SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit doet RonDanja waarschijnlijk elk weekend.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit doet RonDanja waarschijnlijk elk weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn fiets heeft nu ook een kinderzitje. Ook weer zoiets dat belachelijk veel geld kostquote:
je hoeft het niet te kopenquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft nu ook een kinderzitje. Ook weer zoiets dat belachelijk veel geld kost
Ik heb goede fietstassen.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft nu ook een kinderzitje. Ook weer zoiets dat belachelijk veel geld kost
Ik heb een goed kliksysteem.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, daar kun je je kind ook in stoppen inderdaad...
Ja dat kent hij welquote:Op zaterdag 3 september 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Snuiven, blowen, neuken. Je kent 't wel.
Uit welk land heb je ze dan?quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:58 schreef TwenteFC het volgende:
Het ging hier laatst over goedkope sigaretten en nog niemand had het geprobeerd, dus heb het maar effe geprobeerd.
Vorige week zaterdag 2 sloffen besteld via https://www.cigsspot.com/ en vandaag binnen.
¤3.22 per pakje (Marlboro) voor 20 sigaretten, sigaretten gemaakt op 10 juni dit jaar dus geen droge troep.
Ze zijn wel een tikkie lichter dan de Nederlandse Marlboro.
quote:
Krijg er zin in een peuk vanquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef TwenteFC het volgende:
Stoppen is wel beter ja, nu ik er over nadenk komt dit wel heel nicotine junkerig over hier.
Die plaatjes zijn bijna een reden om weer te gaan rokenquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wel weer lekker goedkoop zo, en ze doen nog niet aan grappige plaatjes van kontgaten daar.
Verzamel ze allemaal.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn bijna een reden om weer te gaan roken
Ach er zijn ergere dingen, Fc Twente had ook failliet kunnen gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:04 schreef TwenteFC het volgende:
Stoppen is wel beter ja, nu ik er over nadenk komt dit wel heel nicotine junkerig over hier.
Die relatie zal vast lang durenquote:He tells documentary makers: 'How many of my ex-girlfriends am I still friends with? None of them. Apart from one and that's the one that is pregnant now.'
quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verneuk mijn creatie niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Grappig, toen ik die TT las moest ik ook al gelijk aan DonRaja denken. Als meer mensen zo denken, dan moet het wel waar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit doet RonDanja waarschijnlijk elk weekend.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Dat lijkt me nog best veel werk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:07 schreef Saind het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe kut het is om dat te maken
Het lijkt me dat hij daar geen tijd voor heeft nu, hij doet er ALLES aan om zo snel mogelijk vader te worden.quote:
Volgens mij is hun vlam grotendeels overslagen door hun gedeelde WoW passie. Ik zal dan ook eerlijk bekennen dat ik de bron was achterquote:Op zaterdag 3 september 2016 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij daar geen tijd voor heeft nu, hij doet er ALLES aan om zo snel mogelijk vader te worden.
quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat ze een World of Warcraft thema hadden en bewust een locatie hebben uitgezocht die op de Stormwind Cathedral leek. Dit alles om hun kennismaking te eren.
Inso zal wel als Orc warrior zijn gegaan en zij als Night Elf hunter.
Dit klopt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij daar geen tijd voor heeft nu, hij doet er ALLES aan om zo snel mogelijk vader te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |