Helaas. Gewoon af gaan tellen naar de lapo gaat me wat te ver, gebagger voor de lapo heb ik geen zin inquote:
Ik had wat belangrijks te melden jaquote:Op maandag 5 september 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas. Gewoon af gaan tellen naar de lapo gaat me wat te ver, gebagger voor de lapo heb ik geen zin in
Jouw probleem. Je hebt nog geluk dat ik je niet ook op je OP pakquote:Op maandag 5 september 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had wat belangrijks te melden ja
Nou, poehpoeh.quote:Op maandag 5 september 2016 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jouw probleem. Je hebt nog geluk dat ik je niet ook op je OP pak
ah, ik ben niet de enige die er zo over dachtquote:
quote:Op maandag 5 september 2016 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah, ik ben niet de enige die er zo over dacht
Staat toch gewoon in de TT?quote:Op maandag 5 september 2016 21:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Kut een rel , en ik heb 'm gemist.
Samenvatting iemand?
Geen idee, ik heb nog meer dingen te doen en de vorige TT is me ontgaan.quote:
Nee, d4v1d is gewoon een hele behulpzame jongenquote:Op maandag 5 september 2016 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Yasmin.quote:Op maandag 5 september 2016 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Normaal kom je niet verder dan dat die zijn bek moet houden?quote:Op maandag 5 september 2016 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, d4v1d is gewoon een hele behulpzame jongen
Ik kan er nu voor zorgen dat hij tijdelijk z'n bek houdtquote:Op maandag 5 september 2016 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Normaal kom je niet verder dan dat die zijn bek moet houden?
Hangt er weer een of ander kind aan je tepel?quote:Op maandag 5 september 2016 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog meer dingen te doen
quote:Op maandag 5 september 2016 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens ik groot nieuws
Ik heb eindelijk een huisdier.
Hij heet Frits Karel Boris de Vlieg.
Met zijn grappen wel ja, niet als die gewoon normaal doet.quote:Op maandag 5 september 2016 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Normaal kom je niet verder dan dat die zijn bek moet houden?
awwwquote:Op maandag 5 september 2016 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens ik groot nieuws
Ik heb eindelijk een huisdier.
Hij heet Frits Karel Boris de Vlieg.
nope. Ik was bezig om kaasstengels te bakkenquote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hangt er weer een of ander kind aan je tepel?
Het is uitzonderlijk. Maar wel mogelijkquote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zijn grappen wel ja, niet als die gewoon normaal doet.
quote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zoek nog een kooi voor hem.
[ afbeelding ]
Ik knal ze nu kapot met mijn elektrische vliegenmepper.quote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zoek nog een kooi voor hem.
[ afbeelding ]
Frits vond dat niet leuk om te lezen. Kun je je taalgebruik misschien een beetje aanpassen?quote:Op maandag 5 september 2016 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik knal ze nu kapot met mijn elektrische vliegenmepper.
Waarom zie ik nu een pikachu op m'n netvliesquote:Op maandag 5 september 2016 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik knal ze nu kapot met mijn elektrische vliegenmepper.
tot 12 is acceptabel toch?quote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een tijdje zo'n groene sprinkhaan die zich altijd snel verstopte achter de buitenspiegel zodra ik ging rijden. Toen die opeens binnen wilde zitten heb ik hem vriendelijk gebonjourdquote:Op maandag 5 september 2016 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
awww
Ik heb een tijdje een meereisrups op mijn autoruit gehad, is heel NL meegereden, ging zelfs verpoppen en toen was hij op een ochtend uitgevlogen.
Toen was ik wel verdrietig.
Frits schudt heftig zijn lichaam...quote:Op maandag 5 september 2016 21:40 schreef Oversight het volgende:
Vliegen hebben graag iets om in te zwemmen.
[ afbeelding ]
Niet te hard roepen....voor je het weet komen die pokemonhunters je ogen jagen.quote:Op maandag 5 september 2016 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een pikachu op m'n netvlies
een normaal kind speent zichzelf tussen de twee en vier jaar.quote:
Rot op graftak.quote:Op maandag 5 september 2016 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah, ik ben niet de enige die er zo over dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |