Echt een kut drankspel vergeleken met ieder ander drankspel wel.quote:Op maandag 5 september 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan. Maar als je van zuipen houdt is het prima denk ik.
Zelf ben ik meer een genietend drinker.
Mens erger je niet met shotjesquote:Op maandag 5 september 2016 19:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt een kut drankspel vergeleken met ieder ander drankspel wel.
Barricade werkt beterquote:Op maandag 5 september 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mens erger je niet met shotjes
Dat is dodelijker dan mens erger je nieten ja.quote:Op maandag 5 september 2016 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Shots op de rode blokjes bij vorm van barricade. Topshow.
Niet echtquote:Op maandag 5 september 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is kaartje blazen tegenwoordig nog populair?
Meestal drink ik het hardste als ik gewoon aan het drinken ben. Tijdens Kingsen enzo zit je toch vaak tussendoor niet te zuipen omdat je bang bent en shit.quote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
mexxen
hoger lager
paardenracen
en nog wat kaartspellen
maar het is meer om de tijd in te vullen tijdens het bier drinken
quote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
Bij "meest ultieme mancave" kom ik dit tegen, ik ben benieuwd wat voor gek of vrouw dat artikel heeft geschreven.
[ afbeelding ]
Ohja mexxen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
mexxen
hoger lager
paardenracen
en nog wat kaartspellen
maar het is meer om de tijd in te vullen tijdens het bier drinken
Dat is echt een baasjequote:Op maandag 5 september 2016 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik een paar keer tijdens nachtvissen met een paar gram sos.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef JanCees het volgende:
adje kratje is eigenlijk het beste drankspel ooit
maar nog nooit geprobeerd
Ja, ik snapte hem al.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Zoiets is eigenlijk een van mijn dromen. HK weet wat ik bedoel.
Kingsen is wel het enige echt leuke drankspel eigenlijk. iig als je een leuke groep hebtquote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Je had ook 'Kingsen' ofzo. Ik deed nooit mee aan dat soort vreemde drankspelletjes. Gewoon pils zuipen en normaal doen.
eigenlijk wel mee eensquote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Je had ook 'Kingsen' ofzo. Ik deed nooit mee aan dat soort vreemde drankspelletjes. Gewoon pils zuipen en normaal doen.
Zoiets als dit is eigenlijk nog wel realiseerbaar.quote:Op maandag 5 september 2016 19:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is echt een baasje
Maar meer cave dan mancave
Wij deden vaak van die kutspelletjes voor we gingen stappen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
eigenlijk wel mee eens
maar om het tempo wat op te voeren is het wel leuk
Daar gaan mijn handen echt van jeuken. Echt geniaal lijkt me dat om van niks zo'n grot of ruimte te maken en te bewerken tot een mooi eindresultaat.quote:
Waarom zou je het tempo willen opvoeren? Dan drink je gewoon sterk.quote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
eigenlijk wel mee eens
maar om het tempo wat op te voeren is het wel leuk
Eens.quote:Op maandag 5 september 2016 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar gaan mijn handen echt van jeuken. Echt geniaal lijkt me dat om van niks zo'n grot of ruimte te maken en te bewerken tot een mooi eindresultaat.
of je moet het cijfer raden en hoe ver je er af zit moet je aantal drinkenquote:Op maandag 5 september 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij deden vaak van die kutspelletjes voor we gingen stappen.
ja preciesquote:Op maandag 5 september 2016 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je het tempo willen opvoeren? Dan drink je gewoon sterk.
Ja leuk, getal tussen de 1 en 10.000quote:Op maandag 5 september 2016 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
of je moet het cijfer raden en hoe ver je er af zit moet je aantal drinken
van een kaartspel hequote:Op maandag 5 september 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk, getal tussen de 1 en 10.000
Dat idee had ik ook al.quote:Op maandag 5 september 2016 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het goed met elkaar zouden kunnen vinden.
quote:Op maandag 5 september 2016 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoiets als dit is eigenlijk nog wel realiseerbaar.
[ afbeelding ]
en een doos sigaren op tafelquote:Op maandag 5 september 2016 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan de hele klerezooi vullen met bier.
Humidor kamer eraan vastquote:Op maandag 5 september 2016 20:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
en een doos sigaren op tafel
of een pak zware van nelle
te uitgebreidquote:Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
beste drankspel is Eurovision Song Contest Drinking Game. Tering fanatieke troep.
Zou Knut het Vuelta-weekend gemist hebben?quote:Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
beste drankspel is Eurovision Song Contest Drinking Game. Tering fanatieke troep.
alles met die rode bekers is kutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |