Sws wordt dat niet door mods gedaan, maar gewoon geautomatiseerd iets of zoquote:Op maandag 5 september 2016 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja en als je wordt opgelicht JANKEN dat de mods je hadden moeten beschermen
Kun je net zo goed samen Kerst vieren en met Sinterklaas iets anders gaan doen, als per se iedereen erbij moet zijn. Maar ik snap wel dat ze willen schuiven omdat het leuk is als iedereen mee kan doen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:27 schreef Onnoman het volgende:
Ik ben op sommige gebieden best principeel. Vandaag een uitnodiging ontvangen om met een leuke groep vrienden Sinterklaas te vieren. Echter is iemand van de groep tijdens Sinterklaas op vakantie, dus het idee is ontstaan om Sinterklaas rond de kerst te gaan vieren.
Ik vind het persoonlijk echt vreselijk om ná 5 december Sinterklaas te vieren
Daarnaast heb ik ooit zoiets van.. stel dat ik met kerst 4 weken op vakantie ga.. vieren we dan uiteindelijk Sinterklaas in februari?
Prima dat mensen ervoor kiezen om tijdens de feestdagen op vakantie te gaan maar leg je er ook bij neer dat je niet aan het festijn mee kan doen.
Wat vindt jij ? heb jij er problemen mee om Sinterklaas ver ná 5 december te vieren?
Je bent ook zo'n huiliequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n huilie
Boehoehoe wat ben je zielig
Iemand zegt geen hoi terug nou nou wat een drama.
Ben je al ripped?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:07 schreef Fera het volgende:
Sporten was lekker. Mijn benen leken daarna wel van rubber. Voelde gek.
Dan weet je dat je goed je best hebt gedaanquote:Op woensdag 7 september 2016 14:07 schreef Fera het volgende:
Sporten was lekker. Mijn benen leken daarna wel van rubber. Voelde gek.
Ik denk niet dat je er de 24e al iets van ziet.quote:
Klopt. Maar met lopen had ik wel het gevoel dat iedereen het kon zien. Dat ik raar liep of zo. Maar zal wel meevallen.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan weet je dat je goed je best hebt gedaan
Ik zou dit graag willen regelen, zit er haast bij?quote:Op zondag 4 september 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten baby Johannes plannen met Johannes Vermeer, zodat de kinderen samen kunnen spelen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou dit graag willen regelen, zit er haast bij?
Abortusje zoals in de katholieke kerk gebruikelijk isquote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Loka moet eerst nog diploma halen en werken.
Dus ik hoop dat je meisje nog niet zwanger is.
Je hebt haar toch nog niet ontmaagd?quote:Op woensdag 7 september 2016 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Abortusje zoals in de katholieke kerk gebruikelijk is
zoals het hoortquote:Op woensdag 7 september 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog niet ontmaagd?
Loka en ik wachten tot na het huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |