Ja en dat het discriminatie is dus. Maar goed daar blijk jij geen problemen mee te hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 16:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Prima dat jij dat niet verstandig vindt.
Ik heb er ook verstand van, en ik zeg dat het niet klopt.quote:Op zondag 4 september 2016 16:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Aangezien het artikel is geschreven door iemand die zegt verstand te hebben van deze kwestie ga ik er vanuit dat er mensen zijn die dit wel hebben meegemaakt. In alle gevallen zouden we het kunnen onderzoeken.
De auteur van dit artikel zou daar uitsluitsel over kunnen geven. Hij schrijft het stuk niet voor niets maar dat kan hij beter zelf motiveren.quote:Op zondag 4 september 2016 16:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak er geen geldkwestie van. Ik zeg dat er geen enkele basis is voor een onderzoek. Dan moeten er namelijk eerst harde feiten een richting op wijzen in plaats van enkel verdachtmakingen en aannames.
Dan is het inderdaad zonde er tijd en geld aan te besteden, daarom heb je eerst iets nodig om je onderzoek op te baseren.
er gebeurt gewoonweg niks in die rihting wat riekt naar discriminatie van PVV'ers, behalve speculatie van een handjevol mensen die zelf ook geen concrete voorbeelden hebben
Dan zou je wat bronnen kunnen overhandigen, als de auteur dat ook zou doen zouden we eens kunnen beginnen met onderzoeken.quote:Op zondag 4 september 2016 16:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb er ook verstand van, en ik zeg dat het niet klopt.
Wat nu?
Exact. Er is dus meer nodig om een onderzoek te rechtvaardigen dan alleen wat vermoedens. Iets van een bron of een concrete situatie zou fijn zijn, maar die hebben we niet.quote:Op zondag 4 september 2016 16:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan zou je wat bronnen kunnen overhandigen, als de auteur dat ook zou doen zouden we eens kunnen beginnen met onderzoeken.
Maar dat zou beteken dat je nooit politiek in kan zetten als je in het onderwijs zit. Je kan dus ook niet een paar jaar politiek bedrijven, met de gedacht daarna je taak als onderwijzer weer op te pakken.quote:Op zondag 4 september 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oveeigens vind ik dit inderdaad ook nog eens een heel slecht voorbeeld.
Als opleider zou je niet duidelijk kenbaar een politieke voorkeur moeten hebben. Nooit. Stem lekker wat je wil stemmen, maar hou het in het openbaar voor je.
We wachten af tot er wat slachtoffers naar voren tredenquote:Op zondag 4 september 2016 16:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Exact. Er is dus meer nodig om een onderzoek te rechtvaardigen dan alleen wat vermoedens. Iets van een bron of een concrete situatie zou fijn zijn, maar die hebben we niet.
En zo lang die er niet zijn, blijft het dus bij speculatie.
Als er een weekblad onbetrouwbaar is dan is het Elsevier en zeker deze auteur vind ik erg onbetrouwbaar, hun wens een bepaald geluid te laten horen past niet bij objectieve journalistiek. Verder mist ieder voorbeeld ik neem aan dat zelfs Elsevier wel een concreet voorbeeld zou hebben gebruikt als je die hadden. Feit blijft dat niemand weet wat een ander stemt.quote:Op zondag 4 september 2016 16:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Aangezien het artikel is geschreven door iemand die zegt verstand te hebben van deze kwestie ga ik er vanuit dat er mensen zijn die dit wel hebben meegemaakt. In alle gevallen zouden we het kunnen onderzoeken.
Inderdaad, daar maken ze het zelf naar. Ik kan me overigens nog wel herinneren dat er jaren geleden iemand bij de overheid had omdat een relatie had met een extreem rechts 'politicus' .quote:Op zondag 4 september 2016 16:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Natuurlijk er zijn al voorvallen geweest van PVV aanhangers die ontslagen zijn vanwege hun uitlatingen maar dat is dan niet om hun stemgedrag.
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 september 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oveeigens vind ik dit inderdaad ook nog eens een heel slecht voorbeeld.
Als opleider zou je niet duidelijk kenbaar een politieke voorkeur moeten hebben. Nooit. Stem lekker wat je wil stemmen, maar hou het in het openbaar voor je.
Waarom noemt hij dan geen enkel vb ervan? Waarom als enige vb een man gebruiken die niet meer werkt en die denkt dat hij om zijn pvv stemmen niet meer aangenomen zou worden voor die functie?quote:Op zondag 4 september 2016 16:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ken de auteur verder niet en het zou kunnen dat dit stemmingmakerij is. Het is alleen wel verontrustend als het wel zo is. En geluid dat het gebeurt is reden tot aandacht. Maar goed ik ben even weg.quote:Op zondag 4 september 2016 16:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als er een weekblad onbetrouwbaar is dan is het Elsevier en zeker deze auteur vind ik erg onbetrouwbaar, hun wens een bepaald geluid te laten horen past niet bij objectieve journalistiek. Verder mist ieder voorbeeld ik neem aan dat zelfs Elsevier wel een concreet voorbeeld zou hebben gebruikt als je die hadden. Feit blijft dat niemand weet wat een ander stemt.
Je hebt een punt, wellicht dat door zo'n stuk slachtoffers naar voren durven te treden. Zie geen reden waarom hij dit zomaar de wereld in zou slingeren maar goed.quote:Op zondag 4 september 2016 16:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom noemt hij dan geen enkel vb ervan? Waarom als enige vb een man gebruiken die niet meer werkt en die denkt dat hij om zijn pvv stemmen niet meer aangenomen zou worden voor die functie?
Beetje apart dat als je een punt wil maken je met geen enkel voorbeeld komt, alleen maar met een vermoeden. Zeker als je ervanuit gaat dat hij die voorbeelden wel kent.
En als je dat doet vanwege stemgedrag is dat net zo goed discriminatie als het niet zaken doen vanwege geslacht sexuele voorkeur of religie...quote:Op zondag 4 september 2016 15:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat heeft het compatibel zijn met mijn bedrijf er mee te maken? Ik ben gewoon vrij om geen zaken te doen met mensen met wie ik dat niet wil.
Ben benieuwd of er slachtoffers naar voren treden.quote:Op zondag 4 september 2016 16:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je hebt een punt, wellicht dat door zo'n stuk slachtoffers naar voren durven te treden. Zie geen reden waarom hij dit zomaar de wereld in zou slingeren maar goed.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:10 schreef Halter het volgende:
[..]
jij bent zelf achterlijk
stemt ook pvv zeker??
Ik stem PVVquote:Op zondag 4 september 2016 14:10 schreef Timeschanger het volgende:
Als je op de PVV stemt heb je sowieso al het IQ van een stoeptegel dus dit is een open deur van heb me jou daar.
Maar als je je voorkeur verborgen moet houden gaat het ook niet goed.quote:Op zondag 4 september 2016 14:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet je ook niet rondlopen met je politieke voorkeur op je jasje gespeld.
Dit.quote:Op zondag 4 september 2016 14:10 schreef Timeschanger het volgende:
Als je op de PVV stemt heb je sowieso al het IQ van een stoeptegel dus dit is een open deur van heb me jou daar.
In kleine gemeente is in de gemeenteraad zitten vaak een parttime aangelegenheid. Dat is prima te combineren met bijvoorbeeld functie in het onderwijs.quote:Op zondag 4 september 2016 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Je moet ook voor je mening staan en daar op afgerekend kunnen worden
Zou jij in het onderwijs kunnen functioneren denk je?quote:
En als je nu lid bent van de NCPN?quote:Op zondag 4 september 2016 18:58 schreef Gutmensch het volgende:
Vroeger kwam je niet bij de overheid aan de slag als je lid was van de CPN.
Het is dus niets nieuws.
Ik ben geen leraar.quote:Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In kleine gemeente is in de gemeenteraad zitten vaak een parttime aangelegenheid. Dat is prima te combineren met bijvoorbeeld functie in het onderwijs.
Dit is redelijk openbaar. Voor welke partijen mag je in jouw optiek lid zijn? Alle Partijen behalve de PVV?
[..]
Zou jij in het onderwijs kunnen functioneren denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |