SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit doet RonDanja waarschijnlijk elk weekend.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit doet RonDanja waarschijnlijk elk weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn fiets heeft nu ook een kinderzitje. Ook weer zoiets dat belachelijk veel geld kostquote:
je hoeft het niet te kopenquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft nu ook een kinderzitje. Ook weer zoiets dat belachelijk veel geld kost
Ik heb goede fietstassen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft nu ook een kinderzitje. Ook weer zoiets dat belachelijk veel geld kost
Ik heb een goed kliksysteem.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar kun je je kind ook in stoppen inderdaad...
Ja dat kent hij welquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Snuiven, blowen, neuken. Je kent 't wel.
Uit welk land heb je ze dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:58 schreef TwenteFC het volgende:
Het ging hier laatst over goedkope sigaretten en nog niemand had het geprobeerd, dus heb het maar effe geprobeerd.
Vorige week zaterdag 2 sloffen besteld via https://www.cigsspot.com/ en vandaag binnen.
¤3.22 per pakje (Marlboro) voor 20 sigaretten, sigaretten gemaakt op 10 juni dit jaar dus geen droge troep.
Ze zijn wel een tikkie lichter dan de Nederlandse Marlboro.
quote:
Krijg er zin in een peuk vanquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef TwenteFC het volgende:
Stoppen is wel beter ja, nu ik er over nadenk komt dit wel heel nicotine junkerig over hier.
Die plaatjes zijn bijna een reden om weer te gaan rokenquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel weer lekker goedkoop zo, en ze doen nog niet aan grappige plaatjes van kontgaten daar.
Verzamel ze allemaal.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn bijna een reden om weer te gaan roken
Ach er zijn ergere dingen, Fc Twente had ook failliet kunnen gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef TwenteFC het volgende:
Stoppen is wel beter ja, nu ik er over nadenk komt dit wel heel nicotine junkerig over hier.
Die relatie zal vast lang durenquote:He tells documentary makers: 'How many of my ex-girlfriends am I still friends with? None of them. Apart from one and that's the one that is pregnant now.'
quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verneuk mijn creatie niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Grappig, toen ik die TT las moest ik ook al gelijk aan DonRaja denken. Als meer mensen zo denken, dan moet het wel waar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit doet RonDanja waarschijnlijk elk weekend.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dat lijkt me nog best veel werk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe kut het is om dat te maken
Het lijkt me dat hij daar geen tijd voor heeft nu, hij doet er ALLES aan om zo snel mogelijk vader te worden.quote:
Volgens mij is hun vlam grotendeels overslagen door hun gedeelde WoW passie. Ik zal dan ook eerlijk bekennen dat ik de bron was achterquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij daar geen tijd voor heeft nu, hij doet er ALLES aan om zo snel mogelijk vader te worden.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat ze een World of Warcraft thema hadden en bewust een locatie hebben uitgezocht die op de Stormwind Cathedral leek. Dit alles om hun kennismaking te eren.
Inso zal wel als Orc warrior zijn gegaan en zij als Night Elf hunter.
Dit klopt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij daar geen tijd voor heeft nu, hij doet er ALLES aan om zo snel mogelijk vader te worden.
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest er ook hartelijk om lagge
Ga je nog op huwelijksreis?quote:
Wat.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:39 schreef Smoofie het volgende:
Inso hoe kan t allemaal zo snel zijn gegaan?
Lekker, waar ga je naar toe?quote:
7 oktober 2014 staat in mijn dossier.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Vraag maar aan LR hoe lang mijn verloving was.
Wauw.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 oktober 2014 staat in mijn dossier.
Ik bedoel, kinderen krijgen alles. Voor mijn VBL break was daar nog geen sprake van.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 oktober 2014 staat in mijn dossier.
ben nu ouder smoofquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoel, kinderen krijgen alles. Voor mijn VBL break was daar nog geen sprake van.
Je moet wat he.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar alsnog redelijk jong ervoor.
jaquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste motivatie OOIT. Al gestopt met roker om potenter te worden?
Netjes.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes.
In dat geval ga ik het nu even compenseren en mijzelf volledig impotent drinken en roken. Adios.
die pakjes met dode baby's zijn echt the bestquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes.
In dat geval ga ik het nu even compenseren en mijzelf volledig impotent drinken en roken. Adios.
Zorgen voor mooie fapjes altijd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
die pakjes met dode baby's zijn echt the best
Haha, kleine pakjes Lucky Strike doen er tot nog toe niet aan mee helaas.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
die pakjes met dode baby's zijn echt the best
2 maandenquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn stoppogingen met roken duren nooit zo lang
Goed bezig.quote:
kwaliteit is belangrijker dan kwantiteitquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een leven lang duurt, maar dat is tegenwoordig ook geen zekerheidje meer.
Wow 14 wist ik niet. Wist wel dat je vast rookte die latere periode. Witnessed it myselfquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik van 14 tot 19 en toen 21 tot 23 ofzoiets. Ongeveer
Zware van Nelle, goeie tijdenquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wow 14 wist ik niet. Wist wel dat je vast rookte die latere periode. Witnessed it myself
Quantity has a quality al its ownquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
drugsquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb miss wel iets meer drugs gebruikt dan jij saind.
Als we softdrugs meerekenen sowieso niet en anders is het discutabel maar mogelijkquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb miss wel iets meer drugs gebruikt dan jij saind.
jij typt mobiel hè, maar in dit geval niet met je eens, tenzij je opoffering een kwaliteit vindtquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Quantity has a quality al its own
doe dat maar nietquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik morgen dood ga is het ook een levenslang
Ik typ mobiel ja, hoezo dat?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij typt mobiel hè, maar in dit geval niet met je eens, tenzij je opoffering een kwaliteit vindt
rookt mijn vrouw ookquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:03 schreef Jojoortje het volgende:
Sommige vriendinnen roken zo'n kliksigaret ofzo.
Wow, ik kan mij niet voorstellen, maar dan ben je best wel een junkie als we softdrugs niet meerekenen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Als we softdrugs meerekenen sowieso niet en anders is het discutabel maar mogelijk
quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rookt mijn vrouw ook
kkrvies en weinig rook
Went het al dat het niet meer gewoon de bits maar de vrouw is?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rookt mijn vrouw ook
kkrvies en weinig rook
neequote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
[..]
Went het al dat het niet meer gewoon de bits maar de vrouw is?
Nouja niet meer, maar ik heb het wel erg gelust.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wow, ik kan mij niet voorstellen, maar dan ben je best wel een junkie als we softdrugs niet meerekenen.
wachtquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik nooit veel geblowed alleen wel jaren elke dag
dus tikt toch aan
Dat is toch veelquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
ik nooit veel geblowed alleen wel jaren elke dag
dus tikt toch aan
Mijn vrouwquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rookt mijn vrouw ook
kkrvies en weinig rook
Ligt eraan hoe je het bekijkt, iemand die elke dag 1-2 borrels neemt.quote:
kan je beter bingedrinkenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt, iemand die elke dag 1-2 borrels neemt.
Is dat veel
weet het nog niet wat, uit eten in de buurt, we zien welquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben nu spaghetti aan het maken.
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kenneth Vermeer als Ajacied in een kinderprogramma over Feyenoord.
Nu op ned3
Het werd een beetje kindermishandeling een Feyenoord jongetje moest een neuzenkamer inrichten als opdracht.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het werd een beetje kindermishandeling een Feyenoord jongetje moest een neuzenkamer inrichten als opdracht.
Ja kindermishandeling op de publieke omroep.quote:
Ach, het is 2016, alles kan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kindermishandeling op de publieke omroep.
Speciaal voor jou mn Dragon Ball Super mapje bijgewerkt op Stack. Alle eps in hoge kwaliteit én kwaliteit subsquote:
Daarom nooit trouwenquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mn Dragon Ball Super mapje bijgewerkt op Stack. Alle eps in hoge kwaliteit én kwaliteit subs
Deze man.quote:
Morgen nieuwe epquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mn Dragon Ball Super mapje bijgewerkt op Stack. Alle eps in hoge kwaliteit én kwaliteit subs
Was dit de eerste keer dat je "mijn vrouw" zei?quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rookt mijn vrouw ook
kkrvies en weinig rook
Gewoon de eerste arc's overslaan en pas bij het toernooi beginnen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet even de tijd vinden om het te gaan kijken.
Dat deed ik met pokemon altijdquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon de eerste arc's overslaan en pas bij het toernooi beginnen.
Hij heeft de films niet gezien, dus mist hij bepaalde elementen die wel van belang zijn, vooral de powerup in de Frieza saga.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon de eerste arc's overslaan en pas bij het toernooi beginnen.
Ja als je de films niet gezien hebt kan je het wel kijken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij heeft de films niet gezien, dus mist hij bepaalde elementen die wel van belang zijn, vooral de powerup in de Frieza saga.
Bij mij standaard elke zondagavond na studio sport.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Topshow. Ik wacht alleen een paar dagen, want die machine translations zijn echt bagger...
De eerste paar eps zijn belabberd qua animatie. In de loop van de serie besloten de makers er meer geld in te steken en toen zag het er spontaan beter uitquote:
Goku veranderd in een kind en gaat met Trunks en Pan opzoek naar drakenballen in de ruimte.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop eens, of doe in spoilers.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goku veranderd in een kind en gaat met Trunks en Pan opzoek naar drakenballen in de ruimte.
Ik heb pas Death Note gezien op Netflix dat was tof.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vond GOD EATER ook wel een leuke serie.
Beetje zoals Haagse vrouwen met botox.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
Nee, had ik HK nog niet gezegd.
[..]
De eerste paar eps zijn belabberd qua animatie. In de loop van de serie besloten de makers er meer geld in te steken en toen zag het er spontaan beter uit
Klopt, Death Note is ook een goedequote:Op zaterdag 3 september 2016 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb pas Death Note gezien op Netflix dat was tof.
Alleen die intro muziek werd zwaar kut halverwege de serie keiharde japanse metal herrie.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beetje zoals Haagse vrouwen met botox.
Animatie was erg goed maar vond het niet super bijzonder.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vond GOD EATER ook wel een leuke serie.
Ja moet nog eens een goede 720p+ vinden/zoeken en tijd krijgenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Animatie was erg goed maar vond het niet super bijzonder.
Kan je beter voor Fate Zero gaan het vervolg. Zelfde bedrijf.
https://myanimelist.net/anime/10087/Fate_Zero
https://myanimelist.net/anime/11741/Fate_Zero_2nd_Season
https://myanimelist.net/a(...)nlimited_Blade_Works
https://myanimelist.net/a(...)ade_Works_2nd_Season
http://www.nyaa.se/?page=view&tid=302087quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja moet nog eens een goede 720p+ vinden/zoeken en tijd krijgen
Ik wel, heb replica's terug gegevenquote:Op zaterdag 3 september 2016 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
Jojoortje, heb jij ook ingebroken in het Twente museum om de "schatten" veilig te stellen?
Leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wel, heb replica's terug gegeven
Ik vind het toch nog wel een beetje zielig voor Joop Munsterman, ook al heeft hij de boel wel gigantisch verkloot.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wel, heb replica's terug gegeven
Ik geloof best dat die man alles gegeven heeft hoor. Daarnaast is het niet niks om een club zo te besturen. Hij heeft echter gewoon téveel macht naar zich toegetrokken en téveel willen doen. Hierdoor heeft die denk ik een soort jezus complex gekregen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het toch nog wel een beetje zielig voor Joop Munsterman, ook al heeft hij de boel wel gigantisch verkloot.
Ik ga zo weer verder met Narcos maar ik moet even Office op mijn laptop gooien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet zo maar een filmpje aan ofzo.
Nice. Ik overweeg Narcos ook een kans te geven.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder met Narcos maar ik moet even Office op mijn laptop gooien.
LOL! wat een grove tekst zegquote:
Ze gaan als een treintje door de gebeurtenissen maar nog steeds prima te volgen. Zeker het volgen waard.quote:Op zaterdag 3 september 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Ik overweeg Narcos ook een kans te geven.
Nice.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaan als een treintje door de gebeurtenissen maar nog steeds prima te volgen. Zeker het volgen waard.
Iedere avond naar die naakte moeder van jou kijken begint ook wel eens te vervelen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:00 schreef Joezi het volgende:
Waarom kijkt iedereen narcos, denk je dat je tof bent ofzo?
bohhhhhh loeihardquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Iedere avond naar die naakte moeder van jou kijken begint ook wel eens te vervelen.
Zit alweer halverwege aflevering zes van de 10quote:
Probeer een beetje te spreidenquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit alweer halverwege aflevering zes van de 10![]()
.
Gisteravond en vanochtend veel gekeken van S02..
Boh hou op met me, ik ben geen killer, maar niet gaan pushen he!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Net als de kreuntjes van je moeder
Ik moet even bij S1 beginnen. Had wel wat gekeken, maar herinner me het niet goed genoeg meer. Vrees dat als ik er aan begin ik ook niet meer stop met kijken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit alweer halverwege aflevering zes van de 10![]()
.
Gisteravond en vanochtend veel gekeken van S02..
Het is prima tijdverdrijf voor een voetballoos avondje.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet even bij S1 beginnen. Had wel wat gekeken, maar herinner me het niet goed genoeg meer. Vrees dat als ik er aan begin ik ook niet meer stop met kijken.
Zeker. Twijfel alleen een beetje. Wil namelijk heel graag 13 hours the secret soldiers of Benghazi kijken.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is prima tijdverdrijf voor een voetballoos avondje.
Laatst gekeken, wel aardigquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Twijfel alleen een beetje. Wil namelijk heel graag 13 hours the secret soldiers of Benghazi kijken.
Oh ken ik nog niet, thnx voor de tip. Zelfde genre. Benghazi is ook wel top, overdreven American hero natuurlijk, maar kijkt lekker weg.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste die ik gezien heb was No Escape. Die was echt goed!
Yep.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh ken ik nog niet, thnx voor de tip. Zelfde genre. Benghazi is ook wel top, overdreven American hero natuurlijk, maar kijkt lekker weg.
Nee. Ik ben echt gesloopt. Nauwelijks geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga je vandaag niet even de kroeg in? Ik ga zo ook ff
quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben echt gesloopt. Nauwelijks geslapen vannacht.
Lange dienst gehad of?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben echt gesloopt. Nauwelijks geslapen vannacht.
Nee, gewoon vermoeiende week. Op vrijwel alle gebieden. Sloeg een beetje door richting mijn nachtrust. Pluk ik nu de vruchten van..quote:
Wel jammer. Zaterdag avond is toch een toffe avond.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, gewoon vermoeiende week. Op vrijwel alle gebieden. Sloeg een beetje door richting mijn nachtrust. Pluk ik nu de vruchten van..
Achja.quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel jammer. Zaterdag avond is toch een toffe avond.
Welke crip belichten ze nu?quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:32 schreef Adames het volgende:
docu uit 2009 aan het kijken over de haagse crips
het zijn geen lieverdjes, maar wat is het toch een sneue bedoeling daar.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke crip belichten ze nu?
striptease?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben zowaar een film op tv aan het kijken.
Niets mis mee, soms dan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben zowaar een film op tv aan het kijken.
uh oke?quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
MAM BEGRAVEN MAM CREMEREN.
WE GAAN DOOD ALLEMAAL.
Goede reclame.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
WE GAAN DOOD ALLEMAAL.
In het begin dacht ik echt; Wtf is deze.quote:Op zaterdag 3 september 2016 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
WE GAAN DOOD ALLEMAAL.
Kun je iig vredig sterven.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n ding ooit voor mij afgesloten.
Die discoserie lijkt me ook wel wat.quote:
26 en 27 graden i see.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het wordt eind van de week weer ontzettend warm.
Die heb ik gisteren afgekeken. Best leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die discoserie lijkt me ook wel wat.
Ik naar E04. Eerste drie afleveringen waren weer puur genieten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar E09. Episch seizoen weer.
Het enige personage die ik kut vind is die Murphy.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik naar E04. Eerste drie afleveringen waren weer puur genieten.
Mijn favoriete personage is Peña, maar dat komt omdat ik hem vooral ken als Oberyngod.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige personage die ik kut vind is die Murphy.
Ik vind die procureur-generaal wel een God. Al heb je die waarschijnlijk nog niet gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn favoriete personage is Peña, maar dat komt omdat ik hem vooral ken als Oberyngod.
Harry Potter en de Bijbel, Richard Abanesquote:Op zaterdag 3 september 2016 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.eo.nl/magazine(...)agen-over-occultisme
Goed verhaal.
Nee geen idee wie dat isquote:Op zaterdag 3 september 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind die procureur-generaal wel een God. Al heb je die waarschijnlijk nog niet gezien.
Ik heb nog maar één aflevering te gaan. Narcos gaat er net zo hard doorheen als een Huis van Kaarten seizoenquote:
Zijn ook maar 10 afleveringen natuurlijk. Ik stop nu even, maar kijk het morgen wel af.quote:Op zondag 4 september 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één aflevering te gaan. Narcos gaat er net zo hard doorheen als een Huis van Kaarten seizoen.
Misschien dat ik de laatste nog straks meepik maar ik heb de gave om de climax overdag te kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ook maar 10 afleveringen natuurlijk. Ik stop nu even, maar kijk het morgen wel af.
Ik kijk series liever in de avond.quote:Op zondag 4 september 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat ik de laatste nog straks meepik maar ik heb de gave om de climax overdag te kijken.
Morgenmiddag kijk ik wel. In de avond voetbal kijken.quote:Op zondag 4 september 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk series liever in de avond.
Wat is er in de avond voor voetbal dan?quote:Op zondag 4 september 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag kijk ik wel. In de avond voetbal kijken.
18:00 tot 19:45 schakelkanaal bij ziggogoden en om 20:45 Noorwegen v Duitslandquote:Op zondag 4 september 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er in de avond voor voetbal dan?
Duitslandquote:Op zondag 4 september 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
18:00 tot 19:45 schakelkanaal bij ziggogoden en om 20:45 Noorwegen v Duitsland
Ja dat soort potjes vind ik dan weer niksquote:Op zondag 4 september 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maandag is er om 20:45 schakelkanaal met o.a Spanje - Liechtenstein. 10 10 10
Belgische fans werden donderdag mad toen Spanje shinede. Echt, in welke wereld leven die Belgen?quote:Op zondag 4 september 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat soort potjes vind ik dan weer niksis vaak alleen maar pijnlijk voor dat kleine land.
Belgiëquote:Op zondag 4 september 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belgische fans werden donderdag mad toen Spanje shinede. Echt, in welke wereld leven die Belgen?
Ze willen vast ook wel een keer met 5-1 van Spanje winnen.quote:Op zondag 4 september 2016 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belgische fans werden donderdag mad toen Spanje shinede. Echt, in welke wereld leven die Belgen?
Of denken dat ze wat voorstellen. Ik las alweer teksten als #MartinezOut.quote:Op zondag 4 september 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen vast ook wel een keer met 5-1 van Spanje winnen.
Mooi dan heb ik aankomende week ook weer wat te kiekenquote:Op zaterdag 3 september 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaan als een treintje door de gebeurtenissen maar nog steeds prima te volgen. Zeker het volgen waard.
Stelling: Huwelijksnachten zonder seks zijn de betere Huwelijksnachten.quote:Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
stelling = weekends zonder clubvoetbal zijn betere weekends
eensquote:Op zondag 4 september 2016 12:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Stelling: Huwelijksnachten zonder seks zijn de betere Huwelijksnachten.
Wel fijn om een keer een weekend zonder voetbal te hebben ja.quote:Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
hoop echt dat binnekort die sport gewoon stopt.quote:Op zondag 4 september 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel fijn om een keer een weekend zonder voetbal te hebben ja.
Gaat niet gebeuren. Moet wel een keer iets klappen met al die belachelijke bedragen. Dat dan wel.quote:Op zondag 4 september 2016 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop echt dat binnekort die sport gewoon stopt.
alleen amateurvoetbal nog
Niet mee eens.quote:Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
kun je toch zelf voor kiezenquote:Op zondag 4 september 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel fijn om een keer een weekend zonder voetbal te hebben ja.
oneensquote:Op zondag 4 september 2016 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook. Het interesseert me allemaal bar weinig meer.quote:Op zondag 4 september 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
oneens
al ben ik wel een beetje klaar met alles behalve met feyenoord
vind een top wedstrijdje op zijn tijd wel leuk, maar een paar jaar terug volgde ik echt alles en dat is nu echt niet meer aan de ordequote:Op zondag 4 september 2016 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Het interesseert me allemaal bar weinig meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |