Vrouwtje scoren danquote:Op maandag 5 september 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon met iemand op vakantie gaan die al die dingen regelt
lolquote:Op maandag 5 september 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je komt met realistische voorstellen.
Met mij gaat het ook goed hoor. Ben gaan sporten. Ga vandaag weer.quote:
ik reageerde srs kutquote:Op maandag 5 september 2016 21:07 schreef richolio het volgende:
Jullie zijn een beetje serieus.
Ik sta op het punt iets te kopen op Marktplaats voor 260 euro en ik denk dat het wel betrouwbaar is, maar je weet het natuurlijk nooit. Als ik zijn bankrekening heb, dek ik mezelf dan een beetje in? Als het dan een scam blijkt te zijn heb je toch zijn bankrekening weet je, of maakt dat niet uit?
Ohjaquote:
paypalquote:Op maandag 5 september 2016 21:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja
Maar ja, dit is een goede deal en ik ga niet naar kaulo Hengelo rijden
Pfoe.quote:Op maandag 5 september 2016 21:07 schreef richolio het volgende:
Jullie zijn een beetje serieus.
Ik sta op het punt iets te kopen op Marktplaats voor 260 euro en ik denk dat het wel betrouwbaar is, maar je weet het natuurlijk nooit. Als ik zijn bankrekening heb, dek ik mezelf dan een beetje in? Als het dan een scam blijkt te zijn heb je toch zijn bankrekening weet je, of maakt dat niet uit?
Beetje wel, twee uurtjesquote:Op maandag 5 september 2016 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe.
Is het ver rijden? Met zulke bedragen zou ik het niet snel doen.
maar doe via Paypal op marktplaatsquote:Op maandag 5 september 2016 21:17 schreef richolio het volgende:
Ik doe het wel via Paypal dan maar.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/pay-on-ebay
Ziet er idd prima uit.
En dat pakketje moet toch ook een afzender hebben? En ik heb zijn rekeningnummer. Dus moet goed komen
quote:Beste,
Onlangs heb je een bod of reactie geplaatst op de advertentie: ---xxx--- Het vermoeden bestaat echter dat dit een frauduleuze advertentie betreft. Derhalve hebben wij het account en de advertenties van deze verkoper verwijderd.
We raden je aan zeer voorzichtig te zijn in jouw verdere contact met deze adverteerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |