Dooi boel, niet?quote:
Hey appelquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Best wel. Wist niet dat het zo ernstig was.
Weejo wat is dit? Was die gebarsten?quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik ben weer thuis uit het ziekenhuis.
Bleek dat de buikpijn van afgelopen week een ontstoken blinde darm was. Mocht gelijk door naar de SEH en van daar direct naar de operatietafel.
Voel me kut nu.
Nee, nog niet. Maar ging iedere dag meer pijn doen, dus ik ging maar naar de dokter.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weejo wat is dit? Was die gebarsten?
Ik had ook zoiets een paar jaar geleden. Bleek een virus te zijn dus hoefde niet eruit. Maar moest toen post bezorgenquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ging iedere dag meer pijn doen, dus ik ging maar naar de dokter.
Ik kon donderdag middag bekant niet meer lopen
Wow heftig, heel veel beterschap gewenst en sterkte!quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bleek dat de buikpijn van afgelopen week een ontstoken blinde darm was. Mocht gelijk door naar de SEH en van daar direct naar de operatietafel.
Voel me kut nu.
Hard gewordenquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets een paar jaar geleden. Bleek een virus te zijn dus hoefde niet eruit. Maar moest toen post bezorgenwas mijn tweede dag dus ik maar doorgegaan. Slecht idee, kon gelijk twee weken niet lopen.
Kusje op het einde van je darm
Dank je, Sof.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow heftig, heel veel beterschap gewenst en sterkte!
26ste pas weerquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden
[..]
Dank je, Sof.
Hoe is het met jou?
Je studie begint maandag weer toch?
Ga je nog wat doen in die 2 weken?quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
26ste pas weermaar gaat goed, lekker genieten nog van mijn vrijheid.
Ben je nog in het ziekenhuis?
Ai wat naarquote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me kut nu.
Dank je, JC.quote:
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ai wat naar
Hopelijk ben je snel weer de oude
Gewoon je les streamen tokquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je, JC.
[..]
Ik hoop het ook.
Heb niet veel te doen thuis. Wil weer naar werk toe.
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voel me kut nu.
Ja, was in januari.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lui zijn.
[..]
Bij jou toch al even geleden?
Ja, kijkoperatie. Als ik daar een week moest blijven was ik gek geworden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, was in januari.Geen last meer van hoor.
Maar jij hebt gelukkig niet een week in het ziekenhuis door hoeven brengen. Dus ik neem aan gewoon via kijkoperatie?
Je verveelt je echt de tering, ja.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kijkoperatie. Als ik daar een week moest blijven was ik gek geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |