Echt een kut drankspel vergeleken met ieder ander drankspel wel.quote:Op maandag 5 september 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan. Maar als je van zuipen houdt is het prima denk ik.
Zelf ben ik meer een genietend drinker.
Mens erger je niet met shotjesquote:Op maandag 5 september 2016 19:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt een kut drankspel vergeleken met ieder ander drankspel wel.
Barricade werkt beterquote:Op maandag 5 september 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mens erger je niet met shotjes
Dat is dodelijker dan mens erger je nieten ja.quote:Op maandag 5 september 2016 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Shots op de rode blokjes bij vorm van barricade. Topshow.
Niet echtquote:Op maandag 5 september 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is kaartje blazen tegenwoordig nog populair?
Meestal drink ik het hardste als ik gewoon aan het drinken ben. Tijdens Kingsen enzo zit je toch vaak tussendoor niet te zuipen omdat je bang bent en shit.quote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
mexxen
hoger lager
paardenracen
en nog wat kaartspellen
maar het is meer om de tijd in te vullen tijdens het bier drinken
quote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
Bij "meest ultieme mancave" kom ik dit tegen, ik ben benieuwd wat voor gek of vrouw dat artikel heeft geschreven.
[ afbeelding ]
Ohja mexxen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
mexxen
hoger lager
paardenracen
en nog wat kaartspellen
maar het is meer om de tijd in te vullen tijdens het bier drinken
Dat is echt een baasjequote:Op maandag 5 september 2016 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik een paar keer tijdens nachtvissen met een paar gram sos.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef JanCees het volgende:
adje kratje is eigenlijk het beste drankspel ooit
maar nog nooit geprobeerd
Ja, ik snapte hem al.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Zoiets is eigenlijk een van mijn dromen. HK weet wat ik bedoel.
Kingsen is wel het enige echt leuke drankspel eigenlijk. iig als je een leuke groep hebtquote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Je had ook 'Kingsen' ofzo. Ik deed nooit mee aan dat soort vreemde drankspelletjes. Gewoon pils zuipen en normaal doen.
eigenlijk wel mee eensquote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Je had ook 'Kingsen' ofzo. Ik deed nooit mee aan dat soort vreemde drankspelletjes. Gewoon pils zuipen en normaal doen.
Zoiets als dit is eigenlijk nog wel realiseerbaar.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is echt een baasje
Maar meer cave dan mancave
Wij deden vaak van die kutspelletjes voor we gingen stappen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
eigenlijk wel mee eens
maar om het tempo wat op te voeren is het wel leuk
Daar gaan mijn handen echt van jeuken. Echt geniaal lijkt me dat om van niks zo'n grot of ruimte te maken en te bewerken tot een mooi eindresultaat.quote:
Waarom zou je het tempo willen opvoeren? Dan drink je gewoon sterk.quote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
eigenlijk wel mee eens
maar om het tempo wat op te voeren is het wel leuk
Eens.quote:Op maandag 5 september 2016 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar gaan mijn handen echt van jeuken. Echt geniaal lijkt me dat om van niks zo'n grot of ruimte te maken en te bewerken tot een mooi eindresultaat.
of je moet het cijfer raden en hoe ver je er af zit moet je aantal drinkenquote:Op maandag 5 september 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij deden vaak van die kutspelletjes voor we gingen stappen.
ja preciesquote:Op maandag 5 september 2016 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je het tempo willen opvoeren? Dan drink je gewoon sterk.
Ja leuk, getal tussen de 1 en 10.000quote:Op maandag 5 september 2016 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
of je moet het cijfer raden en hoe ver je er af zit moet je aantal drinken
van een kaartspel hequote:Op maandag 5 september 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk, getal tussen de 1 en 10.000
Dat idee had ik ook al.quote:Op maandag 5 september 2016 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het goed met elkaar zouden kunnen vinden.
quote:Op maandag 5 september 2016 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoiets als dit is eigenlijk nog wel realiseerbaar.
[ afbeelding ]
en een doos sigaren op tafelquote:Op maandag 5 september 2016 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan de hele klerezooi vullen met bier.
Humidor kamer eraan vastquote:Op maandag 5 september 2016 20:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
en een doos sigaren op tafel
of een pak zware van nelle
te uitgebreidquote:Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
beste drankspel is Eurovision Song Contest Drinking Game. Tering fanatieke troep.
Zou Knut het Vuelta-weekend gemist hebben?quote:Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
beste drankspel is Eurovision Song Contest Drinking Game. Tering fanatieke troep.
alles met die rode bekers is kutquote:
ditquote:
mijn te drukquote:
Ahja heb ik een paar weken geleden gedaan. Verrassend geinig maar zou het niet heel veel vaker doenquote:
wij doen dit in het huis altijd, moeilijk fanatiek met 15 man en 50 van die cupsquote:Op maandag 5 september 2016 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja heb ik een paar weken geleden gedaan. Verrassend geinig maar zou het niet heel veel vaker doen
is onze favoriete sterke drank in de vriendengroepquote:Op maandag 5 september 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wodka heb ik echt al heel lang niet meer gedronken.
Konig ludwig weissbierquote:Op maandag 5 september 2016 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja heb ik een paar weken geleden gedaan. Verrassend geinig maar zou het niet heel veel vaker doen
Heerlijk rustig.quote:
Ben geen fan. Waterigquote:Op maandag 5 september 2016 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Konig ludwig weissbier
is dat te beren
Zoek eens op 'Chillstep'. Genoeg gave playlists van 1,5 uur.quote:Op maandag 5 september 2016 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kapi![]()
Het nummertje er na is ook prima. Heeft dit nog een naampje? Genre?
Dank uquote:Op maandag 5 september 2016 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoek eens op 'Chillstep'. Genoeg gave playlists van 1,5 uur.
Je doet maarquote:Op maandag 5 september 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik slinger zo maar eens VI aan.
Dat ik net een Cornetto heb gegeten werkt natuurlijk niet mee dan he.quote:Op maandag 5 september 2016 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Zin in ijs. Geen ijs in huis. Probleem.
Ik heb nog zeker een pak raketjesquote:Op maandag 5 september 2016 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Zin in ijs. Geen ijs in huis. Probleem.
Ik bedoel ijs. Niet van dat smerige waterige spul.quote:Op maandag 5 september 2016 20:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb nog zeker een pak raketjes
Yoghurtijs met bosvruchten van de Appie.quote:Op maandag 5 september 2016 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel ijs. Niet van dat smerige waterige spul.
quote:Op maandag 5 september 2016 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die IPA van net was ook wel genot.quote:Op maandag 5 september 2016 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Yoghurtijs met bosvruchten van de Appie.
Genot
Ik zag 't gebeuren. Mooi werkquote:Op maandag 5 september 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die IPA van net was ook wel genot.
Ijs is waterig spulquote:Op maandag 5 september 2016 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat staat hierquote:Op maandag 5 september 2016 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
Israfil / Yilmaz/ ChechClear wordt dood gegeven.
Weet je nog die militair die was overgelopen?quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2016 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet je nog die militair die was overgelopen?
Das hij.quote:
ja die gast gebruikt duixend verschillende namen.quote:Op maandag 5 september 2016 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Israfil / Yilmaz/ ChechClear
Is hij
maar die is dood dusquote:Op maandag 5 september 2016 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja die gast gebruikt duixend verschillende namen.
naar het schijnt.quote:
Lukt ookquote:Op maandag 5 september 2016 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb mij gisteren vergist, we hadden toch de zaterdag afgesproken.
politie?quote:Op maandag 5 september 2016 22:23 schreef Saind het volgende:
Had trouwens uiteindelijk echt op 1 minuut nog de trein. Waanzinnig gezeik op de markt daar, dude stond een tien minuten door m'n tas te rommelen
Pieckenhagen blijft de grote heldquote:Op maandag 5 september 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Martin Hansen nu bij helden van de velden
Lul eens niet zo dom.quote:Op maandag 5 september 2016 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieckenhagen blijft de grote held
Kosovo is Serviëquote:Op maandag 5 september 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Een 19-voudig Noors international heeft zojuist voor Kosovo gescoord.
KOSOVOGODEN
Kosovo heeft een punt gepakt tegen Finlandquote:Op maandag 5 september 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kosovo is Servië
En nou op ge kk met kosovo
Je had beter om de markt kunnen lopen. Ik had nog goed 5 minuten voor ik de bus in kon.quote:Op maandag 5 september 2016 22:23 schreef Saind het volgende:
Had trouwens uiteindelijk echt op 1 minuut nog de trein. Waanzinnig gezeik op de markt daar, dude stond een tien minuten door m'n tas te rommelen
Servië zou dat punt moeten krijgen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kosovo heeft een punt gepakt tegen Finland.
Genoeg potentie om het EK2020 te halen.
Servië is qua voetbalzaken een grote puinhoop.quote:Op maandag 5 september 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Servië zou dat punt moeten krijgen.
Beetje zoals Nederland.quote:Op maandag 5 september 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Servië is qua voetbalzaken een grote puinhoop.
Had niet gedacht dat ze zo moeilijk zouden doenquote:Op maandag 5 september 2016 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had beter om de markt kunnen lopen. Ik had nog goed 5 minuten voor ik de bus in kon.
Volle rugtassen zijn wel een dingetje.quote:Op maandag 5 september 2016 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat ze zo moeilijk zouden doen
Zouden we nu echt 4-4-2 spelen?quote:Op maandag 5 september 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt weer genieten morgen van stugge #BlindTactics
Heb ik gemerktquote:Op maandag 5 september 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volle rugtassen zijn wel een dingetje.
Ik heb alleen gelezen dat we Blind - Van Dijk - Bruma - Janmaat hebben. Lekker weer overhoop gooienquote:Op maandag 5 september 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zouden we nu echt 4-4-2 spelen?
Voetbal is een spel van fouten, zo ontdekken ze in Moldavië.twitter:tomwfootball twitterde op maandag 05-09-2016 om 22:54:44Moldova coach Igor Dobrovolski: "If Wales had been much better, I'd congratulate them. But they scored four times because of our mistakes." reageer retweet
Blind heeft eindelijk door dat Sneijder op een middenveld niet meer kan?quote:Op maandag 5 september 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
@opper
Zoet; Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind; Klaassen, Strootman, Wijnaldum; Promes, Janssen, Sneijder.
Blind en Sneijder zou ik niet opstellen. Verder wel content.quote:Op maandag 5 september 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
@opper
Zoet; Janmaat, Bruma, Van Dijk, Blind; Klaassen, Strootman, Wijnaldum; Promes, Janssen, Sneijder.
Zondag kijken we weer naar Rondo.quote:Op maandag 5 september 2016 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Zondag is Toren C er weer. GGMM en ik gaan kijken.
Wat is Rondo?quote:Op maandag 5 september 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag kijken we weer naar Rondo.
Ik snap maar niet wat Pröpper misdaan heeft bij Scholletje.quote:Op maandag 5 september 2016 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Blind en Sneijder zou ik niet opstellen. Verder wel content.
Ziggoquote:Op maandag 5 september 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een voetbaltalkshow van Ziggoden.
slecht weerquote:Op maandag 5 september 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is Albanie - Macedonie gestaakt?
In dat geval zou ik het boek niet versturen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit ontvang ik van de partij aan wie ik een boek verkocht.
Het boek is dus al verzondenquote:Op maandag 5 september 2016 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het boek niet versturen.
2,5 minuut van mn leven door de goot. Dit is niet gewoon slecht meer.quote:Op maandag 5 september 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
GGMM en ik vinden dit smakeloze humor.
Stuur terug dat ie de kk kan krijgen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:21 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het boek is dus al verzondenSinds vorige week dinsdag. Die kerel wordt nu spontaan ongeduldig. Ik heb een intern onderzoek laten starten bij PostNL. Laatste mail contact was op vrijdag toen ik hem daar over informeerde en nu doet die ie zo. Hij kan er in stikken, wie zegt dat hij niet faked dat hij em niet ontvangen heeft.
Ik dacht eigenlijk wel dat jij het zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2,5 minuut van mn leven door de goot. Dit is niet gewoon slecht meer.
Ik heb hem dat op een nette manier ook duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2016 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur terug dat ie de kk kan krijgen.
Rot op joh lampenneukerquote:Op maandag 5 september 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk wel dat jij het zou kunnen waarderen.
Of stuur hem een DVD van Toren C.quote:Op maandag 5 september 2016 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur terug dat ie de kk kan krijgen.
Zie het verschil nietquote:Op maandag 5 september 2016 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of stuur hem een DVD van Toren C.
Dit was al beter ja, al ben ik niet zo van die overval interviews.quote:
Haha 😂quote:Op maandag 5 september 2016 23:35 schreef Caland het volgende:
Vooral mooi dat Bosz antwoordde op de reactie dat Oranje net Ajax was: ja vond je het zo erg?
Bosz is echt de beste infiltrant ooit
#insidejob
Man man manquote:Op maandag 5 september 2016 23:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb hem dat op een nette manier ook duidelijk gemaakt.
gewoon op z'n Haagsquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:22 schreef JanCees het volgende:
Hoe zeg je op een nette manier dat iemand kanker kan krijgen?
Met een whatsapp spraakberichtquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:22 schreef JanCees het volgende:
Hoe zeg je op een nette manier dat iemand kanker kan krijgen?
Ja of bellen denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een whatsapp spraakbericht
Mooi hoe ze met kritiek omgaan, voetballersquote:
Ziggodome? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Vasion, terug uit de Ziggodome? Hoe was het pik!
Formuleer in SMART wat jij hier als mod tegen gaat doen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joezi probeert te doen alsof je een josti bent.
Ik adviseer je om allereerst zijn posts te negeren. Daar wordt ieder mens beter en gelukkiger van. Wij doen de rest.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Formuleer in SMART wat jij hier als mod tegen gaat doen.
Jan Smitquote:
Dat je best wat 'mooie' woorden van JanCees verdient.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van mijn broer moet ik Zondag met Lubach terugkijken.
Wat is jullie mening hierover?
Lulautomaatquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiljan Vloet gaat voor een kamerzetel.
Wat?quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiljan Vloet gaat voor een kamerzetel.
Verwacht hij in het linkerrijtje te komen?quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij staat 43e op conceptkamerlijst van het CDA.
De bus.quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit in de bus. Wees hier jelly.
Nasty.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:09 schreef Saind het volgende:
Ik ga me zo eens even laten freshen. Volgens mij is het een jaar geleden dat ik voor 't laatst naar de kapper ben geweest
Ik heb flink krullen dus het leek me wel geinig om het eens te laten groeien.quote:
quote:
Via de Marktplaats appquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een whatsapp spraakbericht
Heb je zijn moeder erbij gehaald?quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Via de Marktplaats app
Ondertussen zelfs een excuus mogen ontvangen
Ik ga zaterdag weer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga om de 1-2 week meestal
Totaal niet gay verder
Ik heb em uitgenodigd in de webcamchat room van LiveJasmin zodat hij het van zn moeder kon horen dat die fout zit.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je zijn moeder erbij gehaald?
Goedemorgen, ik voel je pijn, ik moet mn thesis aanpassen vóór de 20equote:Op dinsdag 6 september 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen repelsteeltjes. Aan een plan van aanpak werken is niet zo leuk, maar gelukkig is het niet zo groot.
Je moet maar zo denken, het zal vast niet zo groot zijn als die van Blind.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen repelsteeltjes. Aan een plan van aanpak werken is niet zo leuk, maar gelukkig is het niet zo groot.
Ach, het zijn maar vier hoofdstukken in tegenstelling tot een project op mijn vorige studie. Daar waren het er 12 en dan vergeet ik voor het gemak de 88 subparagrafen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, het zal vast niet zo groot zijn als die van Blind.
Is toch kopieren plakken van vorige projectenquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit op een nieuwe opleiding, Hans.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is toch kopieren plakken van vorige projecten
dusquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit op een nieuwe opleiding, Hans.
Ik heb een ideaal beeld voor me dat m'n kind binnen een paar weken goed door wil slapen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu het nog kan zou ik dat maar zoveel mogelijk doen ja.
Mijne deed dat, na 4 weken. Sterker nog, de eerste nacht van thuis slapen schrokken we beide om 05.00 wakker en dachten; oeps we hebben de nachtvoeding overgeslagenquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een ideaal beeld voor me dat m'n kind binnen een paar weken goed door wil slapen.
Elke ouder lacht me uit.
Hoax.quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijne deed dat, na 4 weken. Sterker nog, de eerste nacht van thuis slapen schrokken we beide om 05.00 wakker en dachten; oeps we hebben de nachtvoeding overgeslagen
Tuurlijk kan dat. Don had het ook vrij snel op orde, zei hij. Ken trouwens ook ouders die na 1,5 jaar nog worstelen met de nachtrust. Dat lijkt mij echt pure horror.quote:
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet dat de spytool het niet meer doet, maar doet die andere het nou ook niet meer?
Naam kwijt
Thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/
Dat je naar die linkse republikeinse rat wilt kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van mijn broer moet ik Zondag met Lubach terugkijken.
Wat is jullie mening hierover?
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben rechtdoorzee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat je naar die linkse republikeinse rat wilt kijken
ik ben niet rechts ik ben niet links ik ben een kkmongoolquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben rechtdoorzee.
Waarom praat je zo over jezelf?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben niet rechts ik ben niet links ik ben een kkmongool
mag ik niet realistisch zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom praat je zo over jezelf?![]()
Gaat alles wel goed JanCees?
harde tekstenquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben niet rechts ik ben niet links ik ben een kkmongool
Hoe was onze Lubach?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben rechtdoorzee.
die in hongarijequote:Op dinsdag 6 september 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gezien, want ik had meer zin in een aflevering Ik Vertrek.
Was echt een topshow
Ja met dat stel wat de papieren al tekende voor ze het huis gezien haddenquote:
JC alles komt goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:22 schreef JanCees het volgende:
moet een spoed doen voor het familiebedrijf
kutleven
Vertelquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was bijna dood
Geen grap
Mooi man bijna dood ervaring van de bucketlist
Flesje GHB leeg?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was bijna dood
Geen grap
Mooi man bijna dood ervaring van de bucketlist
Ik ging naar t ziekenhuis met longproblemenquote:
Ja heb je de laatste posts van jezelf gelezen? Ik dacht je kan wat positiviteit gebruiken.quote:
Dus die hartslag 33 bij rust was toch niet zo lekker?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ging naar t ziekenhuis met longproblemen
Werd ineens dubbele longontsteking Google dat das kut
Toen hield mn hart er mee op
Toen hebben ze me zonder echtr hartslag van goes naar Antwerpen gereden
Daar werd ik 3 dagen later wakker geschreeuwd door boze belg
Kam pas vanaf gisteren praten en vandaag staan
Zo.rol ik
Ben je nog beter op de hoogte dan ikquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er is 1.5 week gewoon weg in mn hoofd
Ik weet wel dat we van Griekenland verloren hebben
Ene dokter zegt dat ik daarom leef andere dat t idd wel wat vreemd isquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus die hartslag 33 bij rust was toch niet zo lekker?
teringjantje knutquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo.rol ik
Bij mij heel de jaren 80. kostte wel iets.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er is 1.5 week gewoon weg in mn hoofd
Ik weet wel dat we van Griekenland verloren hebben
wtfquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo.rol ik
Mijn dokter zei een paar weken geleden dat ik jaren bezig ben geweest om m'n lijf te ruïneren. Andere dokter genomen. Ze ligt nog bij te komen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ene dokter zegt dat ik daarom leef andere dat t idd wel wat vreemd is
Weet niet of ik nog mag sporten ofzo
Hey kanker even op. Egocentrische aap.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn dokter zei een paar weken geleden dat ik jaren bezig ben geweest om m'n lijf te ruïneren. Andere dokter genomen. Ze ligt nog bij te komen.
Maar was het een hartaanval dan of wat?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ene dokter zegt dat ik daarom leef andere dat t idd wel wat vreemd is
Weet niet of ik nog mag sporten ofzo
Daar wisten ze niet hoe snel ze me naar Antwerpen moesten sturen toen t echt mis gingquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Caland het volgende:
Ik sta er eigenlijk meer van te kijken dat ze in Goes een ziekenhuis hebben.
Ambulance is idd voor andere mensen. Lig je er plots zelf.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu weer ziekenhuis goes
Gister weer ambulance over de snelweg das echt kut man
Nooit echt klachten gehad verder?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo.rol ik
Waarom naar Antwerpen ?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar wisten ze niet hoe snel ze me naar Antwerpen moesten sturen toen t echt mis ging
Antwerpen wel toppers tering joh
Ze weten t oprecht niet goed. Ze vermoeden dat t virus van mn longen ook mn hart heeft aangetast . Maar hoe dat kan en welk virus t dan is en of t beter wordt weten ze nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar was het een hartaanval dan of wat?
Niet wat je wil horenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze weten t oprecht niet goed. Ze vermoeden dat t virus van mn longen ook mn hart heeft aangetast . Maar hoe dat kan en welk virus t dan is en of t beter wordt weten ze niet
Echt heftig. Sterkte.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze weten t oprecht niet goed. Ze vermoeden dat t virus van mn longen ook mn hart heeft aangetast . Maar hoe dat kan en welk virus t dan is en of t beter wordt weten ze niet
Was hiervoor zelfs nog nooit in ziekenhuis geweest en ook niks in de familiequote:Op dinsdag 6 september 2016 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit echt klachten gehad verder?
Bizar man
Sterkte ermee.
Wow, dat is een pittig weekje, beterschap.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo.rol ik
Ik voel mezelf nu iig sterker worden . Das al heel wat. 1e nacht bij bewustzijn op ic heb ik klokje rond gekeken met hele tijd gevoel laatste uurquote:
Zelf de laatste jaren ook aan het tobben. Lag twee keer in een ziekenwagen. Heel m'n leven gesport. Is absurd hè ? Alsof het een ander is. Waar de sirenes voor gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was hiervoor zelfs nog nooit in ziekenhuis geweest en ook niks in de familie
Dit is te heftig jongen. Hoop dat je opknapt. man man man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel mezelf nu iig sterker worden . Das al heel wat. 1e nacht bij bewustzijn op ic heb ik klokje rond gekeken met hele tijd gevoel laatste uur
Dat was echt pure pure hel
Weet niet. Ze zeiden al in België je blijft hier nog 2 weken maar dat ging ook veel sneller. Als t zo doorgaat denk ik voor t weekend naar mn oudersquote:
Dat heeft de dokter me zeer nadrukkelijk verbodenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je de tig soorten drugs er doorheen aan het jagen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |