Iedereen is weg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, bijna twee dagen niets gepost.
Ben je al een beetje opgeknapt van je operatie?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is weg.
Jammer, het was altijd wel gezellig.
Redelijk. Kan het meeste wel weer doen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al een beetje opgeknapt van je operatie?
Kut lijkt me dat ja bij elke inspanningquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Redelijk. Kan het meeste wel weer doen.
Net even was opgehangen. Nu dan weer even pijn.
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut lijkt me dat ja bij elke inspanning
Gelukkig duurt die gekkigheid nog een jaar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.
Zoals het verkiezingsprogramma van GL.
Jammer dat lachen pijn doet.
En hoe moet het parlement dan gekozen worden volgens jou?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stemmen heeft toch geen zin als al die partijen compromissen moeten sluiten.
Éèn partij in de regering en de Tweede Kamer die toezicht houdt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe moet het parlement dan gekozen worden volgens jou?
En die ene partij wordt gekozen door?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Éèn partij in de regering en de Tweede Kamer die toezicht houdt.
Ach, het wordt allemaal weer huilen met de pet op en naar elkaar wijzen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig duurt die gekkigheid nog een jaar.
de mensen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die ene partij wordt gekozen door?
Hebbie een voorbeeld?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wel veel kunnen lezen.
Zoals het verkiezingsprogramma van GL.
Jammer dat lachen pijn doet.
Ja, we leven in een democratie verder, maar maakt het uitquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al die religieuze partijen sowieso opheffen
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hebbie een voorbeeld?
Dit jaar weer piratenpartij, en als ze niet meedoen gebruik ik het als wc papier.
Die quotumwet wordt vanaf volgend ook gewoon actief dus dat is niet alleen GLquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedrijven moeten quotum gehandicapten aannemen
komen fokkers wel makkelijker aan een baanquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
lekker democratisch hequote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Pas als een eis van aantal banen niet gerealiseerd is en zelfs dan volgt er nog een overleg met instanties dacht ik. Ik geloof dat dat het zelfs al in januari 2016 ingevoerd had kunnen worden maar dat dus wss om bovenstaande reden (de realisatie van banen) niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |