Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer.quote:Op maandag 5 september 2016 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nieuwe telling sinds inso z'n wedding
het klinkt wel mooiquote:Op maandag 5 september 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden betreur ik zeer.
Mooie dingen zijn niet waar, en ware dingen zijn niet mooi.quote:
fijnzinnigheid is altijd waar. Kwetsbaarheid is ook altijd waarquote:Op maandag 5 september 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn niet waar, en ware dingen zijn niet mooi.
2deep4mequote:Op maandag 5 september 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fijnzinnigheid is altijd waar. Kwetsbaarheid is ook altijd waar
SOA testen doenquote:Op maandag 5 september 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
Heb SOA testje gedaan hè maar nog steeds geen uitslag
Hoezo eindelijk? Ja was Rome leuk?quote:Op maandag 5 september 2016 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lekkah, eindelijk na een lange tijd eigenlijkgoed weekend gehad ook
Daar?
Wat een god die Pouillequote:
hoe dieper hoe groter de kans op bevruchtingquote:
ait thanksquote:Op maandag 5 september 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe dieper hoe groter de kans op bevruchting
#feitjes
quote:Op maandag 5 september 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen probleem ik ben je graag van dienst
lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheidquote:Op maandag 5 september 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fijnzinnigheid is altijd waar. Kwetsbaarheid is ook altijd waar
stop met deze actquote:Op maandag 5 september 2016 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheid
maar een werkelijkheid, nooit de waarheid
net 2 netflix n chill gedaanquote:Op maandag 5 september 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heel erg goed, net weer twee episodes gekeken.
Hoeveel moet je er nog?quote:Op maandag 5 september 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
net 2 netflix n chill gedaan
was echt goed
dan gaan alle remmen losquote:Op maandag 5 september 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pax komt meteen op zijn verjaardag.
De HIV-injectie naalden liggen al in de aanslag.quote:
Ah, de rest op vakantie kijken? Of pas als jullie weer terug zijn?quote:
Denk pas daarnaquote:Op maandag 5 september 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah, de rest op vakantie kijken? Of pas als jullie weer terug zijn?
quote:Op maandag 5 september 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nadal
[ ] rekt
[ ] not rekt
[x] tyrannosaurus rekt
Context van deze hilarische woordgrap?quote:Op maandag 5 september 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nadal
[ ] rekt
[ ] not rekt
[x] tyrannosaurus rekt
nadal verliest bij het US openquote:Op maandag 5 september 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Context van deze hilarische woordgrap?
quote:Op maandag 5 september 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op vakantie moet je aanpoten hè
Oh maar die is toch al wat langer van zijn troon gevallen?quote:
niet meer wat het is geweest neequote:Op maandag 5 september 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar die is toch al wat langer van zijn troon gevallen?
Volg het tennis verder niet meer zo
Ga je daar in hotel zitten?quote:Op maandag 5 september 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
misschien wel een enkele kijken hoor
Ik vond Federer altijd wel een toffe tennisser om naar te kijken, speelde AANVALLEND.quote:Op maandag 5 september 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet meer wat het is geweest nee
quote:Op maandag 5 september 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in een tent
ben gekke henkie niet
bungalow aan strand.. Niets mis meequote:Op maandag 5 september 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]nja kon ook een appartementencomplex zijn of bungalow
nee in een spa/resortquote:Op maandag 5 september 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]nja kon ook een appartementencomplex zijn of bungalow
Terecht wel.quote:Op maandag 5 september 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in een spa/resort
erg MOOI
moet uitrusten en optimale omgeving he
quote:Op maandag 5 september 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
mn vrouw had het geweldige idee dat we moesten gaan paardrijden (in de rivier!)
dat zou mn dood worden
ik val in die rivierquote:Op maandag 5 september 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]paardrijden is vreselijk kut
ik moest pony rijden op Texel vroeger, ging dat beest bokken. Ik stapte af en ging dat stuk wel lopen, wat een kutbeesten zeg.
quote:Op maandag 5 september 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik val in die rivier
gewoon weg dood klaar
dat is waarquote:Op maandag 5 september 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
nja als je vrouw het leuk vindt moet je offers brengen hè
Bandje om en goedkoop voedsel vreten maarquote:
Hahah niet zo resortquote:Op maandag 5 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bandje om en goedkoop voedsel vreten maar
Nee dat zag ik wel aan de fotosquote:
Ja, als ik bank beroof kan ik daar nog niet inquote:
Hotsprings on site genot.quote:Op maandag 5 september 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zag ik wel aan de fotosMaar bij meeste bedoel ik
Een griekse bank dan LOLquote:Op maandag 5 september 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik bank beroof kan ik daar nog niet in
Je hoeft niet meteen all-inclusive te doen, dat is kut.quote:Op maandag 5 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bandje om en goedkoop voedsel vreten maar
Het lijkt me best chill hoor trouwensquote:Op maandag 5 september 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen all-inclusive te doen, dat is kut.
Maar gewoon chill zwembad enzo is niks mis mee
Safe tripquote:Op maandag 5 september 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga mooi slapen. Fijne nacht heren
Fijne honingmaanquote:Op maandag 5 september 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga mooi slapen. Fijne nacht heren
Ja maar dat is zelden zo. Alleen maar opgewarmde rommel waarvan je aan de schijterij gaat.quote:Op maandag 5 september 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me best chill hoor trouwensMaar dan niet zo cheap-ass dat je in de rij moet staan voor de frikandellen. Wel beetje goeie buffet en alles dan
Ik vond tosti bestellen terwijl ik aan het zwembad lag altijd wel nicequote:Op maandag 5 september 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Maar onbeperkt drankjes aan het zwembad is weinig mis mee
Ontbijt is meestal wel nice ja. Al heb je dan gebakken ei wat er al 3,5 uur ligtquote:Op maandag 5 september 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond tosti bestellen terwijl ik aan het zwembad lag altijd wel nice![]()
En opzich was ontbijt ook nog wel te doen, al begon me dat ook te vervelen met dat buffet.
Maar dat is sowieso beter ja. Veel gezelliger ook, beetje aan het water. Niks mis meequote:Op maandag 5 september 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zelden zo. Alleen maar opgewarmde rommel waarvan je aan de schijterij gaat.
Kan je beter gewoon naar restaurantjes in de buurt gaan.
Of van die kleffe cakejesquote:Op maandag 5 september 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontbijt is meestal wel nice ja. Al heb je dan gebakken ei wat er al 3,5 uur ligt
Voelt ook meer als een uitstapje, dan elke dag op dezelfde plek gaan kanen.quote:Op maandag 5 september 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso beter ja. Veel gezelliger ook, beetje aan het water. Niks mis mee
Ik mis dat wel toen je nog met je ouders op vakantie ging.quote:Op maandag 5 september 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of van die kleffe cakejes
[..]
Voelt ook meer als een uitstapje, dan elke dag op dezelfde plek gaan kanen.
ik ookquote:Op maandag 5 september 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis dat wel toen je nog met je ouders op vakantie ging.
Oh ik vind zelf regelen ook chill hoor, maar af en toe is het wel goed als je geleefd wordtquote:Op maandag 5 september 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ook
dat zelf regelen vind ik niks, daarom ga ik ook niet meer op vakantie
ik zou alleen maar in de stress raken als ik alles zelf moet regelenquote:Op maandag 5 september 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind zelf regelen ook chill hoor, maar af en toe is het wel goed als je geleefd wordt
ALs je weekje naar Griekenland of weet ik veel wat gaat, wat moet je regelen? Waar je uit eten gaat elke avondquote:Op maandag 5 september 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou alleen maar in de stress raken als ik alles zelf moet regelen
Dan ken je mij nog niet.quote:Op maandag 5 september 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs je weekje naar Griekenland of weet ik veel wat gaat, wat moet je regelen? Waar je uit eten gaat elke avondDat is niet zo stressvol
quote:
Vrouwtje scoren danquote:Op maandag 5 september 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon met iemand op vakantie gaan die al die dingen regelt
lolquote:Op maandag 5 september 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je komt met realistische voorstellen.
Met mij gaat het ook goed hoor. Ben gaan sporten. Ga vandaag weer.quote:
ik reageerde srs kutquote:Op maandag 5 september 2016 21:07 schreef richolio het volgende:
Jullie zijn een beetje serieus.
Ik sta op het punt iets te kopen op Marktplaats voor 260 euro en ik denk dat het wel betrouwbaar is, maar je weet het natuurlijk nooit. Als ik zijn bankrekening heb, dek ik mezelf dan een beetje in? Als het dan een scam blijkt te zijn heb je toch zijn bankrekening weet je, of maakt dat niet uit?
Ohjaquote:
paypalquote:Op maandag 5 september 2016 21:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja
Maar ja, dit is een goede deal en ik ga niet naar kaulo Hengelo rijden
Pfoe.quote:Op maandag 5 september 2016 21:07 schreef richolio het volgende:
Jullie zijn een beetje serieus.
Ik sta op het punt iets te kopen op Marktplaats voor 260 euro en ik denk dat het wel betrouwbaar is, maar je weet het natuurlijk nooit. Als ik zijn bankrekening heb, dek ik mezelf dan een beetje in? Als het dan een scam blijkt te zijn heb je toch zijn bankrekening weet je, of maakt dat niet uit?
Beetje wel, twee uurtjesquote:Op maandag 5 september 2016 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe.
Is het ver rijden? Met zulke bedragen zou ik het niet snel doen.
maar doe via Paypal op marktplaatsquote:Op maandag 5 september 2016 21:17 schreef richolio het volgende:
Ik doe het wel via Paypal dan maar.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/pay-on-ebay
Ziet er idd prima uit.
En dat pakketje moet toch ook een afzender hebben? En ik heb zijn rekeningnummer. Dus moet goed komen
quote:Beste,
Onlangs heb je een bod of reactie geplaatst op de advertentie: ---xxx--- Het vermoeden bestaat echter dat dit een frauduleuze advertentie betreft. Derhalve hebben wij het account en de advertenties van deze verkoper verwijderd.
We raden je aan zeer voorzichtig te zijn in jouw verdere contact met deze adverteerder.
Sws wordt dat niet door mods gedaan, maar gewoon geautomatiseerd iets of zoquote:Op maandag 5 september 2016 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja en als je wordt opgelicht JANKEN dat de mods je hadden moeten beschermen
Kun je net zo goed samen Kerst vieren en met Sinterklaas iets anders gaan doen, als per se iedereen erbij moet zijn. Maar ik snap wel dat ze willen schuiven omdat het leuk is als iedereen mee kan doen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben op sommige gebieden best principeel. Vandaag een uitnodiging ontvangen om met een leuke groep vrienden Sinterklaas te vieren. Echter is iemand van de groep tijdens Sinterklaas op vakantie, dus het idee is ontstaan om Sinterklaas rond de kerst te gaan vieren.
Ik vind het persoonlijk echt vreselijk om ná 5 december Sinterklaas te vieren
Daarnaast heb ik ooit zoiets van.. stel dat ik met kerst 4 weken op vakantie ga.. vieren we dan uiteindelijk Sinterklaas in februari?
Prima dat mensen ervoor kiezen om tijdens de feestdagen op vakantie te gaan maar leg je er ook bij neer dat je niet aan het festijn mee kan doen.
Wat vindt jij ? heb jij er problemen mee om Sinterklaas ver ná 5 december te vieren?
Je bent ook zo'n huiliequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n huilie
Boehoehoe wat ben je zielig
Iemand zegt geen hoi terug nou nou wat een drama.
Ben je al ripped?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:07 schreef Fera het volgende:
Sporten was lekker. Mijn benen leken daarna wel van rubber. Voelde gek.
Dan weet je dat je goed je best hebt gedaanquote:Op woensdag 7 september 2016 14:07 schreef Fera het volgende:
Sporten was lekker. Mijn benen leken daarna wel van rubber. Voelde gek.
Ik denk niet dat je er de 24e al iets van ziet.quote:
Klopt. Maar met lopen had ik wel het gevoel dat iedereen het kon zien. Dat ik raar liep of zo. Maar zal wel meevallen.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan weet je dat je goed je best hebt gedaan
Ik zou dit graag willen regelen, zit er haast bij?quote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou dit graag willen regelen, zit er haast bij?
Abortusje zoals in de katholieke kerk gebruikelijk isquote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Loka moet eerst nog diploma halen en werken.
Dus ik hoop dat je meisje nog niet zwanger is.
Je hebt haar toch nog niet ontmaagd?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Abortusje zoals in de katholieke kerk gebruikelijk is
zoals het hoortquote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog niet ontmaagd?
Loka en ik wachten tot na het huwelijk.
Tot die tijd alleen anaal.quote:
ja maar zo hou je wel de relatie in het reinequote:Op woensdag 7 september 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot die tijd alleen anaal.
Ik moest daar wel even aan wennen. De eerste weken voelde het alsof ik constant in mijn broek poepte.
Kek.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot die tijd alleen anaal.
Ik moest daar wel even aan wennen. De eerste weken voelde het alsof ik constant in mijn broek poepte.
Meneer pastoor was me voorquote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog niet ontmaagd?
Loka en ik wachten tot na het huwelijk.
Ik vraag me wel eens af wat een lurker die me niet kent, denkt als hij dingen van mij leest.quote:
Affreus.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meneer pastoor was me voor
Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat een lurker die me niet kent, denkt als hij dingen van mij leest.
[..]
Affreus.
Dan zal ik jullie maar geen kwartet voorstellen.
Hier ben ik goede vriendquote:Op donderdag 8 september 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
Jou ken ik niet
Waar zijn mijn vrienden
Regisseur zei van wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En, heb je een beetje talent?
lulquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:19 schreef Paxcon het volgende:
lol dat bonnie en nick bonnies ouders gingen laten schrikken
Dooi boel, niet?quote:
Hey appelquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Best wel. Wist niet dat het zo ernstig was.
Weejo wat is dit? Was die gebarsten?quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis uit het ziekenhuis.
Bleek dat de buikpijn van afgelopen week een ontstoken blinde darm was. Mocht gelijk door naar de SEH en van daar direct naar de operatietafel.
Voel me kut nu.
Nee, nog niet. Maar ging iedere dag meer pijn doen, dus ik ging maar naar de dokter.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weejo wat is dit? Was die gebarsten?
Ik had ook zoiets een paar jaar geleden. Bleek een virus te zijn dus hoefde niet eruit. Maar moest toen post bezorgenquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ging iedere dag meer pijn doen, dus ik ging maar naar de dokter.
Ik kon donderdag middag bekant niet meer lopen
Wow heftig, heel veel beterschap gewenst en sterkte!quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bleek dat de buikpijn van afgelopen week een ontstoken blinde darm was. Mocht gelijk door naar de SEH en van daar direct naar de operatietafel.
Voel me kut nu.
Hard gewordenquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets een paar jaar geleden. Bleek een virus te zijn dus hoefde niet eruit. Maar moest toen post bezorgenwas mijn tweede dag dus ik maar doorgegaan. Slecht idee, kon gelijk twee weken niet lopen.
Kusje op het einde van je darm
Dank je, Sof.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow heftig, heel veel beterschap gewenst en sterkte!
26ste pas weerquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden
[..]
Dank je, Sof.
Hoe is het met jou?
Je studie begint maandag weer toch?
Ga je nog wat doen in die 2 weken?quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
26ste pas weermaar gaat goed, lekker genieten nog van mijn vrijheid.
Ben je nog in het ziekenhuis?
Ai wat naarquote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me kut nu.
Dank je, JC.quote:
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ai wat naar
Hopelijk ben je snel weer de oude
Gewoon je les streamen tokquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, JC.
[..]
Ik hoop het ook.
Heb niet veel te doen thuis. Wil weer naar werk toe.
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me kut nu.
Ja, was in januari.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lui zijn.
[..]
Bij jou toch al even geleden?
Ja, kijkoperatie. Als ik daar een week moest blijven was ik gek geworden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, was in januari.Geen last meer van hoor.
Maar jij hebt gelukkig niet een week in het ziekenhuis door hoeven brengen. Dus ik neem aan gewoon via kijkoperatie?
Je verveelt je echt de tering, ja.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kijkoperatie. Als ik daar een week moest blijven was ik gek geworden.
Kekquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor Heppie en de Inso:
[ afbeelding ]
Alleen gezegd dat ik het even rustig aan moet doen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Je verveelt je echt de tering, ja.
Mag je trouwens alles gewoon weer doen enz. ?
Dat is in ieder geval wel fijn.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen gezegd dat ik het even rustig aan moet doen.
Dus denk het wel.
FERAquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:37 schreef Fera het volgende:
Dacht ik eindelijk dat hier een beetje leven was.
Weejo Tjacka. Hoe is 't?quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:37 schreef Fera het volgende:
Dacht ik dat hier eindelijk een beetje leven was.
Ook goed. Alleen heb ik 't heel warm.quote:
Nee joh, jij hebt Loka toch over de vloer nu?quote:
oh als je mij ziet posten koel je toch wel af?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook goed. Alleen heb ik 't heel warm.
[..]
Nee joh, jij hebt Loka toch over de vloer nu?
Ze staat nu te kokenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook goed. Alleen heb ik 't heel warm.
[..]
Nee joh, jij hebt Loka toch over de vloer nu?
Is naar idd. Maar soms wel nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh als je mij ziet posten koel je toch wel af?
ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven iemand gedumpt
wat voelt dat slecht zeg lol
Lekker. Wat gaan jullie eten?quote:
Gedaan.quote:
Pompoensoep.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Is naar idd. Maar soms wel nodig.
[..]
Lekker. Wat gaan jullie eten?
Had ik dat nu al een keer gegeten? Ik weet het niet meer.quote:
Geloof het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik dat nu al een keer gegeten? Ik weet het niet meer.
Eigenlijk moet ik boodschappen doen, maar het is zo warm en ik heb geen zin.quote:
Dood.quote:
Ja hoor. Wel redelijk luie dag vandaag. Met jou?quote:
Prima. En heerlijk lui in het weekend is niets mis meequote:Op zaterdag 10 september 2016 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel redelijk luie dag vandaag. Met jou?
Iedereen is weg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, bijna twee dagen niets gepost.
Ben je al een beetje opgeknapt van je operatie?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is weg.
Jammer, het was altijd wel gezellig.
Redelijk. Kan het meeste wel weer doen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al een beetje opgeknapt van je operatie?
Kut lijkt me dat ja bij elke inspanningquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk. Kan het meeste wel weer doen.
Net even was opgehangen. Nu dan weer even pijn.
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut lijkt me dat ja bij elke inspanning
Gelukkig duurt die gekkigheid nog een jaar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.
Zoals het verkiezingsprogramma van GL.
Jammer dat lachen pijn doet.
En hoe moet het parlement dan gekozen worden volgens jou?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stemmen heeft toch geen zin als al die partijen compromissen moeten sluiten.
Éèn partij in de regering en de Tweede Kamer die toezicht houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe moet het parlement dan gekozen worden volgens jou?
En die ene partij wordt gekozen door?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Éèn partij in de regering en de Tweede Kamer die toezicht houdt.
Ach, het wordt allemaal weer huilen met de pet op en naar elkaar wijzen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig duurt die gekkigheid nog een jaar.
de mensen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die ene partij wordt gekozen door?
Hebbie een voorbeeld?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.
Zoals het verkiezingsprogramma van GL.
Jammer dat lachen pijn doet.
Ja, we leven in een democratie verder, maar maakt het uitquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al die religieuze partijen sowieso opheffen
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hebbie een voorbeeld?
Dit jaar weer piratenpartij, en als ze niet meedoen gebruik ik het als wc papier.
Die quotumwet wordt vanaf volgend ook gewoon actief dus dat is niet alleen GLquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedrijven moeten quotum gehandicapten aannemen
komen fokkers wel makkelijker aan een baanquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
lekker democratisch hequote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Pas als een eis van aantal banen niet gerealiseerd is en zelfs dan volgt er nog een overleg met instanties dacht ik. Ik geloof dat dat het zelfs al in januari 2016 ingevoerd had kunnen worden maar dat dus wss om bovenstaande reden (de realisatie van banen) niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Heb vorige verkiezingen niet alles gelezen, zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas als een eis van aantal banen niet gerealiseerd is en zelfs dan volgt er nog een overleg met instanties dacht ik. Ik geloof dat dat het zelfs al in januari 2016 ingevoerd had kunnen worden maar dat dus wss om bovenstaande reden (de realisatie van banen) niet gebeurd is.
En na wat gegoogle blijkt dit zelfs al in 2013 opgenomen te zijn in het regeerakkoord. Niks nieuws dus.
Ik heb er lichtelijk gemengde gevoelens over. Enerzijds kun je niet zo maar banen creëren die er niet zijn.
Anderzijds ben ik voor de inmenging aangezien in de grondwet bepaald is dat iedereen die kan werken recht op arbeid heeft en dat de overheid hiervoor moet zorgen. Dat doen ze op deze manier dus ook.
Of het de juiste manier is geen idee. Kan zo'n inmenging ooit wel juist zijn? En daarbij kun je je afvragen hoe ver moet de overheid gaan om aan de grondwet te voldoen.
Telt autisme als handicap?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
komen fokkers wel makkelijker aan een baan
Meer een stoornis dan een handicapquote:
Ligt aan hun definitie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer een stoornis dan een handicap
Ontwikkelingsstoornis.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan hun definitie.
En een stoornis is het toch ook niet echt?
Fokkie, wil je trouwens op mijn verjaardag komen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontwikkelingsstoornis.
En het is maar net wat voor definitie je eraan geeft inderdaad. Ligt allemaal niet zo ver uit elkaar natuurlijk
Oktober toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Fokkie, wil je trouwens op mijn verjaardag komen?
Dan ga je niet mee zwemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand vroeg of ik morgen kwam zwemmen.
Maar ik kan nauwelijks zwemmen en heb geen zwembroek. Wat nu? :$
Dan moet ik maar aan de rand van de rivier gaan zitten als een saaie muts.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga je niet mee zwemmen.
29e vier ik het.quote:
Ik zal het onthoudenquote:
quote:
Waarom is dat?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit keer is het wel belangrijk voor me.
Of even een zwembroek regelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet ik maar aan de rand van de rivier gaan zitten als een saaie muts.
25.quote:
Doe je Kaneels buik om als zwembandquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand vroeg of ik morgen kwam zwemmen.
Maar ik kan nauwelijks zwemmen en heb geen zwembroek. Wat nu? :$
Jeej.quote:
Wow.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe je Kaneels buik om als zwemband
quote:Op woensdag 14 september 2016 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe je Kaneels buik om als zwemband
Weten we nog niet zeker.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als ze zich zou terugtrekken, zou er dan misschien toch nog een kans zijn dat we de Bern gaan voelen? Hoe werkt zoiets?
Ik zit er ook net een beetje over te lezen. Matig wel dat zoiets nog veel minder in de buurt komt van een democratisch proces dan de rest van de voorverkiezingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten we nog niet zeker.
De partij ging zich er over beraden. Aangezien de partij maandenlang alles in het werk heeft gesteld om de Bern buiten te sluiten, verwacht ik niet dat hij naar voren wordt geschoven.
Ach, die hele partij is een farce.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit er ook net een beetje over te lezen. Matig wel dat zoiets nog veel minder in de buurt komt van een democratisch proces dan de rest van de voorverkiezingen.
Als ze doodgaat zetten ze gewoon een body double neer toch.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, die hele partij is een farce.
Ik neem aan dat Hillary gewoon gaat runnen. Nadat ze maandenlang volhielden dat ze gezond was, gaan ze niet nu ineens zeggen dat ze toch te ziek is.
Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze dat zouden doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze doodgaat zetten ze gewoon een body double neer toch.
Dat lijkt me een logische optie.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:08 schreef Fera het volgende:
Wordt het dan niet haar vice-president (of die het zou worden) die haar plek inneemt?
Hmmm, dat is ook weer zo. Maar in het geval van Sanders, krijgt hij dan ruimte om iets te doen met zijn eigen ideeën of moet hij het Hillary programma gaan volgen?quote:Op woensdag 14 september 2016 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische optie.
Aan de andere kant, heeft Kaine niet meegedaan aan de voorverkiezingen. Zijn naamsbekendheid is dus niet erg groot.
Ik kan me niet voorstellen dat de Bern het wordt. De partij wil hem niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, dat is ook weer zo. Maar in het geval van Sanders, krijgt hij dan ruimte om iets te doen met zijn eigen ideeën of moet hij het Hillary programma gaan volgen?
Ach mocht Clinton echt kampen met problemen gaat TrumpGod gewoon president worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de Bern het wordt. De partij wil hem niet.
Maar het is eigenlijk helemaal open. We weten niet wat er gaat gebeuren.
Grootste kans is dat Clinton gewoon doorgaat natuurlijk.
Zou hilarisch zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach mocht Clinton echt kampen met problemen gaat TrumpGod gewoon president worden.
Misschien was Hitler ook niet zo slechtquote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Fera het volgende:
Misschien is Trump uiteindelijk wel goed voor dat land. Wie weet.
Vond het wel verrassend dat hij zich niet kandidaat had gesteld in de voorverkiezingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:44 schreef Typisch het volgende:
De 300 hoge mensen van de democraten bepalen dan wie de nieuwe kandidaat wordt. Ik denk dat het de vice president van Obama dan wordt. Joe Biden.
Krijg je dit weer.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien was Hitler ook niet zo slecht
Kom op hé.quote:
Maar om meteen met Hitler te gaan vergelijken vind ik altijd zo sneu.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom op hé.
Trump is een populist pur sang. Niks mis mee, maar die jongen zou weinig klaar kunnen spelen in het Witte Huis van Amerika.
Net of je als president alleen gaat regeren.
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar om meteen met Hitler te gaan vergelijken vind ik altijd zo sneu.
Ik denk dat je het anders opvat dan ik het bedoel.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar om te zeggen dat het zo maar een goede president kan zijn voor de USA is ook niet echt snugger te noemen.
Dat zou best kunnen. Wat ben ik ook autistisch hé.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je het anders opvat dan ik het bedoel.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Wat ben ik ook autistisch hé.
Dat durf ik niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |