Ja geloof dat ik niet zoveel met eend heb. Of de keren dat ik het had was het slecht gemaakt,quote:Op zondag 4 september 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind eend lekkerder. Of een goede stoofpot
Ik heb wel steeds meer moeite om echt lekker vlees te vinden voor stoofpot, is allemaal zo mager.quote:Op zondag 4 september 2016 20:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind eend lekkerder. Of een goede stoofpot
quote:Op zondag 4 september 2016 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof dat ik niet zoveel met eend heb. Of de keren dat ik het had was het slecht gemaakt,
Gewoon riblappen bij de slager.quote:Op zondag 4 september 2016 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds meer moeite om echt lekker vlees te vinden voor stoofpot, is allemaal zo mager.
Veel mensen vinden eend daar echt lekker. Misschien dat ik het weer keer moet proberen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:11 schreef Oversight het volgende:
[..]chinezen zijn de enigen die eend goed weten te bereiden, maar die hebben dan ook langer geoefend
quote:Op zondag 4 september 2016 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Alleen van biefstuk ben ik niet zo'n fan. Al dat droge vlees, liever wat vet erbij
Ja, maar de laatste keer zei die zelfs, zou het niet doen.quote:
Homo.quote:Op zondag 4 september 2016 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste keer zei die zelfs, zou het niet doen.
quote:Op zondag 4 september 2016 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden eend daar echt lekker. Misschien dat ik het weer keer moet proberen.
Ik heb nog nooit biefstuk gehad die zoooooo zacht was.quote:Op zondag 4 september 2016 20:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Een goede biefstuk is nooit droog, sappig van binnen, knapperig van buiten, en smelt in je mond.
Dat laatste denk ik. Je ziet dat ook best veel bij van die japanners enzo, dan is het helemaal droog en niet te hachelenquote:Op zondag 4 september 2016 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geloof dat ik niet zoveel met eend heb. Of de keren dat ik het had was het slecht gemaakt,
een kennerquote:Op zondag 4 september 2016 20:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Een goede biefstuk is nooit droog, sappig van binnen, knapperig van buiten, en smelt in je mond.
Ik haal altijd sucadelappen bij de sligroquote:Op zondag 4 september 2016 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel steeds meer moeite om echt lekker vlees te vinden voor stoofpot, is allemaal zo mager.
Ha-hahahahahahahahha wanne gek.quote:Op zondag 4 september 2016 20:11 schreef Oversight het volgende:
[..]chinezen zijn de enigen die eend goed weten te bereiden, maar die hebben dan ook langer geoefend
Is ook wel erg lekker, ja.quote:Op zondag 4 september 2016 20:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Homo.
Lam kan ook erg lekker zijn.
quote:Op zondag 4 september 2016 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit biefstuk gehad die zoooooo zacht was.
Onzin. Da's dan een ossenhaas of een tournedos. Of zo'n beest van de groothandel waar ie eerst een dag in een glucosebad gelegen heeft om hem zacht te krijgenquote:Op zondag 4 september 2016 20:11 schreef Oversight het volgende:
Denk dat ik dat maar ga doen, bij de slager dan en als het geen 80graden meer is.quote:Op zondag 4 september 2016 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik haal altijd sucadelappen bij de sligro
Even goed als biefstuk ja, maar hetzelfde probleem. Zit gewoon niet zoveel vet aan, dat geeft smaak. Geef mij maar een goeie flanksteak.quote:Op zondag 4 september 2016 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Gewoon jodenhaas klappen, is net zo mals als biefstuk en minstens zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |