zijn contract bij Al Ain laten ontbinden. De 29-jarige aanvaller had nog een verbintenis tot het einde van dit seizoen, maar besloot per direct te vertrekken bij de club uit de Verenigde Arabische Emiraten.
Babel verruilde Kasimpasa vorig jaar voor Al Ain, maar kwam dit kalenderjaar al niet meer aan spelen toe in het Midden-Oosten. De precieze redenen van het vertrek van de 42-voudig international zijn niet duidelijk. 'Er zijn bepaalde afspraken niet nagekomen', vertelt zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht aan Voetbal International.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom moest hij in zijn laatste periode weg eigenlijk? Speelde toch prima destijds?quote:Op donderdag 8 september 2016 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan haast niet anders dan het oh zo gepredikte buitenkansje worden![]()
haha nee hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom moest hij in zijn laatste periode weg eigenlijk? Speelde toch prima destijds?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zijn contract was eenjarig, en ik vond hem niet prima spelenquote:Op donderdag 8 september 2016 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom moest hij in zijn laatste periode weg eigenlijk? Speelde toch prima destijds?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij maakte toen Europees 1 hele swagge goal toch? Verder echt middelmaatHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Babel was de eerste vijf wedstrijden echt prima. Speelde uit bij Dortmund echt een hele goeie pot, daarna was het niks meer.![]()
Bosz ziet Riedewald nu dus toch als middenvelder. Jammer, nog meer viergever en nog meer middenvelders.
Doei nieuwe RijkaardCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die heeft ook gewoon op het middenveld gestaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Bosz ziet Riedewald nu dus toch als middenvelder. Jammer, nog meer viergever en nog meer middenvelders.
Doei nieuwe RijkaardVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach, over drie weken kan hij ook zomaar Gudelj als verdediger gebruiken. Met Bosz weet je het nooit zeker.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Doei nieuwe Rijkaard![]()
Hoe kan je weer tegen Riedewald op het middenveld zijn. Zonder hem zit er geen structuur, eigenlijk vrijwel geen lijn, in het elftal.![]()
Niet tegen maar vind hem als verdediger geschikter. Maar goed we gaan het zien.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je weer tegen Riedewald op het middenveld zijn. Zonder hem zit er geen structuur, eigenlijk vrijwel geen lijn, in het elftal.Charlie: How's it going in there?
Gewoon Tete op rechtsback wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Doei nieuwe Rijkaard
Bijna elke wedstrijd een fataal slippertje daar is niet echt geschikt in mijn ogenquote:Op donderdag 8 september 2016 18:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet tegen maar vind hem als verdediger geschikter. Maar goed we gaan het zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eredivisiewaardig: Ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:15 schreef BobW het volgende:
Klaassen - Riedewald - Ziyech
Bazoer - Sinkgraven - Gudelj
Van de Beek - Nouri - De Jong
We kunnen drie Eredivisiewaardige middenvelden opstellenen dan heb je ook nog Schöne en Serero
Ajaxwaardig: Nee.![]()
klaassen-riedewald-ziyech wel natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eredivisiewaardig: Ja.
Ajaxwaardig: Nee.Groot fan van User Wotte![]()
Hahaha zo jaloers weer dit.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eredivisiewaardig: Ja.
Ajaxwaardig: Nee.![]()
Ik heb alles uitgetrokken.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:37 schreef j95 het volgende:
[..]
JR-Style-93 zit nu met zijn broek op de knietjes.Oh.![]()
Ik zou er ook prima mee kunnen leven.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:21 schreef Syntix het volgende:
Babel als backup voor Younes. Prima toch? We hebben voor de rest toch niet echt een alternatief?Oh.![]()
Meteen doen. Dan kunnen 'we' Ziyech een tijdje bij Jong Ajax laten wennen voordat we hem voor de leeuwen gooien.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan haast niet anders dan het oh zo gepredikte buitenkansje worden![]()
Ik hoop vooral dat we die inspiratieloze El Ghazi zo min mogelijk speelminuten zien maken. Gudelj is ook niets, maar eerst Ziyech eens rechtsvoor proberen.![]()
Kolbeinngod heeft hoe triest het ook mag zijn , meer gepresteerd dan Sikoragodquote:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Was Sikora zo slecht ja? Ik heb hem nooit live zien spelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kolbeinngod heeft hoe triest het ook mag zijn , meer gepresteerd dan SikoragodOh.![]()
Harkt voor een of andere reden nu ook miljoenen binnen bij Galaquote:Op donderdag 8 september 2016 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kolbeinngod heeft hoe triest het ook mag zijn , meer gepresteerd dan Sikoragod![]()
Haalde het NL elftal bij Vitesse en werd gezien als de nieuwe Overmars maar bleek niets meer dan een simpel rennertje. Soort Lukoki / De Sa maar dan ietsje beterquote:Op donderdag 8 september 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was Sikora zo slecht ja? Ik heb hem nooit live zien spelen.
Gaf later de club de schuld omdat het er kill en zakelijk was .RED ONS HENNIEGOD![]()
Gala is dan ook een zinkend schip net als heel Turkijequote:Op donderdag 8 september 2016 22:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Harkt voor een of andere reden nu ook miljoenen binnen bij GalaRED ONS HENNIEGOD![]()
Je hoort wel vaker dat het er kil aan toe gaat bij Ajax. Zeker bij spelers die dan niet slagen, dat ze meteen niet meer worden gegroet en koud worden behandeld. Dat vind ik toch altijd wat matig om te lezenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haalde het NL elftal bij Vitesse en werd gezien als de nieuwe Overmars maar bleek niets meer dan een simpel rennertje. Soort Lukoki / De Sa maar dan ietsje beter
Gaf later de club de schuld omdat het er kill en zakelijk was .
Oh.![]()
Inderdaad vooral van spelers die niet goed genoeg zijn . Het is topsport geen theekransjequote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoort wel vaker dat het er kil aan toe gaat bij Ajax. Zeker bij spelers die dan niet slagen, dat ze meteen niet meer worden gegroet en koud worden behandeld. Dat vind ik toch altijd wat matig om te lezenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vind wel dat je altijd nog mensen normaal en respectvol kan behandelen, ook al vind je ze als voetballer niet goed genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad vooral van spelers die niet goed genoeg zijn . Het is topsport geen theekransjeOh.![]()
Dat wel maar als je niet goed genoeg bent moet het snel over zijn met je . Iets wat nu nog steeds niet lijkt te gebeuren bij Ajax (mondjesmaat maar het kan nog een stapje verder wat mij betreft)quote:Op donderdag 8 september 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je altijd nog mensen normaal en respectvol kan behandelen, ook al vind je ze als voetballer niet goed genoeg.RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars vergeleek Westermann al met Zlatan, dat je niet te snel moet afschrijvenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel maar als je niet goed genoeg bent moet het snel over zijn met je . Iets wat nu nog steeds niet lijkt te gebeuren bij Ajax (mondjesmaat maar het kan nog een stapje verder wat mij betreft)Oh.![]()
Geen verrassingquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars vergeleek Westermann al met Zlatan, dat je niet te snel moet afschrijvenRED ONS HENNIEGOD![]()
In @telesport een bijzonder interview met Peter Bosz die (reactievoetbal op) EK helemaal niks vond en tegen stroom in blijft roeien #Ajax![]()
Jonge jongens moet je gewoon helpen. Iemand die niet lekker in zijn vel zit en zich verloren voelt zal nooit groeien.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad vooral van spelers die niet goed genoeg zijn . Het is topsport geen theekransjeHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Benieuwd hoe ze het nu aanpakken met die Colombianen, of ze die goed helpen te integreren. Ze hebben elkaar natuurlijk wel, maar toch.quote:Op vrijdag 9 september 2016 01:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jonge jongens moet je gewoon helpen. Iemand die niet lekker in zijn vel zit en zich verloren voelt zal nooit groeien.Oh.![]()
Tja ervaren spelers kunnen dat doen , maar ik zou niet veel willen leren van Heiko, Joel , en Nickquote:Op vrijdag 9 september 2016 01:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jonge jongens moet je gewoon helpen. Iemand die niet lekker in zijn vel zit en zich verloren voelt zal nooit groeien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Laatst lopen zoeken naar dezequote:
De ontwikkelaar van dit filmpje beheerst satire tot in de kern. Heb weer hardop gelachen om het moment waarop de goede acties op zijn
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Bosz: 'Ziyech geeft ballen die jij en ik niet zien'
Op de persconferentie in aanloop naar Ajax – Vitesse ging het voornamelijk over Hakim Ziyech. Peter Bosz hield in het midden of Ziyech gaat debuteren en op welke plek hij de aanvallende middenvelder wil gebruiken. Wel sprak de Ajax-coach zijn bewondering uit. ,,Ik zie hem vooral als een goede speler die binnen onze manier van spelen op drie of vier posities uitstekend uit de voeten kan.”
,,Het is duidelijk dat Hakim een speler is die iets toevoegt aan Ajax, dat we zo'n type middenvelder nog niet hadden”, vervolgt Bosz. ,,Met name in het wegsteken van spelers, het geven van ballen die jij en ik niet zien, is hij erg goed. Los van feit nog dat hij óók af en toe scoort. Dat is natuurlijk voor iedere trainer prettig.”
Tijd nodig
Bosz sprak wel de verwachting uit dat Ziyech zal moeten wennen en wellicht wat tijd nodig gaat hebben om zijn weg te vinden. ,,Het is enorm belangrijk dat spelers elkaars kwaliteiten leren kennen. Of iemand de bal in de voeten wil hebben, of juist weggestoken moet worden. De een vindt het prettiger om aangespeeld te worden met zijn rug naar de goal toe, met een verdediger in zijn nek, en de ander juist weer met zijn gezicht naar de goal toe. Het heeft altijd even tijd nodig. Je kunt tegen spelers gespeeld hebben, maar je leert ze pas echt kennen als je met ze samenwerkt. Aan de andere kant is het ook zo dat goede voetballers meteen klikken. Dat zie je al bij de D-tjes. De beste spelertjes spelen elkaar instinctief de bal toe.”
Ziyech zal tijd nodig hebben om de voorkeuren van de spelers te leren kennen.
Niet misgunnen
De kans is groot dat Ajax Ziyech na de jaarwisseling tijdelijk kwijt is. Marokko doet dan mee aan de Afrika Cup, net als Burkina Faso (Traoré) en Kameroen (Onana). ,,Burkina Faso en Kameroen hebben zich net geplaatst, maar Marokko was al gekwalificeerd”, weet Bosz. ,,We wisten dus van tevoren dat we spelers in januari kwijt kunnen raken. Daar heb je mee te dealen. Of je moet hopen dat spelers zich niet kwalificeren met hun land, maar zo steek ik niet in elkaar.”
Bosz is tegen Vitesse toe aan zijn vijfde competitiewedstrijd als coach van Ajax. Hij erkent dat hij nog zoekende is. ,,Als trainer ben ik altijd op zoek naar vastigheid. Dan kun je zeggen: wat doe je daar lang over? Klopt, dat vind ik zelf ook. Voor mij is het ook de eerste keer dat het zolang duurt.”
In ieder geval kan Bosz voorlopig, zonder angst te hebben voor vertrekkende spelers, bouwen aan zijn elftal. ,,Het is voor mij een geruststelling dat ik tot de winterstop met deze groep kan werken. Het is nu zaak om samen met de andere trainers alles zo goed mogelijk weg te zetten. En ook in de manier van spelen, we hebben al met één en twee controleurs gespeeld, een keuze te maken.” Aan de opties ligt het niet. Die zijn er in overvloed. ,,We hebben op het middenveld heel veel keuze, maar voorop ook. En achterin vallen er ook keuzes te maken. Het is mijn taak als trainer om dat zo goed mogelijk te doen.”
Speciaal weerzien
Het treffen met Vitesse is voor Bosz speciaal. Hij was tot eind december trainer van de Arnhemmers en belandde uiteindelijk via Maccabi Tel Aviv bij Ajax. ,,Er spelen tien jongens die onder mij ook speelden. Ik weet dus redelijk hoe die jongens spelen. Misschien is dat een voordeel. Maar aan de andere kant weet ik niet hoe de trainer het gaat wegzetten.”
De opmerking van een journalist dat het ook tegen Bosz kan werken dat de spelers van Vitesse zijn manier van werken van haver tot gort kennen, schoof hij resoluut terzijde. ,,Dat weet toch iedereen geloof ik al vijf of zes jaar, hoe ik speel”, vroeg de Ajax-coach zich hardop af. ,,Het gaat erom dat de uitvoering zo goed mogelijk is, dat de spelers weten hoe ze druk gaan zetten en hoe ze willen gaan voetballen.”
Bron: Ajax.nlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jezus maanden gezocht naar dit filmpje, klassieker haha. Die voorhoede, sikora, sonck soetaers THE DREAMquote:Op vrijdag 9 september 2016 07:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Laatst lopen zoeken naar deze
De ontwikkelaar van dit filmpje beheerst satire tot in de kern. Heb weer hardop gelachen om het moment waarop de goede acties op zijn![]()
quote:"Natuurlijk kan je routine kopen", stelt Ajax-trainer Peter Bosz. "Maar het moet ook kwalitatieve routine zijn. En spelers van 25, 26 jaar die in de bloei van hun leven zitten en echt een heel goed niveau hebben, komen niet naar Nederland of vertrekken hier juist.
"Hector Moreno en Andres Guardado zijn voor PSV een schot in de roos geweest", zegt Bosz over de twee ervaren Mexicanen van de Eindhovense landskampioen. "Dat hebben ze hartstikke goed gedaan, want ik ben het met je eens dat zulke spelers iets extra’s brengen. En ik denk ook dat je het met alleen jeugd niet redt. Maar dan moet je ook écht zeker weten dat je ervaring én kwaliteit binnenhaalt. En dat is moeilijk.”![]()
Tjonge jongen zeg. Het wordt wat afgezaagd. Guardado heeft Brands zijn ass gewoon gered. En dat terwijl hij eigenlijk Defour wou halen of een of andere Sloveen die nu ergens in de marge speelt. Toevallig kwam Guardado vrij. Die nooit eerder in een controlerende rol op het middenveld speelde.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Brands heeft zijn lijstjes klaarliggen en durft een beetje lef te hebben op de markt. Dat hebben we al in geen jaren meegemaakt dus iedereen is daar nogal hyped over. Weten we nog dat we een paar jaar geleden stuk gingen toen Brands zijn contractverlenging kreeg? Zo slecht deed hij het destijds.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tjonge jongen zeg. Het wordt wat afgezaagd. Guardado heeft Brands zijn ass gewoon gered. En dat terwijl hij eigenlijk Defour wou halen of een of andere Sloveen die nu ergens in de marge speelt. Toevallig kwam Guardado vrij. Die nooit eerder in een controlerende rol op het middenveld speelde.![]()
Een aantal jaar geleden werd er altijd gevraagd "Brands, is that you?" als je een aankoop uit de Eredivisie suggereerde
![]()
![]()
Wel bijzonder om te zien dat alle talenten van Ajax die naar een grote buitenlandse club zijn vertrokken het gewoon erg goed doen.
Licht toe?quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:53 schreef Tjacka het volgende:
Wel bijzonder om te zien dat alle talenten van Ajax die naar een grote buitenlandse club zijn vertrokken het gewoon erg goed doen.![]()
Blind, Eriksen, Vertonghen.quote:
Alleen Vermaelen is echt mislukt van de miljoenentransfers van het afgelopen jaar. Dat komt wel gewoon door zijn blessure.
Of kan jij je wel een miljoenenverkoop herinneren die ongelooflijk mislukt is de laatste ?? jaar.Groot fan van User Wotte![]()
Mislukt wil ik het niet noemen maar van Suarez is gebleken dat het buitenland toch wat te hoog gegrepen is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blind, Eriksen, Vertonghen.
Alleen Vermaelen is echt mislukt van de miljoenentransfers van het afgelopen jaar. Dat komt wel gewoon door zijn blessure.
Of kan jij je wel een miljoenenverkoop herinneren die ongelooflijk mislukt is de laatste ?? jaar.![]()
Die liet ik achterwege omdat dat toch al een aantal jaar geleden is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mislukt wil ik het niet noemen maar van Suarez is gebleken dat het buitenland toch wat te hoog gegrepen is.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mislukt wil ik het niet noemen maar van Suarez is gebleken dat het buitenland toch wat te hoog gegrepen is.![]()
Ajax is dan ook een lastige club om voor te spelen, kritisch publiek, harde cultuur dus als je hier de kar trekt dan weet je dat het bij andere clubs ook goed moet gaan![]()
Ah, ik dacht dat je doelde op die groep toptalenten uit de B'tjes die vertrokken een aantal jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of kan jij je wel een miljoenenverkoop herinneren die ongelooflijk mislukt is de laatste ?? jaar.![]()
Een Eriksen en Blind had ik echt niet op topniveau verwacht hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:35 schreef Donnis het volgende:
Ajax is dan ook een lastige club om voor te spelen, kritisch publiek, harde cultuur dus als je hier de kar trekt dan weet je dat het bij andere clubs ook goed moet gaanGroot fan van User Wotte![]()
Mooie uitspraken van Hakim Ziyech in #Ajax TV Kick Off! Vanavond om 21:30 uur te zien op Ziggo Sport en vanaf zaterdag via http://youtube.com/afcajaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Siem de Jongquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alderweireld kun je trouwens wel als een uitschieter naar boven zien.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Blind brengt mondjes snoeren wel naar een heel nieuw niveau. Verhuurd en uitgefloten bij Ajax? Wordt de beste speler van Ajax. Transfer naar United belachelijk gemaakt? Verovert basisplaats. Volgens de verstokte haters kwam dat dan dankzij een voorkeursbehandeling van Louis van Gaal. Enter José Mourinho, met zijn voorkeur voor groot, sterk, snel centraal achterin? Geen probleem voor onze Daleytwitter:Squawka twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 11:51:29Daley Blind in 2016/17:100% tackles won100% aerial duels won17 clearances7 interceptions0 foulsPerfection. https://t.co/92z9XuvkFj reageer retweet
![]()
![]()
Enige probleem is dat we geen echte toppers meer hebben, op dit moment. Misschien Klaassen, maar daar ben ik nog steeds niet over uit.![]()
En zijn passes zijn echt geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blind brengt mondjes snoeren wel naar een heel nieuw niveau. Verhuurd en uitgefloten bij Ajax? Wordt de beste speler van Ajax. Transfer naar United belachelijk gemaakt? Verovert basisplaats. Volgens de verstokte haters kwam dat dan dankzij een voorkeursbehandeling van Louis van Gaal. Enter José Mourinho, met zijn voorkeur voor groot, sterk, snel centraal achterin? Geen probleem voor onze Daleytwitter:Squawka twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 11:51:29Daley Blind in 2016/17:100% tackles won100% aerial duels won17 clearances7 interceptions0 foulsPerfection. https://t.co/92z9XuvkFj reageer retweet
Andersen toch ook weer huilie huilie dat het niet gezellig was vanwege de concurrentiequote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad vooral van spelers die niet goed genoeg zijn . Het is topsport geen theekransje
Man ga met je flikkerhondje lekker naar de starbucks gezellig doenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Mede ook door blessures, maar dat is er inderdaad 1.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:18 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Siem de Jong![]()
Alderweireld kun je trouwens wel als een uitschieter naar boven zien.Riedewald heeft ook ontzettende potentie natuurlijk al zou zijn dipje nog wel komen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige probleem is dat we geen echte toppers meer hebben, op dit moment. Misschien Klaassen, maar daar ben ik nog steeds niet over uit.
Ik hoop ontzettend dat Ziyech de volgende gaat worden. Ik denk dat ook een hoop onzekerheid aan dit team geeft. Een speler die het altijd maar moet doen.
Twee spelers zou meer rust gaan geven en dat geeft rust in het hele elftal.Groot fan van User Wotte![]()
Tete, Riedewald, Ziyech en Bazoer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige probleem is dat we geen echte toppers meer hebben, op dit moment. Misschien Klaassen, maar daar ben ik nog steeds niet over uit.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Eriksen wel. Die was op jonge leeftijd gewoon al heel erg bepalend.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Eriksen en Blind had ik echt niet op topniveau verwacht hoor.Oh.![]()
In potentie, wellicht, maar die zou ik nog geen toppers willen noemen. Dan moeten ze hun hoogste niveau langer vasthouden, constanter worden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:29 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Tete, Riedewald, Ziyech en Bazoer.![]()
Ziyech geen topper noemen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In potentie, wellicht, maar die zou ik nog geen toppers willen noemen. Dan moeten ze hun hoogste niveau langer vasthouden, constanter worden.
Doe niet zo mal.wooblabalurg![]()
Als Klaassen hier als rechtshalf gaat spelen is hij wel gewoon één van de beste spelers van Ajax.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Enige probleem is dat we geen echte toppers meer hebben, op dit moment. Misschien Klaassen, maar daar ben ik nog steeds niet over uit.
En we hebben ook nog Dolberg in de spits en Traoré nu gehuurd die erg goed is. Younes voor Ajax ook een goede speler, al zie ik hem niet echt een grote carrière hebben na Ajax.Oh.![]()
Wel erg dromerig hoor en nog steeds. Maar door pure klasse wel gewoon in de top 20 middenvelders van de wereld denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen wel. Die was op jonge leeftijd gewoon al heel erg bepalend.
Ik had niet verwacht dat dat soort type's nog mee konden op het hedendaagse topniveau. Maar zoals je weet zit ik wel vaker mis.Groot fan van User Wotte![]()
Eriksen was ook gewoon goed fit waardoor hij de hele wedstrijd meekon. Dan overleef je het wel helemaal als je dan ook nog buitengewoon goed kan voetballen, zeker als je vooral speelt tegen domme krachten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel erg dromerig hoor en nog steeds. Maar door pure klasse wel gewoon in de top 20 middenvelders van de wereld denk ik.
Ik had niet verwacht dat dat soort type's nog mee konden op het hedendaagse topniveau. Maar zoals je weet zit ik wel vaker mis.Oh.![]()
Ajax heeft een hartstikke leuk elftal nu inderdaad, als Bosz het aan de praat krijgt en de talenten zich gaan ontwikkelen wordt het genieten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Klaassen hier als rechtshalf gaat spelen is hij wel gewoon één van de beste spelers van Ajax.
En we hebben ook nog Dolberg in de spits en Traoré nu gehuurd die erg goed is. Younes voor Ajax ook een goede speler, al zie ik hem niet echt een grote carrière hebben na Ajax.
Vooral in Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt heb ik ook erg veel vertrouwen, vanuit de jeugd.![]()
Hopelijk kan De Ligt volgend jaar al bij de selectie komen en dan Veltman uit de basis spelen. Kan je Viergever en Westermann laten gaan en dan nog misschien 1 CV kopen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax heeft een hartstikke leuk elftal nu inderdaad, als Bosz het aan de praat krijgt en de talenten zich gaan ontwikkelen wordt het genieten.
Vooral in Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt heb ik ook erg veel vertrouwen, vanuit de jeugd.
Voor Frenkie en Nouri is het wat minder makkelijk om een basisplaats te veroveren
Oh.![]()
De Ligt gaat de opvolger van Riedewald worden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kan De Ligt volgend jaar al bij de selectie komen en dan Veltman uit de basis spelen. Kan je Viergever en Westermann laten gaan en dan nog misschien 1 CV kopen.
Voor Frenkie en Nouri is het wat minder makkelijk om een basisplaats te veroverenGroot fan van User Wotte![]()
Huh Riedewald is een middenvelder.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De Ligt gaat de opvolger van Riedewald worden.Oh.![]()
Ziyech heeft al niet gezeurd om een vergoeding voor de sportzaak van zijn broer dus dat heeft hij al mee.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:42 schreef Plasterk het volgende:
Ik hoop voor jullie dat ziyech geen Elham 2 wordt.Oh.![]()
Ik zie De Ligt ook eerder als een CVM dan een verdediger hoor. De toekomst zou dat uit moeten wijzen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh Riedewald is een middenvelder.Groot fan van User Wotte![]()
Klaassen is na dit jaar weg. En als ziyech een goed jaar heeft zie ik die ook wel vertrekken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kan De Ligt volgend jaar al bij de selectie komen en dan Veltman uit de basis spelen. Kan je Viergever en Westermann laten gaan en dan nog misschien 1 CV kopen.
Voor Frenkie en Nouri is het wat minder makkelijk om een basisplaats te veroveren
En als bazoer weggaat sta ik ook niet raar te kijkenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja tuurlijk in potentiequote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In potentie, wellicht, maar die zou ik nog geen toppers willen noemen. Dan moeten ze hun hoogste niveau langer vasthouden, constanter worden..
Klaassen zie ik wel naar Inter gaan of een Chelsea, maar ik verwacht eerder een subtopper. Ploegen die niet echt voetballend spelen, maar heel direct spelen. Een echte absolute topper gaat hij natuurlijk niet worden.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Dan hebben we ook al Carel Eiting als '6' bij de selectie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zie De Ligt ook eerder als een CVM dan een verdediger hoor. De toekomst zou dat uit moeten wijzen.Ligt eraan of we CL halen, dan zie ik Ziyech nog best een jaartje blijven. Klaassen zal sowieso wel vertrekken ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Klaassen is na dit jaar weg. En als ziyech een goed jaar heeft zie ik die ook wel vertrekken.
En als bazoer weggaat sta ik ook niet raar te kijkenOh.![]()
Dat is toch geen probleem?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hebben we ook al Carel Eiting als '6' bij de selectie.
[..]
Ligt eraan of we CL halen, dan zie ik Ziyech nog best een jaartje blijven. Klaassen zal sowieso wel vertrekken ja.
Het is een van de lastigste in te vullen posities voor Ajax en misschien wel in het profvoetbal op goede backs na.Groot fan van User Wotte![]()
Het is wel het beste als de '6' uit de eigen jeugd komt. Als je kijkt naar wie het daarvan goed deden de laatste jaren (Anita, Blind, Riedewald) t.o.v. de aankopen die daar stonden (Theo Janssen, Gudelj, Serero)quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem?
Het is een van de lastigste in te vullen posities voor Ajax en misschien wel in het profvoetbal op goede backs na.Oh.![]()
Mwa.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel het beste als de '6' uit de eigen jeugd komt. Als je kijkt naar wie het daarvan goed deden de laatste jaren (Anita, Blind, Riedewald) t.o.v. de aankopen die daar stonden (Theo Janssen, Gudelj, Serero)
Serero is niet gehaald als ''6''.Tja en Gudelj en Janssen waren bij hun beide clubs ook gewoon aanvallende middenvelders. Maar bij Ajax heerst er een bepaalde arrogantie dat ze dat hun in een paar maanden wel even bijbrengen.
Serero heeft daar wel een tijdje gespeeld, was wel de beste van alle aankopen daar maar was wel minder dan de spelers uit de eigen jeugd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa.
Serero is niet gehaald als ''6''.Tja en Gudelj en Janssen waren bij hun beide clubs ook gewoon aanvallende middenvelders. Maar bij Ajax heerst er een bepaalde arrogantie dat ze dat hun in een paar maanden wel even bijbrengen.
En ja Ajax heeft altijd de drang om spelers om te turnen
Oh.![]()
Vooral F. de Boer die in Gudelj en Theo cvm's ziet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero heeft daar wel een tijdje gespeeld, was wel de beste van alle aankopen daar maar was wel minder dan de spelers uit de eigen jeugd.
En ja Ajax heeft altijd de drang om spelers om te turnen
Is meer zijn onkunde en die van Overmars.![]()
Het is bij Ajax al jaren aan de gang hoor. Ook zo'n Sonck die spits was werd op de flanken gezet (deden ze weer met Cassierra). En Anita op linksback zetten terwijl hij een rechtsbenige middenvelder isquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vooral F. de Boer die in Gudelj en Theo cvm's ziet.
Is meer zijn onkunde en die van Overmars.
Oh.![]()
Brian Laudrup werd als vervanger van Jari gehaald maar verzoop op de 10 positie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is bij Ajax al jaren aan de gang hoor. Ook zo'n Sonck die spits was werd op de flanken gezet (deden ze weer met Cassierra). En Anita op linksback zetten terwijl hij een rechtsbenige middenvelder is'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Anita was toen uit nood en het beste wat ze hadden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is bij Ajax al jaren aan de gang hoor. Ook zo'n Sonck die spits was werd op de flanken gezet (deden ze weer met Cassierra). En Anita op linksback zetten terwijl hij een rechtsbenige middenvelder is
Sonck sowieso
Daar speelde Knopper toch een heel seizoen ?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Brian Laudrup werd als vervanger van Jari gehaald maar verzoop op de 10 positie.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iemand zijn club kaart al binnen? ik wacht er nog steeds op... Krijg je alleen een e-mail? of toch nog een pasje thuis op de mat.![]()
Ik ook niet, maar heb je de codes niet gewoon via mail? Inloggen op mijn Ajax kaart oid?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:22 schreef LethalNinja het volgende:
Iemand zijn club kaart al binnen? ik wacht er nog steeds op... Krijg je alleen een e-mail? of toch nog een pasje thuis op de mat.![]()
Ja Laudrup werd snel van de 10 afgehaald.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar speelde Knopper toch een heel seizoen ?'Wish I was old and a little sentimental'
Litmanen maakt meer kapot dan je lief is , zie Kinkladze, Dani en Petersenquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja Laudrup werd snel van de 10 afgehaald.RED ONS HENNIEGOD![]()
Uiteraard. Maar er werd hierboven een beetje gedaan alsof je trots moet zijn op 3 eredivisiewaardige middenvelden. Dat is natuurlijk onzin. Je hebt maximaal 4 middenvelders die Ajax-waardig zijn en in vorm. De rest is of gehypt en is maar afwachten of het ooit nog wat wordt (Bazoer, Sinkgraven, Nouri) of gewoon lachwekkend en afschrijfwaardig.quote:Op donderdag 8 september 2016 19:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klaassen-riedewald-ziyech wel natuurlijk
Overigens, een middenveld van de Beek-Nouri-de Jong is natuurlijk helemaal niet Eredivisiewaardig. Daar degradeer je direct mee. Ik zeg niet dat er geen potentie in zit, maar als je dat nu wekelijks opstelt dan ga je gewoon laag in de rechterrij eindigen.![]()
geen idee hoe dat zit, ik heb een email maar snap het hele gebeuren verder niet zo goedquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb je de codes niet gewoon via mail? Inloggen op mijn Ajax kaart oid?![]()
![]()
Zo jaloers wederom.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er werd hierboven een beetje gedaan alsof je trots moet zijn op 3 eredivisiewaardige middenvelden. Dat is natuurlijk onzin. Je hebt maximaal 4 middenvelders die Ajax-waardig zijn en in vorm. De rest is of gehypt en is maar afwachten of het ooit nog wat wordt (Bazoer, Sinkgraven, Nouri) of gewoon lachwekkend en afschrijfwaardig.
Overigens, een middenveld van de Beek-Nouri-de Jong is natuurlijk helemaal niet Eredivisiewaardig. Daar degradeer je direct mee. Ik zeg niet dat er geen potentie in zit, maar als je dat nu wekelijks opstelt dan ga je gewoon laag in de rechterrij eindigen.![]()
Wat is eredivisie waardig? Is dat meedoen voor de titel of middenmoot? Zijn clubs die hebben een veel minder middenveld in de Eredivisie.quote:![]()
Minder dan van de Beek-Nouri-de Jong? Dan moet je echt onder plek 15 gaan zoeken hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is eredivisie waardig? Is dat meedoen voor de titel of middenmoot? Zijn clubs die hebben een veel minder middenveld in de Eredivisie.
Het gaat nu niet om potentie hè. We hebben het over de kwaliteiten op dit moment. Dat middenveld wordt gewoon compleet aan gort gespeeld door vrijwel elke eredivisieclub. Is het niet op pure kracht of tactiek, dan wel op spel intelligentie eb ervaring.
En dat is helemaal geen schande gelet op leeftijd en ervaring.![]()
Toch vreemd dat een dergelijk middenveld vrij makkelijk bovenin de JL meedoetquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Minder dan van de Beek-Nouri-de Jong? Dan moet je echt onder plek 15 gaan zoeken hoor.
Het gaat nu niet om potentie hè. We hebben het over de kwaliteiten op dit moment. Dat middenveld wordt gewoon compleet aan gort gespeeld door vrijwel elke eredivisieclub. Is het niet op pure kracht of tactiek, dan wel op spel intelligentie eb ervaring.
En dat is helemaal geen schande gelet op leeftijd en ervaring.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
A: We zijn net onderweg in het seizoen dus plaatsen nu zeggen niets.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vreemd dat een dergelijk middenveld vrij makkelijk bovenin de JL meedoet
B: De top van de Jupiler League is natuurlijk van het niveau degradanten in de Eredivisie.
C: Er spelen ook wel eens andere middenvelders.
Oftewel, heel slecht argument.![]()
A: Wat zegt de huidige nummer 15 dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
A: We zijn net onderweg in het seizoen dus plaatsen nu zeggen niets.
B: De top van de Jupiler League is natuurlijk van het niveau degradanten in de Eredivisie.
C: Er spelen ook wel eens andere middenvelders.
Oftewel, heel slecht argument.
B: Ja, de nummer 15 ook zo ongeveer
C: Wij kijken ook.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De naam Nouri hoor ik al jáááren en is nog steeds geen vaste waarde bij Ajax. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Minder dan van de Beek-Nouri-de Jong? Dan moet je echt onder plek 15 gaan zoeken hoor.
En dat is helemaal geen schande gelet op leeftijd en ervaring.![]()
Van die drie heeft de Jong verreweg de meeste potentie, grappig genoeg de enige die ze niet zelf hebben opgeleid.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De naam Nouri hoor ik al jáááren en is nog steeds geen vaste waarde bij Ajax. Zegt genoeg.
Maar dat talent zullen ze er bij Ajax in de jeugdopleiding ook wel weer uitrammen.![]()
Dus jij denkt het beter te weten dan mensen die hem wekelijks zien spelen, zonder hem zelf te hebben zien spelen? Okequote:Op vrijdag 9 september 2016 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De naam Nouri hoor ik al jáááren en is nog steeds geen vaste waarde bij Ajax. Zegt genoeg.![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus jij denkt het beter te weten dan mensen die hem wekelijks zien spelen, zonder hem zelf te hebben zien spelen? Oke![]()
Zeg dan dat je hem niks vind omdat je hem hebt zien spelenquote:Frank speelde het liefst met drie beukers op het middenveld en Bosz is nog bezig met het opruimen van de rotzooi van Frank
![]()
Citeer even waar ik dat zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zeg dan dat je hem niks vind omdat je hem hebt zien spelen![]()
![]()
Ik schrok toen ik las dat ie nog steeds niet zijn debuut heeft gemaakt, wtfquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Bolasie heeft gelijk. Er wordt al jaren op Nouri gerukt, maar hij is al 19...![]()
Ben je inmiddels bijgekomen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik schrok toen ik las dat ie nog steeds niet zijn debuut heeft gemaakt, wtf![]()
I'm not your buddy, friend.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Citeer even waar ik zeg dat jij dat zegt
I'm not your friend, mate.![]()
Inderdaad, als je 19 bent en dan al niet in het eerste van het grote Ajax hebt gespeeld kan je wel afgeschreven worden.![]()
Veel te oud natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:15 schreef Bronson_ het volgende:
Inderdaad, als je 19 bent en dan al niet in het eerste van het grote Ajax hebt gespeeld kan je wel afgeschreven worden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dan maar 15 miljoen gulden betalen voor Kinkladze omdat de vrouw van Laudrup in 1998 besloot dat Londen een geschiktere stad was dan Amsterdam. Na een geweldige solo tegen PSV nooit meer wat van Kinkladze vernomenquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Litmanen maakt meer kapot dan je lief is , zie Kinkladze, Dani en Petersen
'Wish I was old and a little sentimental'
Werd wijsgemaakt dat Litmanen ging vertrekken . Litmanen ging niet en toen moest die op linksbuiten spelen , een positie waarop die nog nooit gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan maar 15 miljoen gulden betalen voor Kinkladze omdat de vrouw van Laudrup in 1998 besloot dat Londen een geschiktere stad was dan Amsterdam. Na een geweldige solo tegen PSV nooit meer wat van Kinkladze vernomenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wel jammer. Was bij City toch een beganigd speler.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Werd wijsgemaakt dat Litmanen ging vertrekken . Litmanen ging niet en toen moest die op linksbuiten spelen , een positie waarop die nog nooit gespeeld heeft.'Wish I was old and a little sentimental'
Daar kreeg die alle vrijheid , mentaliteit van een zak aardappelenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel jammer. Was bij City toch een beganigd speler.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kindertjes uit bed halen iedereen, dit wilt u niet missen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:22 schreef Brammess het volgende:
00:40 interview met Ziyech op ziggo
Ik kijk wel even mee.![]()
Het is even uitgesteld denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kindertjes uit bed halen iedereen, dit wilt u niet missen.
Ik kijk wel even mee.![]()
Dat vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is even uitgesteld denk ik.![]()
Dan zou hij de eerste zijn die bang is van de Cilquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziyech durfde vast niet te komen voor Cillessen weg was.
#PanenkaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zonder broek naar de Arena dusquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens verandert er volgens Mike alleen iets in de voorhoede.
Younes - Traore - Ziyech![]()
Nudist.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zonder broek naar de Arena dus![]()
Gudeljgod speelt dusquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens verandert er volgens Mike alleen iets in de voorhoede.
Younes - Traore - Ziyech![]()
![]()
Zyech op rechtsbuiten
😂😂😂
Heeft Overmars een relatie met Gudelj of zo , zodat Bosch verplicht wordt die gast maar steeds op te stellen ?Ik ben inmiddels overleden![]()
Bang dat de familie gaat staken, dan ligt de halve club plat.quote:Op zaterdag 10 september 2016 07:42 schreef Enchanter het volgende:
Zyech op rechtsbuiten
😂😂😂
Heeft Overmars een relatie met Gudelj of zo , zodat Bosch verplicht wordt die gast maar steeds op te stellen ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: