abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165086737
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 19:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik ben geen leraar.
De vraag was hypothetisch van aard.
pi_165086738
Goed artikeltje hoor, een schoolhoofd dat vermoedt dat hij nu geen schoolhoofd meer kan worden. Want ja, PVV he. Man man man, wat een niveau.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 4 september 2016 @ 19:01:59 #253
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_165086769
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 19:01 schreef Ludachrist het volgende:
Goed artikeltje hoor, een schoolhoofd dat vermoedt dat hij nu geen schoolhoofd meer kan worden. Want ja, PVV he. Man man man, wat een niveau.
Terwijl het eigenlijk door 50+ komt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 4 september 2016 @ 19:02:48 #254
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165086795
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En als je nu lid bent van de NCPN?

Van de PVV kan je in ieder geval geen lid worden. :')
Het communisme is niet meer de grote vijand, dus ik denk dat lidmaatschap van zo'n communistisch splinterpartijtje vooral schattig gevonden wordt.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_165086898
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 19:02 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Het communisme is niet meer de grote vijand, dus ik denk dat lidmaatschap van zo'n communistisch splinterpartijtje vooral schattig gevonden wordt.
Ik denk ook niet zozeer dat ze destijds bang waren voor een invloed van de CPN binnen Nederland. Maar meer dat ze de CPN zagen als de lange arm van de Sovjet Unie, en bang waren voor spionage of zo.
pi_165086921
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 19:01 schreef Ludachrist het volgende:
Het loopt wel lekker door zo op fok :p
  zondag 4 september 2016 @ 19:09:15 #257
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165087021
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik denk ook niet zozeer dat ze destijds bang waren voor een invloed van de CPN binnen Nederland. Maar meer dat ze de CPN zagen als de lange arm van de Sovjet Unie, en bang waren voor spionage of zo.
Ja, West-Europese communistische partijen werden gewoon gefinancierd door Moskou, dat was nauwelijks een geheim.

Nu zie je dat Moskou populistische partijen als FN en misschien ook wel de PVV financiert.
pi_165087057
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

In kleine gemeente is in de gemeenteraad zitten vaak een parttime aangelegenheid. Dat is prima te combineren met bijvoorbeeld functie in het onderwijs.

Dit is redelijk openbaar. Voor welke partijen mag je in jouw optiek lid zijn? Alle Partijen behalve de PVV?
Van mij mag je van alle partijen lid zijn, het is Wilders van wie je niet lid mag zijn van zijn PVV, want dan heb je als lid het recht om te weten te komen dat hij betaald wordt om Israel te dienen ipv Nederland. Veel PVV-stemmers weten dat niet, dus dat zou ik ze niet tegenwerpen, slechts de domheid die nodig is om daarin onwetend te blijven werp ik hen tegen.

Ik vind dat die rechter gewoon een punt heeft, je moet als rechter integer zijn en dus ook staan voor de rechtsbeginselen waar de rechtspraak op gestoeld is. Het aanhangen van PVV-beginselen is daarmee onverenigbaar. Ik ben ook geen rechter geworden, het lijkt me best leuk werk maar ik denk dat zeker een aantal rechtsgebieden gewoon niet verenigbaar zijn met mijn privé-opvattingen. Privé-opvattingen zijn niet vrijblijvend, iedereen mag een mening hebben en uiten, maar dat wil niet zeggen dat je zomaar kunt doen alsof je dat niet gezegd hebt en die opvatting niet hebt wanneer het zo uitkomt.

Je werk moet bij je passen, ook bij je privé-opvattingen. Dat is al heel lang zo, je moet niet denken dat luidruchtige republikeinen bij het kabinet van de koning komen te werken, bij de Raad van State ligt dat ook al wat moeilijk. Met voorzitterschap van de NCPN op je CV maak je bij Goldman Sachs ook niet veel indruk, pacifisten werken doorgaans niet voor defensie en dierenactivisten niet in de vleesindustrie. Zo bijzonder is dat allemaal niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_165087079
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 19:09 schreef Gutmensch het volgende:
Nu zie je dat Moskou populistische partijen als FN en misschien ook wel de PVV financiert.
Krijgt de PVV niet al genoeg vanuit Israel/de VS?
pi_165087128
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Denk dat een partij die tegen het establishment schopt interessant is voor meerdere partijen.
  zondag 4 september 2016 @ 19:13:55 #261
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_165087147
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:11 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Oh vast, maar Poetin heeft graag een vinger in de pap in populistische anti-EU partijen.
pi_165087162
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

De vraag was hypothetisch van aard.
Om je vraag te beantwoorden, ik heb jarenlang 3 ploegen ( tot 18 man) geleid welke bestonden uit diverse nationaliteiten.
Discriminatie onderling was behoorlijk aanwezig maar redelijk opgelost door gemengde groepen en om de twee maanden even 30 minuten tot een uur uittrekken om gezamenlijk eventuele problemen enz. te bespreken.
Naar mijn gevoel zou ik het wel kunnen, heb geen problemen met mensen ongeacht komaf en geloof, de vraag is natuurlijk of dat wederzijds is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 4 september 2016 @ 19:15:10 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165087178
PVV'ers moeten niet zo janken. Als je met een dergelijke mentaliteit door het leven gaat moet je niet opkijken dat je niet veel vrienden maakt.
pi_165087192
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2016 19:02 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Waar heb je dat nou vandaan dat CPN'ers een Berufsverbot zouden hebben in NL? Heb je er een bron voor?
Vooral vlak na WO2 werden CPN'ers nog wel geapprecieerd vanwege hun rol in het verzet bijv. Dat sloeg om nav Hongarije 1956, maar of het nou tot echt een Berufsverbot is gekomen?
Maar jij weet meer, kennelijk.
I´m back.
pi_165087206
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Van mij mag je van alle partijen lid zijn, het is Wilders van wie je niet lid mag zijn van zijn PVV, want dan heb je als lid het recht om te weten te komen dat hij betaald wordt om Israel te dienen ipv Nederland. Veel PVV-stemmers weten dat niet, dus dat zou ik ze niet tegenwerpen, slechts de domheid die nodig is om daarin onwetend te blijven werp ik hen tegen.
Ik bedoelde uiteraard gemeenteraadslid, geen partijlid. Dat je van de PVV geen lid kan worden is mij bekend, dat postte ik al eerder in dit topic.

Voor wat betreft de rest van de betoog. Eens. Ik vind dat een PVV-er in het onderwijs wel werkzaam mag zijn, in bepaalde gebieden, zolang ze hun mening voor zich houden. Ik denk ook dat de meeste sympathisanten niet zo radicaal als Wilders zelf zijn. Ik denk ook niet dat hij zo radicaal is, maar een jarenlang sociaal isolement heeft zijn weerslag op zijn psyche vermoed ik.
pi_165087243
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:15 schreef Hexagon het volgende:
PVV'ers moeten niet zo janken. Als je met een dergelijke mentaliteit door het leven gaat moet je niet opkijken dat je niet veel vrienden maakt.
Onderling zullen ze wel vrienden maken juist, denk ik. En het is geen splintertje.
I´m back.
  zondag 4 september 2016 @ 19:18:51 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165087291
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onderling zullen ze wel vrienden maken juist, denk ik. En het is geen splintertje.
Mwag, onderling hebben mensen uit die stroming ook vaak genoeg ruzie.
  zondag 4 september 2016 @ 19:20:51 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165087369
Bij de PVV denk ik altijd aan de boze buurman die de bal van je kinderen lek prikt of het jongentje dat vroeger op school altijd zijn klasgenootjes verraadde.
pi_165087435
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwag, onderling hebben mensen uit die stroming ook vaak genoeg ruzie.
Net als linksen, bedoel je?
I´m back.
pi_165087445
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:20 schreef Hexagon het volgende:
Bij de PVV denk ik altijd aan de boze buurman die de bal van je kinderen lek prikt of het jongentje dat vroeger op school altijd zijn klasgenootjes verraadde.
CDA'er denk ik dan aan.
I´m back.
pi_165087481
Tegenwoordig is de pvver gewoon een niet opvallend persoon.
pi_165087562
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Tegenwoordig is de pvver gewoon een niet opvallend persoon.
Als hij z'n mond houdt, bedoel je?
I´m back.
pi_165087583
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als hij z'n mond houdt, bedoel je?
Nou wat ik vaak zie is dat men dus nog wel wacht voordat het pvv geluid naar buiten komt:P
  zondag 4 september 2016 @ 19:27:46 #274
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165087605
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:16 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De auteur van dit artikel zou daar uitsluitsel over kunnen geven. Hij schrijft het stuk niet voor niets maar dat kan hij beter zelf motiveren.
Hij schrijft dat artikel louter op speculatie. Dat verkoopt blijkbaar
Laffe huichelaar
pi_165087651
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:16 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik bedoelde uiteraard gemeenteraadslid, geen partijlid. Dat je van de PVV geen lid kan worden is mij bekend, dat postte ik al eerder in dit topic.

Voor wat betreft de rest van de betoog. Eens. Ik vind dat een PVV-er in het onderwijs wel werkzaam mag zijn, in bepaalde gebieden, zolang ze hun mening voor zich houden. Ik denk ook dat de meeste sympathisanten niet zo radicaal als Wilders zelf zijn. Ik denk ook niet dat hij zo radicaal is, maar een jarenlang sociaal isolement heeft zijn weerslag op zijn psyche vermoed ik.
Die visie deel ik niet. Radicaal vind ik op zich ook helemaal niet erg. Ik denk dat je mensen best mag uitsluiten van bepaalde functies vanwege de juiste redenen. Wat je niet moet doen is mensen 'straffen' voor hun opvatting middels uitsluiting. Dan wordt het McCarthyanistisch.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')