Echt een kut drankspel vergeleken met ieder ander drankspel wel.quote:Op maandag 5 september 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gedaan. Maar als je van zuipen houdt is het prima denk ik.
Zelf ben ik meer een genietend drinker.
Mens erger je niet met shotjesquote:Op maandag 5 september 2016 19:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt een kut drankspel vergeleken met ieder ander drankspel wel.
Barricade werkt beterquote:Op maandag 5 september 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mens erger je niet met shotjes
Dat is dodelijker dan mens erger je nieten ja.quote:Op maandag 5 september 2016 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Shots op de rode blokjes bij vorm van barricade. Topshow.
Niet echtquote:Op maandag 5 september 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is kaartje blazen tegenwoordig nog populair?
Meestal drink ik het hardste als ik gewoon aan het drinken ben. Tijdens Kingsen enzo zit je toch vaak tussendoor niet te zuipen omdat je bang bent en shit.quote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
mexxen
hoger lager
paardenracen
en nog wat kaartspellen
maar het is meer om de tijd in te vullen tijdens het bier drinken
quote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
Bij "meest ultieme mancave" kom ik dit tegen, ik ben benieuwd wat voor gek of vrouw dat artikel heeft geschreven.
[ afbeelding ]
Ohja mexxen.quote:Op maandag 5 september 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
mexxen
hoger lager
paardenracen
en nog wat kaartspellen
maar het is meer om de tijd in te vullen tijdens het bier drinken
Dat is echt een baasjequote:Op maandag 5 september 2016 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |