Het is net het Voedingscentrum, allemaal een zooitje corrupt.quote:Op zondag 4 september 2016 17:53 schreef Underdoggy het volgende:
NIBUD is sowieso dwaze instelling... Vooral omtrent zaken als zakgeld, kostgeld etc.
quote:Op zondag 4 september 2016 17:53 schreef Plompzakker het volgende:
Waarschijnlijk is hun uitkering niet hoog genoeg
Dan moet je schenkbelasting betalen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef hugecooll het volgende:
Er zijn ook ouders die dat kostgeld apart zetten en teruggeven als de kinderen het huis uit gaan
Ik ken ook mensen die elke maand hun stufi overmaken naar hun ouders, omdat zij het collegegeld betalen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:55 schreef SjefCock het volgende:
Neem dan geen kinderen, denk ik dan. Als je van plan bent aan je kinderen nog geld te gaan verdienen ben je een ontzettende lutser.
Dat ze moeten lenen of betalen voor hun vervolgstudie vind ik wel niet meer dan logisch, ik lever zelf ook maandelijks mijn 103 euro stufi in aan mijn ouders, die vervolgens de gehele studie/boeken en shit betalen. Dus prima deal vind ik.
Geld vragen aan een 12 jarige
Geen geld meer voor BlueBastards/huismerk ribbelchips
jij bent zo lekker wereldvreemdquote:Op zondag 4 september 2016 17:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dan moet je schenkbelasting betalen.![]()
Tis echt zo want mijn vader kreeg altijd maar 2000 euro per jaar zakgeld van mijn opa omdat hij anders belasting moet betalen.quote:
ja dit bedoel ik dusquote:Op zondag 4 september 2016 17:59 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Tis echt zo want mijn vader kreeg altijd maar 2000 euro per jaar zakgeld van mijn opa omdat hij anders belasting moet betalen.En nu zit mijn opa in het verpleeghuis en moet hij meer eigen bijdrage betalen, omdat hij teveel spaargeld heeft. Maar hij kon het niet weggeven want anders moest hij geld gaan geven aan de belasting.
Maken wij een deal, als je ouders later niet meer kunnen dan neem jij ze in huis, GRATIS!quote:Op zondag 4 september 2016 17:59 schreef n1ek- het volgende:
Ja is ook fukking skeer, koop dan geen kinderen
gap, ik heb niet om dit leven gevraagd killquote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef halfway het volgende:
[..]
Maken wij een deal, als je ouders later niet meer kunnen dan neem jij ze in huis, GRATIS!
Oke?
Zonder twijfel, deal.quote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef halfway het volgende:
[..]
Maken wij een deal, als je ouders later niet meer kunnen dan neem jij ze in huis, GRATIS!
Oke?
Sowieso een stuk beter idee dan bij je ouders blijven plakken tot 20+quote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef halfway het volgende:
¤70 per maand mogen ze mij betalen en anders gaan ze maar lekker op hun zelf wonen a 10x zoveel.
Dit inderdaad. Toen ik 18 was kregen mijn ouders geen kinderbijslag meer, maar zat ik nog op het vwo. Idem mijn broertje. Dan eis je toch ook geen kostgeld?quote:Op zondag 4 september 2016 18:08 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Sowieso kostgeld laten betalen
Als ik een kind zou hebben, zou ik het kind nóóit kostgeld laten betalen, het is immers je kind.
Je eigen kind laten betalen voor dat kleine beetje g / w / e - en misschien wat eten...![]()
Je eigen kind rippen voor 7 tientjesquote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef halfway het volgende:
¤70 per maand mogen ze mij betalen en anders gaan ze maar lekker op hun zelf wonen a 10x zoveel.
ook belastingen en zoquote:Op zondag 4 september 2016 18:08 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Sowieso kostgeld laten betalen
Als ik een kind zou hebben, zou ik het kind nóóit kostgeld laten betalen, het is immers je kind.
Je eigen kind laten betalen voor dat kleine beetje g / w / e - en misschien wat eten...![]()
Ik betaal de hypo, gwl, voedsel.quote:Op zondag 4 september 2016 18:13 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je eigen kind rippen voor 7 tientjes![]()
![]()
Je noemt hier allemaal dingen die zij zelf kunnen kopen en niet persé nodig zijn, dan vind ik 70 euro wel logisch.quote:Op zondag 4 september 2016 18:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik betaal de hypo, gwl, voedsel.
Die ¤70 is voor het snellere internet, het veel langere douchen, de extra gewenste merk cola en chips, het extra warm houden van hun kamer, het meeliften op de Wa verzekering, de door ons betaalde begrafenisverzekering.
Gratis wonen dus, maar ze mogen gaan hoor!
Ja maar dat doen ze niet want hotel mama.quote:Op zondag 4 september 2016 18:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Je noemt hier allemaal dingen die zij zelf kunnen kopen en niet persé nodig zijn, dan vind ik 70 euro wel logisch.
Tijd om ze zelfstandig te laten worden?quote:Op zondag 4 september 2016 18:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze niet want hotel mama.
Het langere douchen? extra warm houden van hun kamer? Really...?quote:Op zondag 4 september 2016 18:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Die ¤70 is voor het snellere internet, het veel langere douchen, de extra gewenste merk cola en chips, het extra warm houden van hun kamer, het meeliften op de Wa verzekering, de door ons betaalde begrafenisverzekering.
Precies.quote:Op zondag 4 september 2016 19:21 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Begin dan gewoon niet aan kinderen aub.
Na het avond eten even de weegschaal en de calculator op tafel zodat de kosten van het eten wel even pro rato verdeeld kunnen worden uiteraardquote:Op zondag 4 september 2016 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies.
En kinderen heb je je hele leven lang. Het is niet zo dat als ze 16/18 zijn, dat het dan wel genoeg is geweest.
Ook de reden waarom ik nog steeds geen kinderen heb. Je zit er je hele leven aan vast (als alles goed gaat).
Nederlanders ten voeten uit...quote:Op zondag 4 september 2016 19:30 schreef Aiciu het volgende:
Nederlanders
Waarom zijn Nederlanders zo gierig?
Als je aan kinderen begint moet je voor ze zorgen, net zoals wij dat doen zodra zij met pensioen zijn en af en toe een financieel steuntje kunnen gebruiken.
Maar nee, profiteren van je kinderen, op hun 18e het huis uit en dus zijn de kinderen mad en schoppen ze de ouders in het bejaardenhuis. Lekker caren om je familie![]()
NederlandersRaar volk.
Oh ja, en op vakantie van het pensioengeld van een dementerende oma. Ik ken serieus dit soort mensenquote:Op zondag 4 september 2016 19:32 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Nederlanders ten voeten uit...
Maarja....waarom zou je het geld aan oma of de kinderen uitgeven als het ook bij je nieuwe occasion kan doen? Want we moeten vooral niet onderdoen aan de buren.
En dan als er ergens iets te verdelen valt als een erfenis er als de kippen bij zijn om als eerste een graai uit de zak te mogen doen. Dat ze 1x per jaar op bezoek kwamen maakt dan niets meer uit.... Want ikke ikke ikke, en voor geld doen we allesquote:Op zondag 4 september 2016 19:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Oh ja, en op vakantie van het pensioengeld van een dementerende oma. Ik ken serieus dit soort mensen
Echt zoquote:Op zondag 4 september 2016 19:35 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
En dan als er ergens iets te verdelen valt als een erfenis er als de kippen bij zijn om als eerste een graai uit de zak te mogen doen. Dat ze 1x per jaar op bezoek kwamen maakt dan niets meer uit.... Want ikke ikke ikke, en voor geld doen we alles
Prima...als je m'n eten maar wel even bovenaan de trap zet zodat ik het lekker op m'n bureaustoel en surfend over het wereld wijde web naar binnen kan schuiven.quote:Op zondag 4 september 2016 19:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als mijn kind een fokker zou zijn van 34 die heel de dag op zolder zit te fokken zou ik wel kostgeld vragen.
Ik schrik ook best van die reacties op dat forum in de OP.quote:Op zondag 4 september 2016 19:29 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Na het avond eten even de weegschaal en de calculator op tafel zodat de kosten van het eten wel even pro rato verdeeld kunnen worden uiteraard![]()
Het warm houden van hun kamer....hoe fokking triest kun je zijn. Ik hoop dat dat trollen was.
Dan komt er 20% bij.quote:Op zondag 4 september 2016 19:37 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Prima...als je m'n eten maar wel even bovenaan de trap zet zodat ik het lekker op m'n bureaustoel en surfend over het wereld wijde web naar binnen kan schuiven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hikikomoriquote:Op zondag 4 september 2016 19:37 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Prima...als je m'n eten maar wel even bovenaan de trap zet zodat ik het lekker op m'n bureaustoel en surfend over het wereld wijde web naar binnen kan schuiven.
Heb geen kinderen maar mocht ik in de situatie komen laat ik wel even goed vastleggen naar wie wat gaat.quote:
Een beetje goede vader legt het bordje eten naast zijn toetsenbord neer, zodat zijn fok!ende zoon niet extra op hoeft te staan.quote:
Maak je druk joh, ik betaal de hypotheek voor wie? Juist voor hun erfenis.quote:Op zondag 4 september 2016 19:21 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Het langere douchen? extra warm houden van hun kamer? Really...?![]()
En die WA verzekering betaal je sws, wel of geen kinderen, de premie is waarschijnlijk niet heel veel hoger.
Begin dan gewoon niet aan kinderen aub.
[ afbeelding ]
Extra snel internet pakket kan ik nog inkomen als je daar zelf verder totaal geen belang bij hebt.
Dus ipv dat dat geld nu vast bij ze terecht komt, juist in de tijd waarin ze het hardste nodig hebben bewaar je het liever tot je dood bent en als er dan nog wat van over is mogen ze het hebben?quote:Op zondag 4 september 2016 19:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Maak je druk joh, ik betaal de hypotheek voor wie? Juist voor hun erfenis.
Triest dat er zulke mensen bestaan.quote:Op zondag 4 september 2016 18:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Het forum van Ouders.nl moet je ook niet heel serieus nemen. Ik moet zeggen dat ik het niet heel goed ken, maar de keren dat ik daar kijk denk ik meestal "God wat is dit triest".quote:Op zondag 4 september 2016 19:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik schrik ook best van die reacties op dat forum in de OP.
Die vader wil zijn zoon kostgeld laten betalen van ¤100 per maand. Zoon verdient ¤1300 per maand.
En dan zie je dus reacties van ouders die bijvoorbeeld zeggen hij moet op zijn minst ¤500 aan kostgeld betalen. En dat ¤100 toch echt veel te weinig is!
Vraag me ten zeerste af hoe dat soort mensen de wereld zien eigenlijk...dat geld altijd op de 1ste plaats moet staan ipv familie en gezelligheid.quote:Op zondag 4 september 2016 19:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik schrik ook best van die reacties op dat forum in de OP.
Die vader wil zijn zoon kostgeld laten betalen van ¤100 per maand. Zoon verdient ¤1300 per maand.
En dan zie je dus reacties van ouders die bijvoorbeeld zeggen hij moet op zijn minst ¤500 aan kostgeld betalen. En dat ¤100 toch echt veel te weinig is!
Ik weet niet meer of het op Viva of op Ouders.nl was (Volgens mij Ouders.nl) maar op een van die twee sites was er een topic vol met dat ouders alles voor hun kinderen bepalen, zodat zij kunnen sturen in welk soort vrienden hun kinderen hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Vraag me ten zeerste af hoe dat soort mensen de wereld zien eigenlijk...dat geld altijd op de 1ste plaats moet staan ipv familie en gezelligheid.
Dat zijn ook de mensen die met vrienden/fam de rekening nooit willen splitten maar precies willen afrekenen wat ze betaald hebben waarschijnlijk
LOL van dat soort fouten leren kinderen toch? Beter dat ze die maken als kind dan later als ze een huis en zelf kinderen hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef smeerpijp. het volgende:
Overigens snap ik wel dat als je kinderen echt elke keer je auto lenen, of allerlei overdreven snelle internet pakketten willen of hele bijzondere en dure dingen je zoiets hebt van dat dok je zelf maar.
Dat zijn echt oprecht enge mensen....quote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of het op Viva of op Ouders.nl was (Volgens mij Ouders.nl) maar op een van die twee sites was er een topic vol met dat ouders alles voor hun kinderen bepalen, zodat zij kunnen sturen in welk soort vrienden hun kinderen hebben.Ook moeten alle kinderen de juiste telefoon hebben, want anders valt het buiten de boot op school. Maar op de telefoon moet dan wel een app staan voor toezicht op afstand 24/7
Ik vermoed dat het dezelfde ouders zijn (meestal tweeverdieners) die hun kind van 12 tot 1 uur 's nachts laten oppassen omdat het kind maar moet gaan leren dat je moet werken om de nieuwste telefoon te kunnen kopen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dat zijn echt oprecht enge mensen....
Ja en dan op het werk alles en iedereen als concurrentie zien ipv als collega's, bij alles wat ze doen zo'n soort dubbele agenda hebben en op verjaardagen na 2 wijn stipt om half 11 naar huis gaan, en elke dag aan huis gekluisterd en als ze iets van beweging in de straat zien even over de vensterbank kijken wat er te zien is.quote:Op zondag 4 september 2016 20:22 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het dezelfde ouders zijn (meestal tweeverdieners) die hun kind van 12 tot 1 uur 's nachts laten oppassen omdat het kind maar moet gaan leren dat je moet werken om de nieuwste telefoon te kunnen kopen.Daar las ik gisteren nog een heel artikel over van de UvA.
Op zich is het volgens mij niet heel verkeerd om een kind te leren dat als ze iets willen kopen ze daar eerst geld voor moeten verdienen en daarvoor moeten werken/iets voor moeten doen. Zeker niet voor iets als een (relatief) dure telefoon, want dat is wel "overbodige luxe".quote:Op zondag 4 september 2016 20:27 schreef IDkaart het volgende:
Ah ik heb het gevonden:
http://www.uva.nl/nieuws-(...)rk-in-nederland.html
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gen-heeft-bijbaantje
Dit soort ouders is dus het volk dat Ouders.nl (En Viva?) bezoekt. "Ja mijn kind moet leren met geld om gaan dus moeten ze maar gaan werken als ze 12 zijn en kostgeld betalen."
Dat is opzich ook niet echt heel verkeerd, maar het gaat er om dat kinderen hun school erdoor verwaarlozen en zelf vermoeid worden van veel te veel werken, alleen maar omdat pappa en mamma het goed vinden dat het kind zich idioot gaat gedragen om een facking telefoon te kunnen betalen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:30 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Op zich is het volgens mij niet heel verkeerd om een kind te leren dat als ze iets willen kopen ze daar eerst geld voor moeten verdienen en daarvoor moeten werken/iets voor moeten doen.
Tot 12 uur 's avonds is misschien een beetje discutabel maar de insteek is niet verkeerd lijkt me.
Vind ik niet in het rijtje passen als geld vragen aan je kind omdat hij bij je in huis woont.
Het materealisme kan er niet vroeg genoeg worden ingeramd he!quote:Op zondag 4 september 2016 20:31 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dat is opzich ook niet echt heel verkeerd, maar het gaat er om dat kinderen hun school erdoor verwaarlozen en zelf vermoeid worden van veel te veel werken, alleen maar omdat pappa en mamma het goed vinden dat het kind zich idioot gaat gedragen om een facking telefoon te kunnen betalen.
En dat alles onder het motto dat het leerzaam is, net als kostgeld betalen.
Is toch idioot.quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Het materealisme kan er niet vroeg genoeg worden ingeramd he!
Als ze tot 1 uur uit zouden willen dan zouden ze zeggen "ben je gek geworden?" maar zolang er maar gewerkt wordt is alles goed! Kunnen ze zelf een borreltje extra drinken...
Al kan je je afvragen, of dat school verwaarlozen vind ik onzin, want zo zwaar werk is het ook weer niet.
Met het grootste gemak halen ze een telefoon van ¤600 of Nike's voor ¤150 dus ik zie het probleem niet, hun trouwens ook niet.quote:Op zondag 4 september 2016 19:55 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Dus ipv dat dat geld nu vast bij ze terecht komt, juist in de tijd waarin ze het hardste nodig hebben bewaar je het liever tot je dood bent en als er dan nog wat van over is mogen ze het hebben?
En waarbij de belastingdienst al handenwrijvend met het grote schepnet klaar staat te wachten? Je weet dat je (dacht ik) max 22K per kind belastingvrij mag schenken?
Note: Ik denk dat je trollt maargoed
Gvd nee, ik wist niet dat dit soort mensen echt bestondenquote:Op zondag 4 september 2016 18:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Dat is wel veel voor een student.quote:Op zondag 4 september 2016 21:33 schreef kree het volgende:
250 pm moest ik betalen vanaf mijn 20e ongeveer en ik nog studeerde en thuis woonde.
Dat vond ik ook en zelfs toen kreeg ik nog het argument je kost veel meer als dat.quote:
Is net zoiets als je kinderen misbruiken voor vlogs. (Haha Djalychia kom eens even een dansje doen, haha Noraya vertel eens wat je leuk vindt aan Joaz, moeten jullie doen hoor zodat ik meer kijkers krijg en meer geld.)quote:Op zondag 4 september 2016 22:16 schreef topdeck het volgende:
Geld van je kinderen eisen__________
Hoe triest ben je dan
Tot de 21ste verjaardag van het kind zijn de ouders verantwoordelijk voor de huisvesting van een kind, en kan je zelfs als kind naar de rechter gaan. Dus het lijkt mij dat het dan ook niet 100% legaal is, tenzij je kind voltijd werkt misschien omdat je dan gekort kan worden.quote:Op zondag 4 september 2016 22:35 schreef KLTZK het volgende:
Het kind heeft er niet voor gekozen geboren te worden, ouders wel om een kind te krijgen.
Als je je kind dan kostgeld gaat vragen als ie nog studeert en geen redelijk inkomen heeft is dus moreel zeer verwerpelijk.
Ook niet te rijmen met de jubelende boodschappen van welkom op de geboortekaartjes die, diezelfde ouders een aantal jaar eerder verstuurden. Ergens a long the way is "Het grootste geschenk" veranderd in een kostenpost.quote:Op zondag 4 september 2016 22:35 schreef KLTZK het volgende:
Het kind heeft er niet voor gekozen geboren te worden, ouders wel om een kind te krijgen.
Als je je kind dan kostgeld gaat vragen als ie nog studeert en geen redelijk inkomen heeft is dus moreel zeer verwerpelijk.
Heb ik ook nooit begrepen. Van die ouders die op je 18e zeggen: ga nu maar op kamers. En niet even nog een paar jaar doorbetalen zodat je tenminste gewoon kunt afstuderen zonder enorme schuld.quote:Op zondag 4 september 2016 22:35 schreef KLTZK het volgende:
Kostgeld eisen van je kinderen die studeren is wel sneu ja.quote:Op zondag 4 september 2016 19:30 schreef Aiciu het volgende:
Nederlanders
Waarom zijn Nederlanders zo gierig?
Als je aan kinderen begint moet je voor ze zorgen, net zoals wij dat doen zodra zij met pensioen zijn en af en toe een financieel steuntje kunnen gebruiken.
Maar nee, profiteren van je kinderen, op hun 18e het huis uit en dus zijn de kinderen mad en schoppen ze de ouders in het bejaardenhuis. Lekker caren om je familie![]()
NederlandersRaar volk.
De dag dat de eerste kinderbijslag gestort wordt zal voor sommige sloebers ongetwijfeld een feestelijke dag zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 23:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ook niet te rijmen met de jubelende boodschappen van welkom op de geboortekaartjes die, diezelfde ouders een aantal jaar eerder verstuurden. Ergens a long the way is "Het grootste geschenk" veranderd in een kostenpost.
Gewoon overboeken onder studiekosten of af en toe pinnen klaar.quote:Op zondag 4 september 2016 17:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Als het blijft zoals het nu is, zijn onze kinderen schuldenvrij na hun opleiding. Tenzij ze hun diploma niet halen. Dan is het hun pakkie an.quote:Op zondag 4 september 2016 23:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Van die ouders die op je 18e zeggen: ga nu maar op kamers. En niet even nog een paar jaar doorbetalen zodat je tenminste gewoon kunt afstuderen zonder enorme schuld.
Netjes, Met mijn schrale loon van 700 euro mag ik 200 afstaan aan mn vader, Daarna ook nog eens iedere dag zelf eten enzo kopen, Heb nu 70 euro tot de 23e, Dus noodles en toast it is.quote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef halfway het volgende:
Overigens is het ook een kanker baby-boomer meme dat op jezelf wonen als je 18 bent.quote:Op maandag 5 september 2016 01:22 schreef IDkaart het volgende:
Nibud adviseert kostgeld te vragen aan studenten.Wat is dit nou. Zolang je niet verstandelijk gehandicapt bent snap je heus wel dat levensonderhoud geld kost maar Nibud denkt dat we allemaal achterlijk zijn.
https://www.nibud.nl/consumenten/kostgeld/
Maakte toevallig 100 euro met youtube, Was erg trots enzo, Werd mn vader toch kwaad... Niet te vergeten de constante ga uit huis comments, Of niet geloven dat ik geen geld meer hebquote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Vraag me ten zeerste af hoe dat soort mensen de wereld zien eigenlijk...dat geld altijd op de 1ste plaats moet staan ipv familie en gezelligheid.
Dat zijn ook de mensen die met vrienden/fam de rekening nooit willen splitten maar precies willen afrekenen wat ze betaald hebben waarschijnlijk
Niet als je een arme particulier bent toch?quote:Op maandag 5 september 2016 05:06 schreef SultanBokworst het volgende:
Moet je het kostgeld schenken in Ierland, daar is de belasting altijd in de aanbieding
Gewoon in een kluis stoppen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Als ze een inkomen hebben waarom niet? Ze lopen met de nieuwste telefoons, dure schoenen, gaan uit wanneer ze willen, paar keer op vakantiequote:Op maandag 5 september 2016 11:41 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik zou nooit geld van mijn kind aannemen.
Is mijn kind ik verzorg hem wel.
Daar ga ik toch geen geld aan vragen.....
Schei toch uit, als je 90 bent vragen ze zich af waarom je nog op aarde bent.quote:Op maandag 5 september 2016 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
Je eigen kinderen uitzuigen.
Neem dan geen kinderen.
Uitzuigen niet, maar is wel eerlijk als ze op een gegeven moment meebetalen met de kosten.quote:Op maandag 5 september 2016 12:13 schreef Id_do_her het volgende:
Je eigen kinderen uitzuigen.
Neem dan geen kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |