niks a la minute, gewoon de gewone .. ingesmeerd met mosterd, gekruid met paprika en peper,quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eet je wel eens die a la minute speklappen van de ah, zijn 3 euro dacht ik. Daar ben ik gek op
Ja die heb ik nog nooit gehaald. Zijn die ook lekker als je er verder niks mee doet?quote:Op zondag 4 september 2016 20:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
niks a la minute, gewoon de gewone .. ingesmeerd met mosterd, gekruid met paprika en peper,
Geen idee, ik weet toevallig wel dat de jodenhaas jodenhaas heet omdat het van de voorkant in plaats van de achterkant komt en joden van de achterkant niet mogen etenquote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat jodenhaas niet meer mocht:P
quote:Op zondag 4 september 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet toevallig wel dat de jodenhaas jodenhaas heet omdat het van de voorkant in plaats van de achterkant komt en joden van de achterkant niet mogen eten
Ik eet gerust 3 gewone.quote:
'Boter op je hoofd', zo gaat de show heten.quote:Op zondag 4 september 2016 20:25 schreef YokiKloon het volgende:
Timmmmm zijn passie voor koken en vretenDat wordt de nieuwe Herman hoor.
Denk dat ik dat wel lust jaquote:Op zondag 4 september 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Er gaat wel een wereld voor Jasmijn open als ze dan van alm spek ooit een keer echt goed bereide buikspek gaat eten
quote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Voor alle wannabees als Oversight hier: bestel 'over eten en koken' eens van Harrold McGee
Dat wist ik niet, misschien dat mijn oma het daarom haalde, niet dat ze Joods was, maar voor rosbief moest ze altijd voorspier hebben. Die was trouwens wel goed mals.quote:Op zondag 4 september 2016 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet toevallig wel dat de jodenhaas jodenhaas heet omdat het van de voorkant in plaats van de achterkant komt en joden van de achterkant niet mogen eten
Misschien geldt het ook voor andere geloven?quote:Op zondag 4 september 2016 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, misschien dat mijn oma het daarom haalde, niet dat ze Joods was, maar voor rosbief moest ze altijd voorspier hebben. Die was trouwens wel goed mals.
Spam, niet geklikt.quote:Op zondag 4 september 2016 20:25 schreef Fylax het volgende:
Wat gaan jullie kijken vanavond?
Vanavond nieuw op tv: Vlucht HS13 en nieuw seizoen ZML
Die pizza van Timmmmm zag er anders behoorlijk smerig uit. Net als die ontlastingsmaaltijden die jij naarbinnen harkt.quote:Op zondag 4 september 2016 20:25 schreef YokiKloon het volgende:
Timmmmm zijn passie voor koken en vretenDat wordt de nieuwe Herman hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |