SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ziyech op rechtsvoor Nouri op midlinksquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze veel samen spelen
Dat zou het geilst zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech op rechtsvoor Nouri op midlinksOh.![]()
hallo Geertquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jong ajax wordt ff afgemaakt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, wout weghorst speelt voor Jong az en volgens mij ontbreken veel spelers bij jong ajax die nog met de nationale teams zijn.quote:![]()
Als die twee samen gaan spelen!quote:![]()
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. ~ Benjamin Franklin.![]()
Zolang ie nouri maar niet overhaalt voor marokko te spelentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 13:35:30Vliegende start! 🙌👊 https://t.co/x93x2BkF5v reageer retweet
![]()
![]()
Ach, daar komt hij tenminste nog een keer bij de selectie. Dat gast hem bij Oranje zeker niet lukken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:49 schreef skysherrif het volgende:
Zolang ie nouri maar niet overhaalt voor marokko te spelentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 06-09-2016 om 13:35:30Vliegende start! 🙌👊 https://t.co/x93x2BkF5v reageer retweet
![]()
Nouri en Ziyech slopen iedere verdediging.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Slechte act.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nouri en Ziyech slopen iedere verdediging.![]()
ok gastquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, daar komt hij tenminste nog een keer bij de selectie. Dat gast hem bij Oranje zeker niet lukken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heey baddrtje alles goedBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
je verwekking was een slechte actquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat rijmt.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Zeker, maar waarom moet Ziyech meteen weer omgaan met Nouri en Younes? Omdat ze moslims zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van creatieve middenvelders hield.![]()
![]()
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom moet Ziyech meteen weer omgaan met Nouri en Younes? Omdat ze moslims zijn?![]()
kabel. moslimkliekje.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:49 schreef skysherrif het volgende:
![]()
Dat is toch niet zo gek. Ziyech zal eerder toe trekken naar de jongens uit de selectie die van het straattaal zijn, dan naar Klaassen/Veltman/van de Beek/ Viergever die lekker aan het kezen zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zeker, maar waarom moet Ziyech meteen weer omgaan met Nouri en Younes? Omdat ze moslims zijn?Oh.![]()
Hij voelt zich te goed voor het Arische ras?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek. Ziyech zal eerder toe trekken naar de jongens uit de selectie die van het straattaal zijn, dan naar Klaassen/Veltman/van de Beek/ Viergever die lekker aan het kezen zijn.![]()
Haal vd beek uit dat lijstje. Heb je hem wel eens horen praten haha.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek. Ziyech zal eerder toe trekken naar de jongens uit de selectie die van het straattaal zijn, dan naar Klaassen/Veltman/van de Beek/ Viergever die lekker aan het kezen zijn.![]()
Ik hoop maar dat je trollt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij voelt zich te goed voor het Arische ras?Oh.![]()
Ziyech. Komt. Nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Heiko gaat er wel even met gestrekt been in bij Ziyech. Duitsers laten niet met zich sollen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormenquote:![]()
![]()
Zo gaat dat toch overal met groepen mensen, dat je naar de mensen toe trekt met wie je gezamenlijke interesses hebt of een cultuur deelt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormen
Als ze maar gewoon prima omgaan met de andere groepjes binnen de selectie en goed samenspelen.Oh.![]()
quote:Hakim Ziyech heeft dinsdag zijn eerste training als Ajacied afgewerkt. De van FC Twente overgekomen middenvelder toonde direct zijn kwaliteiten.
Na een warm welkom van zijn nieuwe teamgenoten kende Ziyech op De Toekomst een vliegende start.
Na eerst een bal op de lat te hebben geknald, maakte de Marokkaan tijdens zijn debuut op het trainingsveld meteen ook zijn eerste 'Amsterdamse' trainingsgoal. Ziyech besloot de oefensessie bovendien met een zege in de partijvorm.
Het afgelopen weekeinde kwam de linkspoot uit voor Marokko. In het duel met Sao Tomé en Principe (2-0 zege) was hij eenmaal trefzeker vanaf de stip.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bron?quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:53 schreef Bronson_ het volgende:
Nouri heeft de dochter van Baddertje geneukt.![]()
De dochter van Badr is 4 jaar oud gekquote:Op dinsdag 6 september 2016 17:53 schreef Bronson_ het volgende:
Nouri heeft de dochter van Baddertje geneukt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De dochter van Badr is 4 jaar oud gekOh.![]()
Ok...quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij zit onder dr bed net als Poepzor
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet die Badder mongool.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De dochter van Badr is 4 jaar oud gek![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormen![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.quote:FC Twente zal de verrichtingen van Hakim Ziyech bij zijn nieuwe club Ajax nauwlettend in de gaten houden. De Tukkers hebben er baat bij als de Marokkaan goed presteert in Amsterdam.
Ziyech verkaste vorige week voor een bedrag van elf miljoen euro naar Ajax, waardoor de Twente kas gespekt werd. Dat bedrag kan echter oplopen wanneer de middenvelder zichzelf laat zien in Amsterdam, aldus interim-directeur Onno Jacobs. Twente krijgt een vast bedrag wanneer Ziyech ooit nog wordt doorverkocht.
Ook ontvangen de Tukkers een bonus wanneer Ajax goed presteert. "Als het goed gaat met Ajax en Ziyech, is dat goed voor FC Twente', luidt de reactie van Jacobs, geciteerd door Twente Fans. Ziyech zette zijn handtekening onder een vijfjarige verbintenis bij Ajax. De middenvelder was vorig seizoen de grote man bij Twente, met zeventien doelpunten en tien assists.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel gunstig dat Twente tegen Ajax een financieel belang heeft bij verliezen.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Welke wandelgangen?quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.![]()
dat betekend geen schriftelijke bron, zelf gehoord.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Racistquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteraard joh. Ziyech en Nouri op het middenveld met Riedewald erachter zou genot zijn. Valt alleen wel erg op dat ze meteen kabels vormen![]()
![]()
Eindelijk vallen de puzzelstukjes op hun plek, die hele Angelsaksische / Froome verheerlijking van jou is gewoon een racistisch dingetjequote:![]()
![]()
quote:Onjuist en tevens niet correct. Ik zag dat anderen ook al zoiets als "kabel" postte. Het viel gewoon op dat Ziyech meteen richting Younes, Nouri en El Ghazi trok. In het filmpje van de training zie je hem echter ook met Dijks.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eindelijk vallen de puzzelstukjes op hun plek, die hele Angelsaksische / Froome verheerlijking van jou is gewoon een racistisch dingetje![]()
Gaat ie op links spelen?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Onjuist en tevens niet correct. Ik zag dat anderen ook al zoiets als "kabel" postte. Het viel gewoon op dat Ziyech meteen richting Younes, Nouri en El Ghazi trok. In het filmpje van de training zie je hem echter ook met Dijks.![]()
waar maak je dat uit op? denk het niet overigensquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax kan sowieso elftal met middenvelders opstellen,quote:Op woensdag 7 september 2016 09:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waar maak je dat uit op? denk het niet overigens
Ghazi kan als back nog![]()
Ghazi als back?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ajax kan sowieso elftal met middenvelders opstellen,
Ghazi kan als back nog
spelen met 11 middenvelders?
rustig met de pilletjes Piet, je gaat ijlen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ghazi is als buitenspeler is geen top, als spits ook niet, middenvelder gaat het ook niet worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ghazi als back?
spelen met 11 middenvelders?
rustig met de pilletjes Piet, je gaat ijlen.
Omscholen naar rechtsback. Werkt dat niet snel verkopen.![]()
Twente krijgt gewoon wat centjes als Ajax kampioen wordt. Benieuwd hoe fel Twente speelt op 6 april 2017.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.![]()
En wat zou daar precies mis mee zijn? Misschien ben jij een uitzondering, maar de meeste mensen zoeken andere mensen op op wie ze lijken.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Onjuist en tevens niet correct. Ik zag dat anderen ook al zoiets als "kabel" postte. Het viel gewoon op dat Ziyech meteen richting Younes, Nouri en El Ghazi trok. In het filmpje van de training zie je hem echter ook met Dijks.![]()
Mij valt zoiets niet op.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Nouri is een stuk breder dan Ziyech trouwens, dus daar kan het bij de parel van onze jeugdopleiding niet aan liggen.![]()
Ik las gisteren in de krant dat ASV Dronten 30000 euro krijgt als opleidingsvergoeding.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In tegenstelling tot eerdere berichten dus wel een doorverkoop "percentage" al is het een vast bedrag. Op de wandelgangen hoor ik dat dat zo'n 2 mil is.
Lekker voor zo'n amateurcluppie
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Van wie?quote:Op woensdag 7 september 2016 08:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat betekend geen schriftelijke bron, zelf gehoord.![]()
Ik vond hem 1 van de beteren.quote:
Jammer dat hij die kansen miste.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
was alweer even geleden dat ze Wim Jonk zwart hadden gemaakt.quote:Het is weer rustig in het technisch hart van Ajax. Sinds het vertrek van Wim Jonk als hoofd jeugdopleiding wordt er volgens Dennis Bergkamp weer op een constructieve manier met elkaar overlegd.
Nieuw bij dat overleg is Saïd Ouaali, die sinds deze zomer definitief de opvolger van Jonk is. Het vertrek van Jonk wil niet zeggen dat iedereen nu dezelfde mening heeft. "Het gaat er niet zozeer om dat je op één lijn zit", zegt Bergkamp in gesprek met Ajax TV. "Ik vind dat je verschillende meningen mag hebben. Die blijven ook, als je maar respecteert waarom die beslissing en mening er is."
"Als dat puur inhoudelijk is, heb ik er totaal geen moeite mee om af en toe eens te zeggen 'dan ga ik op jou af, Edwin, Marc of Saïd'. Dan kunnen we daarna gewoon verder in beslissingen nemen", aldus Bergkamp, die zelf ook een andere rol bekleedt. Hij focust zich sinds deze zomer meer op de jeugdopleiding en de ondersteuning van Ouaali. Tijdens wedstrijddagen zit hij daardoor niet meer op de bank bij wedstrijden van het eerste elftal.
maar hij is dus nog niet vergetenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ondanks de matige start ben ik benieuwd hoeveel van jullie collega Ajacieden denken dat wij volgend jaar gewoon weer met die schaal op het Leidse of P2 staan. Ik zeg dan het gewoon gebeurd.![]()
![]()
Ik denk dat we tweede worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:39 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks de matige start ben ik benieuwd hoeveel van jullie collega Ajacieden denken dat wij volgend jaar gewoon weer met die schaal op het Leidse of P2 staan. Ik zeg dan het gewoon gebeurd.![]()
Nergens op gebaseerdquote:Op woensdag 7 september 2016 18:39 schreef Iwanius het volgende:
Ondanks de matige start ben ik benieuwd hoeveel van jullie collega Ajacieden denken dat wij volgend jaar gewoon weer met die schaal op het Leidse of P2 staan. Ik zeg dan het gewoon gebeurd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ajax wordt derde of vierde. Geen ramp, zolang we maar weer leuke wedstrijden gaan zien en volgend seizoen er echt klaar voor zijn.![]()
Goeie grap. Gewoon minimaal 2e natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wordt derde of vierde. Geen ramp, zolang we maar weer leuke wedstrijden gaan zien en volgend seizoen er echt klaar voor zijn.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Vierde, Feyenoord 3e, AZ 2e, PSV kampioen. Feyenoord huurt de Coolsingel af omdat ze eindelijk boven Ajax eindigen en dat is beter dan welke prijs dan ook.quote:Op woensdag 7 september 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wordt derde of vierde. Geen ramp, zolang we maar weer leuke wedstrijden gaan zien en volgend seizoen er echt klaar voor zijn.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jij trapte in de 'Zyjech' komt niet actquote:Op woensdag 7 september 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt 'gewoon' tweede. Mensen die nog steeds in de grap van Rotterdam blijven trappen, lol.![]()
Plaag die jongen nou eens niet, niemand neemt hem al serieus.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij trapte in de 'Zyjech' komt niet act![]()
Sorryquote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plaag die jongen nou eens niet, niemand neemt hem al serieus.![]()
Plaag. Hem. Niet.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plaag die jongen nou eens niet, niemand neemt hem al serieus.![]()
Gaap.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij trapte in de 'Zyjech' komt niet act![]()
Sinkgodquote:Op woensdag 7 september 2016 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We hebben Sink al gr gr, Jr.
Oh.![]()
Mensen die nog steeds denken dat Ziyech komt.Transferperiode zit er al op, we hebben sink al en we hebben al genoeg middenvelders.
Ja, laten we Ajacied422 even verwijten dat hij wèl logisch kan nadenken.
Enige fout was het overschatten van Overmars, die zat toch meer op één lijn met alle paniekschreeuwers hier dan gedacht.![]()
enige foute is het te laat halen van Ziyech.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja, laten we Ajacied422 even verwijten dat hij wèl logisch kan nadenken.
Enige fout was het overschatten van Overmars, die zat toch meer op één lijn met alle paniekschreeuwers hier dan gedacht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad, Ajax had hem 1 jaar geleden al moeten halen, totaal onlogisch dat het zo lang duurde. Daarom ook niet gek dat mensen er vanuit gingen dat ie niet meer kwam, met dat pauperbeleid van ons.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
enige foute is het te laat halen van Ziyech.![]()
Enige fout is dat ze zich volledig hebben laten leiden door paniek en gelul dat Schone, Serero en Bazoer eventueel nog verkocht zouden worden. Lachwekkend beleid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: