Ja, fijn.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
Het stomme was dat ik dacht "oh dan kan ik wel even gamen" maar alles gaat via steam/origin/uplay en daar kon ik me dus ook niet aanmelden
quote:
1 pot nat hurrrrdurrrquote:Op zaterdag 3 september 2016 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kat-kut, puss-pussy. Mwa, snap ik wel.
Ik zag jequote:
Hier ga je geen advies vinden. Slechts jaloerse postquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hoi. Jullie zijn de grote relatiegoeroe's van FOK!
Een makker van mij (24 jaar) is verliefd op een meisje van 16 jaar. Vinden jullie dit creepy of kan het wel? Legaal is er geen vuiltje aan de lucht, maar hij is bang voor vieze blikken. Gr gr
Creepy. Ik hoop dat je hier wat mee kan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Een makker van mij (24 jaar) is verliefd op een meisje van 16 jaar. Vinden jullie dit creepy of kan het wel? Legaal is er geen vuiltje aan de lucht, maar hij is bang voor vieze blikken. Gr gr
Volgens mij hoopte hij meer op het Fok! antwoord: 'Doesn't matter, had sex'.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Creepy. Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Gr gr
Juk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Uhuh, een 'makker'.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Lekker doen wat je wil maar vieze blikken ga je ongetwijfeld krijgen van mensenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Waarom zou je als volwassene seks met een half kind willen hebben dat naar babyshampoo ruikt, laat dat meisje lekker met leeftijdsgenoten seks ontdekken, is een stukje normaler en gezonderquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Op Jansveld? Er is een vreet/zuip festijn in het Griftpark als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet jij iets over een grift bier/wijn vanavond bij Jansveld?
Ja. Die dus. Dank je. Kon hem niet vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Jansveld? Er is een vreet/zuip festijn in het Griftpark als je dat bedoelt.![]()
http://www.festival-dorst.nl
Ik vind het wel kunnen over twee jaar is het 18 en 26 en kraait geen haan. Wel zou ik dus wachten met de seks.quote:Op zaterdag 3 september 2016 17:02 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |