Danny, die wil ik wel zonder zijn geld zelfsquote:Op zondag 4 september 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
https://m.popkey.co/7afad7/b0gbq.gif
jij kan ook niksquote:Op zondag 4 september 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
{img]https://m.popkey.co/7afad7/b0gbq.gif[/img]
Was ff aan het prutsen.quote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Danny, die wil ik wel zonder zijn geld zelfs
Die is wel klein hequote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die was leuk jaquote:Op zondag 4 september 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
MUZ / Spaanstalige nummers #2 Y mas y mas musica
Wat ga je met die Griek doen dan?quote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ookquote:
volgend leven heb ik het overquote:Op zondag 4 september 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ga je met die Griek doen dan?
bestaat dat dan?quote:Op zondag 4 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het Demis Roussos museum FANN echt iets voor jou..
doe 's een linkje danquote:Op zondag 4 september 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
op vrijdag en zaterdag open in Nijkerk volgen Veronica
Dat museum.quote:Op zondag 4 september 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
ik heb het al![]()
http://www.demisroussos.nl/
Nijkerk is sowieso een saai kut dorp.quote:Op zondag 4 september 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat is er dan precies te zien![]()
foto's?
hoef ik niet helmaal vor naar NIjkerk
Ik geloof niet dat ik er ooit geweest ben eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nijkerk is sowieso een saai kut dorp.
Dat ligt toch tussen Amesrsfoort en Harderwijk of zoquote:Op zondag 4 september 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er ooit geweest ben eigenlijk
Is ie al leeg?quote:Op zondag 4 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
Die spuitbus met perslucht heeft ook geen klote geholpen voor dat toetsenbord trouwens
weet ik veelquote:Op zondag 4 september 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt toch tussen Amesrsfoort en Harderwijk of zo
Grootste amusement daar in de buurt is met ramen open op zondag rondrijden met de muziek keihard aan.quote:Op zondag 4 september 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er ooit geweest ben eigenlijk
quote:Op zondag 4 september 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grootste amusement daar in de buurt is met ramen open op zondag rondrijden met de muziek keihard aan.
Ik wissel ze om de paar maanden.quote:Op zondag 4 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
Die spuitbus met perslucht heeft ook geen klote geholpen voor dat toetsenbord trouwens
Ja maar jij bent stinkend rijk toch?quote:Op zondag 4 september 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wissel ze om de paar maanden.
Bestaan die nog?quote:Op zondag 4 september 2016 01:14 schreef Drugshond het volgende:
I ben er niet. Nooit geweest verkeerd treinkaartje.
da's ook vrij lastig...quote:Op zondag 4 september 2016 01:14 schreef Drugshond het volgende:
I ben er niet. Nooit geweest verkeerd treinkaartje.
Mjah... koste mij 28 jr om van die vloek af te komen. Tegenwoordig rood wit. En ik geef nix om voetbal.quote:
ja ja... we weten het nu wel Pietquote:Op zondag 4 september 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me redden omdat ik bescheiden leef, woensdag weer veulen kopen en paar ruggen verdienen
Ik wil wel weer een plaatje van de aankoop zienquote:Op zondag 4 september 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja... we weten het nu wel Piet![]()
Heb je al Dm's onvangen van gegadigde?
Je kent Piet?quote:Op zondag 4 september 2016 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah... koste mij 28 jr om van die vloek af te komen. Tegenwoordig rood wit. En ik geef nix om voetbal.
dat kan hij wel fixen denk ik, komma veranaderen en het lijkt heel watquote:Op zondag 4 september 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een plaatje van de aankoop zien
Kleurplaat van vorig jaar doet het goed.quote:Op zondag 4 september 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een plaatje van de aankoop zien
Omdat Tilburg.quote:Op zondag 4 september 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja... we weten het nu wel Piet![]()
Heb je al Dm's onvangen van gegadigde?
Die heb ik gemist die uitvoeringquote:Op zondag 4 september 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleurplaat van vorig jaar doet het goed.
Woonde schuin tegenover W2 stadion.quote:Op zondag 4 september 2016 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah... koste mij 28 jr om van die vloek af te komen. Tegenwoordig rood wit. En ik geef nix om voetbal.
Ga je er ook boek over schrijven.quote:Op zondag 4 september 2016 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Persoonlijk niet. Qua posthistorie al iets(kes) langer.
Same as it ever wasquote:
Ik zie er zo snel geen familie bij zittenquote:Op zondag 4 september 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da zo ff kijken wat er rondloopt. http://www.veulen-veiling.nl/
jij komt uit het POL café, daar lees ik nooitquote:Op zondag 4 september 2016 01:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Persoonlijk niet. Qua posthistorie al iets(kes) langer.
Horizon vervuiling.quote:Op zondag 4 september 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woonde schuin tegenover W2 stadion.
stam jj af van de paarden dan?quote:Op zondag 4 september 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie er zo snel geen familie bij zitten
Yep, en slangen zijn een toetje.quote:Op zondag 4 september 2016 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
jij komt uit het POL café, daar lees ik nooit
snap ik nietquote:Op zondag 4 september 2016 01:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yep, en slangen zijn een toetje.
1x per jaar koop ik veulen en verpats die met veel winst.quote:Op zondag 4 september 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie er zo snel geen familie bij zitten
hahahahah....sry ik moest lachen.quote:Op zondag 4 september 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was wel lachen soms wanneer dat randstad tuig de bussen ingeramd werden.
Heb een dikke huid en ben niet altijd diplomatisch.quote:Op zondag 4 september 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
het gaat wel... zo erg is he ook weer niet...
Was jij vroeger Piets runner misschien zonder dat je het weetquote:Op zondag 4 september 2016 01:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahah....sry ik moest lachen.
Je bent gewoon een boerquote:Op zondag 4 september 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een dikke huid en ben niet altijd diplomatisch.
Zo was ik niet.quote:Op zondag 4 september 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jij vroeger Piets runner misschien zonder dat je het weet
Ben al opa.quote:Op zondag 4 september 2016 01:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang er geen liefdesbaby ramp talk is... alles best.
Lijkt me meer een discussie van boven en onder de rivier. Dan dan snap ik Piet weer wel. En hoe.quote:Op zondag 4 september 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jij vroeger Piets runner misschien zonder dat je het weet
Een Tilburgse botte boer.quote:Op zondag 4 september 2016 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent gewoon een boermaar maakt niet uit, ik ben flexibel
Duidelijk ken je Piet dus nietquote:Op zondag 4 september 2016 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me meer een discussie van boven en onder de rivier. Dan dan snap ik Piet weer wel. En hoe.
Ik vind die dingen niks aanquote:Op zondag 4 september 2016 01:41 schreef FANN het volgende:
ik geloof dat ik een heel pak tuccies op heb zitten vreten
Woon in Gelderland nu boven de rivieren maar daar in de randstad hebben ze het aardig hoog in de bol.quote:Op zondag 4 september 2016 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me meer een discussie van boven en onder de rivier. Dan dan snap ik Piet weer wel. En hoe.
Ok duidelijk .. Ik kom ook nooit in POLquote:Op zondag 4 september 2016 01:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op een stok tegen mijn slaap.
Het echte voer zat tussen de gaten van de tucs.quote:Op zondag 4 september 2016 01:41 schreef FANN het volgende:
ik geloof dat ik een heel pak tuccies op heb zitten vreten
hij heeft het er ook niet zo vaak over hoorquote:Op zondag 4 september 2016 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen... wist ik.
Waarover ook al weer ?quote:Op zondag 4 september 2016 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
hij heeft het er ook niet zo vaak over hoor
Tof, ik wist niet dat het zo leuk is om opa te zijn. Ga dat jochie nog boel verkeerde dingen leren.quote:Op zondag 4 september 2016 01:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen... wist ik.
hoezoe ben je een expert?quote:Op zondag 4 september 2016 01:44 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zie dat de discussie over tuktuks en kaas gaat. Helaas ben ik al een expert op dat gebied.
Ik durf te wedden dat ik meer tuktuks heb gegeten dan jullie bij elkaar.quote:
wat doe je in dat duffe POL café?quote:Op zondag 4 september 2016 01:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meer tuktuks heb gegeten dan jullie bij elkaar.
Geen beginnen aan.quote:Op zondag 4 september 2016 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
iets met kleinzoon en paarden ofzo....
ik volg dat allemaal niet zo
Nah... lul jij maar lekker over je kleinzoon hoor Piet....quote:
Ow ik kom nog steeds in POL-SC maar ik had vandaag zin in gewoon iets anders.. Ben niet preventief gebiologeerd of zo. Ben dik in de 40+ en zo.quote:Op zondag 4 september 2016 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok duidelijk .. Ik kom ook nooit in POL
Jij hebt geen van beide.. Ik heb nog steeds mn twijfelsquote:Op zondag 4 september 2016 01:46 schreef FANN het volgende:
[..]
iets met kleinzoon en paarden ofzo....
ik volg dat allemaal niet zo
kloptquote:Op zondag 4 september 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt geen van beide.. Ik heb nog steeds mn twijfels
OKquote:Op zondag 4 september 2016 01:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow ik kom nog steeds in POL-SC maar ik had vandaag zin in gewoon iets anders.. Ben niet preventief gebiologeerd of zo. Ben dik in de 40+ en zo.
Kom maar langs woensdag avond, begint 19:00uquote:Op zondag 4 september 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt geen van beide.. Ik heb nog steeds mn twijfels
Politiek, economie, maar vooral elkaar de hele dag een beetje uitschelden en dom noemen.quote:Op zondag 4 september 2016 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
wat doe je in dat duffe POL café?
Over Politiek lullen?![]()
Gaan jullie de wereld een stukje mooier maken
En dan de hele avond in zo'n manege paardjes kieken... Wel onder het genot van wat versnaperingen mag ik hopen..quote:Op zondag 4 september 2016 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom maar langs woensdag avond, begint 19:00u
Maak me ook wel wat zorgen, hij is wel erg eigenwijs en heeft rare streken soms.quote:Op zondag 4 september 2016 01:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... lul jij maar lekker over je kleinzoon hoor Piet....
je bent er duidelijk blij mee, dus dan is het goed
Lijkt ie nog steeds zo op jou?quote:Op zondag 4 september 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak me ook wel wat zorgen, hij is wel erg eigenwijs en heeft rare streken soms.
Ja zoiets.quote:Op zondag 4 september 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan de hele avond in zo'n manege paardjes kieken... Wel onder het genot van wat versnaperingen mag ik hopen..
Que pasa. ? Vage vuur iets hoger.quote:Op zondag 4 september 2016 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon in Gelderland nu boven de rivieren maar daar in de randstad hebben ze het aardig hoog in de bol.
Valt wel mee hoor, sowieso kom je Tilburgers overal tegen.quote:Op zondag 4 september 2016 01:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Que pasa. ? Vage vuur iets hoger.
Ménage à trois.....paardenbiefstuk op de BBQ lijkt me net iets te veel luxe.quote:Op zondag 4 september 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan de hele avond in zo'n manege paardjes kieken... Wel onder het genot van wat versnaperingen mag ik hopen..
Je weet het maar nooit ...quote:Op zondag 4 september 2016 02:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ménage à trois.....paardenbiefstuk op de BBQ lijkt me net iets te veel luxe.
True. (Heel veel mee gelachen op terras, in Hongarije zelfs... een pionieer in telefonica). Bleek op slechts 400 meter van mijn ouderlijk huis af te wonen). Dit meen je niet... je kumt uit Tilburg (Goirle ook goed). Is nog een lang gesprek geworden.quote:Op zondag 4 september 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, sowieso kom je Tilburgers overal tegen.
Iedereen wil weg uit die stad.quote:Op zondag 4 september 2016 02:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
True. (Heel veel mee gelachen op terras, in Hongarije zelfs... een pionieer in telefonica). Bleek op slechts 400 meter van mijn ouderlijk huis af te wonen). Dit meen je niet... je kumt uit Tilburg (Goirle ook goed). Is nog een lang gesprek geworden.
Klassiek... eerst meppen voordat het mals wordt. Op oudere leeftijd iets langer meppen.quote:Op zondag 4 september 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een goede peerdenbief smaakt beter dan biefstuk uit de supermarkt.
Veulenvlees is het meest mals.quote:Op zondag 4 september 2016 02:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klassiek... eerst meppen voordat het mals wordt. Op oudere leeftijd iets langer meppen.
Remedie... eerst meppen en dan pas vragen stellen. Is bijna Tilburgs.quote:Op zondag 4 september 2016 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veulenvlees is het meest mals.
Toevallig ben ik er geboren, in Broekhoven dan weet je al genoeg.quote:Op zondag 4 september 2016 02:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Remedie... eerst meppen en dan pas vragen stellen. Is bijna Tilburgs.
South will rise again.....(heerlijk fout.... ). Ik kom oorspronkelijk uit west.quote:Op zondag 4 september 2016 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toevallig ben ik er geboren, in Broekhoven dan weet je al genoeg.
En het huis warm.quote:Op zondag 4 september 2016 02:23 schreef Drugshond het volgende:
Broekhoven... waar in in winter geen sneeuw op de daken ligt. Goh
Heb er in de brugklas een nummer over geschreven. Zo zat als een kanon, geef me maar een bon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag " keert de nazomer helemaal terug en wordt het warm tot zeer warm voor de tijd van het jaar. Een hogedrukgebied boven onze omgeving dat zich zal verplaatsen naar de Baltische Staten is verantwoordelijk voor het schitterende weer met volop zonneschijn. De temperatuur loopt op naar zomerse waarden van 25°C. Op donderdag en vrijdag worden maxima verwacht tot 29 graden!"andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wablief?quote:Op zondag 4 september 2016 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik schreef onder pseudoniem Isidorius Beemsterboer en niemand las die kutzooi.
Ik schreef samen met Corné van Os onder het pseudoniem Ossetong in de schoolkrant. Met als onderschrift: 'Fervent kippenneuker.'quote:Op zondag 4 september 2016 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik schreef onder pseudoniem Isidorius Beemsterboer en niemand las die kutzooi.
We zijn nog niet dood of afgeschreven...mag ik hopen.quote:Op zondag 4 september 2016 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Weliswaar uit 1991, maar wel een prachtig nummer, een van mijn guilty pleasures.
Ben in de bloei van mijn leven joh.quote:Op zondag 4 september 2016 10:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We zijn nog niet dood of afgeschreven...mag ik hopen.
Hier ook, het is kloteweer, maar komende week krijgen we nog een paar lekkere dagen.quote:
De nazomer van 2016 gaat de boeken in als ......quote:Op zondag 4 september 2016 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, het is kloteweer, maar komende week krijgen we nog een paar lekkere dagen.
... de nazomer van 2016quote:Op zondag 4 september 2016 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
De nazomer van 2016 gaat de boeken in als ......
En hoezo is dat relevant voor wat er komen gaat?quote:Het Nederlands elftal reist maandag met goede statistieken richting Stockholm voor het uitduel met Zweden in de WK-kwalificatie. Van de 23 eerdere ontmoetingen won Oranje er tien, Zweden zegevierde achtmaal.
Ik lach nu al om het resultaat....quote:Op zondag 4 september 2016 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En hoezo is dat relevant voor wat er komen gaat?
Dat waren compleet andere tijden, andere elftallen, en dus andere spelers....![]()
Heerlijk, al dat gelul in de ruimte zodra het over voetbal gaat.
Lach me altijd dood om het jargon....quote:
Ze proberen er altijd weer een soap van te makenquote:Op zondag 4 september 2016 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lach me altijd dood om het jargon....
Ik bedoel, het zijn 22 spelers, 1 bal en 2 doelen, veel moeilijker dan dat wordt het niet.
Ik flikker me zo 2 Mexicaanse grillworsten op de grill, da's heel andere koek.quote:Op zondag 4 september 2016 15:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze proberen er altijd weer een soap van te maken
Zeg dat wel.. Smakelijk zoquote:Op zondag 4 september 2016 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik flikker me zo 2 Mexicaanse grillworsten op de grill, da's heel andere koek.
Nog niet begonnen, ben de snelste niet....sta wel op het punt....quote:
Oh ja eerst nog een jonkoquote:Op zondag 4 september 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog niet begonnen, ben de snelste niet....sta wel op het punt....
Ja ik heb daar ooit in de vorige eeuw nog op de latten gestaan.. En in het najaar van 2013 was ik daar ook nog bij een vriendin die een apotheek in de startplaats heeft.quote:
Ha ha ha. Vriend van me werkt in de wielerwereld. Onder de tatoos. Rock 'n' roller. Mooi soms om te lezen wat ie meemaaktquote:Op zondag 4 september 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ooit in de vorige eeuw nog op de latten gestaan.. En in het najaar van 2013 was ik daar ook nog bij een vriendin die een apotheek in de startplaats heeft.
quote:Op zondag 4 september 2016 17:58 schreef sacha het volgende:
'Lekkende ruimtepaktestrobot onder de hamer'
die kop, vandaag in het nieuws, moest ik 3 maal lezen
Ik 4 keerquote:Op zondag 4 september 2016 17:58 schreef sacha het volgende:
Geen wonder dat ie lek is, wie gaat er nou met een hamer op meppen?quote:Op zondag 4 september 2016 17:58 schreef sacha het volgende:
Ja Amerikanen... Kijken of ze geld kunnen eisenquote:Op zondag 4 september 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie lek is, wie gaat er nou met een hamer op meppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Truste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waarom?quote:Op zondag 4 september 2016 22:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dit moest de bootwagen op het corso in Zundert zijn.
Duidelijk ja ... wat een zielig bootjequote:Op zondag 4 september 2016 22:44 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
omdat [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag jij een betere versie zoekenquote:Op zondag 4 september 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
Wat een zielig liedje en dan ook nog nauwelijks te verstaan
t Was een erg mooie wagen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk ja ... wat een zielig bootje
ik verwacht nietsquote:Op zondag 4 september 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ik niet van plan om eerlijk te ijn
ik ga wel iets sturenquote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik heb niks gestuurd
Oh paniek in de tent!!??? Hoe laat komen de ramenzetters morgen?quote:Op zondag 4 september 2016 23:00 schreef sacha het volgende:
ik ga het einde van het wasprogramma niet halen
eerste boot, ongeveer 11 uurquote:Op zondag 4 september 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh paniek in de tent!!??? Hoe laat komen de ramenzetters morgen?
3 huizen van het rijtjequote:Op zondag 4 september 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ze alleen jullie huis of het hele rijtje?
Dan had je in Zundert moeten komen kijken vandaag.quote:Op zondag 4 september 2016 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind 1 foto niet genoeg om daar een oordeel over te kunnen geven
Een fles wijn?quote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef sacha het volgende:
ik doe nog een Fannetje en daarna ga ik koesen
Das wel een heel eind weg bijna in Belgie... Ik heb daar vrioeger ooit eens een heel groot bedrijfsfeest gehad.. Geen idee meer hoe dat heettequote:Op zondag 4 september 2016 23:09 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dan had je in Zundert moeten komen kijken vandaag.
1 in de week is al veel hierquote:Op zondag 4 september 2016 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
de vierde van vandaag, nu koesen![]()
#wekker7uur
doutzenquote:Op maandag 5 september 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loopt meestal gewoon naakt dan is doutzen genoeg
Die is wel lelukquote:Op maandag 5 september 2016 07:10 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
bloemencorso Zundert
http://www.corsozundert.nl/
https://www.facebook.com/CorsoZundert
Meen je dat?quote:
Wat het voor moet stellen weet ik niet , maar ik heb wat met die beestjesquote:Op maandag 5 september 2016 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vind het nogal een gedrocht.
Nummer 1 was helemaal nix.quote:Op maandag 5 september 2016 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vind het nogal een gedrocht.
quote:
Zie Radio topic, heb geen zin om dubbel te posten.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel.. Al een veulen op het oog voor morgen?
Huquote:
Het is nog vroeg...............quote:Op woensdag 7 september 2016 07:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maakt niet uit verder dat overkomt de besten.
Maakt mij niet uit einde van de middag opstaan wordt het weer knaken maken in de avond of niet,quote:Op woensdag 7 september 2016 08:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nog vroeg...............
Het begon ooit met EO jongerendag.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:12 schreef chufi het volgende:
Wist geeneens dat ze bestonden, frisfeesten http://www.nu.nl/muziek/4(...)r-nieuwe-steden.html
Ja moet haast welquote:Op woensdag 7 september 2016 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begon ooit met EO jongerendag.
de eerste die ik zie zijn 103 euroquote:Op woensdag 7 september 2016 10:05 schreef chufi het volgende:
Je moet gewoon wat aanbiedingen posten.. https://www.zalando.nl/kaplaarzen/
quote:Op woensdag 7 september 2016 10:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begon ooit met EO jongerendag.
Ik had niet eens verder gekekenquote:Op woensdag 7 september 2016 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
de eerste die ik zie zijn 103 euroeffe verder kijken
Geld zat toch.....quote:Op woensdag 7 september 2016 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
de eerste die ik zie zijn 103 euroeffe verder kijken
Nee, maar wel kortingscode's enzulksquote:
ik vind dat een nette prijs voor een Aiglequote:Op woensdag 7 september 2016 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar wel kortingscode's enzulks![]()
ik heb deze
https://www.regenlaarsexp(...)L4_QivFNUaAkDG8P8HAQ
Maar niet voor die prijs![]()
Is het ook maar eh...quote:Op woensdag 7 september 2016 17:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind dat een nette prijs voor een Aigle
dat klinkt best engquote:Op woensdag 7 september 2016 17:14 schreef sacha het volgende:
morgen om 7 uur gaan ze de voegen uit de muren halen
Ik heb zoietsquote:Op woensdag 7 september 2016 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het ook maar eh...
AIGLE
Malouine
Kleur: Noir camel
Maat: 38
Aantal Prijs
1 ¤38,25
Verzendkosten:: GRATIS
TOTAALBEDRAG ¤28,25
Is nog beter![]()
wat ik dus al zei... kortingcode's en zulks
Ja, da's een beetje lomp voor mijquote:Op woensdag 7 september 2016 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zoiets
https://www.amazon.co.uk/(...)721_51767431_TE_dp_1
Ik heb ze voor slecht weer , maar eigenlijk nog nooit gebruikt.. En ja ze zijn wel zwaar, maar dan sta je wel stevig in je laarzenquote:Op woensdag 7 september 2016 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's een beetje lomp voor mijlijken me ook best zwaar lopen trouwens
Om vanachter je raam naar te kijken.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze voor slecht weer , maar eigenlijk nog nooit gebruikt.. En ja ze zijn wel zwaar, maar dan sta je wel stevig in je laarzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik wacht eigenlijk op een zware winter met veel sneeuw en zo...quote:Op woensdag 7 september 2016 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om vanachter je raam naar te kijken.
Is dat ook gratis verzenden daar?quote:Op woensdag 7 september 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze voor slecht weer , maar eigenlijk nog nooit gebruikt.. En ja ze zijn wel zwaar, maar dan sta je wel stevig in je laarzen
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om vanachter je raam naar te kijken.Op zulke zware dingen kan ik niet lopen hoor, dan kan ik amper mijn voeten optillen zo zwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zul je mijn leren jas ook wel te zwaar vinden, dat ding weegt een paar kilo.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Op zulke zware dingen kan ik niet lopen hoor, dan kan ik amper mijn voeten optillen zo zwaar
Nee gratis verzenden is het niet en het is afhankelijk van factoren.. Ook niet alles wordt naar NL geshipped.. Maar ik zit niet op .com maar op de UK.. prijzen zijn in ponden. Ik betaal met creditcardquote:Op woensdag 7 september 2016 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat ook gratis verzenden daar?![]()
en kan je alleen met creditcard betalen of ook met ING?
hoeveel is 45 Us dollar ? iets van 40 euro toch?
Dan zijn de Coolibar shirts daar 10 euro goedkoper, eigenlijk 14 euro want hier betaal je verzendkosten
Zo'n lange ouwe motorjas? Die had ik vroeger ook...quote:Op woensdag 7 september 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zul je mijn leren jas ook wel te zwaar vinden, dat ding weegt een paar kilo.
Ik had ook zo'n oud motorjack, ooit gekregen en vorig jaar toevallig weggegevenquote:Op woensdag 7 september 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zul je mijn leren jas ook wel te zwaar vinden, dat ding weegt een paar kilo.
ow... is me te ingewikkeld, la maar zittenquote:Op woensdag 7 september 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gratis verzenden is het niet en het is afhankelijk van factoren.. Ook niet alles wordt naar NL geshipped.. Maar ik zit niet op .com maar op de UK.. prijzen zijn in ponden. Ik betaal met creditcard
Nee, een korte, maar wel van dat hele dikke leer en gevoerd, ik heb dat ding ooit in 1988 gekocht, draag ik elke winter intensief, heb hem ooit 1 keer laten repareren, een jaar of 3 geleden.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n lange ouwe motorjas? Die had ik vroeger ook...
Het went vanzelfquote:Op woensdag 7 september 2016 19:19 schreef sacha het volgende:
maar gut wat vind ik kunststof kozijnen lelijk
Zijn ze ook wit?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
fijn, mijn huis stort in maar de kozijnen blijven staan
Zit dat bruine ding er nog steeds?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
behalve het absurde jaren 70 paneel aan de voorkant is alles witter dan wit
dat is nu goudgeelquote:Op woensdag 7 september 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit dat bruine ding er nog steeds?
Misschien wil FANN wel ruilenquote:Op woensdag 7 september 2016 19:46 schreef sacha het volgende:
en de ramen zijn zonwerend en bij de trap geblindeerd![]()
stelletje gekken
Das dan weer een hele gerustelling..quote:Op woensdag 7 september 2016 19:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ze kan hier veilig binnen zitten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |