Danny, die wil ik wel zonder zijn geld zelfsquote:Op zondag 4 september 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
https://m.popkey.co/7afad7/b0gbq.gif
jij kan ook niksquote:Op zondag 4 september 2016 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
{img]https://m.popkey.co/7afad7/b0gbq.gif[/img]
Was ff aan het prutsen.quote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Danny, die wil ik wel zonder zijn geld zelfs
Die is wel klein hequote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die was leuk jaquote:Op zondag 4 september 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
MUZ / Spaanstalige nummers #2 Y mas y mas musica
Wat ga je met die Griek doen dan?quote:Op zondag 4 september 2016 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ookquote:
volgend leven heb ik het overquote:Op zondag 4 september 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ga je met die Griek doen dan?
bestaat dat dan?quote:Op zondag 4 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het Demis Roussos museum FANN echt iets voor jou..
doe 's een linkje danquote:Op zondag 4 september 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
op vrijdag en zaterdag open in Nijkerk volgen Veronica
Dat museum.quote:Op zondag 4 september 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
ik heb het al![]()
http://www.demisroussos.nl/
Nijkerk is sowieso een saai kut dorp.quote:Op zondag 4 september 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat is er dan precies te zien![]()
foto's?
hoef ik niet helmaal vor naar NIjkerk
Ik geloof niet dat ik er ooit geweest ben eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nijkerk is sowieso een saai kut dorp.
Dat ligt toch tussen Amesrsfoort en Harderwijk of zoquote:Op zondag 4 september 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er ooit geweest ben eigenlijk
Is ie al leeg?quote:Op zondag 4 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
Die spuitbus met perslucht heeft ook geen klote geholpen voor dat toetsenbord trouwens
weet ik veelquote:Op zondag 4 september 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt toch tussen Amesrsfoort en Harderwijk of zo
Grootste amusement daar in de buurt is met ramen open op zondag rondrijden met de muziek keihard aan.quote:Op zondag 4 september 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er ooit geweest ben eigenlijk
quote:Op zondag 4 september 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Grootste amusement daar in de buurt is met ramen open op zondag rondrijden met de muziek keihard aan.
Ik wissel ze om de paar maanden.quote:Op zondag 4 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
Die spuitbus met perslucht heeft ook geen klote geholpen voor dat toetsenbord trouwens
Ja maar jij bent stinkend rijk toch?quote:Op zondag 4 september 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wissel ze om de paar maanden.
Bestaan die nog?quote:Op zondag 4 september 2016 01:14 schreef Drugshond het volgende:
I ben er niet. Nooit geweest verkeerd treinkaartje.
da's ook vrij lastig...quote:Op zondag 4 september 2016 01:14 schreef Drugshond het volgende:
I ben er niet. Nooit geweest verkeerd treinkaartje.
Mjah... koste mij 28 jr om van die vloek af te komen. Tegenwoordig rood wit. En ik geef nix om voetbal.quote:
ja ja... we weten het nu wel Pietquote:Op zondag 4 september 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me redden omdat ik bescheiden leef, woensdag weer veulen kopen en paar ruggen verdienen
Ik wil wel weer een plaatje van de aankoop zienquote:Op zondag 4 september 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja... we weten het nu wel Piet![]()
Heb je al Dm's onvangen van gegadigde?
Je kent Piet?quote:Op zondag 4 september 2016 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah... koste mij 28 jr om van die vloek af te komen. Tegenwoordig rood wit. En ik geef nix om voetbal.
dat kan hij wel fixen denk ik, komma veranaderen en het lijkt heel watquote:Op zondag 4 september 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een plaatje van de aankoop zien
Kleurplaat van vorig jaar doet het goed.quote:Op zondag 4 september 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil wel weer een plaatje van de aankoop zien
Omdat Tilburg.quote:Op zondag 4 september 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja... we weten het nu wel Piet![]()
Heb je al Dm's onvangen van gegadigde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |