quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik blijf dit toch een tof programma vinden.
Die effects
Ik zou het ook willen zo'n clip nadansenquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]Een van de leukste programma die RTL 4 heeft.
Ik Buddy en Robin.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Die scores!
Ik voorspel dat Monteiro gaat winnen
vroeger had je bij mtv ook zo'n programmaquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen zo'n clip nadansen
rare cijfers geven en lukraak Amerikaanse straattaal uitslaan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Timor, daar heb ik een zwak voormaar vooral omdat hij zo goed is in wat hij doet.
Ik was al fan van hem toen hij kwam voor de auditie bij dat andere dansprogramma, ben ff de naam kwijt. Hij was voor mij toen al een winnaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
rare cijfers geven en lukraak Amerikaanse straattaal uitslaan?
so you think you can dancequote:Op zaterdag 3 september 2016 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik was al fan van hem toen hij kwam voor de auditie bij dat andere dansprogramma, ben ff de naam kwijt. Hij was voor mij toen al een winnaar.
sytycd, en daar was ie idd goed. Al was die Russische dans van de daadwerkelijke winnaar geniaal. Jammer dat hij het aan zijn hart kreeg (of iets dergelijks )quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik was al fan van hem toen hij kwam voor de auditie bij dat andere dansprogramma, ben ff de naam kwijt. Hij was voor mij toen al een winnaar.
ivanquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
sytycd, en daar was ie idd goed. Al was die Russische dans van de daadwerkelijke winnaar geniaal. Jammer dat hij het aan zijn hart kreeg (of iets dergelijks )
zij wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Nou, dit zijn dan de nieuwe Pip en Pim, lijkt me duidelijk. Wel bizar dat ze zo goed zijn, of hebben ze al een dansachtergrond?
de stagiairquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:50 schreef Pheno het volgende:
Die cameraman is van sytycd zeker? Steeds weer uitzoomen zodat je geen reet ziet
he, Rob Geus hier?quote:
Een 9 had oke geweest maar het was goed.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:52 schreef zoem het volgende:
Die cijfers zijn niet geloofwaardig meer
hij was meer dan ok, hij was gewoon beter op dat momentquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja hij was oké maar ik zag liever Timor winnen
volgende week kom je aan je trekkenquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:02 schreef zoem het volgende:
De nummerkeuze vandaag was vrij matig. Veel van die recente top40 troep. Doe mij maar meer klassieke hits.
Als ik de teaser zo zie, inderdaad jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgende week kom je aan je trekken
Dat weet ik.quote:
Die heeft ze niet.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Laat hem lekker in het publiek zitten ipv backstage. Ik zie de vriend/man van Inge de Bruijn toch ook niet opeens verschijnen daar.
Doorsnee beeld van een stel over de 40, met twee kinderen en een langere relatie, versus twee jongere mensen, korter bij elkaar zonder kinderenquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:58 schreef iBenny het volgende:
De liefde tussen Jeroen en Dan spatteer wel af zeg... Beetje awkward kusje op de neus. Ze wisten zich beide geen houding te geven leek wel.
Heel verschil met Simon en Annemieke
Ach de vriend van Robin komt toch ook een kus brengen. Die bleef ook niet geheel backstage.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Laat hem lekker in het publiek zitten ipv backstage. Ik zie de vriend/man van Inge de Bruijn toch ook niet opeens verschijnen daar.
inderdaadquote:Op zondag 4 september 2016 08:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doorsnee beeld van een stel over de 40, met twee kinderen en een langere relatie, versus twee jongere mensen, korter bij elkaar zonder kinderen
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op zondag 4 september 2016 08:36 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Het zijn collega's. Haar vriend heet Kenzo.
Bedoel jij niet 'Dancing with The Stars' met Ron Brandsteder als presentator op RTL 4? Daar deden dansers met bners samen dansen.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zou het ook willen zo'n clip nadansen
Ze moeten eigenlijk pas cijfers geven als iedereen is geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:56 schreef zoem het volgende:
BijnaHopelijk betere nummers en minder absurde cijfers.
Bij hun:quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:11 schreef zoem het volgende:
Op wat schoonheidsfoutjes na een leuke act.
Dat snapte ik ook niet dat ze twee keer 7.5 kregen ! Onterecht ze hadden hogere cijfers verdiend. Was een mooie act.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:15 schreef Pino112 het volgende:
Bij hun:
"Zeer sterk optreden.
7.5"
Bij die van GTST:
"Zeer sterk, een 9"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |