Wat?quote:Op zondag 4 september 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Da's dan een ossenhaas of een tournedos. Of zo'n beest van de groothandel waar ie eerst een dag in een glucosebad gelegen heeft om hem zacht te krijgen
quote:
Plakvleesquote:Op zondag 4 september 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Da's dan een ossenhaas of een tournedos. Of zo'n beest van de groothandel waar ie eerst een dag in een glucosebad gelegen heeft om hem zacht te krijgen
Toen je thuis woonde?:Pquote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Oversight het volgende:
[..]Er was vroeger een tijd dat ik mijn boodschappen niet hoefde te betalen,.. toen at ik het een paar keer per week.
Dat laatste is al onzin, daar geloof ik Heston toch eerder in als jou. Als je je biefstuk zo bakt, is ie gewoon knalrauw van binnen en dus onmogelijk zo zacht als jij beschrijft. Tenzij je van die vieze lappen van een centimeter hebtquote:Op zondag 4 september 2016 20:15 schreef Oversight het volgende:
[..]Dan doe het het verkeerd....
Pan knalheet maken, roomboter erin, 10 seconden later biefstuk erbij.. 1 minuut op elke zijde... eruit halen, en minstens 5 minuten laten rusten in zilverfolie... kan niet verkeerd gaan.... GEEN zout of peper tot ie op je bord ligt.
Dat heet tegenwoordig diamanthaas....en het duurde bij mij 4 uur voor ik die link legdequote:Op zondag 4 september 2016 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon jodenhaas klappen, is net zo mals als biefstuk en minstens zo lekker.
quote:Op zondag 4 september 2016 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wist dit dus ook niet tot nu toequote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig diamanthaas....en het duurde bij mij 4 uur voor ik die link legde
Waarvan akte, jij zal het vast beter wetenquote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef Oversight het volgende:
[..]Bull, gewoon een uur voor je hem gaat bereiden uit de koeling halen, en niet in de open lucht
Ik eet dat 'plakvlees' waar jij het over hebt inderdaad wel eens, omdat ik duurder niet kan betalen. Schaam ik me totaal niet voor, maar dat wil evenmin zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb. Vroeger, in beter tijden toen mijn vader nog leefde, aten we elke week wel biefstuk of varkenshaas van de slager.quote:Op zondag 4 september 2016 20:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
PlakvleesDie DJMO en Oversight praten over AH biefstuk en denken dat ze een topschef zijn.
Mijn moeder vroeg het pas in een restaurant, toen zeiden ze het.quote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wist dit dus ook niet tot nu toe
Gaat het weer over David zijn moeder?quote:Op zondag 4 september 2016 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij je van die vieze lappen van een centimeter hebt
En het is niet verzonnen door het restaurant? Het klinkt wel logischquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg het pas in een restaurant, toen zeiden ze het.
Gaat dit over prostitutie?quote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef timmmmm het volgende:
wie ben ik ook, ik heb er alleen maar voor geleerd en ik heb er alleen maar jaren voor betaald gekregen
nee, heb later gegoogled.quote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En het is niet verzonnen door het restaurant? Het klinkt wel logisch
Nee, het is echt waar. Jodenhaas = diamanthaasquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En het is niet verzonnen door het restaurant? Het klinkt wel logisch
Eet je wel eens die a la minute speklappen van de ah, zijn 3 euro dacht ik. Daar ben ik gek opquote:Op zondag 4 september 2016 20:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik eet dat 'plakvlees' waar jij het over hebt inderdaad wel eens, omdat ik duurder niet kan betalen. Schaam ik me totaal niet voor, maar dat wil evenmin zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb. Vroeger, in beter tijden toen mijn vader nog leefde, aten we elke week wel biefstuk of varkenshaas van de slager.
quote:
Wie heeft bepaald dat jodenhaas niet meer mocht:Pquote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het is echt waar. Jodenhaas = diamanthaas
De joden.quote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat jodenhaas niet meer mocht:P
Lekker zo krokant bakken dat het bijna tegen het verbrandde aan zitquote:Op zondag 4 september 2016 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eet je wel eens die a la minute speklappen van de ah, zijn 3 euro dacht ik. Daar ben ik gek op
quote:Op zondag 4 september 2016 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker zo krokant bakken dat het bijna tegen het verbrandde aan zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |