quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik blijf dit toch een tof programma vinden.
Die effects
Ik zou het ook willen zo'n clip nadansenquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]Een van de leukste programma die RTL 4 heeft.
Ik Buddy en Robin.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Die scores!
Ik voorspel dat Monteiro gaat winnen
vroeger had je bij mtv ook zo'n programmaquote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen zo'n clip nadansen
rare cijfers geven en lukraak Amerikaanse straattaal uitslaan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
En Timor, daar heb ik een zwak voormaar vooral omdat hij zo goed is in wat hij doet.
Ik was al fan van hem toen hij kwam voor de auditie bij dat andere dansprogramma, ben ff de naam kwijt. Hij was voor mij toen al een winnaar.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
rare cijfers geven en lukraak Amerikaanse straattaal uitslaan?
so you think you can dancequote:Op zaterdag 3 september 2016 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik was al fan van hem toen hij kwam voor de auditie bij dat andere dansprogramma, ben ff de naam kwijt. Hij was voor mij toen al een winnaar.
sytycd, en daar was ie idd goed. Al was die Russische dans van de daadwerkelijke winnaar geniaal. Jammer dat hij het aan zijn hart kreeg (of iets dergelijks )quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik was al fan van hem toen hij kwam voor de auditie bij dat andere dansprogramma, ben ff de naam kwijt. Hij was voor mij toen al een winnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |